TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp
Pages (13): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by Devilex - Witte kledij => tis nu eenmaal sensation white - Belgische partyvolk => wij wonen in Belgi� - Sportpaleis (als het geluid op geen zak trekt) => dat zal in orde zijn ;-) |
ge zijt zelf belgisch partyvolk, iedereen kleed zich in't wit... khebbet nog ni gezien, ma denk da da best wel show moet zijn zo'n massa. door deze line-up beginnek id&t zen kant is te kiezen
En die 'blauwe zone' van De Geert is er een ander als de mijn eh
Kben al eens naar Sensation White in Amsterdam geweest dus weet wel wat het is die witte massa, maar je zag zelf op 19 Years Illusion hoe saai het Belgische partyvolk is.
Ik denk wel dat ik zal gaan, goeie lineups in Belgie laat ik niet voorbij gaan.
feit, maar 19 years illusion gebruikte misschien maar 1/5 van de capaciteiten van de main hall. Doet ook goed aan sfeer denk ik
voorverkoop begonnen en Keldana heeft een kaartje gekocht ... 
Ook mijn Ticket is binnen...
zeer degelijke line up (Guetta, Markus, Ferry en Fred Baker) in vergelijking met vorige jaren dus geen moment getwijfeld (witte kledij van vorig jaar kan ook nog dienen dus...)
ticketje is ook binnen 
even bumpen voor de meelezende Duitsers:
Sensation Black 30-03-2007 :
Yves De Ruyter
Ruthless
Greg C
Coone
MEGAMIX
DJ Ghost
Showtek
Zany
Darkraver
Sensation White 31-03-2007 :
The Glimmers
David Guetta
MEGAMIX
Ferry Corsten
Markus Schulz
Fred Baker
Misschien aanwezig op den White voor Guetta, Glimmers, megamix en Ferry.
| Originally posted by FUSyke Misschien aanwezig op den White voor Guetta, Glimmers, megamix en Ferry. |
Ik ga dan weer voor Guetta, Megamix, Corsten, Schulz en Fred Baker... beste line up van de laatste 3 edities volgens mij!!!
Is idd wel de beste line-up tot nu toe, ben vorig jaar nie geweest maar wel de eerste keer. The Glimmers zijn eigenlijk totaal mijn smaak nie, maar ze draaien in begin van avond, dus da is zo erg nie. David Guetta is ook nie volledig mijn smaak maar ik denk da die wel nog paar goe plaatjes zal draaien. De megamix is wel ne keer wijs. Maar dan komen de drie mannen waar ik eigenlijk voor ga: Ferry, Schulz en Baker. Het meest eigenlijk voor Ferry en Schulz, want ik ben bang dat Fred Baker plat zal draaien, maar we zullen zien
Het zal normaal ook het decor zijn van vorig jaar in Holland en da vind ik persoonlijk toch wel schoonste decor tot nu toe. Dus t'zal wel goe avondje zijn qua sfeer en muziek.
| Originally posted by Joker666 Ik ga dan weer voor Guetta, Megamix, Corsten, Schulz en Fred Baker... beste line up van de laatste 3 edities volgens mij!!! |
Guetta is een janet
| Originally posted by Xilver Guetta is een janet |
Maar het blijft wel een dikke janet 
| Originally posted by MikeVee even bumpen voor de meelezende Duitsers: Sensation White 31-03-2007 : The Glimmers David Guetta MEGAMIX Ferry Corsten Markus Schulz Fred Baker |
| Originally posted by Keldana Dank U .... is dat officieel ??? The Glimmers ??? Is dat een belgische group ??? Wat slag muziek spelen die ??? |
house dus m.a.w. 

| Originally posted by Real "van oldskool hiphop via groovy disco doorvloeiend naar funky electro tot underground new wave" |
| Originally posted by Push2005 house dus m.a.w. |
| Originally posted by Real Ik zou het groove noemen! |
| Originally posted by mrcanon ik eerder shit |
| Originally posted by Keldana The Glimmers ??? Is dat een belgische group ??? Wat slag muziek spelen die ??? |