TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party v5: uw droomlocatie
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by The_G0dfather on Mar-19-2007 21:20:

ergens op tomorrowland ?

moe toch kunnen, 'n tentje :d

rond die kermis ofzo

Posted by Push2005 on Mar-19-2007 21:39:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
rond die kermis ofzo

Enkel YDR mag daar spelen

Posted by Loraine on Mar-20-2007 12:32:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ondertussen zijn de Intuition feestjes wel wat groter geworden, maar wie weet kunnen we hier ook nog iets mee doen

Je bedoelt kleiner, neem ik aan?
De Intuition feestjes in de Poema kan ik nou niet bepaald "groot", laat staan een succes noemen (het was wel gezellig..daar niet van)
Lijkt me ook beetje vreemd om alle Betaas naar Olland te laten komen voor hun eigen feest
Maar enfin...als jullie V5 in Antwerpen zouden doen, kom ik wellicht weer eens naar een BETA feest

Posted by The_G0dfather on Mar-20-2007 12:40:

quote:
Originally posted by Loraine
Je bedoelt kleiner, neem ik aan?
De Intuition feestjes in de Poema kan ik nou niet bepaald "groot", laat staan een succes noemen (het was wel gezellig..daar niet van)

indeed it was

retevet

Posted by schepper on Mar-22-2007 17:50:

cafe del mare in lokeren . dan moet het wel goed weer zijn (buiten ) . heb daar al ferm techno feestjen meegemaakt . soort aan een meer party ... da is van de surfclub . maar weet nie of ze dit verhuren .

Posted by Jakhira on Apr-01-2007 16:05:

't Crayeken in Aalst

Ze zijn daar Phi-Phi over de vloer gewoon en ik garandeer je de mooiste serveuse van het heelal (en omstreken)

Posted by TOR on Apr-02-2007 05:56:

quote:
Originally posted by Pumaz
(en omstreken)

Belgian Bonzai zal ge�ntrigeerd zijn door deze nuance.

De huur van 't Crayeken is gratis, maar er is geen percentage op het drankverbruik voorzien. Eventuele inkomsten zouden dus via entreegeld moeten komen. Anders wel een bijzonder leuke locatie, ja.

Posted by Devilex on Apr-02-2007 06:03:

quote:
Originally posted by Pumaz
't Crayeken in Aalst

Ze zijn daar Phi-Phi over de vloer gewoon en ik garandeer je de mooiste serveuse van het heelal (en omstreken)

Da blondeke?

Het Craeyken is wel ietske te klein denk ik, zou Negasonic dan ni beter zijn.

Posted by TOR on Apr-02-2007 06:11:

Negasonic is ongeveer gelijkaardig qua grootte en soberder aangekleed. Vergeet niet dat 't Crayeken vrij lang is. Misschien is het vervelend dat het caf� wat smal is (voornamelijk als je met een full house zit), maar dan heb je die blondine dicht tegen je aan

Posted by Belgian Bonzai on Apr-02-2007 14:59:

quote:
Originally posted by TOR
Belgian Bonzai zal ge�ntrigeerd zijn door deze nuance.

Ik heb al op het punt gestaan die zin te quoten, maar eerder omwille van die serveuse
Ik weet nog dat ik aan mijn leraar in het eerste leerjaar spontaan vroeg hoe groot het heelal eigenlijk was, en dat ik niet content was met zijn antwoord: "Oneindig.". Helemaal ter info, men schat de straal van het observeerbaar heelal op net geen 50 miljard lichtjaar. Beyond that... (zie M-theorie)
Beachparty in De Panne, daar kan ik qua regelen misschien wel iets aan doen, maar qua niet-centrale ligging kan dat dan wel tellen natuurlijk. Ik geef het maar efkes mee.

Posted by Haroddin on Apr-02-2007 19:26:

Wij willen foto's zien van die blonde serveuse

Posted by Devilex on Apr-03-2007 07:22:

quote:
Originally posted by Haroddin
Wij willen foto's zien van die blonde serveuse

http://www.redbox.be/Saragossa

Posted by Haroddin on Apr-03-2007 20:20:

quote:
Originally posted by Devilex
http://www.redbox.be/Saragossa

Ni mis, ni mis

Posted by christina on Apr-03-2007 22:22:

devilex en haroddin hebben dus ook zo een redboxding, want ge moet precies ingelogd zijn om haar te kunnen zien...

Posted by Haroddin on Apr-04-2007 18:22:

quote:
Originally posted by christina
devilex en haroddin hebben dus ook zo een redboxding, want ge moet precies ingelogd zijn om haar te kunnen zien...

H�h�, betrapt

Laat het ons houden op een jeugdzonde die al lang niet meer bijgewerkt wordt maar waar ik toevallig nog nick en pass van weet

Posted by christina on Apr-04-2007 18:48:

geef de link ook maar dan

Posted by Jakhira on Apr-08-2007 14:04:

Liever niet Negasonic, de 'usuals' zijn niet echt het volk dat men hier zou verwachten/willen op een BETA-party he

Al zeker niet als mijn broer daar is

Pages (4): « 1 2 3 [4]