TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ik voel me kut - topic
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by raoel on May-15-2002 15:02:

Utrecht wil niet de uitslag aanvechten.
Die staat in boeken en daar valt weinig meer aan te doen.
Vrees ik !!!

Utrecht is door die goal, naast de beker, flink wat geld misgelopen.
De "schade" loopt in de tonnen.
Utrecht probeert dus te onderzoeken of dat ze dat op iemand kunnen verhalen.

Maar wat zou ik het prachtig vinden als ze aslnog zouden zeggen:
Sorry neuzen, maar de prijs wordt van jullie afgepakt en gaat alsnog naar de FC Utuhrecht. Wheh heh, dan kom ik niet meer bij!!!!


Posted by DjRV on May-15-2002 15:05:

quote:
Originally posted by raoel
Utrecht wil niet de uitslag aanvechten.
Die staat in boeken en daar valt weinig meer aan te doen.
Vrees ik !!!

Utrecht is door die goal, naast de beker, flink wat geld misgelopen.
De "schade" loopt in de tonnen.
Utrecht probeert dus te onderzoeken of dat ze dat op iemand kunnen verhalen.

Maar wat zou ik het prachtig vinden als ze aslnog zouden zeggen:
Sorry neuzen, maar de prijs wordt van jullie afgepakt en gaat alsnog naar de FC Utuhrecht. Wheh heh, dan kom ik niet meer bij!!!!


Typerend triest PSV lam0r gedrag dit weero

Voor al het gemak word die belachelijke penalty maar ff vergeten?


Posted by mr.marcello on May-15-2002 15:05:

quote:
Originally posted by raoel
Maar wat zou ik het prachtig vinden als ze aslnog zouden zeggen:
Sorry neuzen, maar de prijs wordt van jullie afgepakt en gaat alsnog naar de FC Utuhrecht. Wheh heh, dan kom ik niet meer bij!!!!


Maarja, dan begint de media wel procedures voor Ajax!! Die zijn namelijk allemaal zo pro-Ajax als wat.....

Met vriendelijke groet.


Posted by mr.marcello on May-15-2002 15:06:

quote:
Originally posted by DjRV
Voor al het gemak word die belachelijke penalty maar ff vergeten?


Kijk, over de meeste penalty's blijft nou eenmaal twijfel bestaan en dat kun je nooit wegnemen.

Met vriendelijke groet.


Posted by Blik on May-15-2002 15:07:

quote:
Originally posted by DjRV


Typerend triest PSV lam0r gedrag dit weero

Voor al het gemak word die belachelijke penalty maar ff vergeten?


laat ze lekker jaloers zijn op de dubbel die ajax dit jaar heeft kunnen pakken


Posted by Blik on May-15-2002 15:08:

quote:
Originally posted by mr.marcello


Maarja, dan begint de media wel procedures voor Ajax!! Die zijn namelijk allemaal zo pro-Ajax als wat.....

Met vriendelijke groet.


media pro-ajax?? lol, die zijn dus zo pro-psv de laatste tijd, studio sport vind ik pro-psv, en laten we het maar helemaal niet over de kranten hebben, ik denk dat alleen de Telegraaf niet anti-ajax is


Posted by mr.marcello on May-15-2002 15:14:

quote:
Originally posted by Blik
media pro-ajax?? lol, die zijn dus zo pro-psv de laatste tijd, studio sport vind ik pro-psv, en laten we het maar helemaal niet over de kranten hebben, ik denk dat alleen de Telegraaf niet anti-ajax is


Zo blijkt maar weer dat Ajax-supporters het helemaal niet meer kunnen zien hoe pro-Ajax de media is. Voor hen is het vanzelfsprekend en als er dan 1 positief ding over een andere club wordt gezegd (en wat dan iets wat negatief voor Ajax is), dan is het medium meteen anti-Ajax en pro die andere club.....

Met vriendelijke groet.


Posted by mr.marcello on May-15-2002 15:18:

Neem nou Studio Sport: alles wordt daar altijd vanuit de optiek van Ajax bekeken. Nooit vanuit de andere club.
Ik ben bijvoorbeeld voor Vitesse en als Ajax dan van Vitesse verloren heeft, gaan ze altijd alles vanuit Ajax benaderen. En dit terwijl Vitesse Ajax gewoon van de mat heeft gespeeld. Maar dit zullen ze nooit toegeven!

Met vriendelijke groet.


Posted by raoel on May-15-2002 15:30:

quote:
Originally posted by DjRV


Typerend triest PSV lam0r gedrag dit weero

Voor al het gemak word die belachelijke penalty maar ff vergeten?


How how
Ten eerste kan het niet dat veranderen.
Maar ik zou het wel zeer grappig vinden als het mogelijk zou zijn en dat het dan ook zou gebeuren.

Verder zijn de bovenste 2 alinea's gewoon de waarheid.
Utrecht wil dat echt gaan doen, dat heeft niks met mijn PSV hart te maken.


En blik, De journalistiek in Nederland is altijd al pro-ajax geweest.
Nog meer dan voor Feyenoord en altijd negatiever over PSV dan over de andere 2 toBclubs. PSV was toch mar het provincieclubje uit dat achterlijke brabant.
Alles boven de rivieren telt meer mee en wordt voorgetrokken. Dat moet jij als brabander toch wel weten.

Wel moet ik toegeven dat dat de laatste jaren minder is geworden.
En vorig seizoen, was PSV zelf vaak de voorgetrokken club.
Mede omdat PSV toen kampioen werd en de beste wordt altijd voorgetrokken.
Maar over het algemeen wordt er altijd meer aandacht beteed aan de neuzen dan aan PSV, Feyenoord en de anderen. Kijk maar naar de zendtijd die ze krijgen bij de viering van het kampioenschap, of bij het afscheid van spelers. Het is altijd Ajax dat het meetste belangstelling krijgt.
Wedstrijden worden altijd vanuit het oogpunt van ajax bekeken, zelden van een andere club.
Daar ben jij het natuurlijk niet mee eens, maar zelf veel ajaxieden hier uit de geven het toe.
En blik, wel objectief zijn als "MOD"


Posted by DjRV on May-15-2002 15:48:

als eerste ff tegen mr marcello...

misschien is het HANDIG als je al je meuk in 1 post gooit en niet in 3 posts achter elkaar

dan ff over dat hele pro ajax gemeuk;

laaste jaren is de pers overtuigend meer negatief over ajax dan positief.en in die tijd dat de pers pro ajax was,was ajax ook wel ff de beste club van europa/de wereld.logica dat je dan pro iets bent?

wat ik ook wel lache vind is dat dit soort opmerkingen altijd komen als ajax succes heeft


Posted by mr.marcello on May-15-2002 16:04:

quote:
Originally posted by DjRV
wat ik ook wel lache vind is dat dit soort opmerkingen altijd komen als ajax succes heeft


Dat Ajax succes heeft vind ik op zich al erg, maar het gaat me hier meer om de manier waarop ze succes behalen!

quote:
Originally posted by DjRV
als eerste ff tegen mr marcello...
misschien is het HANDIG als je al je meuk in 1 post gooit en niet in 3 posts achter elkaar


Mijn excuses DjRV, maar het was steeds een reactie op een reactie van een ander. Zal iig niet meer gebeuren....

Met vriendelijke groet.


Posted by raoel on May-15-2002 16:20:

quote:
Originally posted by DjRV
wat ik ook wel lache vind is dat dit soort opmerkingen altijd komen als ajax succes heeft


Als jij de moeite wil nemen om mijn posts allemaal door te nemen dan kom je meerdere keren tegen dat ik er zo over denk.
Dat heb ik hier echt al vaak genoeg gezegd.

Daarnaast is er de laatste jaren misschien wel negatief gedaan over Ajax, maar dat was vooral over het beleid.
Dat was ronduit slecht en triest. Daardoor was ook het spel niet veel tot niks en nog steeds werd alles t.o.v. de neuzen bekeken.


Posted by DjRV on May-15-2002 19:16:

quote:
Originally posted by raoel


Als jij de moeite wil nemen om mijn posts allemaal door te nemen dan kom je meerdere keren tegen dat ik er zo over denk.


nee sorry,hebbik geen zin in


Posted by Blik on May-15-2002 19:27:

quote:
Originally posted by DjRV
laaste jaren is de pers overtuigend meer negatief over ajax dan positief.en in die tijd dat de pers pro ajax was,was ajax ook wel ff de beste club van europa/de wereld.logica dat je dan pro iets bent?

wat ik ook wel lache vind is dat dit soort opmerkingen altijd komen als ajax succes heeft


ben ik het mee eens, ik zal ff voorbeeld geven dat studio sport pro-psv is....

ajax stond bovenaan, psv 4 punten daarachter, ajax had verreweg het makkelijkste programma nog, allemaal tegenstanders die redelijk makkelijk waren terwijl psv nog tegen feyenoord en heerenveen moest. wat zeggen al die kneuzen daar bij studio sport, ja, het is bijna zeker dat psv kampioen word, want ajax speelt niet goed en bij psv zit alles goed in elkaar (terwijl ze daar ruzie tussen trainer en spelers hebben gehad...etc) een normale commentator zou gewoon zeggen dat aja kampioen zou worden omdat ze het makkelijke programma hebben en 4 punten voorstaan...


Posted by New Wave on May-17-2002 07:21:

IK BEN GEZAKT VOOR ME RIJEXAMEN, KUTZOOI, OPROTTEN MET DAT VOETBAL, STELT NIETS VOOR.......DIT IS PAS KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Maarja, mzzl


Posted by kolkiewolkie on May-17-2002 07:27:

quote:
Originally posted by New Wave
IK BEN GEZAKT VOOR ME RIJEXAMEN, KUTZOOI, OPROTTEN MET DAT VOETBAL, STELT NIETS VOOR.......DIT IS PAS KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Maarja, mzzl


das BEHOORLIJK kloten ja... I've been there... (twas destijds zekers kut omdat ik dacht dat ik mieters goed gereden had.... die flapdrol naast me d8 daar dus anders over...)

... better luck next time (had ik ook )


Posted by mr.marcello on May-17-2002 07:38:

quote:
Originally posted by New Wave
IK BEN GEZAKT VOOR ME RIJEXAMEN, KUTZOOI, OPROTTEN MET DAT VOETBAL, STELT NIETS VOOR.......DIT IS PAS KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Da's inderdaad zwaar balen!! Ik ken het gevoel, was namelijk ook pas de 2e keer geslaagd! Maarja, succes de volgende keer dan maar!!

Met vriendelijke groet.


Posted by Opti on May-17-2002 07:45:

quote:
Originally posted by New Wave
IK BEN GEZAKT VOOR ME RIJEXAMEN, KUTZOOI, OPROTTEN MET DAT VOETBAL, STELT NIETS VOOR.......DIT IS PAS KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Maarja, mzzl



we zoeken zaterdag wel een lekker hoertje voor je uit om de teleurstellig weg te nemen


Posted by Donna on May-17-2002 08:04:

Probeer dan op ze minst een hoertje te krijgen die WEL kan rijden


Posted by New Wave on May-17-2002 18:11:

Mwjha, is idd, kut, volgend ekeer betor


Spleet, mwha, als we gaan doppen bij de dames dannuh ken ik geen cola meer betalen op feestje
laten we dat dan maar niet doen gheghe.


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.