TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- I Love Techno 2007
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by FenixStyle on Nov-10-2007 22:01:

quote:
Originally posted by Real
Op naar Gent!

Ook wel late post voor een event dat al van 19u vollebak is!

Posted by The_G0dfather on Nov-11-2007 12:00:

Waar voor je geld ok, maar al van 19h daar is niets voor mij

Posted by FenixStyle on Nov-11-2007 12:13:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Waar voor je geld ok, maar al van 19h daar is niets voor mij

Mja het leuke aan ILT vind ik juist dat zodra ge binnen zijt, iedreen al volop uit de bol gaat.. Nadeel is dan natuurlijk wel dat ge tegen 3uur volledig opgebrand zijt..

Posted by Real on Nov-11-2007 12:15:

ILT: leuk, maar ik had er meer van verwacht. Desondanks heb ik mij heel goed geamuseerd.

Pluspunten:
- busregeling; top
- ambiance!
- schuun wijvekes

Serieus minpunt:
- belachelijk lang moeten aanschuiven om een vestiaire-bonnetje te kopen, wanneer ze plots droogweg vermelden dat de bonnetjes uitverkocht zijn. Gelukkig zijn ze toen bij VIP wat extra bonnetjes gaan bijhalen.
- drukte in't algemeen

Posted by Push2005 on Nov-11-2007 13:02:

Idd; het was leuk... Niet meer, niet minder.

Ben begonnen bij Stephan Bodzin die eigenlijk wel een van de betere setjes van de avond speelde. Goed tempo, vette beat en af en toe een dikke melodie. Ik had gehoopt dat ik meer zulke muziek zou hopen die avond maar dat bleef helaas uit.

Omdat mijn vrienden nogal houden van hard ben ik voor 3 uur meegeweest naar de Green Room; waar de hardtechno/schranz nog altijd hetzelfde klinkt als 5 jaar geleden, lol. Het was wel de kamer met het meeste sfeer en eigenlijk vond ik het nog best goed... Alhoewel ik al redelijk over die muziek ben.

Daarna sporadisch wat kamers bezocht; maar om nu te zeggen dat er veel memorabels te horen was zou een leugen zijn. Dave Clarke draaide een standaard technosetje zoals techno hoorde te zijn maar het deed me niet veel. Ik heb het gevoel dat er nog bitter weinig technotracks zijn die erbovenuitschieten of memorabel zijn; het is een beetje teveel van 't zelfde.

Gui Boratto moest normaal beginnen om 3u30; maar wegens technische problemen streamden ze rechtstreeks een Erol Alkan set naar de room. Normaal zou ik die nooit bekijken maar het was de verrassing van de avond. Heel goede Dj die zijn effecten cool weet te gebruiken Ik zal 'ns wat stuff van 'm zoeken want hij wist m'n interesse wel te wekken. Na een halfuur kon Boratto beginnen en die draaide wel zoals ik verwachtte. Hij viel wel wat uit de toon door op dat uur nog te draaien aan 128 BPM terwijl de rest nergens onder de 140 tot zelfs 160 lag. Desondanks een par dikke tracks gehoord; maar na beautiful life ben ik toch ergens anders gaan kijken.

Op naar de laatste minuten van Marco Remus die een eervolle vermelding krijgt om om 5u03 Frank Biazzi - Turbulence door de boxen te rammen . Dat was het type techno dat ik wel even kon gebruiken naar 't einde toe.

Het laatste halfuur kwam Ghost; maar dat trok op niets. De man heeft blijkbaar The First Rebirth geremixed, lol. Enfin; daarna huiswaarts getrokken.

Het was leuk; maar het geluid mocht ietsje harder en er kon ook wel wat meer gedaan worden met de lichten IMO. Of ik volgend jaar ga zal weer afhangen van de lineup; alhoewel het eigenlijk ietsje meer mag zijn dan deze editie

Posted by Config on Nov-11-2007 14:53:

Fucking zware avond , maar toch enkele enorm lekkere sets gehoord

Begonnen bij 2000 and one die in yellow de kick off gaf met een lekker tech housy tot minimal setje. Daarna vertrokken naar Red om Len Faki te zien. Die draaide toch wel een hele sterke set Sloot af met Mekong Delta dacht ik, het enige wat er nog aan ontbrak voor mij was Odyssee II, die Adam Beyer blijkbaar dan draaide na hem. Maar ondertussen was ik al naar Orange vertrokken om Boys Noize mee te maken. Voor mij was het met voorsprong de beste set van de avond. Ongelofelijke sfeer en dj-technisch van het beste dat ik gezien heb in de laatste jaren. Hij had er echt veel goesting in blijkbaar en dat werkte ook ferm aanstekelijk. Zalige beats, enorm sterke effects. Leek af te sluiten maar draaide dan toch nog als laatste plaat zijn remix van My Moon, My Man, die voor mij persoonlijk toch een van de beste platen dit jaar was. Zalig einde dus van een onvergetelijke set. Als je eens goed wil feesten moet je aan zijn adres zijn.
Daarna naar Blue, Digitalism gevolgd voor het laatste stuk. Hun tracks lijken wel allemaal enorm sterk op elkaar vond ik, ik dacht Zdarlight 5 keer gehoord te hebben eer ze hem dan ook daadwerkelijk speelden. Ze sloten af met voor mij dan persoonlijk hun beste nr, namelijk Jupiter Room. Gewoon in de Blue gebleven dan voor een setje van Ellen Alien. Om rap te vergeten eigenlijk. Alle energie die er was tijdens Digitalism was als in geen tijd verdwenen. En toen ze bij haar 2de overgang zwaar begon te trainwrecken ben ik het afgetrapt. Es rondgekeken en frietje gestekt. Rond dat tijdstip zat ik er al redelijk zwaar door eigenlijk dus heb ik het vanaf dan aan heel rustig gedaan. Beetje later naar Gui Boratto geweest die inderdaad wat later begon, en eigenlijk ging ik net dezelfde opmerking maken als Luc, toen Gui Boratto aan zijn set begon en zijn eerste beats te horen waren toen viel toch een heel pak energie weg. Meer dan 10 bpm naar beneden en het duurde dan ook een tijdje eer het publiek wa loskwam. Hij sloot af met Beautiful life natuurlijk en dat was vanzelfsprekend een lekker moment. Om daarna dan toch nog een encore te doen, en dat was ook best een lekker nummer.
Normaal ging ik toen naar orange maar die zat vol dus heb ik voor mijn backup gekozen: MSTRKRFT. Die draaiden best goed, allebei met een klak op, precies familie van boys noize
Tijdens hun set heb ik dan besloten om terug te keren, de energie was compleet op.

Voor mij persoonlijk een heel geslaagde avond. Veel gefeest zonder over de 130 bpm te gaan

Volgend jaar wellicht terug , met een gelijkaardige line up als dit jaar zie ik het dan wel weer zitten.

Pages (4): « 1 2 3 [4]