TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מכוניות !!!!
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by idanhakia אני באורט טכניקום יש לי SPEED FIGHT 2 כחול עם שני מנורות כחולות כאלה מקדימה כמו שיש במכסי מנוע של המכוניות זה יצא מגניב שיא אהה מתחת ל500 אז אני הולך על הBANDIT 400 יש לו רעש הכי יפה למרות שהGPZ יותר טוב אבל אוהב בעיקר כביש |
| quote: |
| Originally posted by yahel222 אה פצצה לא ידעתי אתה לומד שם....מגניב איזה שכבה אתה?? יש לי אחד בשכבה יותם ריין הוא היה פעם בטכניקום ועבר אלינו בכתה י קיצר עשה רשיון 500 ישר קנה GS חדש מהחברה אאיזה כיף לו למרות שזה עגלה לעומת הג'י פי זד אבל אין בנדיט זה שיאאאאא יותר שווה מה GPZ וגם CB500 זה פצצצה והכי נדיר....אין כמעט בארץ רק כמה יבוא אישי CBR400 נדיייייייייייייר אבל אישית אני מעדיף שטח כמו DRZ400S מאשר אלה ועוד כמה שנים אז נתקדם לספורט כבדים זה הכיי שיא |
| quote: |
| Originally posted by idanhakia הGS החדשים גם יפים יש להם זנב מאוד דומה לBANDIT אבל אין מה לעשות הGS אמינים שזה חשוב !!1 אתה יודע שיש גם NINJA 400 ? גם הCBR400 פצצות !!!!!! אולי תקנה אם אתה מעדיף שטח YZ ? |
אני היחיד שמה שהם מדברים נראה לו כמו סינית1!??!?!
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אני היחיד שמה שהם מדברים נראה לו כמו סינית1!??!?! |
לנו יש
BMW F650
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN טוב אין על F50 ולא יהיה על F60 כולם בזובי |
זה לא אלפא רומיאו ספיידר??
יש כזאת בפיתוח... אדומה אדירה עם סאב וופר
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter זה לא אלפא רומיאו ספיידר?? יש כזאת בפיתוח... אדומה אדירה עם סאב וופר |
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano אני נסעתי בה.... |
THE FERRARI 360 CHALLENGE

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מה יא!!@#@#$#$%!#%@#@!#$~@#%$%~%$ איזה מזל יש לך!!!!!! איש קשרים אתה |
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני רק יודע שהם מדברים על פלסטיק וברזל שיושבים על שתי גלגלים |
באופנוע יש שמן על הכביש
אתה 90% נופל מתהפך ויש סיכוי דיי גדול שתאבד רגל או משהו....
עם מכונית אתה מקסימום עושה סיחרור קטן....
אוטו נתקע בך עם אופנוע
אתה עף מהאופנוע ומאבד איזה חלק בגוף אני מכיר כמה שאיבדו רגל
באוטו שלנו נתקע אוטובוס ולא קרה כלום חוץ ממכה בפח.....
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano מה הקשר??? זה של ילדה משהכבה שלי..... |
אולי זה ידליק אותך קצת
http://www.daidegas.it/video/miei/r6 2-7-2001 viadotto pasiel.wmv
תסתכלו איזה פצצה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
חובה!!!!!!!!!!!!!
טוב אני שם כאן תמונות של
F60
מול
F50
עכשיו תחליטו אתם מי יותר יפה
F50 יצא ב1995
F60 יצא שנה הבאה
עכשיו ההבדל בניהם הוא לא גדול וזה רק מראה כמה
F50
היא המכונית הכי טובה שהייתה אי פעם אם אתה משווה לפי תקופה...
8 שנים עברו ובערך רק המקלארן F1 יותר טובה ממנה!
F60 לא מצאתי תמונות גדולות אבל הנה:
ועוג אחת אבל מצוירת
F50 אני מצטער לכל אלה שיש 56 קיי
יש עוד מלא תמונות.......
תראו את זה
http://members.lycos.co.uk/david_steele/f50.htm
גם מהמם...הפסיקו ב98 או 97 לייצר אותה ...בערך 200 ומשהו נמכרו חצי מיליון דולר!
טוב... שיצא F60 יהיה גם מלא תמונות שלה 
אם כבר הגעו לקליפים ולתמונות אז אני יעלה לכם איזה כמה סרטונים מגניבים של מכוניות.... כל מני חראקות ותחרויות רחוב...
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano באופנוע יש שמן על הכביש אתה 90% נופל מתהפך ויש סיכוי דיי גדול שתאבד רגל או משהו.... עם מכונית אתה מקסימום עושה סיחרור קטן.... אוטו נתקע בך עם אופנוע אתה עף מהאופנוע ומאבד איזה חלק בגוף אני מכיר כמה שאיבדו רגל באוטו שלנו נתקע אוטובוס ולא קרה כלום חוץ ממכה בפח..... |
עידן לא אמרתי שיש לי בעיה עם אופנועים
קחו תהנו תעשו חיים עליהם
ומה הקטע של המהירות ?
זה בסך הכל רק יעזור לך לההרג.
כאילו אני מבין את ה
NEED 4 SPEED
אבל תהיה רציני, מה זה משנה אם אתה מגיע ל 100 ב 2 שניות או ב 5 שניות
הרי בשנייהם לא תנהג בחיים

| quote: |
| Originally posted by idanhakia פה ניצחת אין מה לעשות אבל בכל מקרה אפשר לנסוע בזהירות אתה יודע שלפני שהולכים להרביץ מהירות בכבישים אז דבר ראשון עוברים אותם על לאט ורואים אם יש שם דברים מסוכנים , לומדים את הכביש ורק אז מתחילים להרביץ אבל אין מה לעשות מכונית יותר בטוחה מאופנוע אבל רק מה שנראה לי מוזר זה שאם תיכנס בעץ עם מכונית ב200 קמ"ש אז לא נראה לי שאתה תשרוד אבל אולי עם אופנוע יהיה לך מזל ותפספס אותו חחחחחחחחחחחחחחחח |
| quote: |
| Originally posted by DjChook עידן לא אמרתי שיש לי בעיה עם אופנועים קחו תהנו תעשו חיים עליהם ומה הקטע של המהירות ? זה בסך הכל רק יעזור לך לההרג. כאילו אני מבין את ה NEED 4 SPEED אבל תהיה רציני, מה זה משנה אם אתה מגיע ל 100 ב 2 שניות או ב 5 שניות הרי בשנייהם לא תנהג בחיים |
טוב ככה -אני אוהב גם זה וגם זה
אבל באמת יש יותר ריגוש מאיזה R1 או R1000
לנסוע 300 חחחח לברוח ממנאייקים שיא הפצצצות
ועידן אל תגזים אין אופנוע שעושה 0-100 ב2 וחצי שניות אולי 3 שניות ככה
עכשיו פרארי 360 ספיידר - אני ישים לכם תמונות עוד כמה ימים לא רואה שום פרארי כמעט....והאפ 50 דווקא לדעתי הכי פחות יפה
אם כבר אז 550 או 456 שהן גם יפות
ופעם היה לי משלוח למשפחה בגבעת שמואל עם אלפא ספיידר הכי יפה בארץ - אין לא ראיתי יותר יפות ממנה
ואין מה לעשות - אופנוע יותר מסוכן אבל מי שאוהב את זה.....זה מה יש לוקח את הסיכון
| quote: |
| Originally posted by yahel222 טוב ככה -אני אוהב גם זה וגם זה אבל באמת יש יותר ריגוש מאיזה R1 או R1000 לנסוע 300 חחחח לברוח ממנאייקים שיא הפצצצות ועידן אל תגזים אין אופנוע שעושה 0-100 ב2 וחצי שניות אולי 3 שניות ככה עכשיו פרארי 360 ספיידר - אני ישים לכם תמונות עוד כמה ימים לא רואה שום פרארי כמעט....והאפ 50 דווקא לדעתי הכי פחות יפה אם כבר אז 550 או 456 שהן גם יפות ופעם היה לי משלוח למשפחה בגבעת שמואל עם אלפא ספיידר הכי יפה בארץ - אין לא ראיתי יותר יפות ממנה ואין מה לעשות - אופנוע יותר מסוכן אבל מי שאוהב את זה.....זה מה יש לוקח את הסיכון |
הנה הסרטונים שהבטחתי, אין לי כח להסביר על כל אחד...
תורידו, יש שם דברים מגניבים!!
code:
ftp://213.151.141.20/Upload/.com /Trance Addict IL/Cool Car Clips/
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.