TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fokused Another Twisted Halloween Kryssning
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
Giuseppe Ottaviani (1/2 Nu-nrg) tillagd till linan..
| quote: |
| Originally posted by Jeremy H Giuseppe Ottaviani (1/2 Nu-nrg) tillagd till linan.. |
will do...v�ntar p� svar fr�n en annan polare som �r f�re i k�n, ska han inte ha den �r platsen din...
fan med ottaviani blev det n�stan intressant ju, synd att jag inte har cashen f�r b�de detta och MB...
DAMN vilken TOKIG fest detta kommer bli..sanl�st!
Tv� hytter bokade precis, fanns mkt hytter kvar tydligen!
H�r av mig om det blir platser �ver...
Giuseppe Ottaviani
Ja nu fan funderar tom. jag p� att h�nga med... Har ingen lust med 39 timmar dock...
| Originally posted by SteveTranz4ever Giuseppe Ottaviani Ja nu fan funderar tom. jag p� att h�nga med... Har ingen lust med 39 timmar dock... |

klart som FAN du ska med!
| Originally posted by SteveTranz4ever Giuseppe Ottaviani Ja nu fan funderar tom. jag p� att h�nga med... Har ingen lust med 39 timmar dock... |
Stefan t�nk inte tanken... 
Hade f�rst t�nkt att g� p� Gatecrasher men det h�r �r ju mycket mer intressant. Biljetten �r bokad 
Hur tar sig folk upp? Ingen med typ bilplatser som k�r via gbg eller jkpg eller n�t?
Vet inte om det blir n�t av sub7-bussen n�mligen..
Tja lads,
Ni hittar lite info om busstransporter och annat i v�r senaste nyhetsbrev http://www.fokused.net/newsletters/06/1003/
F�r inte ni v�ra nyhetsbrev s� g� g�rna in p� www.fokused.net och skriv in er, s� f�r ni fortl�pande info om vad som �r nytt.
Kul att det �r s� m�nga av er som verkar f�lja med. Kommer bli en kanonfest tror vi.
Mvh,
Parham
jeremy, fortfarande sungen p� en plats? tv� polare har bangat s� vi har tv� platser �ver...hojta till asap, jag fick ett par dagar till p� mig att betala mina biljetter....
| Originally posted by Laszlo jeremy, fortfarande sungen p� en plats? tv� polare har bangat s� vi har tv� platser �ver...hojta till asap, jag fick ett par dagar till p� mig att betala mina biljetter.... |
Japps, vi gasar upp via E4:an fr�n V�rnamo, fast v�r bil �r full redan dessv�rre...
Bah, okej. Ska forts�tta att leta resalternativ d�! Inte h�rt n�t nytt fr�n sub7s buss.. =/
Men om n�n �r redo att betala f�re mig ska du givetvis s�lja platserna.
N�n mer �n jag som fick hem denna idag???
Varning f�r en urvaken Simon.

Fick ingen s�n....
Bokat hytt idag i alla fall...
| Originally posted by -=Kotten=- Fick ingen s�n.... Bokat hytt idag i alla fall... |
Haha jag fick 2, wtf 
S�g f�r�vrigt p� Tallinks hemsida att gilltigt pass kr�vs f�r att komma ombord. S� ingen r�kar gl�mma av gammal mondaybarvana....
Vore najs och h�nga med med sm�rtsamt m�ste man s�ga nej. pga att man Ska rycka uta en visdoms tand d�r i mellan just de dagarna =( buhuhu. Har redan ryckt en nu och det g�r ont. ynk ynk. Men det g�r minst lika ont att missa denna kryssning.
Snowave
Det b�rjar n�rma sig...vilka ska med?
----
Laszlo
| Originally posted by Laszlo Det b�rjar n�rma sig...vilka ska med? ---- Laszlo |