TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni
Pages (13): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Posted by Laszlo on Mar-20-2007 06:19:

Jag har inte sett en anda �sanisse-film. Bara sett honom p� tidningsomslag. Det r�cker

Posted by Braxen on Mar-21-2007 18:55:

Rollcall: Braxn, ffs

..n�r sl�s portarna igen f�r FL-bidrag ?

Posted by Akia on Mar-21-2007 19:11:

quote:
K�nner du f�r att skicka in en mix till oss och prova lyckan, skicka en cd, tape eller minidisk till nedanst�ende adress innan onsdag 4 april. F�r att f� spela m�ste du ha bokat hyttplats sj�lv, men vi kommer att bjussa p� lite drinkar mm. Var och en som vi v�ljer ut kommer att f� spela en timme under de tv� kv�llar vi k�r Future Lounge, mellan kl 00-06.

Skicka ditt bidrag till:
Future Lounge
c/o Monday Bar
Box 2254
SE-10316 Stockholm

Posted by Braxen on Mar-21-2007 19:14:

tack

Posted by Laszlo on Mar-22-2007 15:10:

Saxat fr�n Tranceclubber
quote:

Hej p� er

Sorry att det tagit lite tid... Just nu har dock Winter Music Conference i Miami precis b�rjat vilket inneb�r att alla agenter m fl inom branchen befinner sig d�r. Det inneb�r att det kommer att dr�ja ytterligare n�gra dagar innan vi kommer att f� slutgiltiga besked om v�ra bokningar till B&W-kryssningen 1-3 juni.

H�r kommer dock ett antal namn som �r klara:

Q-dance presenterar:

Dana
Luna
the Prophet
Tommy Pulse
MC Ruffian

Godskitchen presenterar:

Micky Slim
Tylor Leigh
DJ Lucca
fler namn tillkommer...

Monday Bar presenterar:

Menno de Jong
Ronald van Gelderen
Alex Kunnari
DJ Anneli
Carl Falk
Axel Sharper
Fredrik Stenerfelt
fler namn tillkommer...

Dessutom kommer m�nga djs att f� chansen att spela i Future Lounge, s� om du inte skickat in bidrag till denna g�ng, g�r det s� fort du kan.. vi vill ha house, techno, trance, psy, hardstyle mm..

Future Lounge
c/o Monday Bar
Box 2254
SE-103 16 Stockholm

Vi �terkommer med fler namn till linan s� fort de �r klara.

Staffan & Johnny
Monday Bar

Inte riktigt vad jag f�rv�ntat mig, men av WMC-dilemmat att d�ma s� l�r v�l n�gon mer houseakt dyka upp d� house i alla dess former ju st�r i fokus i Miami. Annars f�r det bli desto mer hyttkalas =) Basshunter st�r ju inte med p� listan s� det �r nog safe att �ka trots allt.

Posted by SteveTranz4ever on Mar-22-2007 21:26:

H�rligt h�rligt!

Nu f�r alla hardstyle galningar vad dom vill ha ocks�!
Massa dampstyle

Jag ser mest fram emot
Alex Kunnari !!!!!!
Menno de Jong
Ronald van Gelderen
DJ Anneli

Och DJ Lucca... inte en aning vem det �r men ser man ut s� h�r
s� har jag inte s� mycket att inv�nda om!

Posted by Jeremy H on Mar-22-2007 21:42:

DJ Lucca �r en tjeckisk tjej som lirar techno. Tyv�rr ingen h�gre kvalit�, utan f�r v�l mest gig pga utseendet. Inte helt v�rdel�s dock..
http://www.youtube.com/watch?v=XgIoXUkz-UA (fr�n l���v parade)

Posted by Vizay on Mar-23-2007 01:52:

MENNO!!!!!!!!!
Jag �r n�jd, jag �r s� j�vla stenh�rt fetingn�jd man kan bli!

Posted by mr_fisken on Mar-23-2007 10:35:

quote:
Originally posted by Jeremy H
DJ Lucca �r en tjeckisk tjej som lirar techno. Tyv�rr ingen h�gre kvalit�, utan f�r v�l mest gig pga utseendet. Inte helt v�rdel�s dock..
http://www.youtube.com/watch?v=XgIoXUkz-UA (fr�n l���v parade)

Hmm b�r ju h�lla en viss kvalit� d� hon har blivit bokad till fester som Defqon och loveparade osv men visst har det s�kert en del och g�ra med att hon �r snygg brud som lirar techno.
Hon spelade en kv�ll i Prag 2005 n�r vi var d�r men vi valde att g� p� kommersiell klubb ist�llet :P

Posted by Laszlo on Mar-28-2007 06:46:

Blir ingen kryss f�r mig denna g�ngen heller. Folk som aldrig kan best�mma sig och hosta upp pengar i tid. Jag l�g ute med pengar f�r 10 dance valley biljetter en g�ng f�r m�nga herrans �r sedan. 5 stycken blev jag inte av med. Aldrig igen. Linan k�nns inte �verdrivet sp�nnande heller f�r egen del, d�rf�r t�nker jag inte sitta i telefonk� i en timma igen underarbetstid f�r att jaga platser �t en massa andra snubbar. Lite tr�kigt (men knappast ov�ntat) att det blev s�h�r igen, f�r 40 timmar party hade annars varit kul...

Posted by SteveTranz4ever on Mar-28-2007 07:02:

quote:
Originally posted by Laszlo
Blir ingen kryss f�r mig denna g�ngen heller. Folk som aldrig kan best�mma sig och hosta upp pengar i tid. Jag l�g ute med pengar f�r 10 dance valley biljetter en g�ng f�r m�nga herrans �r sedan. 5 stycken blev jag inte av med. Aldrig igen. Linan k�nns inte �verdrivet sp�nnande heller f�r egen del, d�rf�r t�nker jag inte sitta i telefonk� i en timma igen underarbetstid f�r att jaga platser �t en massa andra snubbar. Lite tr�kigt (men knappast ov�ntat) att det blev s�h�r igen, f�r 40 timmar party hade annars varit kul...

�r det ett definitivt beslut?

Tror fisken har en plats ledig i sin hytt!

Posted by Laszlo on Mar-28-2007 07:14:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
�r det ett definitivt beslut?

I helvete heller...vill jag �ka s� �ker jag. N�gra velande idioter s�tter inte stopp f�r mig. Jag bokade helt enkelt nya biljetter trots allt Som tur var fanns det ett par hytter kvar. Har visserligen nacksp�rr nu efter k�n s� det f�rsl�r men det �r det v�rt. Den som inte hostar upp pengar i s�llskapet ska f� sig en behandling som kommer att f� Rocky Balboa att framst� som en ballerinadans�s...

nu n�r jag best�llt ett nytt mixerbord kan jag ocks� spela in ett knasterfritt FL-set. H�ll tummarna =)

Posted by mr_fisken on Mar-28-2007 07:22:

mm jag har fortfarande en plats �ver i min b-hytt s� hojta till om du vill ha den f�r snart �r den s�ld

Posted by SteveTranz4ever on Mar-28-2007 14:32:

quote:
Originally posted by mr_fisken
mm jag har fortfarande en plats �ver i min b-hytt s� hojta till om du vill ha den f�r snart �r den s�ld

LASSEMAN! K���������������P
Du behöver inte dina vänner nödvändigtvis... enbart för sällskap från Åsa-Nisse-land samt dra ner på bilkostnader... men det finns ju alternativ!
Sen på kryssen har du ju hela tjocka härliga bunten Swe-TAs + annat TC-drägg

Posted by Laszlo on Mar-28-2007 14:58:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
LASSEMAN! K���������������P
Du behöver inte dina vänner nödvändigtvis... enbart för sällskap från Åsa-Nisse-land samt dra ner på bilkostnader... men det finns ju alternativ!
Sen på kryssen har du ju hela tjocka härliga bunten Swe-TAs + annat TC-drägg

snibbe - l�ste du inte mitt f�rra inl�gg? =) �ngrade mig lika fort som skrev att jag inte skulle med s� jag st�llde mig glatt i telefonk� trots allt. Mig slipper ni inte denna resan om jag s� ska beh�va �ka med ett g�ng d�dsmetalfanatiker. Det var alltf�r l�ngesedan jag tr�ffade p� hela SWETA-maffian s� det k�nns som att det �r h�g tid f�r det igen. Nu ska jag hem fr�n w�rk och h�mta ut min nya mixer...tjiii

Posted by SteveTranz4ever on Mar-28-2007 15:08:

quote:
Originally posted by Laszlo
snibbe - l�ste du inte mitt f�rra inl�gg? =) �ngrade mig lika fort som skrev att jag inte skulle med s� jag st�llde mig glatt i telefonk� trots allt. Mig slipper ni inte denna resan om jag s� ska beh�va �ka med ett g�ng d�dsmetalfanatiker. Det var alltf�r l�ngesedan jag tr�ffade p� hela SWETA-maffian s� det k�nns som att det �r h�g tid f�r det igen. Nu ska jag hem fr�n w�rk och h�mta ut min nya mixer...tjiii

Jag slarvar alltid med l�sningen!
Bra de iaf!

Kanske ska g�ra ett seri�st f�rs�k trotts allt igen att styra upp en Swe-Ta tr�ff... nu har vi ju fan 40 timmar p� oss!

Posted by SWE_TRANCE on Mar-28-2007 15:09:

Jahap, d� fick man tag p� 2st B-cabins runt lunchtid idag!
Det fanns inga vanliga kvar, utan jag fick ta "allergihytter"
Finnen sa att det var precis likadana som de vanliga f�rutom att det var parkettgolv i dom
J�vligt g�tt med kryss igen!! Summer cruise i fjol f�r mig senast k�nns som f�r l�ngesedan

Posted by Akia on Apr-03-2007 09:19:

Har ni skickat in era mixar nu? Idag �r det v�l f�rsent...

Posted by mr_fisken on Apr-03-2007 13:40:

l�gger man den p� brevl�dan idag f�re kl 18 (20.00 inne i city) s� kommer ju mondaybar ha den i morgon f�rutsatt att du bor i sthlm s� lite tid kvar finns det

Posted by dbl on Apr-03-2007 17:58:

Vad f�rv�nade alla hade blivit om jag d�k upp :P
Tyv�rr l�r inte det h�nda dock, hehe, men n�n g�ng ska ni v�l f� st� ut med mig igen

Posted by Vizay on Apr-04-2007 11:19:

jag tolkar det iofs som att sista dagen att skicka �r idag.
Jag t�nker iaf springa och l�gga skivan p� l�dan, blev precis klarinspelad

L�r ju inte vara superh�rt s� l�nge grejerna kommer in senast typ fredag (med tanke p� att det kan ta ett par dagar fr�n �vriga landet).

Posted by mr_fisken on Apr-04-2007 12:05:

quote:
Originally posted by Vizay
jag tolkar det iofs som att sista dagen att skicka �r idag.
Jag t�nker iaf springa och l�gga skivan p� l�dan, blev precis klarinspelad

L�r ju inte vara superh�rt s� l�nge grejerna kommer in senast typ fredag (med tanke p� att det kan ta ett par dagar fr�n �vriga landet).

nej jag har sv�rt att tro att dom �r stenh�rda hehe.. skickade in en mix ig�r som jag gjorde f�r n�gra veckor sedan .. ba kul o se om man f�r n�n responsn

Posted by Vizay on Apr-04-2007 13:15:

skickat och klart, kommer ligga hos MB imorgon

Posted by Funfrock on Apr-17-2007 15:48:

Nu �r �ven jag och min bes�ttning inbokade och betalda till denna kryss

Posted by Akia on Apr-17-2007 16:43:

N�r blir det klart vilka som spelar p� Future Lounge?

Pages (13): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »