TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2007 (28 & 29/07/2007)
Pages (26): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
| quote: |
| Originally posted by Simon Steur ... en natuurlijk moet Jonas er ook nog bij.. Tomorrowland zonder een van de nieuwe generatie Belgische top trance dj's? didn't think so. |
Ik dacht net hetzelfde
En Menno De Jong in armada vind ik bijzonder positief.
| Originally posted by Real Een erg objectief standpunt, komende van jou. |
| Originally posted by Simon Steur Armada stage valt me een beetje tegen tot nu toe; niet echt interessante namen behalve Perry O'Neil die toch wel heerlijke sets draait. Als ze toch bezig waren met David Lewis Production namen te booken voor armada stage hadden ze ook wel Matthew Dekay er mogen neerzetten, die zou in ieder geval beter draaien als een Armin of Menno. Voor de rest ben ik het eens met Config dat Gareth Emery er ook wel had mogen staan. Ook Sander Van Doorn zou ik wel een keer live willen, hetzelfde geld voor Jody Wisternoff en Richard Durand. Toch wel de interessantere namen in de trance scene van het moment die tenminste met producties iets kunnen klaarspelen in de plaats van gebluf .De kozzmozz ziet er daar in tegen wel zeer leuk uit met Joris Voorn en Technasia. Mainstage ziet er tot nu toe niet echt overtuigend uit; ik wil wel een keer zien wat Mason kan bregen kwa livesets. Paul Van Dyk overtuigd me iig niet. De namen die ze er nog zeker bij mogen hadden zetten zijn dus: Jody Wisternoff, Garteh Emery, Matthew Dekay, Richard Durand, Sander Van Doorn en natuurlijk moet Jonas er ook nog bij.. Tomorrowland zonder een van de nieuwe generatie Belgische top trance dj's? didn't think so. |
Simon, ik denk niet dat het verstandig is om 'persoonlijke' of 'familie' vestes hier uit te vechten... ik ken de achtergrond of beter gezegd de achterliggende reden iets beter (al zeg ik het zelf) en mijn antwoord is dan 'vergeet niet wie je bent en van waar je komt' (voor de rest evenveel respect voor Jonas en Menno)
| Originally posted by Progrez Ik zie het probleem niet. De vorige twee edities stond uw broerke er toch al bij? Moet hij elk jaar een set krijgen omdat hij een 'Belgische toptrance dj' is? Er werden meer dan voldoende degelijke dj's naar deze editie gehaald. Daarbij kan een beetje afwisseling nooit kwaad. Verder ben ik wel benieuwd naar een aantal artiesten die volgens jou 'iets' kunnen klaarspelen met bluf. Nog even terloops: Je vindt Menno De Jong blijkbaar maar matig draaien. Of die kritiek terecht is of niet doet nu niet ter zake, maar weet dat de 'Belgische top trance dj' Jonas Steur vaak net dezelfde platen speelt als deze door u in vraag gestelde dj. Je hebt me hongerig gemaakt met je post. Dit smaakt naar meer. |
Zijn er bij ID&T eigenlijk nog geen plannen voor een 100% trance event?
Op deze manier kunnen er meer budgetten naar trance specifiek gaan. En dit hoeft zeker niet groot te zijn, kan bijvoorbeeld in de Lotto Arena doorgaan.
| Originally posted by Simon Steur en natuurlijk moet Jonas er ook nog bij.. Tomorrowland zonder een van de nieuwe generatie Belgische top trance dj's? didn't think so. |
| Originally posted by Simon Steur Ik wil hier ook niet komen verkondigen dat jonas de top dj is die er perse moet staan |
| Originally posted by Simon Steur afwisseling is goed dat is waar, Armin, Markus Shulz en Menno De Jong kan je niet echt afwisseling noemen. |
| Originally posted by Simon Steur en eerlijk gezegd hoop ik meer dat Ferry Corsten weer komt |
| Originally posted by christina les 1: hoe spreek ik mezelf tegen? door simon steur |
het is juist door jonas steur zen stijlverandering da k t ni erg vind da hij ni komt, vorig jaar was em nice maar zen laatste intuition radio show ... wtf
was da voor een set ...
| Originally posted by Simon Steur Alleen Spijtig dat er geen Black Hole artiesten zullen zijn |
Nice, ik zie niet hoe ik hiervan weg kan blijven.
MANUEL LE SAUX
Airwave
John 00 Fleming
Ottaviani, Rank1, PvD, Yahel
nog ni gezien
super line-up
denk wel dak mijn goesting ertussen zal vinden 
Respect voor ID&T Belgium hoor. Ik zie op bijna elk gebied alleen maar top namen: ontzettend goed om te zien
.
Denk dat ik dit jaar meer moeite zal krijgen met kiezen op de dag zelf, dan vorig jaar 
Misschien nog Sven V�th op de Mainstage? 
Zalige lineup
) ik ben zeker aanwezig, rechtstreekt van reis naar tomorrowland
tot ongenoegen van mijn vriendin maar enfin 
En nog iets dat ik zeker aanraad voor tomorrowland:
Zet ergens (centraal) 1 of meerdere schermen met up-to-date lineup. Vorig jaar was het echt weer een ramp, dj's die verplaatst werden van uren enzo. Wat heb je dan aan dat stom blaadje met lineup ? NIETS !
Veel beter (en zelf goedkoper ?) om ergens een schermke te zetten met lineup, en als iets wijzigt op laatste moment kan men da makkelijk aanpassen!
t'is ook beter voor de milieu bescherming

hier zal ik ook wel weer bij zijn, mooie line-up tot nu toe
en chapeau moesten ze de ticketprijzen inderdaad kunnen houden gelijk vorig jaar met slecht een kleine meerkost voor combi's
(eerst wel nog zien of het waar is natuurlijk
)
Vanochtend nog een toch wel leuk iniatief van ID&T in handen gehad, "The ID&T Times" 
Krantje met heel wat interessante interviews, previews,... van de aankomende ID&T-events.. 
| Originally posted by FenixStyle Vanochtend nog een toch wel leuk iniatief van ID&T in handen gehad, "The ID&T Times" ![]() Krantje met heel wat interessante interviews, previews,... van de aankomende ID&T-events.. |
| Originally posted by Den Backer Van waar? |
| Originally posted by FenixStyle Werd uitgedeeld bij het buitengaan in Versuz vanochtend.. |
| Originally posted by Den Backer Er zijn ook nog werkmensen, die dit tijdens de week zich jammer genoeg niet kunnen permitteren! |
| Originally posted by domineesje liegebeest :P |
| Originally posted by Den Backer Er zijn ook nog werkmensen, die dit tijdens de week zich jammer genoeg niet kunnen permitteren! |
| Originally posted by Den Backer Ah ja? Wat weete gij da nu! Welk uur staat gij op? |