TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ferry Corsten 1 maj
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
*lol*
Nej nej nej....ska till Christiania OCKS�, n�r jag �nd� �r i K�penhamn ett tag... *skratt*

var �r kartan? jag vill ocks� ha den 
| quote: |
| Originally posted by reveal var �r kartan? jag vill ocks� ha den |
Jahapp, t�get g�r om 11h...
Det h�r ska bli j�vligt nice, =)
Ferry, here I come...
:

11h??? �r du en hel dag f�r tidig eller?
AHHHHHHHHHHHHHHHHHH 

d� har man sina biljetter i handen
k�nner att jag kommer att fira min f�delsedag p� absolut b�sta s�tt 
Det ville sig inte f�r mig denna g�ng
men hoppas verkligen ni f�r en s�n fet j�vla fest alla ni som ska dit!!!!
| Originally posted by reveal AHHHHHHHHHHHHHHHHHH ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() d� har man sina biljetter i handen k�nner att jag kommer att fira min f�delsedag p� absolut b�sta s�tt |
visst, m�te kl 3 vid garderoben... hur ser ni ut? 
| Originally posted by reveal visst, m�te kl 3 vid garderoben... hur ser ni ut? |
Jaha det s�g v�l kan jag t�nka
| Originally posted by Ravesquad Jaha det s�g v�l kan jag t�nka |

som extra bonus s� fick han signera min biljett ocks�
| Originally posted by reveal d�r har du fel ![]() riktigt fett, fint s�tt att fira f�delsedagen p� som extra bonus s� fick han signera min biljett ocks�tr�ffade sipowitz, riktigt trevlig kille |
FY FAN VAD KUL JAG HADE!
Brorsan och jag hade det n�t enormt j�vla askul, var fan det b�sta jag gjort p� l�nge!
Ferry var lite sen men han k�re mer �n tv� timmar. K�rde en hel del gamla godingar, Tenschi, Gouryella, Out of the Blue...
Om man ska vara liiiite kritiskt tycker jag v�l att i slutet av hans set mattades det av lite, f�rsta 1.5h var helt fucking wonderful.
� s� hann man med ett bes�k i Christiania...vilken upplevelse, de bara s�lde, HELT �PPET! 
...avslutade med Exhale
var det n�gon som hann uppfatta vad som stod p� skivan som han h�ll upp och visade publiken? jag kunde inte se, men det borde v�l ha varit n�t speciellt, annars skulle han ju inte visat upp den
Gouryella - ligaya? 
l�t som om de var skitkul! n�n som hade kamera?
| Originally posted by reveal d�r har du fel ![]() riktigt fett, fint s�tt att fira f�delsedagen p� som extra bonus s� fick han signera min biljett ocks�tr�ffade sipowitz, riktigt trevlig kille |
hahaha, ja fan va illa det hade varit om vi tog t�get tillbaka 
sj�lv sov jag till halv 4, och jag lyckades �ven fixa min lab som jag hade idag, inte illa...
d� r�knar vi med stor uppslutning n�r Judge Jules kommer n�sta m�nad? 
| Originally posted by reveal d� r�knar vi med stor uppslutning n�r Judge Jules kommer n�sta m�nad? |
| Originally posted by x-dream Kommer Judge Jules igen? |
Det var trevligt att h�ra....Det kanske man skulle �ka p� d� da....Var ju ett tag sen man var d�r....
Kommer Jules i sommar??
F�r man v�l dra ner igen d�, gillar iof K�penhamn skarpt, 
N�r sa Feltman det? Jag drog iof vid halv 4 s� jag kanske missade det..
skulle juh upp tidigt till skillnad fr�n vissa andra, 
Och en l����ng tr�kig t�gresa...f�r fan flyga n�sta g�ng
| Originally posted by Vitryss Kommer Jules i sommar?? F�r man v�l dra ner igen d�, gillar iof K�penhamn skarpt, ![]() N�r sa Feltman det? Jag drog iof vid halv 4 s� jag kanske missade det.. skulle juh upp tidigt till skillnad fr�n vissa andra, ![]() Och en l����ng tr�kig t�gresa...f�r fan flyga n�sta g�ng |

Originally posted by reveal |
Dreggel