TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni
Pages (13): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Jag har inte sett en anda �sanisse-film. Bara sett honom p� tidningsomslag. Det r�cker 
Rollcall: Braxn, ffs
..n�r sl�s portarna igen f�r FL-bidrag ?
quote:
K�nner du f�r att skicka in en mix till oss och prova lyckan, skicka en cd, tape eller minidisk till nedanst�ende adress innan onsdag 4 april. F�r att f� spela m�ste du ha bokat hyttplats sj�lv, men vi kommer att bjussa p� lite drinkar mm. Var och en som vi v�ljer ut kommer att f� spela en timme under de tv� kv�llar vi k�r Future Lounge, mellan kl 00-06.
Skicka ditt bidrag till:
Future Lounge
c/o Monday Bar
Box 2254
SE-10316 Stockholm
tack 
Saxat fr�n Tranceclubber
| quote: |
Hej p� er Sorry att det tagit lite tid... Just nu har dock Winter Music Conference i Miami precis b�rjat vilket inneb�r att alla agenter m fl inom branchen befinner sig d�r. Det inneb�r att det kommer att dr�ja ytterligare n�gra dagar innan vi kommer att f� slutgiltiga besked om v�ra bokningar till B&W-kryssningen 1-3 juni. H�r kommer dock ett antal namn som �r klara: Q-dance presenterar: Dana Luna the Prophet Tommy Pulse MC Ruffian Godskitchen presenterar: Micky Slim Tylor Leigh DJ Lucca fler namn tillkommer... Monday Bar presenterar: Menno de Jong Ronald van Gelderen Alex Kunnari DJ Anneli Carl Falk Axel Sharper Fredrik Stenerfelt fler namn tillkommer... Dessutom kommer m�nga djs att f� chansen att spela i Future Lounge, s� om du inte skickat in bidrag till denna g�ng, g�r det s� fort du kan.. vi vill ha house, techno, trance, psy, hardstyle mm.. Future Lounge c/o Monday Bar Box 2254 SE-103 16 Stockholm Vi �terkommer med fler namn till linan s� fort de �r klara. Staffan & Johnny Monday Bar |
H�rligt h�rligt!
Nu f�r alla hardstyle galningar vad dom vill ha ocks�!
Massa dampstyle
Jag ser mest fram emot
Alex Kunnari !!!!!!
Menno de Jong
Ronald van Gelderen
DJ Anneli
Och DJ Lucca... inte en aning vem det �r men ser man ut s� h�r
s� har jag inte s� mycket att inv�nda om!

DJ Lucca �r en tjeckisk tjej som lirar techno. Tyv�rr ingen h�gre kvalit�, utan f�r v�l mest gig pga utseendet. Inte helt v�rdel�s dock..
http://www.youtube.com/watch?v=XgIoXUkz-UA (fr�n l���v parade)
MENNO!!!!!!!!!
Jag �r n�jd, jag �r s� j�vla stenh�rt fetingn�jd man kan bli! 
| Originally posted by Jeremy H DJ Lucca �r en tjeckisk tjej som lirar techno. Tyv�rr ingen h�gre kvalit�, utan f�r v�l mest gig pga utseendet. Inte helt v�rdel�s dock.. http://www.youtube.com/watch?v=XgIoXUkz-UA (fr�n l���v parade) |
Blir ingen kryss f�r mig denna g�ngen heller.
Folk som aldrig kan best�mma sig och hosta upp pengar i tid. Jag l�g ute med pengar f�r 10 dance valley biljetter en g�ng f�r m�nga herrans �r sedan. 5 stycken blev jag inte av med. Aldrig igen. Linan k�nns inte �verdrivet sp�nnande heller f�r egen del, d�rf�r t�nker jag inte sitta i telefonk� i en timma igen underarbetstid f�r att jaga platser �t en massa andra snubbar. Lite tr�kigt (men knappast ov�ntat) att det blev s�h�r igen, f�r 40 timmar party hade annars varit kul...
| Originally posted by Laszlo Blir ingen kryss f�r mig denna g�ngen heller. Folk som aldrig kan best�mma sig och hosta upp pengar i tid. Jag l�g ute med pengar f�r 10 dance valley biljetter en g�ng f�r m�nga herrans �r sedan. 5 stycken blev jag inte av med. Aldrig igen. Linan k�nns inte �verdrivet sp�nnande heller f�r egen del, d�rf�r t�nker jag inte sitta i telefonk� i en timma igen underarbetstid f�r att jaga platser �t en massa andra snubbar. Lite tr�kigt (men knappast ov�ntat) att det blev s�h�r igen, f�r 40 timmar party hade annars varit kul... |
| Originally posted by SteveTranz4ever �r det ett definitivt beslut? |
Som tur var fanns det ett par hytter kvar. Har visserligen nacksp�rr nu efter k�n s� det f�rsl�r men det �r det v�rt. Den som inte hostar upp pengar i s�llskapet ska f� sig en behandling som kommer att f� Rocky Balboa att framst� som en ballerinadans�s...
mm jag har fortfarande en plats �ver i min b-hytt s� hojta till om du vill ha den f�r snart �r den s�ld 
| Originally posted by mr_fisken mm jag har fortfarande en plats �ver i min b-hytt s� hojta till om du vill ha den f�r snart �r den s�ld |

| Originally posted by SteveTranz4ever LASSEMAN! K���������������P ![]() Du behöver inte dina vänner nödvändigtvis... enbart för sällskap från Åsa-Nisse-land samt dra ner på bilkostnader... men det finns ju alternativ! Sen på kryssen har du ju hela tjocka härliga bunten Swe-TAs + annat TC-drägg |
| Originally posted by Laszlo snibbe - l�ste du inte mitt f�rra inl�gg? =) �ngrade mig lika fort som skrev att jag inte skulle med s� jag st�llde mig glatt i telefonk� trots allt. Mig slipper ni inte denna resan om jag s� ska beh�va �ka med ett g�ng d�dsmetalfanatiker. Det var alltf�r l�ngesedan jag tr�ffade p� hela SWETA-maffian s� det k�nns som att det �r h�g tid f�r det igen. Nu ska jag hem fr�n w�rk och h�mta ut min nya mixer...tjiii |
Jahap, d� fick man tag p� 2st B-cabins runt lunchtid idag!
Det fanns inga vanliga kvar, utan jag fick ta "allergihytter"
Finnen sa att det var precis likadana som de vanliga f�rutom att det var parkettgolv i dom
J�vligt g�tt med kryss igen!! Summer cruise i fjol f�r mig senast k�nns som f�r l�ngesedan 
Har ni skickat in era mixar nu? Idag �r det v�l f�rsent...
l�gger man den p� brevl�dan idag f�re kl 18 (20.00 inne i city) s� kommer ju mondaybar ha den i morgon f�rutsatt att du bor i sthlm s� lite tid kvar finns det 
Vad f�rv�nade alla hade blivit om jag d�k upp :P
Tyv�rr l�r inte det h�nda dock, hehe, men n�n g�ng ska ni v�l f� st� ut med mig igen 
jag tolkar det iofs som att sista dagen att skicka �r idag.
Jag t�nker iaf springa och l�gga skivan p� l�dan, blev precis klarinspelad 
L�r ju inte vara superh�rt s� l�nge grejerna kommer in senast typ fredag (med tanke p� att det kan ta ett par dagar fr�n �vriga landet).
| Originally posted by Vizay jag tolkar det iofs som att sista dagen att skicka �r idag. Jag t�nker iaf springa och l�gga skivan p� l�dan, blev precis klarinspelad ![]() L�r ju inte vara superh�rt s� l�nge grejerna kommer in senast typ fredag (med tanke p� att det kan ta ett par dagar fr�n �vriga landet). |
skickat och klart, kommer ligga hos MB imorgon 
Nu �r �ven jag och min bes�ttning inbokade och betalda till denna kryss 
N�r blir det klart vilka som spelar p� Future Lounge?