TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- AFFEXION v2 Musicafé Leuven 27-03-07
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
Nog een klein requestje: Jamaster A - Bells of Tiananmen (Airbase Remix)
Gisteren ook nog het geld overgeschreven, can't wait 
| quote: |
| Originally posted by TOR Nog een klein requestje: Jamaster A - Bells of Tiananmen (Airbase Remix) |
| Originally posted by Sealand deze track zegt me weinig, vind er niets speciaal aan |

ik zal maar niks zeggen zeker

| Originally posted by FCB_Fanatic ik zal maar niks zeggen zeker |
Dave 202 - Torrent plz
Kthxbye 
Gulle komt eigenlijk een beetje laat met de requests eh mannen
Ik ben er wel vrij zeker van dat Rommi die Torrent zal draaien..
Ik blijf dus officieel thuis. 
| Originally posted by Push2005 Dave 202 - Torrent plz Kthxbye |
Hoe zit het eigenlijk qua parkeermogelijkheden daar?
| Originally posted by FenixStyle Hoe zit het eigenlijk qua parkeermogelijkheden daar? |
Ik zou de raad geven om Leuven centrum binnen te rijden (binnen de kleine ring) en te zoeken naar zowat de eerste beste parkeerplaats (vaak met parkeerschijf) die ge nog vindt. Dat is niet altijd even evident maar anderzijds is Leuven heel compact en eens binnen de ring is het Musicafé makkelijk te voet te bereiken. Er zullen overal studenten genoeg rondlopen om u vervolgens de weg naar Musicafé te wijzen 
| Originally posted by TOR Nog een klein requestje: Jamaster A - Bells of Tiananmen (Airbase Remix) |
| Originally posted by TOR Allez jong, zo veel energie ![]() Airbase is één van de weinige producers die nog melodic trance pur sang maakt, en ik ben hem daar heel dankbaar voor. |
Allereerst proficiat aan de winnaars 
Dan, ivm die requestjes;
die Nu Nrg - Free Fall heb ik jammerlijk genoeg ook niet 
Dave 202 - Torrent zal ik zowiezo al draaien, DUH!
Wat een heerlijk zweef schijfke!
En Airbase denk ik toch ook wel zeker en vast er door te jagen, maar ik dacht eerder aan One Tear Away.. ik hoop dat dit jullie ook kan behagen. Maar ja, ik kan natuurlijk nog altijd van gedacht veranderen 
In elk geval, tot morgenavond!!!
euhm is die betaling van de vrijdag nog aangekomen want normaal kreeg ik dan ne mail zeker 
| Originally posted by Margaux euhm is die betaling van de vrijdag nog aangekomen want normaal kreeg ik dan ne mail zeker |
hhmm das wel minder natuurlijk 
| Originally posted by Margaux hhmm das wel minder natuurlijk |
| Originally posted by Vishnu Don't panic, Rommi zal da sewes nog wel checken, en mócht het niet binnengekomen zijn, betaalt ge gewoon 4 euro aan de kassa en storten we u die 4 euro terug zodra we ze ontvangen hebben |
als ik met de trein kom, is het gemakkelijk om Musicafé te vinden?
| Originally posted by Sealand als ik met de trein kom, is het gemakkelijk om Musicafé te vinden? |
| Originally posted by Margaux hangt ervan af wat je in Leuven kent ge moet dus heel de bondgenotenlaan aflopen en dan op het fochplein naar links op de tiensestraat en dan als ge rechts een liggend beeld ziet moet ge die straat in daar is het |
| Originally posted by Sealand NIETS bedankt voor informatie |
LOL
Mooi planneke christina 
Ik heb der zin in
Laat der maar wat krachtige platen door de speakers knallen
Beetje laat maar als 1 van de dj's dit nog leest, nog een req'je 
First State - First State