TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Shockers 27 april -> Hoe was Het?
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Meeting dit keer is de grootste flop meeting allertijden volgens mij... handig om een meeting plek te hebben die door de wat kleinere omvang van het feestje niet in gebruik was |
z0000ooooooo00ooo k ben ook weer wakker..
had gister nog ff kaartje op de kop weten te tikken bij [jx] had er eentje over omdat die der 6 had gwonnen
dus eerst met de trein naar de rai...onderweg nog ff bastiaan (ltheseus) gebeld, maar die ging opeens niet
op rai eem kaarje van [jx] overgenomen (voor 50%
) en hij was ook met ferry_o en zijn broer ron en nog een maat
toen naar binnne.....op meeting niemanad gezien.of k was op de verkeerde plaats....whatever
m5 k heb je nog gezocht bij adam beyer..mar niet gevonden
verder vondt k t wel een phatte party....
maar had er ook wel meer van verw8
nu op naar Qontact.....en [jx] ferry_o ron en bart nog bedankt voor phatte avond
greetz,
yarnie
kvond t eigenlijk wel een meesterlijk feestje heb de hele nacht heerlijk lopen dansen, ouwehoeren en vooral GENIETEN!!!!!
(al moet ik toegeven dat ik vorig jaar beter vond).
grtz
heeft er iemand al livesets? meel me dan ff dan gooi ik een ftptje open!
UPS was inderdaad wel lekker 
BAS & RAM waren VET!!! ik had alleen iets mer verwacht van warmdusher maarja je kan niet alles hebben
misschien is hij volgend weekend beter!
Ik heb helemaal niet meer aan die meeting gedacht
ik dan nog wel ff willen kijken maar ik ben een andere meeting waar ik naar toe zou gaan ook al vergeten, ik stond blijkbaar zo hard te stampen dat het zo 5 uur was toen ik keek hoelaat het nu al was 
Maar 1 ding wil ik wel weer kwijt de trein was weer een zooitje dus alleen in dat hebben ze er het zelfde als vorigjaar voor elkaar gekregen! 
OMFG!!!
heeel erg fet feest....
rond een uur of 2300 kwamen we binnen waar ik gelijk al Bellie tegenkwam bij de ingang...verder helemaal geen TA's gezien 
van de oude meetingplek was ook weinig meer over, want ze hadden een totaal andere zaalindeling dan op innercity , dus dat was ook jammer..
maargoed..toen we binnekwamen begon Technasia te draaien, en wat een vette sound was dit!! gewoon al volop beuken en dat om een uur of 2330...
toen maar even een rondje gelopen en nog ff stukje bas & ram meegepakt, maar ik vond het veeeels te druk in deze zaaal....niet leuk meer dus... vervolgens nog ff naar de main gegaan , waar ze toch wel heel erg slappe muziek draaiden...totaal geen lekker tempo erin... om een uur of 0400 was het hier naar mijn mening ook nog veels te rustig qua muziek..beetje jammer dus...
maargoed..de kleine techno zaal maakte een hoop goed!! hier werden echt de sterren van de hemel gedraaid! OMFG ..
Thomas Krome draaide ook fatte beukmuziek en hetzelfde kon gezegd worden van Adam Beyer...pffff egt gigantisch lopen springen daaro 
Toen nog ff stukkie dana meegepakt & K-cee , die ook nog Mindgames draaide van Sven Vath...dit nummeer klonk echt geweldig op zon stereoinstallatie...(beter dan thuis dus
) heel erg fet
toen laatste half uurtje weer naar dana toe ,en deze dame draaide ook heeel erg stevig.. met vooral op het einde bruut geweld..
maar ik vond het in deze zaal veeels te druk dus je had niet lekker de ruimte om je gang te gaan ...
toen lekker naar huis in de regen, maar dat mocht de pret niet drukken..
erg leuke avond gehad dus.
Thomas Krome die schijnt dus na het draaien van zn set out te zijn gegaan door te veel blowen!!
| Ik praatte even met die Thomas Krome, en toen ik vroeg of het nog ging zei hij met Zweedse tongval: "I'm so stoooooonnnneddd!!" Een seconde later viel hij met zijn gaffel vol op een soort stalen brandtrapje richting podium. Nadat hij cola, water en verdere eerste hulp voor de wond aan de neus kreeg toegediend is Krome naar het hotel afgevoerd. |
Ben helemaal zeiknat van de regen maar lekker slapen zal ik zeker na een nacht flink stampen in de RAI!
Ik zelf heb bijna alleen maar in de hardhouse zaal gestaan. Daarnaast ben ik nog even in de ICT zaal geweest waar Thomas Krome lekker bezig was. Na een stuk van zijn set gezien te hebben zijn we nog even naar de CPU (main) geweest waar Schumacher dikke poep was. Grote opstoppingen zorgde er ook voor dat niemand meer weg kwam van zijn akelig saaie set.
Man van de avond, of liever gezegd vrouw van de avond, was, en hoe kan het ook anders, Dana! Goede afsluiter met een paar lekkere deuntjes.
Weet iemand toevallig hoe die plaat heet waar het publiek begon mee te 'zingen'. Het was zo'n heel aanstekelijk deuntje die iedereen schijnbaar kende behalve it. Mensen die Dana gezien/gehoord hebben weten denk ik wel wat ik bedoel.
Dumonde, Bas & Ram en Warmduscher waren ook zeer de moeite waard!
Ps. Sorry Blik, had deze niet staan staan met m'n vermoeide kop
Ps2. Optimus: misschien heb je wel gelijk maar ik kwam zelf eigenlijk alleen maar voor de hardhouse 
ja k stond op t laatst ook bij dana......en k denk dat jij deze bedoelde neophyte - play the piano......maar alleen dan de een of andere remix ofzo.
greetz,
yarnie
| Originally posted by Remy D Aan the Groove. Dat was Stereo murder van Marshall Masters. Beetje jammer dat ze het in de gangen en buiten nog aan het zingen waren. |
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW HE...
SHockers was echt phat phat phat.
Had 6 kaarten gewonnen, dus dat werd dikke pret
. Het waren zogenaamde 'Guest' bandjes, maar wat ik totaal ruk vond was dat ik bij de eerste poortjes wel gewoon kon doorlopen door de guest entree, maar bij het foulieren had je opeens een ander bandje nodig ofzo. Stond ik alsnog 20 minuten in de rij...
Beetje jammer was dat. Van die meeting plek snapte ik geen hol. Ferry_O, Ronny_O en DJ Bor al evenveel
. We kwamen binnen met Technasia, damn lekker beuken met die gast. Vond het wel jammer dat nergens stond aangegeven waar je nou eigenlijk heenliep als je van de ene naar de andere zaal liep. Dachten wij bij Technasia te staan, was het een of andere hardstyle ass.. Nouja, toch nog goed afgelopen.
Wat erg fijn was, was dat publiek wat ouder was. Geen 'oeeh oeeh', 'hee hoe' of een ander geluid wat een besnorde kanarie kan maken. Heerlijk! Nouja, na Technasia naar Pascal F.E.O.S die daar naar mijn mening echt een wereldset neerzette. FF snel wat gratis eten gescoord bij een maat van mij bij de foodstands, daarna door naar Adam Beyer die je misschien kent van de technoknaller Adam Beyer - Manipulated (Ben Simms Remix) Als je em nog niet hebt, nu downloaden.Adam draaide em zelf ook nog hoorde ik. Ik hoorde ook de geweldige plaat Andrew McLoughin - Love Story (Devilfish Remix) voorbij komen. Respect voor deze man die constant met 3 draaitafels draaide. Een van de Yarnie's ging nog ff opzoek naar M5, terijwlik ik probeerde een zwaar geile en volgens mij totaal gespacde DJ Belle aan te spreken. Lukte niet echt...
Hij was te druk met 2 wijven telefoonnummers uit te wisselen. Terwijl Ferry_O, Ronny_O en de 2 Yarnies (ja het is een tweeling) nog stonden te stampen bij Adam, zijn Bor en ik ff naar de Ali G movie gegaan om te chillen. Het was voor ons immers ook al de 2de nacht die we oversloegen. Toen om 5 uur naar Dave Clark die erg lekker bezig was, maar na zessen begon hij wel erg vaag te draaien. De Yarnies peerden em naar Dana, waarna wij nog even naar K-Cee gingen. OMG, wat was ik doof daarna.
Op het station was het een dikke puinhoop, iedereen rende naar perron 1 en 2. Wij zijn gewoon met de metro naar centraal gegaan en toen lekker met de trein naar Leeuwarden. Onderweg Ronny_O nog even gedist met zijn struisvogel verhalen. (jaja Ronny, die beesten kunnen vliegen, whatever...)
Al om al, een dik geslaagd feest. Geluid was ook zwaar prima, vooral in de ICT zaal was het dike trillen met die borstkas. CPU was ook goed, als je maar dicht bij een box stond. UPS zaal kan ik niet over oordelen, ben niet echt een hardstyle mannentje.
Volgend jaar zijn we er zeker weer bij!
Peace!
[-JX-]
Owja, Remy-D. Die plaat is niet stereo murder maar TAQ - Slaves (to the rave) (Original Mix).
Zo te lezen is het over het algemeen wel positief over shockers, ondanks dat het waarschijnlijk niet beter was dan vorig jaar.
Ik had er gister ook moeten zijn, en omdat ik gister met Yarnie aan de telefoon nogal in vergaande staat van dronkenschap verkeerde hier ff uitleg; ik was op mentorenweekend, ter voorbereiding van de student-introductieweek. Dan moet ik een beetje studentjes wijzen waar ze moeten eten, en als ik alle ex-mentoren moet geloven, de rest van de tijd lekker stampen in 1 van de feesttenten of gewoon chillen en zuipen. IIG, dat mentorenweekend was eigenlijk 1 grote zuip-oefening voor die student-introductieweek. Voor deelname als mentor moet je verplicht naar het mentorenweekend en achteraf krijg je er 2 studiepunten voor.
De ernstige fout die ik heb gemaakt is dat ik er afgelopen week pas achter kwam dat het mentorenweekend in het weekend van shockers viel.
IK WERD HELEMAAL GEK!
Kheb 2 uur voor me uit zitten staren en ik kon alleen "ik ga niet naar shockers" kunnen uitbrallen.
IIG, aangezien ik krap zit met studiepunten was dat wel zo belangrijk dat ik toch voor het mentorenweekend moest gaan, en daarom had ik die zaterdagavond mezelf helemaal bezat om de pijn te vergeten - maarja, ik ben wel 4 keer opgebeld door mensen die op het feest zaten aaargh (Hoe was pascal FEOS? Zeg alsjeblieft dat hij kut draaide en dat ie zuigt! Wat? Draaide hij meesterlijk? Ik wil dit niet horen!)
Verder weet ik vrij weinig meer van mijn zaterdagavond
- Ik heb nu nog steeds een kater en ga maar is slapen want morgen is Qontact, en daar ben ik absoluut voor de volle 2394857903485% wel bij 
| Originally posted by Little Theseus Zo te lezen is het over het algemeen wel positief over shockers, ondanks dat het waarschijnlijk niet beter was dan vorig jaar. Ik had er gister ook moeten zijn, en omdat ik gister met Yarnie aan de telefoon nogal in vergaande staat van dronkenschap verkeerde hier ff uitleg; ik was op mentorenweekend, ter voorbereiding van de student-introductieweek. Dan moet ik een beetje studentjes wijzen waar ze moeten eten, en als ik alle ex-mentoren moet geloven, de rest van de tijd lekker stampen in 1 van de feesttenten of gewoon chillen en zuipen. IIG, dat mentorenweekend was eigenlijk 1 grote zuip-oefening voor die student-introductieweek. Voor deelname als mentor moet je verplicht naar het mentorenweekend en achteraf krijg je er 2 studiepunten voor. De ernstige fout die ik heb gemaakt is dat ik er afgelopen week pas achter kwam dat het mentorenweekend in het weekend van shockers viel. IK WERD HELEMAAL GEK! Kheb 2 uur voor me uit zitten staren en ik kon alleen "ik ga niet naar shockers" kunnen uitbrallen. IIG, aangezien ik krap zit met studiepunten was dat wel zo belangrijk dat ik toch voor het mentorenweekend moest gaan, en daarom had ik die zaterdagavond mezelf helemaal bezat om de pijn te vergeten - maarja, ik ben wel 4 keer opgebeld door mensen die op het feest zaten aaargh (Hoe was pascal FEOS? Zeg alsjeblieft dat hij kut draaide en dat ie zuigt! Wat? Draaide hij meesterlijk? Ik wil dit niet horen!) Verder weet ik vrij weinig meer van mijn zaterdagavond - Ik heb nu nog steeds een kater en ga maar is slapen want morgen is Qontact, en daar ben ik absoluut voor de volle 2394857903485% wel bij |

| Originally posted by Optimus ik lag toen te douwen ![]() ![]() |
Ownee, dat doe je niet liggend hehe.
[/edit]
OK dan en nu ff het juiste nummers:
Club Robbers - I Like It Loud
wat een ontiegelijk schijt nummer zeg...
Ik heb me echt prima vermaakt daar in de UPS en vond het niet erg om 5 X een Derb remix voorbij te horen komen....
maar 1 keer dit nummer en dan de hele zaal mee zingen... beetje ERG jammer... ik begon bijna te geloven dat het echt een volwassen feest was in vergelijking tot trance energy....... niet dus 
Dave Clarke the King! 8-)
Zo, ook ik ben weer bij mijn positieven. Maar wat een avond zeg!
Het begon al bij binnenkomst....... sta ik daar, loop 2 passen de RAI binnen, kom ik er achter dat ik mijn kaartje thuis heb laten liggen!!!
Kun je je het voorstellen? Ik kon wel door de grond zakken! maar goed ff helder nagedacht en terug thuis omhalen ging niet meer dus toen maar voor de RAI voor �50,- opnieuw een kaartje gekocht!
Nou toen dus eindelijk binnen, ik blij kom ik bij het fouierren aan pakken ze me mijn foto-toestel af! Helemaal nieuw nog in de verpakking, en dit deden ze bij iedereen! "ja, het stond op de site en binnen kun je voor �15,- een nieuw toestel halen" !!!
What een bull-shit! ik heb hier nog nooit problemen mee gehad maar hier dus ineens w�l! Uitleg Obi??? een paar foto-tjes voor in je album moet toch kunnen?
Goed eindelijk dus binnen en eerst naar de UPS gegaan waar Dumonde erg lekker stond te draaien. Wat me wel opviel en dat vond ik de gehele avond in de UPS-zaal dat het geluid onwijs zacht stond!! Volgens mij waren er ook een paar boxen aan de buiten-zijkanten uitgevallen. Hier heeft nog niemand iets over gezegd maar dat vond ik het opvallendste van de avond. In de andere zalen stond het geluid wel harder.
Bas&Ram en Warmduscher waren wel okay, die remix van "Thriller" weer gehoord en ik heb in de UPS 3(!!) keer trance&acid voorbij horen komen.
Jammer dat die meeting helemaal in het water was gelopen, de volgende keer maar weer wat beter afspreken
Toch nog met Tijs08 en total woot en Dave gemeet en ben toen met total woot overal en nergens geweest,haha
Toen lekker door naar de ICT-zaal waar Thomas Krome echt heerlijk stond te draaien! veel vette tunes en echt heerlijk genoten daar!
En toen kwam ik Leander & Pieter tegen!
Onwijs relaxte gozers en echte party-animals!
Heel cool! Veel suc6 en plezier met draaien op het Sixpack feest Leander!!!
Tot slot nog naar de CPU gegaan om de man van de avond te horen! Dave Clarke wat draaide hij vet zeg!
Thuis nog met een heerlijk jointje afgesloten en toen mooi naar bed!
Al met al dus een mooi feestje en nu heb ik weer ongeloofelijk veel zin in Qontact!!

| Originally posted by tijs08 Maar 1 keer dit nummer en dan de hele zaal mee zingen... beetje ERG jammer... ik begon bijna te geloven dat het echt een volwassen feest was in vergelijking tot trance energy....... niet dus |
Re: Dave Clarke the King! 8-)
| Originally posted by Partyhardy! Het begon al bij binnenkomst....... sta ik daar, loop 2 passen de RAI binnen, kom ik er achter dat ik mijn kaartje thuis heb laten liggen!!! Kun je je het voorstellen? Ik kon wel door de grond zakken! maar goed ff helder nagedacht en terug thuis omhalen ging niet meer dus toen maar voor de RAI voor �50,- opnieuw een kaartje gekocht! |
Re: Dave Clarke the King! 8-)
| Originally posted by Partyhardy! Het begon al bij binnenkomst....... sta ik daar, loop 2 passen de RAI binnen, kom ik er achter dat ik mijn kaartje thuis heb laten liggen!!! Kun je je het voorstellen? Ik kon wel door de grond zakken! maar goed ff helder nagedacht en terug thuis omhalen ging niet meer dus toen maar voor de RAI voor �50,- opnieuw een kaartje gekocht! |
Monika Kruse was echt lekker en ze draaide ook super!
Adam Beyer draaide goed hard
Pascal FEOS was relaxed
Thomas Schumacher maar ff geweest dat was leuk
John Thomas was ook lekker bezig
Shockers was een zeer geslaagd feessie