TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מכוניות !!!!
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »


Posted by yahel222 on Apr-05-2002 14:18:

quote:
Originally posted by idanhakia
אני באורט טכניקום

יש לי SPEED FIGHT 2 כחול
עם שני מנורות כחולות כאלה מקדימה כמו שיש במכסי מנוע של המכוניות

זה יצא מגניב שיא



אהה מתחת ל500
אז אני הולך על הBANDIT 400
יש לו רעש הכי יפה

למרות שהGPZ יותר טוב


אבל אוהב בעיקר כביש

אה פצצה לא ידעתי אתה לומד שם....מגניב
איזה שכבה אתה??
יש לי אחד בשכבה יותם ריין הוא היה פעם בטכניקום ועבר אלינו בכתה י
קיצר עשה רשיון 500 ישר קנה GS חדש מהחברה
אאיזה כיף לו
למרות שזה עגלה לעומת הג'י פי זד
אבל אין בנדיט זה שיאאאאא
יותר שווה מה GPZ
וגם CB500 זה פצצצה
והכי נדיר....אין כמעט בארץ רק כמה יבוא אישי CBR400
נדיייייייייייייר
אבל אישית אני מעדיף שטח כמו DRZ400S מאשר אלה
ועוד כמה שנים אז נתקדם לספורט כבדים זה הכיי שיא


Posted by idanhakia on Apr-05-2002 15:26:

quote:
Originally posted by yahel222

אה פצצה לא ידעתי אתה לומד שם....מגניב
איזה שכבה אתה??
יש לי אחד בשכבה יותם ריין הוא היה פעם בטכניקום ועבר אלינו בכתה י
קיצר עשה רשיון 500 ישר קנה GS חדש מהחברה
אאיזה כיף לו
למרות שזה עגלה לעומת הג'י פי זד
אבל אין בנדיט זה שיאאאאא
יותר שווה מה GPZ
וגם CB500 זה פצצצה
והכי נדיר....אין כמעט בארץ רק כמה יבוא אישי CBR400
נדיייייייייייייר
אבל אישית אני מעדיף שטח כמו DRZ400S מאשר אלה
ועוד כמה שנים אז נתקדם לספורט כבדים זה הכיי שיא



הGS החדשים גם יפים
יש להם זנב מאוד דומה לBANDIT
אבל אין מה לעשות הGS
אמינים שזה חשוב !!1

אתה יודע שיש גם NINJA 400
?
גם הCBR400
פצצות
!!!!!!

אולי תקנה אם אתה מעדיף שטח
YZ ?


Posted by yahel222 on Apr-05-2002 15:57:

quote:
Originally posted by idanhakia



הGS החדשים גם יפים
יש להם זנב מאוד דומה לBANDIT
אבל אין מה לעשות הGS
אמינים שזה חשוב !!1

אתה יודע שיש גם NINJA 400
?
גם הCBR400
פצצות
!!!!!!

אולי תקנה אם אתה מעדיף שטח
YZ ?


שמע אני נמוך 1.70 ככה
וישבתי על די אר וכאילו בקושי הגעתי עם רגל אחת לרצפה מרוב שזה גבוה אז אני לא יקנה את זה....
נבדוק מה יש חוץ מזה
YZ זה פצצצצצה פעם הייתי במסיבה בסביון אצל אחת מהשכבה שלי
קיצר כולם בחוף עם מכוניות ואופנועים
אז קיצר באו כמה חברים שלי לאחד היה די טי ואחד סנדה אר
התלהבו וזה....פתאום בא אחד בערך בגיל שלנו יעני 18 עם
YZF426 חדש חדש חדש חדש
הביא שם הרמות נסיעות מה לא איזה תותח הוא היה !!!!!
וגם אופציה זה YAMAHA XT350
יעני מה שהיה לפני ה YZ
זה פחות טוב אבל יותר זול וגם נמוך
שמע גם אין לי כסף לקנות חדש.....אני מקווה לגרד קצת כסף למשומש גם זאת בעיה כי מההורים אני לא יקח (לא שהיו נותנים לי חחחחח) אז אני ימכור את שלי ויעבוד ונראה כמה יהיה.....
מאמין שיסתדר בסוף


Posted by Hell_Copter on Apr-05-2002 19:29:

אני היחיד שמה שהם מדברים נראה לו כמו סינית1!??!?!


Posted by DjChook on Apr-05-2002 19:30:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני היחיד שמה שהם מדברים נראה לו כמו סינית1!??!?!


אני רק יודע שהם מדברים על פלסטיק וברזל שיושבים על שתי גלגלים


Posted by Dj Moriano on Apr-05-2002 19:45:

לנו יש
BMW F650


Posted by yahel222 on Apr-05-2002 21:33:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב אין על
F50

ולא יהיה על
F60

כולם בזובי


אם כבר פרארי
אז רק 360 SPIDER
הכי יפה בעולם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Hell_Copter on Apr-06-2002 01:08:

זה לא אלפא רומיאו ספיידר??
יש כזאת בפיתוח... אדומה אדירה עם סאב וופר


Posted by Dj Moriano on Apr-06-2002 01:23:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה לא אלפא רומיאו ספיידר??
יש כזאת בפיתוח... אדומה אדירה עם סאב וופר


אני נסעתי בה....


Posted by Hell_Copter on Apr-06-2002 01:44:

quote:
Originally posted by Dj Moriano


אני נסעתי בה....


מה יא!!@#@#$#$%!#%@#@!#$~@#%$%~%$ איזה מזל יש לך!!!!!!
איש קשרים אתה


Posted by m0sh on Apr-06-2002 08:39:

THE FERRARI 360 CHALLENGE


Posted by Dj Moriano on Apr-06-2002 10:21:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


מה יא!!@#@#$#$%!#%@#@!#$~@#%$%~%$ איזה מזל יש לך!!!!!!
איש קשרים אתה


מה הקשר???
זה של ילדה משהכבה שלי.....


Posted by idanhakia on Apr-06-2002 11:41:

quote:
Originally posted by DjChook


אני רק יודע שהם מדברים על פלסטיק וברזל שיושבים על שתי גלגלים


אלו !!!!!
הפלסטיק והברזל האלו נותנים יותר ביצועים וכיף ממכונית שעולה 600,000 שקל

ואני מדבר על אופנועים סידרתיים שלא נגעו בהם

בוא נעשה השוואה שניה ונראה !

קח אופנוע
נגיד R1
שזה נכשיו מהאופנועים הספורטיבים
לאופנוע הזה יש 150 כוח סוס
ויש לו 1000 סמ"ק
אז ככה
קשה מאוד למדוד את הביצועים שלו
אבל בשבילך
מ0-100
יורדים מה2.6 שניות !!!!!!!1
שמכונית הכי מהירה שהייתה עד עכשיו שזאת המקלרן F1
ואני מדבר פה על מכוניות סידרתיות שעולות לך איזה
2,000,000 שקל!!!!!
עושה 0-100 ב3,5 שניות
אז בוא נחשוב ?

אופנוע שאם תקנה אותו יהיה לך עודף מ100,000
או מכונית שתקנה ב
1,000,000
מה אתה אומר ?


Posted by Dj Moriano on Apr-06-2002 11:50:

באופנוע יש שמן על הכביש
אתה 90% נופל מתהפך ויש סיכוי דיי גדול שתאבד רגל או משהו....
עם מכונית אתה מקסימום עושה סיחרור קטן....


אוטו נתקע בך עם אופנוע
אתה עף מהאופנוע ומאבד איזה חלק בגוף אני מכיר כמה שאיבדו רגל

באוטו שלנו נתקע אוטובוס ולא קרה כלום חוץ ממכה בפח.....


Posted by m0sh on Apr-06-2002 12:01:

quote:
Originally posted by Dj Moriano


מה הקשר???
זה של ילדה משהכבה שלי.....



כוסית?


תדעו לכם יש מלא ילדות קטנות כוסיות בהרצליה...זה לא יאמן


Posted by idanhakia on Apr-06-2002 12:07:

אולי זה ידליק אותך קצת

http://www.daidegas.it/video/miei/r6 2-7-2001 viadotto pasiel.wmv

תסתכלו איזה פצצה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111



חובה!!!!!!!!!!!!!


Posted by m0sh on Apr-06-2002 12:23:

טוב אני שם כאן תמונות של
F60
מול
F50
עכשיו תחליטו אתם מי יותר יפה
F50 יצא ב1995
F60 יצא שנה הבאה

עכשיו ההבדל בניהם הוא לא גדול וזה רק מראה כמה
F50
היא המכונית הכי טובה שהייתה אי פעם אם אתה משווה לפי תקופה...
8 שנים עברו ובערך רק המקלארן F1 יותר טובה ממנה!

F60 לא מצאתי תמונות גדולות אבל הנה:

ועוג אחת אבל מצוירת

F50 אני מצטער לכל אלה שיש 56 קיי




יש עוד מלא תמונות.......

תראו את זה
http://members.lycos.co.uk/david_steele/f50.htm

גם מהמם...הפסיקו ב98 או 97 לייצר אותה ...בערך 200 ומשהו נמכרו חצי מיליון דולר!

טוב... שיצא F60 יהיה גם מלא תמונות שלה


Posted by Q-PiXeL on Apr-06-2002 12:33:

אם כבר הגעו לקליפים ולתמונות אז אני יעלה לכם איזה כמה סרטונים מגניבים של מכוניות.... כל מני חראקות ותחרויות רחוב...


Posted by idanhakia on Apr-06-2002 13:00:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
באופנוע יש שמן על הכביש
אתה 90% נופל מתהפך ויש סיכוי דיי גדול שתאבד רגל או משהו....
עם מכונית אתה מקסימום עושה סיחרור קטן....


אוטו נתקע בך עם אופנוע
אתה עף מהאופנוע ומאבד איזה חלק בגוף אני מכיר כמה שאיבדו רגל

באוטו שלנו נתקע אוטובוס ולא קרה כלום חוץ ממכה בפח.....


פה ניצחת אין מה לעשות
אבל בכל מקרה אפשר לנסוע בזהירות
אתה יודע שלפני שהולכים להרביץ מהירות בכבישים
אז דבר ראשון עוברים אותם על לאט ורואים אם יש שם דברים מסוכנים , לומדים את הכביש ורק אז מתחילים להרביץ

אבל אין מה לעשות מכונית יותר בטוחה מאופנוע
אבל רק מה שנראה לי מוזר זה שאם תיכנס בעץ עם מכונית ב200 קמ"ש
אז לא נראה לי שאתה תשרוד
אבל אולי עם אופנוע יהיה לך מזל ותפספס אותו
חחחחחחחחחחחחחחחח


Posted by DjChook on Apr-06-2002 13:14:

עידן לא אמרתי שיש לי בעיה עם אופנועים

קחו תהנו תעשו חיים עליהם

ומה הקטע של המהירות ?
זה בסך הכל רק יעזור לך לההרג.

כאילו אני מבין את ה
NEED 4 SPEED
אבל תהיה רציני, מה זה משנה אם אתה מגיע ל 100 ב 2 שניות או ב 5 שניות

הרי בשנייהם לא תנהג בחיים


Posted by Dj Moriano on Apr-06-2002 13:51:

quote:
Originally posted by idanhakia


פה ניצחת אין מה לעשות
אבל בכל מקרה אפשר לנסוע בזהירות
אתה יודע שלפני שהולכים להרביץ מהירות בכבישים
אז דבר ראשון עוברים אותם על לאט ורואים אם יש שם דברים מסוכנים , לומדים את הכביש ורק אז מתחילים להרביץ

אבל אין מה לעשות מכונית יותר בטוחה מאופנוע
אבל רק מה שנראה לי מוזר זה שאם תיכנס בעץ עם מכונית ב200 קמ"ש
אז לא נראה לי שאתה תשרוד
אבל אולי עם אופנוע יהיה לך מזל ותפספס אותו
חחחחחחחחחחחחחחחח


שמע אחי אני גם רוצה אופנוע אבל בתור רכב שני.....

יש לנו אופנוע ואני יודע שיש לזה את הכיף של זה אבא חורג שלי הרכיב אותי ועשינו בסביבות ה140 נהנתי לאללה
אבל זה היה מסוכן במיוחד שאני מכיר אישית כמה שנפגעו דיי קשה מתאונת אופנוע......


לכל דבר יש התרונות וחסרונות


Posted by idanhakia on Apr-06-2002 14:21:

quote:
Originally posted by DjChook
עידן לא אמרתי שיש לי בעיה עם אופנועים

קחו תהנו תעשו חיים עליהם

ומה הקטע של המהירות ?
זה בסך הכל רק יעזור לך לההרג.

כאילו אני מבין את ה
NEED 4 SPEED
אבל תהיה רציני, מה זה משנה אם אתה מגיע ל 100 ב 2 שניות או ב 5 שניות

הרי בשנייהם לא תנהג בחיים




אל תיהיה כל כך בטוח
אני מהיום חוסך כסף לR6
...


Posted by yahel222 on Apr-06-2002 20:57:

טוב ככה -אני אוהב גם זה וגם זה
אבל באמת יש יותר ריגוש מאיזה R1 או R1000
לנסוע 300 חחחח לברוח ממנאייקים שיא הפצצצות
ועידן אל תגזים אין אופנוע שעושה 0-100 ב2 וחצי שניות אולי 3 שניות ככה

עכשיו פרארי 360 ספיידר - אני ישים לכם תמונות עוד כמה ימים לא רואה שום פרארי כמעט....והאפ 50 דווקא לדעתי הכי פחות יפה
אם כבר אז 550 או 456 שהן גם יפות

ופעם היה לי משלוח למשפחה בגבעת שמואל עם אלפא ספיידר הכי יפה בארץ - אין לא ראיתי יותר יפות ממנה

ואין מה לעשות - אופנוע יותר מסוכן אבל מי שאוהב את זה.....זה מה יש לוקח את הסיכון


Posted by idanhakia on Apr-07-2002 03:42:

quote:
Originally posted by yahel222
טוב ככה -אני אוהב גם זה וגם זה
אבל באמת יש יותר ריגוש מאיזה R1 או R1000
לנסוע 300 חחחח לברוח ממנאייקים שיא הפצצצות
ועידן אל תגזים אין אופנוע שעושה 0-100 ב2 וחצי שניות אולי 3 שניות ככה

עכשיו פרארי 360 ספיידר - אני ישים לכם תמונות עוד כמה ימים לא רואה שום פרארי כמעט....והאפ 50 דווקא לדעתי הכי פחות יפה
אם כבר אז 550 או 456 שהן גם יפות

ופעם היה לי משלוח למשפחה בגבעת שמואל עם אלפא ספיידר הכי יפה בארץ - אין לא ראיתי יותר יפות ממנה

ואין מה לעשות - אופנוע יותר מסוכן אבל מי שאוהב את זה.....זה מה יש לוקח את הסיכון


כל אחד והטעם שלו
למרות שאני גם מת על מכוניות
אבל באמת אחי כל הR1
וR1000
בכלל יורדים מ3 שניות למאה
וזה לא מצחיק
רק כל הקטע פה זה לא רק לנסוע בקו ישר.
אלא בסיבובים והכל רק שם רואים אם הנהג באמת טוב !!1
לא נכון?


Posted by Q-PiXeL on Apr-07-2002 05:11:

הנה הסרטונים שהבטחתי, אין לי כח להסביר על כל אחד...

תורידו, יש שם דברים מגניבים!!

code:
ftp://213.151.141.20/Upload/.com /Trance Addict IL/Cool Car Clips/


Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.