TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »

Posted by FCB_Fanatic on Aug-15-2007 20:49:

zwakke eerste helft, goeie tweede helft. Der had zeker meer ingezeten dan die 1-0. Maar alles is nog mogelijk in de terugmatch

Posted by Blue Sky 99 on Aug-15-2007 22:37:

Lierse - Virton 2 - 2

De thuisploeg nam een vliegende start en tijdens de openingsminuten leek het even of we Virton van het kastje naar de muur zouden spelen. Virton kwam echter al gauw terug in de wedstrijd en trok zich ook niet helemaal terug. Wanneer de kans zich voordeed trokken ze zelfs met verscheidene spelers in de aanval. De 0-1 kwam dan ook niet geheel onverwacht. Lierse was wat ontredderd maar na een mooie actie van Jatta kon Bob de gelijkmaker binnentikken. Hierna volgde nog enkele mooie kansen voor Lierse waardoor een voorsprong nog voor de rust niet onverdiend zou geweest. Die voorsprong kwam er echter al gauw na de rust na een mistasten van een Virton-verdediger waarna Peeters zijn tweede tegen de netten werkte. De spektakelwaarde ging gevoelig de lucht in en Lierse ging op zoek naar de 3-1. Het was echter Virton dat de gelijkmaker op het bord zette nadat Lierse's verdediging nergens te bespeuren was. Ook Vaesen ging niet volledig vrijuit bij deze fase in mijn ogen. In de slotfase kregen na een warrige actie twee spelers een rode kaart onder hun neus. Bij Lierse was dit Mario Verheyen, de routinier liet zich immers vangen en ging te hevig discussi�ren na een actie waarvoor de Virton-speler zowiezo de rode kaart voor ging krijgen. Met tien tegen tien nam Lierse het heft volledig in handen, het kreeg nog enkele uitgespeelde kansen en het was de ingevallen Ernandes die de mooiste kans verkwanselde. Een gelijkspel op het Lisp roept Lierse onmiddellijk tot de orde. Met dit geleverde spel en deze spelers wacht ons immers de grijze middenmoot. Anderzijds kan de inbreng van Rimkus en Bojovic (de kleine Smet vocht wel dapper op de linksachter maar kwam h��l wat te kort) al voor een kanteling zorgen.

Posted by Blue Sky 99 on Aug-18-2007 22:18:

Lierse - Malmundaria 4 - 0 (Beker van Belgi�)

De wedstrijd begon al onmiddellijk met een kwartier vertraging aangezien de spelersbus van Malmundaria was vastgeraakt in een file. De thuisploeg startte het best nadat Assan Jatta na nog geen twee minuten de bal al tegen de netten had moeten prikken. Na een slechte controle werd dat echter onmogelijk. De ploeg uit Malmedy voelde zich echter niet bedreigd en ging vrank en vrij meevoetballen. Lierse mocht even later zelfs van geluk spreken dat de bal aan de overkant niet tegen de netten ging. Het was dan toch Jatta die de score mocht openen toen hij alleen voor de keeper verscheen. Lierse leek het juiste ritme gevonden te hebben en Peeters zorgde voor de 2-0. Daarna keerde de rust echter weer en de wedstrijd kabbelde verder tot aan de rust. Na de koffie was het onmiddellijk Jatta die de stand op 3-0 bracht met zijn tweede van de avond. Opnieuw dook hij alleen op voor de doelman, ditmaal na een prachtige pass van Jarju, die nochtans voor het overig erg onwenning speelde op een voor hem ongewone plek op het middenveld. Daarna besloot Lierse dat het wel welletjes was geweest. De wedstrijd verwaterde en het was vooral Malmundaria dat nog iets probeerde. Het was echter Lierse dat via Peeters nog uitliep naar 4-0. In de slotfase had die score nog zelfs kunnen uitgediept worden maar dat zou een moedig Malmundaria niet verdiend hebben.

Posted by Gladius on Aug-19-2007 08:06:

no offence maar wie zit hier te wachten op verslagen van Lierse? een 2de klasse ploeg? niemand gaat da toch lezen!?

Posted by Blue Sky 99 on Aug-19-2007 09:22:

quote:
Originally posted by Gladius
no offence maar wie zit hier te wachten op verslagen van Lierse? een 2de klasse ploeg? niemand gaat da toch lezen!?

Er zitten hier toch nog Lierse-supporters naast mij? En ook enkele Lierse-sympathisanten? Ik zou zelfs durven stellen dat dit ��n van de enige ploegen is waarvan er enkelen een verslag willen lezen, zeker nu ze minder in de media komen

Trouwens, ik schrijf dat verslag niet speciaal om hier te posten hoor, ik kopieer dat gewoon omdat ik er dus van overtuigd ben dat er toch wel enkelen dat willen lezen

And if you're not interested, just skip it

Posted by Gladius on Aug-19-2007 10:23:

mja ik had aan de vorm al wel gezien dat het geen verslag was dat speciaal hier gepost werd. als er hier lierse supporters zitten, zullen die wel zo slim genoeg zijn om naar de website te gaan, niet? post dan desnoods den uitslag ofzow. Er zitten hier ook meerdere supporters van genk & antwerp, daarover worden toch ook geen verslagen gepost.
en ja als deze thread vanboven staat, lees ik sowieso wat erin staat. ik overdrijf wel wat, maar ik vind het wat zinloos.

Posted by Jasperovitsj on Aug-19-2007 10:30:

Bwah, Fenixstyle en Progrez posten af en toe toch ook eens verslagen van de wedstrijden van Genk en Antwerp? Stoort me niet echt eigenlijk.

Posted by Jasperovitsj on Aug-19-2007 11:09:

On a sidenote: er bestaat weinig twijfel over wie kampioen zal worden dit jaar in Duitsland. Check dit verslag van Bremen tegen Bayern, en let vooral op Franckske Rib�ry

http://www.dailymotion.com/search/r...-bayern-m_sport

De commentaar in het plat Amerikaans maakt het nog extra genietbaar

Posted by massiveK on Aug-19-2007 12:10:

It's moeilijk voor de comentator om "Rib�ry" te zeggen

Met "Ribary" (zoals de commentator zegt) en Luca Toni is Bayern zeker sterk dit jaar

Posted by Gladius on Aug-19-2007 12:12:

yummy, uw beschrijving voorspelt veel goeds! maar kga het vanavond op den duits zien, ik weet den uitslag nog niet.
ben iig vanaf het WK fan geworden van Rib�ry

Posted by Progrez on Aug-19-2007 13:20:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Bwah, Fenixstyle en Progrez posten af en toe toch ook eens verslagen van de wedstrijden van Genk en Antwerp? Stoort me niet echt eigenlijk.

Mijn gat. Ik kan me niet herinneren dat ik al een heel verslag over een onbeduidende match van antwerp heb geschreven. Ik zal hoogstens een uitslag of video posten.

Hier is trouwens een video van onze verplaatsing naar Charleroi, vorige woensdag, met ASC Antwerp's Finest; http://www.youtube.com/watch?v=XS--5jC7qkE

Posted by Eagle` on Aug-19-2007 13:28:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

De commentaar in het plat Amerikaans maakt het nog extra genietbaar

Amerikaans engels ownz all

woow die actie die voorafgaat op derde doelpunt
borstcontrole, bal effe dood leggen in de lucht en hem vervolgens voorbij tegenstander wippen, gevolgd door een magistrale versnelling

Posted by FenixStyle on Aug-19-2007 14:02:

quote:
Originally posted by Progrez
Mijn gat. Ik kan me niet herinneren dat ik al een heel verslag over een onbeduidende match van antwerp heb geschreven. Ik zal hoogstens een uitslag of video posten.

Hier is trouwens een video van onze verplaatsing naar Charleroi, vorige woensdag, met ASC Antwerp's Finest; http://www.youtube.com/watch?v=XS--5jC7qkE

Hmm, wist niet dat OL Charleroi ook op Mambourg speelde..

Posted by Gladius on Aug-19-2007 14:30:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Hmm, wist niet dat OL Charleroi ook op Mambourg speelde..

ze werden verplicht omdat hun stadion te klein/niet in orde is/was.

Posted by massiveK on Aug-19-2007 16:56:

tja en als gevolg waren prolemen tussen sporting en de stad.

Wat is dat platte muziek op de video? Hoofdpijn nu

Posted by BZRK on Aug-19-2007 17:00:

quote:
Originally posted by massiveK
Wat is dat platte muziek op de video? Hoofdpijn nu

Promo - What The Fuck? dankuwel Niks plat aan

Posted by massiveK on Aug-19-2007 18:23:

tous les go�ts sont dans la nature

Anyway, nog een sterke match van standard.. Mbokani die 2 keer scoort.. Waarom heeft anderlecht deze man gelaten weggaan?

Posted by Config on Aug-19-2007 23:30:

quote:
Originally posted by massiveK
tous les go�ts sont dans la nature

Anyway, nog een sterke match van standard.. Mbokani die 2 keer scoort.. Waarom heeft anderlecht deze man gelaten weggaan?

OMDAT ZE DOM EN NAIEF ZIJN!

Posted by Progrez on Aug-20-2007 00:15:

quote:
Originally posted by BZRK
Promo - What The Fuck? dankuwel Niks plat aan

Nee inderdaad. Die plaat is helemaal niet plat, goedkoop of kinderachtig. Ik ken trancenummers die tien keer platter zijn.
De iets hardere muziek van vandaag wordt door tranceluisteraars maar al te vaak als domme jump aanzien, en zoals ik in een vroeger topic reeds zei; er zit tussen die 'platte rommel' w�l kwaliteit. Zo nu en dan is er zelfs een duister en industrieel klinkend plaatje dat te smaken valt. Deze van Promo is daar een goed voorbeeld van.

Om toch maar iets in de lijn van het topic te blijven; de match zelf was kut, de verplaatsing en randactiviteiten weer plezant.

Posted by FCB_Fanatic on Aug-20-2007 07:14:

vind die plaat van Promo toch ook nog meevallen precies

verder gaat Antwerp klacht indienen omtrend de match tegen Charleroi. Die zouden twee spelers zonder spelerslicentie hebben opgesteld. Zou dus kunnen dat het verlies in een 5-0 winst wordt omgezet

Posted by Gladius on Aug-20-2007 09:39:

w00t
hoewel ik twijfel of dat wat gaat worden, Antwerp is niet zo echt bevriend met den bond =>

Posted by FCB_Fanatic on Aug-20-2007 11:23:

quote:
w00t
hoewel ik twijfel of dat wat gaat worden, Antwerp is niet zo echt bevriend met den bond =>

als die spelers daadwerkelijk geen licentie hebben, dan moet het gewoon een 5-0 worden. Ben er vrij zeker van dat dit zo ook in de bondsreglementen staat. Of de bond iets tegen Antwerp heeft doet daar dan in principe niks aan toe, ze moeten die reglementen gewoon opvolgen en uitvoeren.

Posted by Gladius on Aug-20-2007 16:34:

yes, Wesley Sonck terug op de Belgische velden! hopelijk heeft hij snel z'n oude vorm te pakken. Brugge ziet er nog sterker uit nu

Posted by FenixStyle on Aug-20-2007 16:39:

quote:
yes, Wesley Sonck terug op de Belgische velden! hopelijk heeft hij snel z'n oude vorm te pakken. Brugge ziet er nog sterker uit nu

Een zwarte dag voor ons Genksupporters

Gaat behoorlijk pijn doen om Wes te zien scoren in ons stadion terwijl hij een blauwzwart truike draait...

Posted by Eagle` on Aug-20-2007 16:42:

quote:
Originally posted by Config
OMDAT ZE DOM EN NAIEF ZIJN!

ontopic, wa nen achterlijke aankoop van devroe, wtf heeft sonck nu aan meerwaarde for crying out loud

Pages (39): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »