TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Lokale verkiezingen
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
Zo. Ik ben blij dat die klucht weer gedaan is.
kben dus nog geen vijf minuten binnen geweest. Ik was direct aan de beurt, da lokaal in, twee bollekes gekleurd en kwas der al terug weg
Nieuwe Unie en VLD gestemd 
Kheb op een jonge cd&v-er heeft gestemd die in het verleden ehct al veel gedaan heeft voor de jeugd en zo hier
Hier ook gewoon binnen en buiten, echt bijna geen volk. Ik ben content dat die zever weer ffkes gepasseerd is.
Och, over ten laatste 8 maand mag je weer gaan stemmen 
Ik kijk al uit naar het binnenkomen van de resultaten straks 
Plicht vervuld, ging ook hier enorm vlot vooruit!
Stonden ze daar int buiten gaan weer met van die onnozele enqu�tes. 
Net gestemd in Brussel voor CDH.. Ik heb voor Cerexe, Delperee (hij was mijn professor in publiek recht), een vlaamse ecnomist (want ik vind het goed dat er vlaamse mensen in de lijst staan en want ik haat van het FDF :-))een duitsman die voorzitter van de europese christelijke democraten van brussel is; en een jonge Vrouw die ik ken
Maar in mijn gemeente het zal toch dezelfde burgemeester die gekozen zal zijn.. (hij is daar sinds tenminste 18 jaren...)
Volgens de eerste berichtgevingen maakt de VLD zware verliezen 
In Beernem stijgt CD&V met nog es 10% tot 60% 
Bij ik dachten ze eerst dat ik al geweest was, maar het was mijn identieke tweelingbroer die een halfuur vroeger is gaan stemmen.Die vrouw zo aan dien bureau: zeg manneke ge kunt toch normaal gezien maar 1 keer stemmen 
Fuck man, Vlaams Belang met 34,7% ( +10% )de grootste partij in Schoten, en Marie-Rose Morel bijna 4700 voorkeursstemmen.
Hopelijk blijft de huidige coalitie behouden, anders wordt dat k*twijf burgemeester 
Voor de Westvlamingen die overzichtjes willen zien: www.westvlaamskartel.be 
Vrtnieuws.net ligt plat door het hoge aantal pageviews.
In beernem idd 6/6 geteld; 59.1% van de stemmen; jawadde 
In Brugge nog nieks geteld, mijn ma is ook voorzitster van zo'n kantoor (ze had vanochtend haar instructies pas doornomen) 
Hier in Erpe-Mere CD&V weer schoon gewonnen 
| quote: |
| Originally posted by Config In Beernem stijgt CD&V met nog es 10% tot 60% |
'k Moest voor de eerste keer na de stembus vandaag en kben er al tussenuit geglipt 
Fijne dag vandaag. Ik kijk al uit naar volgend jaar.
Damn pee de Somers diee ket kan toch ook nooit is toegeven als ze op hun kloten hebben gekregen, irrant manneke
VB is gestopt in Antwerpen. De reden is niet ver te zoeken, migrantenstemrecht...
| quote: |
| Originally posted by Devilex VB is gestopt in Antwerpen. De reden is niet ver te zoeken, migrantenstemrecht... |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Fuck man, Vlaams Belang met 34,7% ( +10% )de grootste partij in Schoten, en Marie-Rose Morel bijna 4700 voorkeursstemmen. Hopelijk blijft de huidige coalitie behouden, anders wordt dat k*twijf burgemeester |
| quote: |
| Originally posted by Eagle` Damn pee de Somers diee ket kan toch ook nooit is toegeven als ze op hun kloten hebben gekregen, irrant manneke |
| quote: |
Originally posted by DJ Sid |
CD&V wint hier gelukkig ook in mijn boeregemeentje Zulte met 62,4 %. Er zijn hier trouwens maar 2 partijen: CD&V en VLD 
Hier in Maaseik geen verrassingen en heeft CD&V dus gewonnen..
Spa heeft toch meer stem dan het VB (in antwerpen) dit keer en dat is een premiere.. Ik denk niet dat je kan dat uitleggen alleen door de migrantenstemrecht.
OOk in gent en in Mechelen is het VB niet goed...

Bye Bye De Winter 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.