TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTa party v5
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »

Posted by The_G0dfather on Apr-10-2007 17:47:

Ja, 'k weet 't. Zit er genoeg om te weten dat 't er gewoonweg zo aan toe gaat. Iedereen gaat daar gewoon constant van caf� naar caf�.

Het staat vast dat indien we verhuizen we hoe dan ook veel toevallige voorbijgangers verliezen.

Posted by TOR on Apr-10-2007 18:10:

quote:
Originally posted by Config
ik ben dus pro-rector, als het geluid in orde zit tenminste (is er iemand al op de hoogte van de huidige situatie daar?)

Die problemen zijn intussen van de baan.

Het geluid valt daar normaal gezien best mee, hoor. Het systeem was vorige keer naar de knoppen omdat de huurders van de avond ervoor het nogal bont hadden gemaakt.

Posted by Push2005 on Apr-10-2007 19:14:

quote:
Originally posted by TOR
Het geluid valt daar normaal gezien best mee, hoor. Het systeem was vorige keer naar de knoppen omdat de huurders van de avond ervoor het nogal bont hadden gemaakt.

Jumperkeuuhs

Wat dat 'Overpoort-volk' betreft is helemaal correct; ware het niet dat deze editie voor begin juli gepland zou zijn... En dan zijn de meeste studenten naar huis denk ik

Tenzij we het op zaterdag 30 juni doen; of zitten er dan nog mensen met examens?

Posted by Real on Apr-10-2007 19:16:

quote:
Originally posted by Push2005
Jumperkeuuhs

Wat dat 'Overpoort-volk' betreft is helemaal correct; ware het niet dat deze editie voor begin juli gepland zou zijn... En dan zijn de meeste studenten naar huis denk ik

Tenzij we het op zaterdag 30 juni doen; of zitten er dan nog mensen met examens?

Ach neen. V3 was ook op 7 juli, en toen was er ook volk. En ik ben in de loop van de avond een ander caf� binnen gesukkeld, en daar zat het echt STAMPvol. Dus volk zit er zowiezo wel denk ik.

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Voor mij hoeft dit niet per s� maar ik vrees dat de opkomst anders toch wat minder zou kunnen zijn en als we hierna iets groters willen zullen we wat drank moeten verkopen h�

Voor een Duvel-contest mag je mij (of Greg) altijd aanspreken hoor.

Posted by Config on Apr-10-2007 19:22:

quote:

zoals Real al zei zit er ook in de zomer redelijk veel volk hoor, normaal mag dat geen probleem zijn denk ik. Tijdens schoolperiodes zit er natuurlijk NOG meer volk, maar dat zal dan voor sommige beta's al moeilijker zijn om aanwezig te zijn denk ik.

Posted by The_G0dfather on Apr-10-2007 19:35:

quote:
Originally posted by Real
Voor een Duvel-contest mag je mij (of Greg) altijd aanspreken hoor.

you're going down

Posted by Belgian Bonzai on Apr-10-2007 20:26:

Ik ben TEGEN een inkomprijs.

Posted by Devilex on Apr-10-2007 20:33:

De meeste studenten blijven daar nog wel plakken in gent tot 2e week van juli, aangezien sommigen hun uitslag nog moeten krijgen en graag nog weekje feesten etc.

Langs de ene kant vind ik het wel 'zielig' dat we het moeten hebben van toevallig-passerende-zatte studenten. Het kan mss succesvol zijn maar ik vind niet dat dit d� reden moet zijn om in de rector te blijven, op die manier maken we ons blij met een dode mus wat trancebelangstelling betreft.

De optie 'Rector' zou ik als 2e keus houden, en toch eens uitkijken naar iets mini-outdoor deze zomer.

Posted by Blue Sky 99 on Apr-10-2007 20:45:

quote:

Zo zullen er altijd wel enkele zijn, dan vind ik zaterdag 7 juli een betere optie

Posted by TOR on Apr-10-2007 20:47:

quote:
Originally posted by Devilex
Langs de ene kant vind ik het wel 'zielig' dat we het moeten hebben van toevallig-passerende-zatte studenten. Het kan mss succesvol zijn maar ik vind niet dat dit d� reden moet zijn om in de rector te blijven, op die manier maken we ons blij met een dode mus wat trancebelangstelling betreft.

Aangezien het er toch niet naar uitziet dat we in de nabije toekomst iets groters op poten zullen kunnen zetten, blijven we het beter leuk houden voor onszelf met een kwalitatieve tranceavond. Dan is de Rector de ideale formule. We blijven dan sowieso overeind en bouwen met wat geluk nog iets meer budget op.

Met een outdooractiviteit wakker je de belangstelling voor trance ook niet echt aan h�, aangezien je dan binnen de BeTA-groep blijft.

Posted by Real on Apr-10-2007 20:55:

Bovendien slinkt de BeTa-groep zienderogen, voor ��n of andere reden.

Posted by Devilex on Apr-10-2007 21:00:

quote:
Bovendien slinkt de BeTa-groep zienderogen, voor ��n of andere reden.

tja veel mensen verloochenen het genre ook �

Posted by The_G0dfather on Apr-10-2007 21:34:

Evolueren heet da...

Posted by Devilex on Apr-11-2007 06:02:

Ok, volgende betaparty enkel nog neotrance, minimal en elektro.

Posted by Push2005 on Apr-11-2007 07:21:

quote:
Ok, volgende betaparty enkel nog neotrance, minimal en elektro.

Naar die zaken luisteren is geen verloochening h� vriend

Trance heeft zichzelf verloochent intussen; en niemand hier luistert naar die zaken in z'n zuiverste vorm; enkel trance met die invloeden erin... Wat nog steeds beter is dan de popvariant ervan.

Verloochenen is er je rug naar toekeren en naar house ofzo beginnen luisteren en kritiek geven op trance (een beetje zoals FUSyke)

Anyway; zelfs op een BeTaparty zou dat amper tot niet aan bod komen vermoed ik

Posted by FenixStyle on Apr-11-2007 09:58:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Zo zullen er altijd wel enkele zijn, dan vind ik zaterdag 7 juli een betere optie

Houd er wel rekening mee dat het 7 juli ook Jonas Steur @ Illusion + Sensation White (NL) is, waar een deel onder ons mss ook wel van plan was om naar toe te gaan..

Posted by TOR on Apr-11-2007 10:14:

De keuze is in mijn geval snel gemaakt, hoor.

Posted by Devilex on Apr-11-2007 10:28:

Voor Greg zal het een zware dobber worden.

Posted by Progrez on Apr-11-2007 10:46:

H�h�. Zeker.

De eerder vermelde Duvel-contest zal de doorslag moeten geven.

Posted by Real on Apr-11-2007 15:05:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Houd er wel rekening mee dat het 7 juli ook Jonas Steur @ Illusion + Sensation White (NL) is, waar een deel onder ons mss ook wel van plan was om naar toe te gaan..

Hm. Zou dat zo'n sterke concurrentie zijn voor het BeTa party-publiek? Ik heb er niet echt een zicht op.

Posted by Devilex on Apr-11-2007 15:40:

quote:
Hm. Zou dat zo'n sterke concurrentie zijn voor het BeTa party-publiek? Ik heb er niet echt een zicht op.

Ik heb er ook geen idee van, langs de ene kant als je geen enkele grote naam hebt...

Posted by The_G0dfather on Apr-11-2007 17:01:

Mja, mensen die nog eens speciaal ergens zouden gaan die avond om eens trance te horen zullen dan hoe dan ook eerder naar illusion gaan denk ik. Al is 't daar niet gratis...

Posted by TOR on Apr-11-2007 17:06:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Mja, mensen die nog eens speciaal ergens zouden gaan die avond om eens trance te horen zullen dan hoe dan ook eerder naar illusion gaan denk ik. Al is 't daar niet gratis...

Het succes van de BeTA Party zal echt niet afhangen van dat kleine groepje. We moeten in hoofdzaak rekenen op de forumleden zelf (+ vrienden/kennissen) en toevallige voorbijgangers. Als sommige BeTA's zelf al gaan afhaken, dan heeft het weinig zin natuurlijk.

Posted by Jasperovitsj on Apr-11-2007 17:52:

quote:
Daarom zou ik beiden proberen combineren, 's middags kan je een BBQ houden. En 's avonds kan je dan een party organiseren. Je kan het dan op de fora een beetje afschilderen als een soort mini festivalletje. Volgens mij zit hier wel potentieel in. Organisatie kan ook deels in handen genomen worden door lokale beta's zodat het niet altijd dezelfden zijn die al het hooi op hun vork hoeven te nemen.

Ik speelde ook al met dat idee, maar dat is praktisch, financieel en organisatorisch gewoon niet te doen met onze middelen. Jammer maar helaas

Ik ben ook wel pro-Rector, maar dan moeten inderdaad de Beta's ook wel hun steentje bijdragen. Iedereen wil wel vanalles in de toekomst, maar dan is het zeker belangrijk om nu - met het oog op de eventuele toekomst - elk Beta-initiatief voluit te steunen. Als er nu een hoop vaste forumleden afhaken, dan denk ik niet dat er in de toekomst nog moeite gedaan zal worden om iets moois op poten te zetten...

Posted by Progrez on Apr-11-2007 18:07:

Waar komt plots die angst voor afhakende forumleden vandaan?

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »