TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent
Pages (13): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Dat is idd wel een verchrikkelijk vette lineup. Ze hadden beter zo'n trancetent gemaakt op Tomorrowland ipv een Armada stage |
| Originally posted by Kodama Ik zou willen komen maar ik ken jullie eigenlijk niet. Ik ben ook maar een week of 2 actief op dit forum. Dus als ik wa vrienden meekrijg kom ik... |
Wij bijten trouwens niet.
| Originally posted by Real Wij bijten trouwens niet. |
Deze thread is een beetje in de vergetelheid geraakt, dus nog eens even bumpen met een voorsmaakje van de website:

zie 't massaal zitten
wordt m'n derde denk 'k , waar waren de eerste twee ?
| Originally posted by The_G0dfather zie 't massaal zitten wordt m'n derde denk 'k , waar waren de eerste twee ? |
het wordt ook mijn derde
| Originally posted by Kodama Ik zou willen komen maar ik ken jullie eigenlijk niet. Ik ben ook maar een week of 2 actief op dit forum. Dus als ik wa vrienden meekrijg kom ik... |

Ziet er goed uit! Een bekendere naam op de affiche zou natuurlijk nog mooier zijn.
Hopelijk is er de 6e geen jump party gepland en kunnen we genieten van een lekkere sound... 
| Originally posted by diddi Ziet er goed uit! Een bekendere naam op de affiche zou natuurlijk nog mooier zijn. |
| Originally posted by Real Ach, dat maakt de muziek niet per definitie beter. |
Airwave is een uitzondering uiteraard, die brengt een unieke liveset. Eender welke andere trance dj speelt een gewone set, en ik vind die (meestal) op muzikaal vlak niet beter dan wat de BeTa's kunnen opvoeren.
Vorige keer 5 man kunnen overtuigen om mee te gaan, tzal deze keer wa minder zijn, vrees ik.
De helft had nog nooit trance gehoord en achteraf vonden ze het niet te denderend.
Ik spring waarschijnlijk ook wel eens binnen, als ik niet moet werken die dag.
normaal gezien kom ik ook (met hopelijk wat extra volk)
hoe zit 't eiglijk met sponsering ?
iedereen zal da wel zien zitten als id&t ons sponsort denk 'k, hehe 
| Originally posted by The_G0dfather hoe zit 't eiglijk met sponsering ? iedereen zal da wel zien zitten als id&t ons sponsort denk 'k, hehe |
Sponsors zijn voor janetten.
Thumbs up voor de flyer trouwens 
Ik ben hierjuist eens gaan kijken naar de website voor al eens te zien hoe ge daar naartoe moet rijden.
Komt wel in orde... maar word de website voor deze editie nog aangepast?
Pheatus is eraan bezig, maar die mens heeft het verschrikkelijk druk tegenwoordig 
Hopelijk keer mijn eerste BETA party 
Ik zal er waarschijnlijk ook weer zijn! 
Ik kom normaal ook. Ik heb 1 iemand vastgestekt, en 3/4 mensen die er over nadenken.