TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest #2
Pages (26): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
Laat dat systeem van dj's die jureren in ronde 1 nog eens effe zijn aub... Kvind da nie echt goed...
IMO zouden die Dj's die hier amper op TA zitten of nieuw zijn beter eens jureren ipv al direct deel te nemen (Glexx, gevork, jeronimo ... sorry gasten
); das denk ik de enigste manier om het in gang te krijgen en de werking evan te doen snappen. Anders geraken we er nu eenmaal nooit
Als we er dan nog nie geraken zullen we het wel moeten doen.
Ik zet ze gewoon (appart) in de lijst om een overzicht te krijgen, das alles hoor
, ben er zelf ook geen voorstander van ben.
duidt er zelf aan
, TA'ers dien hier dan wel regelmatig zitten (maar een voorstel)
En ze dan bannen als ze niet willen of niets doorsturen ofzo? 
neen, dan steun ik het voorstel van de dj lijst in te korten, op basis van verblijfsduur en aantal posts.
| quote: |
| Originally posted by MikeVee En ze dan bannen als ze niet willen of niets doorsturen ofzo? ![]() neen, dan steun ik het voorstel van de dj lijst in te korten, op basis van verblijfsduur en aantal posts. |
| Originally posted by domineesje ga u vermenigvuldigen |
DJ's: 19/20
Push
Jasperovitsj
Tijger
DJ Sid
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Real
diddi
Sh!fty
Bl@ckout
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
DJ Gev (gevork)
Glexx
Jury:
Bertn
Config
Phortastic
MikeVee
Domineesje
speentje
TOR
BZRK
Deelnemende juryleden:
jasperovitsj
blue sky
DJ Gev (gevork)
I disappeared 
| Originally posted by BZRK I disappeared |
Ja, maar khad die daar zelf nie gezet. Blame Push 
Als die 3 bovengenoemde zouden kunnen jureren dan zijn we met 16, en dat is de ideale poule-indeling natuurlijk...
En dan zijn er ook genoeg juryleden
| Originally posted by Push2005 En dan zijn er ook genoeg juryleden |
| Originally posted by BZRK Ge hebt nooit genoeg juryleden. Kzou liever nie teveel mixkes doen per ronde. Hoeveel juryleden zou ge nodig hebben om een poule te beslissen? |
| Originally posted by Push2005 16 dj's = 4 poules van 4 dj's ... das toch mooi ? |
| Originally posted by BZRK Das te doen ja, aan 60 minuten per mix |
| Originally posted by Push2005 Als die 3 bovengenoemde zouden kunnen jureren dan zijn we met 16, en dat is de ideale poule-indeling natuurlijk... En dan zijn er ook genoeg juryleden |
Ey Luc trut, organiseer da eens ni als ik int buitenland zit. Ik wil namelijk ook wel meedoen he.
| Originally posted by Xilver Ey Luc trut, organiseer da eens ni als ik int buitenland zit. Ik wil namelijk ook wel meedoen he. |
Welja, met tom erbij zitten we aan 20 dat doen we dan maar:
DJ's: 20/20
Push
Jasperovitsj
Tijger
DJ Sid
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Real
diddi
Sh!fty
Bl@ckout
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
DJ Gev (gevork)
Glexx
Xilver
Jury:
Bertn
Config
Phortastic
MikeVee
Domineesje
speentje
TOR
BZRK
Dan moeten we alleen een systeem zien uit te pluizen van Dj's die ook een andere poule willen jureren 
Er zit niets anders op
Mwah, we kunnen gewoon de progdj's weg laten, die halen toch nooit de finale.
Kom maar op met die replies!!!
steekt uwe trance daar waar de zon ni schijnt...

| Originally posted by Eagle` steekt uwe trance daar waar de zon ni schijnt... |
| Originally posted by MikeVee Mwah, we kunnen gewoon de progdj's weg laten, die halen toch nooit de finale. |
| Originally posted by Tiger777 Bend over eigeel en we zullen u wel een jelulle trance opsteke! |
| Originally posted by Push2005 Dan moeten we alleen een systeem zien uit te pluizen van Dj's die ook een andere poule willen jureren ![]() Er zit niets anders op |
| Originally posted by MikeVee Mwah, we kunnen gewoon de progdj's weg laten, die halen toch nooit de finale. Kom maar op met die replies!!! |