TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Lokale verkiezingen
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »


Posted by Real on Oct-08-2006 09:42:

Zo. Ik ben blij dat die klucht weer gedaan is.


Posted by FCB_Fanatic on Oct-08-2006 09:46:

kben dus nog geen vijf minuten binnen geweest. Ik was direct aan de beurt, da lokaal in, twee bollekes gekleurd en kwas der al terug weg

Nieuwe Unie en VLD gestemd


Posted by Bertn on Oct-08-2006 10:00:

Kheb op een jonge cd&v-er heeft gestemd die in het verleden ehct al veel gedaan heeft voor de jeugd en zo hier


Posted by Shadowkid on Oct-08-2006 10:03:

Hier ook gewoon binnen en buiten, echt bijna geen volk. Ik ben content dat die zever weer ffkes gepasseerd is.


Posted by MikeVee on Oct-08-2006 10:08:

Och, over ten laatste 8 maand mag je weer gaan stemmen

Ik kijk al uit naar het binnenkomen van de resultaten straks


Posted by Tomorrow Traxx on Oct-08-2006 13:28:

Plicht vervuld, ging ook hier enorm vlot vooruit!

Stonden ze daar int buiten gaan weer met van die onnozele enqu�tes.


Posted by massiveK on Oct-08-2006 13:57:

Net gestemd in Brussel voor CDH.. Ik heb voor Cerexe, Delperee (hij was mijn professor in publiek recht), een vlaamse ecnomist (want ik vind het goed dat er vlaamse mensen in de lijst staan en want ik haat van het FDF :-))een duitsman die voorzitter van de europese christelijke democraten van brussel is; en een jonge Vrouw die ik ken

Maar in mijn gemeente het zal toch dezelfde burgemeester die gekozen zal zijn.. (hij is daar sinds tenminste 18 jaren...)


Posted by Nabistai on Oct-08-2006 14:39:

Volgens de eerste berichtgevingen maakt de VLD zware verliezen


Posted by Config on Oct-08-2006 15:38:

In Beernem stijgt CD&V met nog es 10% tot 60%


Posted by DJ Zetski on Oct-08-2006 15:53:

Bij ik dachten ze eerst dat ik al geweest was, maar het was mijn identieke tweelingbroer die een halfuur vroeger is gaan stemmen.Die vrouw zo aan dien bureau: zeg manneke ge kunt toch normaal gezien maar 1 keer stemmen


Posted by Jasperovitsj on Oct-08-2006 16:34:

Fuck man, Vlaams Belang met 34,7% ( +10% )de grootste partij in Schoten, en Marie-Rose Morel bijna 4700 voorkeursstemmen.
Hopelijk blijft de huidige coalitie behouden, anders wordt dat k*twijf burgemeester


Posted by Push2005 on Oct-08-2006 16:43:

Voor de Westvlamingen die overzichtjes willen zien: www.westvlaamskartel.be
Vrtnieuws.net ligt plat door het hoge aantal pageviews.

In beernem idd 6/6 geteld; 59.1% van de stemmen; jawadde

In Brugge nog nieks geteld, mijn ma is ook voorzitster van zo'n kantoor (ze had vanochtend haar instructies pas doornomen)


Posted by Devilex on Oct-08-2006 16:58:

Hier in Erpe-Mere CD&V weer schoon gewonnen


Posted by BZRK on Oct-08-2006 17:00:

quote:
Originally posted by Config
In Beernem stijgt CD&V met nog es 10% tot 60%


Net hetzelfde verhaal hier in Waregem.


Posted by Sh!fty on Oct-08-2006 18:10:

'k Moest voor de eerste keer na de stembus vandaag en kben er al tussenuit geglipt


Posted by Progrez on Oct-08-2006 18:13:

Fijne dag vandaag. Ik kijk al uit naar volgend jaar.


Posted by Eagle` on Oct-08-2006 19:15:

Damn pee de Somers diee ket kan toch ook nooit is toegeven als ze op hun kloten hebben gekregen, irrant manneke


Posted by Devilex on Oct-08-2006 19:55:

VB is gestopt in Antwerpen. De reden is niet ver te zoeken, migrantenstemrecht...


Posted by DJ Sid on Oct-08-2006 20:10:

quote:
Originally posted by Devilex
VB is gestopt in Antwerpen. De reden is niet ver te zoeken, migrantenstemrecht...


Posted by Transfusion on Oct-08-2006 21:05:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Fuck man, Vlaams Belang met 34,7% ( +10% )de grootste partij in Schoten, en Marie-Rose Morel bijna 4700 voorkeursstemmen.
Hopelijk blijft de huidige coalitie behouden, anders wordt dat k*twijf burgemeester

Anders emigreren man, 6 jaar VB, dan gaat uw gemeente zowieso kapot

Mijn situatie in hove

Hove Beweegt: 26,5%
CD&V: 23,6%
Ph7:19,8
VLD-Vivant: 12,7
Vlaams Kartel: 12,3
N-VA:5,1%

Hopelijk gaat hove beweegt samen met cd&v, kwestie dat cd&v op federaal vlak ook wat te zeggen heeft, altijd handig. Soit nu hopen dat hove niet te veel gaat bewegen, want er kan hier nogal geprutst worden.


Posted by Tiger777 on Oct-08-2006 21:21:

quote:
Originally posted by Eagle`
Damn pee de Somers diee ket kan toch ook nooit is toegeven als ze op hun kloten hebben gekregen, irrant manneke

Feit

Mij irriteert het als ze zeggen dat VB verloren heeft. "+0,5% in antwerpen is een nederlaag voor het VB" Eh, wtf?


Posted by Push2005 on Oct-08-2006 21:22:

quote:
Originally posted by DJ Sid


Je kan ermee lachen, maar het klopt voor een stuk


Posted by mrcanon on Oct-08-2006 21:27:

CD&V wint hier gelukkig ook in mijn boeregemeentje Zulte met 62,4 %. Er zijn hier trouwens maar 2 partijen: CD&V en VLD


Posted by FenixStyle on Oct-08-2006 22:14:

Hier in Maaseik geen verrassingen en heeft CD&V dus gewonnen..


Posted by massiveK on Oct-08-2006 22:32:

Spa heeft toch meer stem dan het VB (in antwerpen) dit keer en dat is een premiere.. Ik denk niet dat je kan dat uitleggen alleen door de migrantenstemrecht.

OOk in gent en in Mechelen is het VB niet goed...




Bye Bye De Winter


Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.