TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJmag Top 100 Poll 2007
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »
Ik word eerlijk gezegd nerveus van die poll
| quote: |
| Originally posted by Devilex Ik word eerlijk gezegd nerveus van die poll |
Iedereen zit elk jaar te janken wat voor grap die lijst geworden is, en toch blijft iedereen maar stemmen erop. verdoe uw tijd daar toch niet aan, voor "muziekkenners als ons" maakt dat toch geen zak uit wie op die nr 1 staat. zelfs al stemmen alle kenners nog op hun favo dj (die dan toch te underground is om een verschil in de lijst uit te maken), dan zijn er 100 keer meer mongolen die - ik zeg maar wat - op Filo en Peri stemmen omdat die The Anthem gemaakt hebben.
| Originally posted by Bertn zelfs al stemmen alle kenners nog op hun favo dj (die dan toch te underground is om een verschil in de lijst uit te maken), dan zijn er 100 keer meer mongolen die - ik zeg maar wat - op Filo en Peri stemmen omdat die The Anthem gemaakt hebben. |
| Originally posted by Push2005 PvD kan tenminste 2 platen vlekkeloos in mekaar mixen; hetgeen wat elke dj zou moeten kunnen. David Guetta kun je moeilijk een dj noemen in dat opzicht. Maar blijkbaar komt dat feit wel meer voor in de housescene; want figuren als Dj Dan en Roger Sanchez kunnen ��k niet mixen; maar staan wel hoog aangeschreven. Armand van Helden stelt eigenlijk ook niet zoveel voor. Stem liever voor wat house-dj's die meer talent hebben (Jerome Sydenham, Mark Knight,... om maar iets te noemen) als je dan toch een housedj vanboven zet. |
| Originally posted by Push2005 PvD kan tenminste 2 platen vlekkeloos in mekaar mixen; hetgeen wat elke dj zou moeten kunnen. David Guetta kun je moeilijk een dj noemen in dat opzicht. Maar blijkbaar komt dat feit wel meer voor in de housescene; want figuren als Dj Dan en Roger Sanchez kunnen ��k niet mixen; maar staan wel hoog aangeschreven. Armand van Helden stelt eigenlijk ook niet zoveel voor. Stem liever voor wat house-dj's die meer talent hebben (Jerome Sydenham, Mark Knight,... om maar iets te noemen) als je dan toch een housedj vanboven zet. |
| Originally posted by FUSyke Zijn mijn andere namen goed genoeg voor u om op te stemmen? |
Respect voor elkaars smaak is toch iets wat hier nog veel mensen moeten leren ze.
niemand heeft gezegd dat je niet david guetta leuk mag vinden hoor.
Toch kunnen we onze mening (twijfelen) van een num 1 positie op een dj poll (aangezien hij mix (in de zin, beatmatching en 2 platen samen spelen)bijna niet, wacht voor een break om een tweede plaat te starten. Bovendien speelt hij altijd dezelfde tracklist.
Dus ja, iedereen doet wat hij wilt, iedereen kan ook toch zijn mening uitspreken. Dat moet je toch wachten als je je eigen top 5 post.
| Originally posted by massiveK Bovendien speelt hij altijd dezelfde tracklist. |
| Originally posted by FUSyke Dat doet elke dj. |
tja, niet na 3 jaar h� 
Maar al die platen zijn z� goed dat ze na drie jaar nog even vet klinken 
... en ondertussen kan Guetta zijn overgangen tussen die platen perfectioneren!
Jawadde, het niveau is hier weer hoog ze
Net zoals tijdens Guetta's sets!
Ok�, nu stop ik...
Is dit de BETA Bash of de DJ Mag Top 100 Poll? 
| Originally posted by Bertn ... en ondertussen kan Guetta zijn overgangen tussen die platen perfectioneren! |
| Originally posted by Transfusion Als David Guetta draait, dansen de meeste mensen en hebbe die er altijd plezier in. De vraag is, wat is de beste dj? Iemand die technisch superieur is, maar dan kan je beter op James Zabiela of Jeff Mills ofzo stemmen. Of is de beste dj, de dj die het meeste reactie krijgt van het publiek? |
| Originally posted by Transfusion Als David Guetta draait, dansen de meeste mensen en hebbe die er altijd plezier in. De vraag is, wat is de beste dj? Iemand die technisch superieur is, maar dan kan je beter op James Zabiela of Jeff Mills ofzo stemmen. Of is de beste dj, de dj die het meeste reactie krijgt van het publiek? |
| Originally posted by Transfusion Als David Guetta draait, dansen de meeste mensen en hebbe die er altijd plezier in. |
Ik word echt schijtziek van die jaarlijkse discussie... manmanman
Ben er zeker van dat Guetta hoog gaat staan dit jaar en ik vind da prima...
Niet iedereen staat open voor verschillende 'stijlen'
zowel draaistijlen als muziekstijlen...
Men vergeet blijkbaar dat dit een poll is om de populairste DJ te verkiezen dus niet de technisch beste, of vriendelijkste, of beste producer,.....
Ik stemde naar de DJ's die mijn persoonlijke smaak het meest benaderen of bekoren.
Ok� die stylen van The Thrillseekers, Above & Beyond, Solarstone, ... bekoren mij het meest maar er zijn nog tientallen anderen ook.. 5 is voor mij te weinig.
Wat verschillende smaken/meningen betreft,
misschien is het voor de meesten hier onbegrijpelijk wat FUSyke zo goed vind aan zijn top 5.
Maar soms is het voor ons denk ik ook even moeilijk om 'onze' smaken/meningen te laten begrijpen naar anderen toe.
En kerels als Guetta en gelijkgenrerigen zullen ook hoog scoren... so what als ge niet stemt zullen jouw favorieten ook niet scoren, de lijst heeft jammergenoeg wel een effekt op het bookingsgedrag in de sc�ne.. is me al meerdere malen vertelt.
zopas mn vote uitgebracht:
1. Rank 1
2. Menno De Jong
3. Armin Van Buuren
4. Aly & Fila
5. Giuseppe Ottaviani
Mijn top 5 (dit jaar alles wel minder gevolgd maar toch):
1. Menno De Jong
2. Jon O'Bir
3. Jonas Steur
4. Paul Van Dyk
5. Armin Van Buuren
Stemmen uitsluitend uitgebracht op dj's die vnml trance draaien...
| Originally posted by Push2005 Als Sven Ornelis op de Q-Party draait hebben de mensen er ook zin in, en dansen ze allemaal. |