TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- The BETA leden on Myspace Thread (offtopic)
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by FredNova geef de chips eens door aub |
| Originally posted by CygnusX En het weer laten ontploffen na de party? Als we ons wat verdraagzamer opstellen, dan kan het allemaal goedkomen. Zijn jullie daartoe bereid, Config, Christina, Progrez, ...? [/dr Phil mode] |
Al wil ik me best wat inhouden.. gezeik zal er sowieso toch weer komen, dat weet iedereen hier wel. Maar als er een manier is om die storm hier wat te laten luwen wil ik daar best wel aan meewerken (en nee, vertrekken is geen optie
).
I'ld be long gone if i were you.
| Originally posted by Progrez Ik zal mij eens gaan excuseren omdat ik mijn gedacht zeg over myspace en wat lach met supporters van een voetbalploeg Zoek maar nen andere zot die ge zover krijgt. |
| Originally posted by CygnusX Ik heb het niet specifiek over deze thread, maar over de ruzie tussen jou en Config die hier al een lange tijd bezig is. Ik vraag niet dat jullie plots beste vrienden worden, maar dat jullie elkaars posts verdragen (of gewoon compleet negeren als dat niet kan). |

Pussymod. Bring out the bans.
| Originally posted by Xilver Pussymod. Bring out the bans. |
| Originally posted by CygnusX Ik geef het nog 1 kans. |
Ik zie niet in waarom er iemand geband zou moeten worden? 
| Originally posted by Xilver Zoals gewoonlijk |
| Originally posted by CygnusX Als ik gehoor zou geven aan elke keer dat er iemand "Boe! Ban x" roept, dan zouden er niet meer veel Beta's overblijven |
| Originally posted by TOR Ik zie niet in waarom er iemand geband zou moeten worden? |
En nu volgt een korte educatieve onderbreking...
| Originally posted by Xilver In elk geval Config, doe op de volgende beta party een minirokje aan, en zet een zonnebril op, en dan zal iedereen je wel terug een toffe vinden. |