TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- The BETA leden on Myspace Thread (offtopic)
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by Loraine on May-09-2007 22:59:

quote:
Originally posted by FredNova
geef de chips eens door aub

* pakt een vodka-lime voor zichzelf en schuift een Juupke naar Fred*

Posted by Config on May-09-2007 23:50:

quote:
Originally posted by CygnusX
En het weer laten ontploffen na de party? Als we ons wat verdraagzamer opstellen, dan kan het allemaal goedkomen. Zijn jullie daartoe bereid, Config, Christina, Progrez, ...?

[/dr Phil mode]

Dat is in dit geval geen oplossing hoor Al wil ik me best wat inhouden.. gezeik zal er sowieso toch weer komen, dat weet iedereen hier wel. Maar als er een manier is om die storm hier wat te laten luwen wil ik daar best wel aan meewerken (en nee, vertrekken is geen optie ).

Posted by The_G0dfather on May-10-2007 00:49:

I'ld be long gone if i were you.

Posted by CygnusX on May-10-2007 06:23:

quote:
Originally posted by Progrez
Ik zal mij eens gaan excuseren omdat ik mijn gedacht zeg over myspace en wat lach met supporters van een voetbalploeg

Zoek maar nen andere zot die ge zover krijgt.

Ik heb het niet specifiek over deze thread, maar over de ruzie tussen jou en Config die hier al een lange tijd bezig is. Ik vraag niet dat jullie plots beste vrienden worden, maar dat jullie elkaars posts verdragen (of gewoon compleet negeren als dat niet kan).

Posted by Config on May-10-2007 07:11:

quote:
Ik heb het niet specifiek over deze thread, maar over de ruzie tussen jou en Config die hier al een lange tijd bezig is. Ik vraag niet dat jullie plots beste vrienden worden, maar dat jullie elkaars posts verdragen (of gewoon compleet negeren als dat niet kan).

Ik zou het zo laten CygnusX, als crybabymentaliteit de echte reden is waarom Progrez & Co zich soms geroepen voelen om een aanval te posten, dan hebben ze de laatste tijd imo al weinig reden gehad, en zullen ze in de toekomst nog minder reden hebben om aanvallen te posten. En moest het hier om een prestigekwestie gaan wil ik gerust best toegeven dat ik minder weet van Trance & Classics dan Greg.. daar heb ik totaal geen probleem mee; tot over een paar jaar terug volgde ik trance ook niet zo specifiek als nu.
Anyway, om da gezever hier te laten stoppen is er natuurlijk ook wat goodwill nodig van de andere partij.

Posted by massiveK on May-10-2007 08:16:

Posted by Xilver on May-10-2007 08:29:

Pussymod. Bring out the bans.

Posted by CygnusX on May-10-2007 09:47:

quote:
Originally posted by Xilver
Pussymod. Bring out the bans.

Ik geef het nog 1 kans.

Posted by Xilver on May-10-2007 12:11:

quote:
Ik geef het nog 1 kans.

Zoals gewoonlijk

Posted by TOR on May-10-2007 12:22:

Ik zie niet in waarom er iemand geband zou moeten worden?

Posted by CygnusX on May-10-2007 12:51:

quote:
Zoals gewoonlijk

Als ik gehoor zou geven aan elke keer dat er iemand "Boe! Ban x" roept, dan zouden er niet meer veel Beta's overblijven

Posted by Zehra on May-10-2007 12:52:

quote:
Als ik gehoor zou geven aan elke keer dat er iemand "Boe! Ban x" roept, dan zouden er niet meer veel Beta's overblijven

Banny

Posted by Xilver on May-10-2007 13:31:

quote:
Originally posted by TOR
Ik zie niet in waarom er iemand geband zou moeten worden?

Dat ze hun persoonlijke vetes op MSN uitvechten inplaats van hier het kleine kind te komen uithangen met hun persoonlijke aanvallen.

Posted by Loraine on May-10-2007 13:58:

En nu volgt een korte educatieve onderbreking...

Posted by Jasperovitsj on May-12-2007 00:02:

quote:
In elk geval Config, doe op de volgende beta party een minirokje aan, en zet een zonnebril op, en dan zal iedereen je wel terug een toffe vinden.

Beste thread van 2007 so far!

En ik blijf het zeggen: Als ge dan op iemand z'n kap wil zitten, doe het dan met stijl...

Pages (4): « 1 2 3 [4]