TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Foto/Video
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
Oj tack s� mycket f�r hj�lpen!
Nu m�ste jag v�rkligen komma p� vad jag vill betala f�r en kamera
Jag ska setta mig och unders�ka saken lite n�rmare n�r jag har tid 

jag snodde f�ressten ihop ett galleri lite snabbt f�r alla mina bilder jag l�gger upp .. kan man kolla in om man vill =)
http://www.vaxjovimmel.se/phatphoto
H�r kommer en bunt bilder fr�n g�rdagens match, Brasilien - Ecuador!
Jag gjorde s� gott jag kunde, men jag saknade verkligen ett ljusstarkare objektiv, m�nga bilder blev suddiga tyv�rr : \
hoppas ni gillar dem!
| quote: |
| Originally posted by fede H�r kommer en bunt bilder fr�n g�rdagens match, Brasilien - Ecuador! (...) |
Ja, det var ju Fede som sprang in p� planen och kramade honom 
| Originally posted by Laszlo Ja, det var ju Fede som sprang in p� planen och kramade honom |
Snygga bilder som alltid Fede 
| Originally posted by zoric Snygga bilder som alltid Fede |
H�r �r en bild p� en person ni kanske k�nner igen.
Tog det 2002 med min Ixus v2 .. 

kan inte best�mma mig om vilken som blev b�st.... :P
Jag diggar den svartvita b�st...vet inte om lutningen �r avsuktlig eller inte, men den st�r jag mig p� lite grand...
vi fick hem eos 400D och en pentax K100D till test till tidningen i veckan, har dock inte hunnit fota n�got med de �nnu...t�nkte jag skulle g� en runda idag och fota lite...
| Originally posted by Laszlo Jag diggar den svartvita b�st...vet inte om lutningen �r avsuktlig eller inte, men den st�r jag mig p� lite grand... vi fick hem eos 400D och en pentax K100D till test till tidningen i veckan, har dock inte hunnit fota n�got med de �nnu...t�nkte jag skulle g� en runda idag och fota lite... |
| Originally posted by jofawe Jag har bryllingar i huvudet om vilken j�vel man ska v�lja.. canon el. nikon, eller kanske pentax, sony eller olympus? Det d�r med att v�lja samma som ens kompisar har �r ju bara bull, f�r de skulle aldrig n�gonsin l�na ut en glugg eller blixt.. s� d�r spelar det ju ingen roll. Jag gillar b�st att h�lla i Nikon D80, men eftersom jag typ alltid haft canon s� .. ja.. fan. ponera att jag har 15k att leka med.. vilket �r ert paket? |

| Originally posted by fede canon 30d med batterigrepp ifall den k�nns f�r liten ![]() eller nikon D200 men jag �r n�jd med min canon s� jag skulle valt canon. |

| Originally posted by jofawe de �r lite v�l avancerade f�r min del ![]() sen s� t�nkte jag mig 15 f�r kit plus blixt.. kan iofs t�nka mig 20k ocks�, beror ju p� vad jag k�nner blir b�st? |
Fantastiskt bra bilder allihop!
�lskar den h�r bilden: 
Originally posted by P4z! |
K�nns inte v�rt att h�lla p� med kameran jag har nu, konica minolta dimage x1
N�gon som vet n�n bra hemsida d�r man kan l�sa lite tips & tricks kring fotografering? Allt fr�n nyb�rjarniv� till avancerad niv� �r intressant 
Testat http://www.fotosidan.se ?
fotosidan is teh shit...finns mycket att l�ra p� deras forum, en hel dr�s med proffsfotografer fr�n sveriges ledande tidningar och tidsskrifter som h�nger d�r...
| Originally posted by jofawe Testat http://www.fotosidan.se ? |
| Originally posted by reveal K�nde inte till. Den verkar bra, tack f�r tipset! |

nice,,,�lskar s�na bilder 
h�r �r tv� jag tog f�r l�nge l�nge sen

oj.. s�g att expert s�lde D80 f�r 9999 och 400d f�r 8299 .. inkl. kitobjektivet. BILLIT!
Synd att l�nen inte kommer f�rrens p� m�ndag :|