TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar gaan wij heen met de zomervakantie?
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
Tsja, smaken verschillen.
Ik ga niet naar zo'n fout dorp als Salou, waar je gewoon de Nederlandse muziek hebt, het Nederlandse bier, de Nederlandse mensen en de Nederlandse mentaliteit. Het enige verschil met NL is de zon. Dom zuipen kan je overal, en neuken kan je ook overal.
Greetz,
SnuggLe
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe en neuken kan je ook overal. |


| quote: |
| Originally posted by Optimus experimenteer jij zoveel met jouw vrouwtje? ![]() ![]() |


en?
en wat is daar mis mee?
(is volgens mij alleen maar gezond) 


Re: en?
| quote: |
| Originally posted by total woot en wat is daar mis mee? (is volgens mij alleen maar gezond) ![]() ![]() |

| quote: |
| Originally posted by Apoptosis Ga tog lekker naar Mallorca! Daar betaal je 3000 ptas entree (was zo'n f40,-) voor een grote discotheek, en kreeg de HELE avond ALLE DRANK GRATIS!!!!! (Ook mixjes!!) |

| quote: |
| Originally posted by tango Best kut dus.....MAAR die duitse discotheken hadden wel geweldige "Tracid Traxxx on Tour" party's ![]() grtz, TNG |
okeeeeej mensen volgende week ga ik naar Calella toe!!! juist, heb ik der al helemaal zin in! alleen nu nog zorgen dat ik aan geld kom! 

hoe zit het verder met jullie reisplannen, wanneer gaan we weg etc...
het was zo stil op forum dat ik maar iets probeer ....
| quote: |
| Ga tog lekker naar Mallorca! Daar betaal je 3000 ptas entree (was zo'n f40,-) voor een grote discotheek, en kreeg de HELE avond ALLE DRANK GRATIS!!!!! (Ook mixjes!!) |

volgend weekend 4 dagen naar de Ardennen (Belgi�/Luxemburg) met studiematen. dat wordt net als vorig jaar erg lachen 
daarna nog 3 weken naar Zweden (h�t land bij uitstek waar Houseparties verboden zijn :eek
, maar daarvoor kom ik er ook niet... heb wel wat beters te doen :P
| quote: |
| Originally posted by TimeportE okeeeeej mensen volgende week ga ik naar Calella toe!!! juist, heb ik der al helemaal zin in! alleen nu nog zorgen dat ik aan geld kom! ![]() ![]() [/SIZE] |

Zo, er is weer gegraafd ziet ik.
//Ironie mode on//
Tis inderdaad een dooie boel hier nu, waar zitten jullie allemaal? Het wordt even mooi weer, en hup, men vergeet het hele forum. Nou, daar ben ik niet van gediend!
//Ironie mode off//
Maar goed, mijn vakantieplannen zijn inmiddels gewijzigd. Ik ga nu Istrie verblijden met een bezoekje. Ben er nog nooit geweest, het schijnt er leuk te zijn.
| quote: |
| Originally posted by moogwai dus ik ben benieuwd wat Calella te bieden heeft... |
ik zou naar kreta gaan, en de mongool die alles zou boeken heeft kei veel fouten gemaakt en er is dus niks geboekt geen vakantie voor mij dus.
Vind ik dit erg? nee, ga lekker door met werken veel knaken verdienen en investeren in nieuwe mixer of studio equipment.
niet dat ik helemaal niet op vakantie ga, ik ga nog paar dagen naar blankenberghe meteen na dance valley.
als je echt goedkoop dronken wil worden moet je gewoon in de brandende zon op een lege maag wat sangria achterover slaan 
mijn vakantie is een weekje EIFFEL (ja zo schrijf je dat) met me parents, brusjes en zwager. zou eerst met kameraard naar hongarije gaan naar balakton meer maar gaat niet door omdat die kerel voor z'n studie een laptop nodig had en die in de vakantie terug gaat verdienen en dan geen geld meer heeft voor vakantie..
| quote: |
| Originally posted by arjoderoon als je echt goedkoop dronken wil worden moet je gewoon in de brandende zon op een lege maag wat sangria achterover slaan ![]() |
"
waarom ben ik de enige die die theorie kent??? das goedkoop dronken worden... of is hier iemand die dat tegen wil spreken.. en voordeel. als je dan toch moet kotsen komt er ook niet zoveel shit uit 
De plannen voor volgend jaar zullen nu wel zo'n beetje gemaakt worden...
In de zomer gewoon weer lekker thuis
Als ik afgestudeerd ben in januari wil graag naar Australie en eventueel naar de WMC in februari en maart 
Jah goede vraag wat het dit jaar wordt!
Ik ga iig met school 3 weken naar de USA.
Persoonlijk denk ik dat het qua zomervakantie kiezen wordt tussen:
Marmaris
Kreta
of misschien weer Ibiza
Ik ga tornado jagen met Josta 
Voor mij hopelijk ook weer Ibiza, maar ik vind het toch nog een beetje vroeg om nu al definitieve plannen te maken. Meestal doen wij dat pas ergens in het voorjaar ofzo.
Kappen met graven!
New York in maart
Zomer sowieso Noorwegen, Bergen een vriendin opzoeken die daar gaat studeren.
lol @ JP
ik ben net naar nieuwzeeland geweest
zit denk ik vanaf januarie veel in hangarije en in de oekraine
op vakantie ga ik naar tjechie en ik denk naar alaska volgend jaar
of ik ga met een vriendin de trans siberie express doen, dat lijkt mij ook VET!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.