TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [19/05/2007] Tiësto - Elements Of Life Worldtour (Ethias Arena Hasselt)
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
Kristof (Real)
Luc (Push)
Ken (De Geert)
Kenny (BZRK)
Jeffrey (mrcanon)
Bl@ckout
Magistrate + 4
Nico (Dev)
Adion
Benny (CygnusX) + Jennifer (TatanaGirl) + 3
MassiveK + 6
Tering zeg, moet nog 2 weken wachten.
Voor degene die gaan. Heel veel plezier vanavond. 
Spannend eh!!!
Om een ideetje te hebben wat we vanavond kunnen verwachten:
tracklist Elements of Life World Tour @ ALexandra Palace - London,England
tracklist Elements of Life Worldtour - Polen (Wroclaw) 14-04-2007
ik krijg er al zin in!

18 Snow Patrol – Open Your Eyes (Allende Remix)
19 The Killers – Read My Mind (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
20 Jose Gonzales – Crosses (Tiësto Remix)
die drie na elkaar, 
| quote: |
| Originally posted by De Geert Om een ideetje te hebben wat we vanavond kunnen verwachten: tracklist Elements of Life World Tour @ ALexandra Palace - London,England tracklist Elements of Life Worldtour - Polen (Wroclaw) 14-04-2007 ik krijg er al zin in! |
iemand soms een link naar de mp3 ervan, of een world tour set elders
Hier nog 1:
Tiesto - Elements Of Life World tour - Kings Hall, Belfast 31-03-2007
Kristof (Real)
Luc (Push)
Ken (De Geert)
Kenny (BZRK)
Jeffrey (mrcanon)
Bl@ckout
Magistrate + 4
Nico (Dev)
Adion
Benny (CygnusX) + Jennifer (TatanaGirl) + 3
MassiveK + 6
TOR 
We gaan een FEESTJUH BOUWUH Kevin. 
oh yeah, zal er ook bij zijn... Kan niet wachten

Kan nog steeds niet begrijpen dat er echt gasten zijn die zo'n heel concert een tracklist gaan bijhouden.... Dan is er toch iets goeds mis met je.
Jammer voor hen.. maaar goed voor ons, altijd leuk om een tracklist terug te vinden na het concert.
Ik neem geen nota's maar vaak probeer ik enkele tunes te heralen om de party versalg te illustreren
Anyway, Ik wens jullie en schitterend night!
Passez une bonne soirée

Joe van tzelfde. Ik zal es vertrekken se!
net terug, wow @ die fonteinen. tot helemaal aant plafond ermee 
moet wel zegge dat zo lang rechtstaan voor maar nix te missen zen tol heeft (benen , rug
) maar tis de moeite geweest om te gaan, zeker aan te raden als ie nog es komt!
as for music.. tja, ik ben nu eenmaal een uplifting (anthem) trance freak, en dat draaien ze dus niet de hele avond, geen enkele dj, maar tiesto heeft een goeie dosis gedraait vanacht dus was geslaagd 
ik heb wat filmpjes en fotos maar ben to lazy atm om ze de gaan compresseren en uploaden.
iemand anders terug thuis ?
Rentré apres un petit dodo de 3h30.
Soirée bien sympa meme si pas la plus exceptionelle que j'ai pu faire.
Positif:
1) J'ai passé une bonne partie de ma soirée avec d'autres clubxtremiens et c'était bien cool
2) Jes en Live, elle assure. Son show avant le début de la soirée bien sympa. Ghost, Around You et la tuerie As The Rush Comes.. bonheur des le début! Elle reviendra par la suite pour chanter Everything (pas mal sans plus) et l'excellent Waterfall.
3) Globalement les chanteur(euses) s'en sortent mieux qu'a un Armin Only ou on etait souvent dans le faux
4) Le set de tiesto apres un petit warm up: Monstrueux (élément la terre) des tas de trakcs que j'avais jamais entendue, énormes, un son certes asses tech electro trance.. mais pas comme a la TE ou ctait mou du slip et emmerdant.. la y avait qqch, une vibe, un groove, une efficacité, des moments d'explosions.. bref grosse claque sur cette partie du set
5) Les fontaines étaient jolies
6) Le son etait excellent
7) Rempli, du monde, mais de la place pour danser. Un public qui s'éclate bien en tous cas de ce que j'ai pu voir
Mitigé
1)La déco, y avait qques jolis choses, mais assez convenu, l'écran on se l'est tapé a Armin Only et a la TE de cette année.
2) Le dj booth, je préférais sa soucoupe de TiC.. globalement ctait plus sobre niveaux effets spéciaux
3) Le set sur l'air et l'eau.. des passages pop trance chiants et tout mou (surtout apres la claque de la Terre) mais également des moments de pure folie comme sur le remix de Beautiful de Corsten, le live in the dark etc.
4) Les prix, raisonables pour les consos : 2€50 la biere ou le coca 3,75 le Redbull
Négatif
1) Pas de variété dans les live acts, pas de violonistes, de choeurs ou autres.. que des chanteurs (de ce que j'ai vu)..
2) Tiesto etait pas top en interraction avec le public j'ai trouvé. Il etait dans son trip surélevé.
3) La scene est tres (trop) large.. et pas assez habillée.. Tiesto a l'air un peu seul dessus
4) Les toilettes payantes (meme en VIP) avec grosse file et sales
5) (mais ca ils y peuvent rien) j'ai du me résigner a partir tot, exams obligent.. j'ai raté les 2 dernieres heures
6) Le live 3D etait bon nivau son.. mais le concept est bidon je trouve
7) J'aurais pas dit non a qques bons tubes uplift en plus (mais il les a sans doute joués apres que je sois parti)
Voila, une bonne soirée pour ma part, je me suis bien amusé. Tiesto sait se lacher et il le fait bien... Peut etre un peu trop de passage a vide par moment (a part la terre) qui cassent un peu les jambes. Déco sympa mais pas exceptionelle pour un show de cette envergure. Le son excellent, la salle aussi. Me suis bien amusé, mais je m'attendais a un peu plus impressionant
Tja sorry t'is in het frans maar deze morgen ben ik heel te moe om in een andere taal te schrijven 
Heps, bijna niet meer dan massiveK te zeggen, juist 2 of 3 dingen:
- De warm-up was heel goed, hij draaide bvb: John Dahlbaeck - Blink 
- Een "pause" van 1h30 vanaf 2h45 tot 4h15 met een vervelende live en slechte liedjes (volgens ik
)
- Niet te veel echte Tiesto/Trance liefhebbers
- Niet echt een erg grote show zoals de laatste keer
Maar het was toch cool.
hmmm 3D, fonteinen, ben wel 'ns benieuw naar de fotos.
wordt er ergens een TL aangemaakt?
Tracklist
Ge kon weer niet naast het marginale volk kijken. 
Ik vond het zeer geslaagd. Beter dan verwacht!
"doek" was wel niet te vergelijken met armin only,
het ging hier om een volledige led wall van ongeveer +/- 40m breed en +/- 15m hoog?
Interactie was inderdaad een 'probleem', hij leek er geen zin in te hebben, maar ik denk dat het grote podium er veel mee te maken had (hij stond iets te ver van zijn publiek af)
maar grootte was nodig voor al die geweldige fonteinen, echt te gek (eerder al te zien op TL2006)
tracklist vond ik super! enkel op einde misschien wat andere plaatjes verwacht
Mijn foto's
Oh my God it's Jonas Steur!
+punten
- Ayla, Open Our Eyes en L'Annonce Des Couleurs vlak na elkaar, heerlijk
- 10 Seconds Before Sunrise 
- The Loves We Lost als encore, die deed me (gek genoeg) wel iets
- Die nieuwe remix van Sied Van Riel, erg lekker zo blijkt
- Lekker veel plaats 
- Vlotte busbediening, het mag gezegd worden
-punten
- Die zanger van Break My Fall, wat een grap... (edit: dat was BT zelf? bah, wat een figuur)
- Sound Of Tiësto bleef maar duren, maarja het merendeel van het publiek vond dat natuurlijk subliem 
- Faxing Berlin, wat een overrated shite 
- Het vroegtijdig uitmixen van Moments 
- De show miste precies wat. Ik ben nu ook weer niet liefhebber van circus-toestanden zoals met TIC, maar het kwam me allemaal wat sober over gisteren.
Toch een vrij goede avond 
Dat eerste stuk (earth) was een van de gestoordste en meest intense stukken muziek dat ik al na mekaar heb gehoord; amai wat een sfeer. Geweldig om te zien dat ook het publiek daar van houdt.
Helaas viel het publiek erna weer stil op de gewone trance, alweer een teken dat doorsnee trance uitgewerkt is? Dat was wel een domper op de sfeer; ongeveer tot aan zijn eigen tracks met traffic enzo was het maar erg lame gesteld
Laatste stuk was wel weer kwalitatief en toen kwam het toch weer een beetje in gang. Opvallend om te zien hoeveel pakken mensen er minder waren dan in 2004.
Anyway; over 't algemeen zeker tevreden... en toch wel respect voor sommige platen tijdens het 'earth' gedeelte. Ook het mixen zat vrij snor over't algemeen.
En de organisatie: het leek me toch wel bijna allemaal goed geregeld 
Zozo, khad er wel minder van verwacht eigenlijk.
De liveact van Jes was zéker vermakelijk, maar buiten As The Rush Comes fungeerde het niet echt als warm-up.
De 3D intro zelf vond ik best lachwekkend, ze hadden gerust wat meer moeite in dat filmpje mogen steken.. 
Ik had zelf veel liever de tracklist van Belfast gehoord (Your loving arms, Eugina
) gehad, maar pech.
Het Earth-gedeelte was zeker niet slecht, maar het publiek was gewoonweg niet opgewarmd vond ik. Pas vanaf Read My Mind in het Air-gedeelte, begon het pas in mijn ogen. (Had ook graag What You Need gehoord bij Air..
)
Beste stuk van de avond was toch wel de Ayla - Open Your Eyes - L'Annonce combinatie, zoals Real (gespot!) zei.
Belichting was zéér deftig (vooral tijdens Sound of Tiesto, de enige reden dat ik toen niet ff was gaan drinken, feitelijk).
Fonteintjes, vlammetjes, allemaal leuk en mooi enzo, maar qua decoratie op het podium viel het wel wat tegen.
Vervoer, organisatie, ... Niets op aan te merken.
Wel afschuwelijk veel Walen..
Dik minpunt was idd wel die zanger van Break my fall (échte BT? :/). Ik hoorde die echt "Wassup nigga's?" zeggen toen die opkwam, of lag dat aan mij? 
wow @ tracklist vanaf begin tot einde Earth.. werkelijk schitterend 
Ik vond het een geweldige avond, het komt aardig in de buurt van Tiesto In Concert van 2004 (en dat is mijn favoriete feest ooit). Ondanks pijn aan rug en benen was de avond vlug over. Jes haar nummers waren goed, ze kan goed zingen. Julie Thompson en BT vond ik minder.
Muzikale hoogtepunten voor mij:
Snow Patrol - Open Your Eyes (Tiesto Remix)
Tiesto - In The Dark
Wamdue Project - King Of My Castle (Sander Van Doorn Remix)
Doug Laurent - I'm Rushing
Solarstone - Like A Waterfall
Ayla - Ayla
Mac Zimms - L'Annonce Des Couleurs
Delirium - Silence (Tiesto's ISOS Remix)
Tiesto - Suburban Train
Tiesto - Magik Journey
Tiesto - Adagio For Strings
Tiesto - He's A Pirate
Vincent De Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)
En nog wat stevige nummers waar ik de naam (nog) niet van ken 
Het enige minpunt was dat hij na de encore (die niet aanvoelde als een encore) heel vlug weg was en niets meer van zich liet zien.
Ik heb over de 300MB aan filmpjes, die ik binnenkort zal uploaden.