TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Energy 2007
Pages (12): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by Devilex 18u Aalst, 19u Antwerpen |
Hoeveel zou da ongeveer zijn voor die bus ? Afhankelijk van het aantal dat er meegaan zeker ?, kzou namelijk nog iemand moeten overtuigen maar prijsaspect is vrij belangrijk 
| Originally posted by Thomas @ A.T.P Hoeveel zou da ongeveer zijn voor die bus ? Afhankelijk van het aantal dat er meegaan zeker ?, kzou namelijk nog iemand moeten overtuigen maar prijsaspect is vrij belangrijk |
| Originally posted by Real Laatste keer heb ik 60 euro betaald voor ticket + bus samen, dus tel zelf maar uit. |
| Originally posted by FenixStyle Hoe zat dat vorig jaar trouwens voor de tickets? Ieder gewoon apart z'n ticket gehaald of is er toen op een of ander manier in groep besteld geweest? |
| Originally posted by FenixStyle Hoe zat dat vorig jaar trouwens voor de tickets? Ieder gewoon apart z'n ticket gehaald of is er toen op een of ander manier in groep besteld geweest? |
| Originally posted by domineesje Is het goedkoper als groep? |
Maar het was voor velen, die niet bij de grens wonen of niet over een creditcard beschikken, wel handig geweest als er een mogelijkheid was door samen tickets te kopen..
Iedereen besteld zijn ticket apart uiteraard, en de prijs van de bus hangt af van het aantal personen die meegaan.
op ticketbox.nl kunt ge online niet bestellen..
gebruik dan ticketonline.nl
ik wil ook wel mee met de bus met nen maat als het nog kan 
| Originally posted by schepper ik wil ook wel mee met de bus met nen maat als het nog kan |
we gaan der een zot feestje van maken � 
@ Devilex: Tot wanneer kan er eigenlijk ingeschreven worden?
Ik heb hiernet de emaild tot betaling verzonden. Als ik al het geld heb ga ik de bus vastleggen en dan zijn er nog 8 plaatsen vrij.
heb vandaag mijn tickets gekregen . dus we gaan zeker mee .
kijk er al naar uit 
Zouden diegenen die ik een email gestuurd heb om te betalen mij eens iets kunnen laten weten 
hey guys,
are there any places left for the bus? If yes, sign me up pls. Oh and will it going to be like last year? (departure Antwerp train station, same price etc?)
thx 
Price 22 Euros
Depart @ Aalst and Antwerp
Email me for info [email protected]
leuk om te zien dat er terug een bus naar TE gaat, ik hoop er ook ook bij te zijn (kzit dan mss juist op bivak) maar dan ga ik wel niet met de bus. anyways de line-up ziet er best leuk uit dus... feesjeuuuuh
| Originally posted by Kaidreas leuk om te zien dat er terug een bus naar TE gaat, ik hoop er ook ook bij te zijn (kzit dan mss juist op bivak) maar dan ga ik wel niet met de bus. anyways de line-up ziet er best leuk uit dus... feesjeuuuuh |
Overschrijving is gebeurd.. 
http://www.trance-energy.nl/te2007/
is de timetable al bekend? mss toch nog interesse om te gaan
Nee, k'heb gehoord dat da pas dag zelf bekend wordt gemaakt. Er is trouwens een surprise ofzoiets. Een extra dj die op dag zelf bekend wordt gemaakt, ben eens benieuwd wie da ga zijn