TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJmag Top 100 Poll 2007
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »

Posted by Devilex on Aug-20-2007 06:46:

Ik word eerlijk gezegd nerveus van die poll

Posted by Bertn on Aug-20-2007 07:03:

quote:
Originally posted by Devilex
Ik word eerlijk gezegd nerveus van die poll

idem hier. elk jaar maakt iedereen zich druk om mongolen die op producers ipv op DJ's stemmen... ik heb daar geen zin meer in Iedereen zit elk jaar te janken wat voor grap die lijst geworden is, en toch blijft iedereen maar stemmen erop. verdoe uw tijd daar toch niet aan, voor "muziekkenners als ons" maakt dat toch geen zak uit wie op die nr 1 staat. zelfs al stemmen alle kenners nog op hun favo dj (die dan toch te underground is om een verschil in de lijst uit te maken), dan zijn er 100 keer meer mongolen die - ik zeg maar wat - op Filo en Peri stemmen omdat die The Anthem gemaakt hebben.

Posted by FCB_Fanatic on Aug-20-2007 07:18:

quote:
Originally posted by Bertn
zelfs al stemmen alle kenners nog op hun favo dj (die dan toch te underground is om een verschil in de lijst uit te maken), dan zijn er 100 keer meer mongolen die - ik zeg maar wat - op Filo en Peri stemmen omdat die The Anthem gemaakt hebben.

effe een serieuze veeg naar Rhand

Posted by Transfusion on Aug-20-2007 11:03:

quote:
Originally posted by Push2005
PvD kan tenminste 2 platen vlekkeloos in mekaar mixen; hetgeen wat elke dj zou moeten kunnen.

David Guetta kun je moeilijk een dj noemen in dat opzicht. Maar blijkbaar komt dat feit wel meer voor in de housescene; want figuren als Dj Dan en Roger Sanchez kunnen ��k niet mixen; maar staan wel hoog aangeschreven. Armand van Helden stelt eigenlijk ook niet zoveel voor.
Stem liever voor wat house-dj's die meer talent hebben (Jerome Sydenham, Mark Knight,... om maar iets te noemen) als je dan toch een housedj vanboven zet.

Op zich moet je dan maar is naar z'n set van La Rocca dit jaar luisteren...

Posted by FUSyke on Aug-20-2007 13:41:

quote:
PvD kan tenminste 2 platen vlekkeloos in mekaar mixen; hetgeen wat elke dj zou moeten kunnen.

David Guetta kun je moeilijk een dj noemen in dat opzicht. Maar blijkbaar komt dat feit wel meer voor in de housescene; want figuren als Dj Dan en Roger Sanchez kunnen ��k niet mixen; maar staan wel hoog aangeschreven. Armand van Helden stelt eigenlijk ook niet zoveel voor.
Stem liever voor wat house-dj's die meer talent hebben (Jerome Sydenham, Mark Knight,... om maar iets te noemen) als je dan toch een housedj vanboven zet.

Zijn mijn andere namen goed genoeg voor u om op te stemmen?

Posted by Push2005 on Aug-20-2007 13:55:

quote:
Originally posted by FUSyke
Zijn mijn andere namen goed genoeg voor u om op te stemmen?

lol

jazeker

Posted by FUSyke on Aug-20-2007 14:00:

Respect voor elkaars smaak is toch iets wat hier nog veel mensen moeten leren ze.

Posted by massiveK on Aug-20-2007 14:25:

niemand heeft gezegd dat je niet david guetta leuk mag vinden hoor.

Toch kunnen we onze mening (twijfelen) van een num 1 positie op een dj poll (aangezien hij mix (in de zin, beatmatching en 2 platen samen spelen)bijna niet, wacht voor een break om een tweede plaat te starten. Bovendien speelt hij altijd dezelfde tracklist.

Dus ja, iedereen doet wat hij wilt, iedereen kan ook toch zijn mening uitspreken. Dat moet je toch wachten als je je eigen top 5 post.

Posted by FUSyke on Aug-20-2007 16:17:

quote:
Originally posted by massiveK
Bovendien speelt hij altijd dezelfde tracklist.

Dat doet elke dj.

Posted by Push2005 on Aug-20-2007 16:49:

quote:
Originally posted by FUSyke
Dat doet elke dj.

Posted by massiveK on Aug-20-2007 17:03:

tja, niet na 3 jaar h�

Posted by Jasperovitsj on Aug-20-2007 17:06:

Maar al die platen zijn z� goed dat ze na drie jaar nog even vet klinken

Posted by Bertn on Aug-20-2007 17:21:

... en ondertussen kan Guetta zijn overgangen tussen die platen perfectioneren!

Posted by FUSyke on Aug-20-2007 17:38:

Jawadde, het niveau is hier weer hoog ze

Posted by Jasperovitsj on Aug-20-2007 17:42:

Net zoals tijdens Guetta's sets!

Ok�, nu stop ik...

Posted by Loraine on Aug-20-2007 19:16:

Is dit de BETA Bash of de DJ Mag Top 100 Poll?

Posted by Transfusion on Aug-22-2007 10:22:

quote:
Originally posted by Bertn
... en ondertussen kan Guetta zijn overgangen tussen die platen perfectioneren!

Als David Guetta draait, dansen de meeste mensen en hebbe die er altijd plezier in.

De vraag is, wat is de beste dj? Iemand die technisch superieur is, maar dan kan je beter op James Zabiela of Jeff Mills ofzo stemmen. Of is de beste dj, de dj die het meeste reactie krijgt van het publiek?

Posted by FenixStyle on Aug-22-2007 10:26:

quote:
Originally posted by Transfusion
Als David Guetta draait, dansen de meeste mensen en hebbe die er altijd plezier in.

De vraag is, wat is de beste dj? Iemand die technisch superieur is, maar dan kan je beter op James Zabiela of Jeff Mills ofzo stemmen. Of is de beste dj, de dj die het meeste reactie krijgt van het publiek?

Een goede dj is imo iemand die weet �n technisch alles mooi aan elkaar te mixen, �n het publiek naar z'n hand te zetten, �n originele tracklists voor te schotelen...

Posted by Bl@ckOut on Aug-22-2007 10:29:

quote:

In mijn ogen een combinatie van. DJ-en bevat verschillende aspecten, bv techniek, trackkeuze, ervoor zorgen dat de mensen zich amuseren etc. Je kan niet perfect zijn in al die dingen maar de beste dj is volgens mij dan degene die op al deze aspecten zo goed mogelijk scoort.

Posted by Push2005 on Aug-22-2007 10:30:

quote:

Als Sven Ornelis op de Q-Party draait hebben de mensen er ook zin in, en dansen ze allemaal.
Als je met die logica vertrekt kom je er nu eenmaal niet. We discussi�ren hier over professionele dj's. David Guetta ontbreekt vele skills om een professioneel dj genoemd te kunnen worden.
Zoals in de post van Fenixstyle is vermeld moet een evenwicht gezocht worden tussen verschillende componenten; en ja ook het technische is belangrijk... Niet doorslaggevend maar het speelt een rol.

Posted by FredNova on Aug-22-2007 10:51:

Ik word echt schijtziek van die jaarlijkse discussie... manmanman

Ben er zeker van dat Guetta hoog gaat staan dit jaar en ik vind da prima...

Niet iedereen staat open voor verschillende 'stijlen'
zowel draaistijlen als muziekstijlen...

Posted by _Jedi on Aug-22-2007 11:40:

Men vergeet blijkbaar dat dit een poll is om de populairste DJ te verkiezen dus niet de technisch beste, of vriendelijkste, of beste producer,.....

Ik stemde naar de DJ's die mijn persoonlijke smaak het meest benaderen of bekoren.
Ok� die stylen van The Thrillseekers, Above & Beyond, Solarstone, ... bekoren mij het meest maar er zijn nog tientallen anderen ook.. 5 is voor mij te weinig.

Wat verschillende smaken/meningen betreft,
misschien is het voor de meesten hier onbegrijpelijk wat FUSyke zo goed vind aan zijn top 5.
Maar soms is het voor ons denk ik ook even moeilijk om 'onze' smaken/meningen te laten begrijpen naar anderen toe.

En kerels als Guetta en gelijkgenrerigen zullen ook hoog scoren... so what als ge niet stemt zullen jouw favorieten ook niet scoren, de lijst heeft jammergenoeg wel een effekt op het bookingsgedrag in de sc�ne.. is me al meerdere malen vertelt.

Posted by De Geert on Aug-22-2007 14:32:

zopas mn vote uitgebracht:

1. Rank 1
2. Menno De Jong
3. Armin Van Buuren
4. Aly & Fila
5. Giuseppe Ottaviani

Posted by Joker666 on Aug-22-2007 15:50:

Mijn top 5 (dit jaar alles wel minder gevolgd maar toch):

1. Menno De Jong
2. Jon O'Bir
3. Jonas Steur
4. Paul Van Dyk
5. Armin Van Buuren

Stemmen uitsluitend uitgebracht op dj's die vnml trance draaien...

Posted by christina on Aug-22-2007 16:07:

quote:
Als Sven Ornelis op de Q-Party draait hebben de mensen er ook zin in, en dansen ze allemaal.

haha, luc gaat naar Q-party's

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »