TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar gaan wij heen met de zomervakantie?
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by SnuggLe on Apr-13-2002 17:07:

Tsja, smaken verschillen.
Ik ga niet naar zo'n fout dorp als Salou, waar je gewoon de Nederlandse muziek hebt, het Nederlandse bier, de Nederlandse mensen en de Nederlandse mentaliteit. Het enige verschil met NL is de zon. Dom zuipen kan je overal, en neuken kan je ook overal.

Greetz,
SnuggLe

Posted by Opti on Apr-14-2002 03:09:

quote:
Originally posted by SnuggLe
en neuken kan je ook overal.

experimenteer jij zoveel met jouw vrouwtje?

Posted by SnuggLe on Apr-14-2002 07:43:

quote:
Originally posted by Optimus

experimenteer jij zoveel met jouw vrouwtje?

Voor jou een vraag, voor mij een weet

Damn, jij denkt echt alleen aan sex...

Greetz,
SnuggLe

Posted by total woot on Apr-14-2002 16:28:

en?

en wat is daar mis mee?
(is volgens mij alleen maar gezond)

Posted by mr.marcello on Apr-14-2002 17:07:

Re: en?

quote:
Originally posted by total woot
en wat is daar mis mee?
(is volgens mij alleen maar gezond)

En ook nog eens goed voor je conditie!!!

Met vriendelijke groet.

Posted by tango on Apr-14-2002 18:10:

quote:
Originally posted by Apoptosis
Ga tog lekker naar Mallorca! Daar betaal je 3000 ptas entree (was zo'n f40,-) voor een grote discotheek, en kreeg de HELE avond ALLE DRANK GRATIS!!!!! (Ook mixjes!!)

Zeg er dan ook effe bij:

1. Dat het allemaal DUITSE discotheken zijn
2. met zure wijven
3. met NEP drank (dus Ron Tabacco, Lassoa, Flafari,etc)
4. met superlang wachten op je drankje
5. En je mag maar 1 drankje per keer halen......

Best kut dus.....MAAR die duitse discotheken hadden wel geweldige "Tracid Traxxx on Tour" party's

grtz,
TNG

Posted by SnuggLe on Apr-14-2002 18:22:

quote:
Originally posted by tango

Best kut dus.....MAAR die duitse discotheken hadden wel geweldige "Tracid Traxxx on Tour" party's

grtz,
TNG

Was laatst ook het ZaK of de IndeX hier dacht ik.
Wel VET! Kai tracid..

Greetz,
SnuggLe

Posted by TimeportE on Jun-21-2002 09:52:

okeeeeej mensen volgende week ga ik naar Calella toe!!! juist, heb ik der al helemaal zin in! alleen nu nog zorgen dat ik aan geld kom!

hoe zit het verder met jullie reisplannen, wanneer gaan we weg etc...

het was zo stil op forum dat ik maar iets probeer ....

Posted by DJ Bazz on Jun-21-2002 09:59:

quote:
Ga tog lekker naar Mallorca! Daar betaal je 3000 ptas entree (was zo'n f40,-) voor een grote discotheek, en kreeg de HELE avond ALLE DRANK GRATIS!!!!! (Ook mixjes!!)

kameraad van mij moet daar 2 weken draaien in een discotheek, krijgt ie alles betaald en hoeft alleen 's avonds maar te draaien. hij draait onder de naam DJ Exclusive Team dus dan weet je wie het is...

ik ga zelf trouwens naar Itali� toe, daar eerst 3 week heen en dan nog naar texel een week
Ik ga volgende week zondag weg

Posted by ScuL on Jun-21-2002 17:06:

volgend weekend 4 dagen naar de Ardennen (Belgi�/Luxemburg) met studiematen. dat wordt net als vorig jaar erg lachen

daarna nog 3 weken naar Zweden (h�t land bij uitstek waar Houseparties verboden zijn :eek, maar daarvoor kom ik er ook niet... heb wel wat beters te doen :P

Posted by moogwai on Jun-21-2002 18:07:

quote:
Originally posted by TimeportE
okeeeeej mensen volgende week ga ik naar Calella toe!!! juist, heb ik der al helemaal zin in! alleen nu nog zorgen dat ik aan geld kom!
[/SIZE]

Ik ga dit jaar ook naar Calella.. wij zijn er van 6 t/m 16 juli te vinden in het appartementencomplex Codina
Vorig jaar Salou en het jaar daarvoor Lloret.. dus ik ben benieuwd wat Calella te bieden heeft...

Posted by Cosmic on Jun-21-2002 18:09:

Zo, er is weer gegraafd ziet ik.

//Ironie mode on//
Tis inderdaad een dooie boel hier nu, waar zitten jullie allemaal? Het wordt even mooi weer, en hup, men vergeet het hele forum. Nou, daar ben ik niet van gediend!
//Ironie mode off//

Maar goed, mijn vakantieplannen zijn inmiddels gewijzigd. Ik ga nu Istrie verblijden met een bezoekje. Ben er nog nooit geweest, het schijnt er leuk te zijn.

Posted by TimeportE on Jun-21-2002 18:15:

quote:
Originally posted by moogwai
dus ik ben benieuwd wat Calella te bieden heeft...

ik laat wel een briefje achter!

Posted by basvh on Jun-21-2002 18:23:

ik zou naar kreta gaan, en de mongool die alles zou boeken heeft kei veel fouten gemaakt en er is dus niks geboekt geen vakantie voor mij dus.

Vind ik dit erg? nee, ga lekker door met werken veel knaken verdienen en investeren in nieuwe mixer of studio equipment.

niet dat ik helemaal niet op vakantie ga, ik ga nog paar dagen naar blankenberghe meteen na dance valley.

Posted by arjoderoon on Jun-22-2002 17:24:

als je echt goedkoop dronken wil worden moet je gewoon in de brandende zon op een lege maag wat sangria achterover slaan

mijn vakantie is een weekje EIFFEL (ja zo schrijf je dat) met me parents, brusjes en zwager. zou eerst met kameraard naar hongarije gaan naar balakton meer maar gaat niet door omdat die kerel voor z'n studie een laptop nodig had en die in de vakantie terug gaat verdienen en dan geen geld meer heeft voor vakantie..

Posted by TimeportE on Jun-22-2002 17:43:

quote:
Originally posted by arjoderoon
als je echt goedkoop dronken wil worden moet je gewoon in de brandende zon op een lege maag wat sangria achterover slaan

ik merk het, heb de hele dag gewerkt (nix gegeten) en heb net 3 amsterdammetjes achterover geslagen.. mmm dat tikt wel aan moe ik zeggen!

* "Lucas eten!"
+ "Eten?? Nix eten! BIER! "

Deze gebeurtenissen berusten niet op de waarheid

Posted by arjoderoon on Jun-22-2002 17:56:

waarom ben ik de enige die die theorie kent??? das goedkoop dronken worden... of is hier iemand die dat tegen wil spreken.. en voordeel. als je dan toch moet kotsen komt er ook niet zoveel shit uit

Posted by jp on Nov-10-2004 17:56:

De plannen voor volgend jaar zullen nu wel zo'n beetje gemaakt worden...

Posted by Freezel on Nov-10-2004 18:03:

In de zomer gewoon weer lekker thuis Als ik afgestudeerd ben in januari wil graag naar Australie en eventueel naar de WMC in februari en maart

Posted by basvh on Nov-10-2004 18:16:

Jah goede vraag wat het dit jaar wordt!

Ik ga iig met school 3 weken naar de USA.

Persoonlijk denk ik dat het qua zomervakantie kiezen wordt tussen:
Marmaris
Kreta
of misschien weer Ibiza

Posted by New Wave on Nov-10-2004 18:23:

Ik ga tornado jagen met Josta

Posted by Matthijs on Nov-10-2004 18:27:

Voor mij hopelijk ook weer Ibiza, maar ik vind het toch nog een beetje vroeg om nu al definitieve plannen te maken. Meestal doen wij dat pas ergens in het voorjaar ofzo.

Posted by SnuggLe on Nov-10-2004 18:33:

Kappen met graven!

Posted by Esrem on Nov-10-2004 20:31:

New York in maart
Zomer sowieso Noorwegen, Bergen een vriendin opzoeken die daar gaat studeren.

Posted by franzelare on Nov-10-2004 20:36:

lol @ JP

ik ben net naar nieuwzeeland geweest
zit denk ik vanaf januarie veel in hangarije en in de oekraine

op vakantie ga ik naar tjechie en ik denk naar alaska volgend jaar
of ik ga met een vriendin de trans siberie express doen, dat lijkt mij ook VET!!

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »