TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread!
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »
niet bang van zwarte man
| quote: |
| Originally posted by deckard1001 Showbizz bart Gino Van Droogenbroeck Jamie Nauwelaerts Over iritante mensen gesproken |

+1 voor die vriend van de po�zie.
Misschien wordt het tijd om te selecteren en zo uiteindelijk de meest irritante BV uit te roepen.
Ach ik had Gunther Lamoot al, die is nog ettelijke factoren irritanter dan Wim Helsen.
Ik haatte Wim Helsen eerst ook, maar door vrienden van de po�zie ben ik hem net gaan appreci�ren.
Nee, mijn stem gaat naar deze toffe kerel:

| Originally posted by Bertn Hoe kan je je nu ergeren aan dikke tetten? |
Voor de tegenstanders van VJ Ann: http://www.sekswereld.be/2005/10/an...e-tetten-bloot/ .
| Originally posted by BZRK Nee, mijn stem gaat naar deze toffe kerel: |
| Originally posted by TOR Kader G�rb�z |
| Originally posted by Real Wat doet zij feitelijk verkeerd? |
| Originally posted by Real Wat doet zij feitelijk verkeerd? |
Dan eerder dit geval, die in elke brt/tv1/��n reeks van de afgelopen 15 jaar een hoofdrol speelt.

Dat is zoals deze, die de hoofdrol in zowat elke vlaamse film van de afgelopen 30 jaar voor zijn rekening genomen heeft:

Mja, bij haar heb ik minder het gevoel dat ze iemand anders dan zichzelf speelt.
Trouwens, hoe konden we deze vergeten:

Bwa, ik stoor mij niet echt aan hen. Overrated, akkoord. Net zoals pakweg Clouseau.
Ok, serieus, wat doet Wim Helsen hier in dit topic... Die kerel is gewoon super.
| Originally posted by Xilver Ok, serieus, wat doet Wim Helsen hier in dit topic... Die kerel is gewoon super. |
nog niemand een pic gepost van Jean marie Dedecker?
| Originally posted by Xilver Ok, serieus, wat doet Wim Helsen hier in dit topic... Die kerel is gewoon super. |
wim helsen en alex agnew zijn leuk
geert hoste stinkt 
geert hoste vergelijken met alex agnew is pure blasfemie luc
en Real, waarom werkt da An Lemmens filmpje hier ni?
![]()

Die verdient zo een babe nie