TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party v5: uw droomlocatie
Pages (4): « 1 2 3 [4]
ergens op tomorrowland ?
moe toch kunnen, 'n tentje :d
rond die kermis ofzo 
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather rond die kermis ofzo |
| Originally posted by Jasperovitsj Ondertussen zijn de Intuition feestjes wel wat groter geworden, maar wie weet kunnen we hier ook nog iets mee doen ![]() |
Je bedoelt kleiner, neem ik aan?
Originally posted by Loraine Je bedoelt kleiner, neem ik aan? De Intuition feestjes in de Poema kan ik nou niet bepaald "groot", laat staan een succes noemen (het was wel gezellig..daar niet van) |
cafe del mare in lokeren . dan moet het wel goed weer zijn (buiten ) . heb daar al ferm techno feestjen meegemaakt . soort aan een meer party ... da is van de surfclub . maar weet nie of ze dit verhuren .
't Crayeken in Aalst 
Ze zijn daar Phi-Phi over de vloer gewoon en ik garandeer je de mooiste serveuse van het heelal (en omstreken) 
| Originally posted by Pumaz (en omstreken) |

| Originally posted by Pumaz 't Crayeken in Aalst ![]() Ze zijn daar Phi-Phi over de vloer gewoon en ik garandeer je de mooiste serveuse van het heelal (en omstreken) |
Negasonic is ongeveer gelijkaardig qua grootte en soberder aangekleed. Vergeet niet dat 't Crayeken vrij lang is. Misschien is het vervelend dat het caf� wat smal is (voornamelijk als je met een full house zit), maar dan heb je die blondine dicht tegen je aan 
| Originally posted by TOR Belgian Bonzai zal ge�ntrigeerd zijn door deze nuance. ![]() |

(zie M-theorie)
Wij willen foto's zien van die blonde serveuse 
| Originally posted by Haroddin Wij willen foto's zien van die blonde serveuse |
| Originally posted by Devilex http://www.redbox.be/Saragossa |
devilex en haroddin hebben dus ook zo een redboxding, want ge moet precies ingelogd zijn om haar te kunnen zien...
| Originally posted by christina devilex en haroddin hebben dus ook zo een redboxding, want ge moet precies ingelogd zijn om haar te kunnen zien... |
geef de link ook maar dan
Liever niet Negasonic, de 'usuals' zijn niet echt het volk dat men hier zou verwachten/willen op een BETA-party he 
Al zeker niet als mijn broer daar is