TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kleinere Party's Info
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by New Wave on Apr-20-2002 12:35:

quote:
Originally posted by magrec
Owja c-jay is ook de eiegnaar van een platenzaak in amersfoort (heette vroeger black rhythm import, (tech-house, techno, progressive)

nope heette Black Rhythem RECORDS........ effe miereneuken
De winkel had niet alleen die stylen, had daarvoor alles....is nu inderdaad overgenomen door dj C-jay......die shop heet nu The Sessions en het is echt de mooiste platenshop die er is.......daarom koop ik mijn platen daar altijd

Posted by Jukx on Apr-20-2002 14:04:

quote:
Originally posted by Optimus
wat is teKno eigenlijk?

dat wil je niet weten!

Posted by Opti on Apr-20-2002 14:26:

quote:
Originally posted by Jukx

dat wil je niet weten!

vertel nouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Posted by Jukx on Apr-20-2002 14:39:

Eye-Riz heeft het toch al verteld.. dus nou weet je het toch al!

Posted by Opti on Apr-20-2002 14:43:

quote:
Eye-Riz heeft het toch al verteld.. dus nou weet je het toch al!

huh? waar dan?

Posted by New Wave on Apr-20-2002 14:46:

quote:
Originally posted by Optimus

vertel nouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Ik ga het je effe proberen uit te leggen.
Van een dwaze persoon heb ik vernomen dat teKno een style is die vooral wordt gedraait in de franse ondergrond........het is een style die heeeeeeeeeeeeeel erg sterk neigt naar hardcore, maar met beetje techno tintje.
Ik heb een dag eens een uurtje teKno geluisterd (3 dagen geleden ook weer) maar was niet echt mijn style.......dus ging ik weer over op la techno.............

Posted by Jukx on Apr-20-2002 14:50:

haha, ja op de vorige bladzijde he slimmerd!

Posted by Opti on Apr-20-2002 14:53:

hakkuh met techno?

Posted by Opti on Apr-20-2002 14:53:

quote:
haha, ja op de vorige bladzijde he slimmerd!

kut waar dan? quote es ff ofzo, want ik kan dat niet zien met me spleetogen

Posted by Jukx on Apr-20-2002 14:55:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Als je het over tekno hebt, dan heb je het over de meest harde vorm van techno. Beetje de punkscene binnen de techno scene
Niet gehoord dat Teknival vorig jaar is afgebroken door de politie? Nou, Teknival strijkt meestal in de buurt van een commercieel event neer, als tegenhanger. Ga daar maar eens heen om te luisteren wat tekno is
Acidtekno is weer een variant, wat happier en springbaarder. (jaja, nieuw nederlands woord)
Wat een beetje in de buurt komt is de muziek van Big Ron Atomizer, Ron the Badger, en nog een stel waar ik altijd weer niet van op de naam kan komen. Labels zoals Smitten, neem aan dat zij ook wel een website hebben.

here you go..

Posted by Opti on Apr-20-2002 15:12:

Drunk

jezus, wat ben ik blind zeg!

hij staat gewoon gelijk na me vraag!

Posted by TranceFool on Apr-20-2002 15:18:

Tekno vinnik echt heel vaag.....op deze link kan je weer verder linken naar andere sites waar je ook het een en ander kan downloaden, moe je maar es kijken

http://freetekno.nl

Posted by Eye-Riz on Apr-20-2002 15:49:

Volgens mij komen organisaties als Semtech, z-bomb en nog eentje met iets als 'bunker' in de naam heel erg in de buurt. Vroeger stikte het van dat soort feesten in Utrecht. Elk weekend was er wel weer een illegaal kraakfeestje. Maar de punk/kraak scene in Utrecht is een beetje doodgebloed. Of nee, beter gezegd: doorgesnoven: te veel speed, te veel zombie

Posted by kolkiewolkie on Apr-22-2002 07:59:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
.. Of nee, beter gezegd: doorgesnoven: te veel speed, te veel zombie

aan meegedaan

Posted by Miss Proximus on Apr-22-2002 08:10:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

aan meegedaan

hey bemoeial

Posted by TimeportE on Apr-22-2002 09:17:

uuh tja.. ik post hier nog maar eens iets dat op een party lijkt (zo komen we tenminste weer een beetje terug op het onderwerp! )

het is niet echt fantastisch maar ik ga der waarschijnlijk wel heen.. mijn vrienden wilde namelijk hier wel heen, en het is dichtbij en ik had toch nix anders te doen..
ach ja, ik vermaak me wel denk ik zo..

Posted by franzelare on Apr-22-2002 10:35:

Leek mij ook wel een redelijk feestje

Ik heb nog geen plannen voor koninginnedag overdag dus ik denk dat ik er ook wel ff heen ga! anders loop ik toch maar wat door de stad te slenteren dus dan kan ik net zo goed daarheen gaan!

Posted by TimeportE on Apr-22-2002 11:51:

quote:
Originally posted by franzelare
Leek mij ook wel een redelijk feestje

Ik heb nog geen plannen voor koninginnedag overdag dus ik denk dat ik er ook wel ff heen ga! anders loop ik toch maar wat door de stad te slenteren dus dan kan ik net zo goed daarheen gaan!

heb je het nu over dat feessie in nijmegen, in de goffert?
is dat raar? want er staat dat je uit enschede komt! anders zie ik je daar misschien wel, trek dan mijn TA shirt aan (als het doorgaat)..
weet jij trouwens of deze party ook voor 20 en ouder is??

Posted by franzelare on Apr-23-2002 10:57:

Ja ik kom uit enschede maar nijmegen is toch niet zo ver?

Ik ga eigenlijk overal naartoe waar het me gezwellig lijkt! en als het goed is hoef ik niet te reiden dus heb ik er helemaal geen problemen mee

Ik heb geen TA shirt dus ik kan hem ook niet aan trekken
Ben al wel heeeeel lang vanplan hem te bestellen maar het is er nog niet van gekomen.

Als ik echt ga stuur ik je nog wel ff een PM dan kunnen we wel ff Meeten. Maar het kan ook dat we ergens anders heen gaan, ik denk dat ik dat vrijdag wel weet!

Posted by hamburgerboefje on Apr-23-2002 18:01:

Zeer vettttt

Posted by TimeportE on Apr-23-2002 18:25:

quote:
Originally posted by franzelare
Als ik echt ga stuur ik je nog wel ff een PM dan kunnen we wel ff Meeten. Maar het kan ook dat we ergens anders heen gaan, ik denk dat ik dat vrijdag wel weet!

het is ook nog nie zeker of ik ga.. mijn vrienden hadden vandaag weer twijfels.. maar der is nog altijd kans .. ach ja, misschien is het wel beter dat ik nie ga.. heb ik tenminste genoeg geld voor qlub tempo

Posted by hamburgerboefje on Apr-25-2002 16:26:

quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Zeer vettttt
Oeps daar had dus een flyer onder moeten staan...hoe werkt dat eigenlijk?

Posted by Ruben_Dubbink on Apr-25-2002 16:58:

quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Oeps daar had dus een flyer onder moeten staan...hoe werkt dat eigenlijk?

typ in: [ img ] ... www adres ... [ /img ](maar dan alles aan elkaar) dan heb je de flyer als het goed is.

Succes,

GreetZ RubDub

Posted by hamburgerboefje on Apr-25-2002 17:17:

Oke dan thnx voor de tip eidelijk dan eens een leuk feestje bij mij in de buurt!!!

Pages (4): « 1 2 3 [4]