TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ik voel me kut - topic
Pages (4): « 1 2 3 [4]
Utrecht wil niet de uitslag aanvechten.
Die staat in boeken en daar valt weinig meer aan te doen.
Vrees ik !!!
Utrecht is door die goal, naast de beker, flink wat geld misgelopen.
De "schade" loopt in de tonnen.
Utrecht probeert dus te onderzoeken of dat ze dat op iemand kunnen verhalen.
Maar wat zou ik het prachtig vinden als ze aslnog zouden zeggen:
Sorry neuzen, maar de prijs wordt van jullie afgepakt en gaat alsnog naar de FC Utuhrecht. Wheh heh, dan kom ik niet meer bij!!!!
| quote: |
| Originally posted by raoel Utrecht wil niet de uitslag aanvechten. Die staat in boeken en daar valt weinig meer aan te doen. Vrees ik !!! Utrecht is door die goal, naast de beker, flink wat geld misgelopen. De "schade" loopt in de tonnen. Utrecht probeert dus te onderzoeken of dat ze dat op iemand kunnen verhalen. Maar wat zou ik het prachtig vinden als ze aslnog zouden zeggen: Sorry neuzen, maar de prijs wordt van jullie afgepakt en gaat alsnog naar de FC Utuhrecht. Wheh heh, dan kom ik niet meer bij!!!! |

| quote: |
| Originally posted by raoel Maar wat zou ik het prachtig vinden als ze aslnog zouden zeggen: Sorry neuzen, maar de prijs wordt van jullie afgepakt en gaat alsnog naar de FC Utuhrecht. Wheh heh, dan kom ik niet meer bij!!!! |
| quote: |
| Originally posted by DjRV Voor al het gemak word die belachelijke penalty maar ff vergeten? |
| quote: |
| Originally posted by DjRV Typerend triest PSV lam0r gedrag dit weero ![]() Voor al het gemak word die belachelijke penalty maar ff vergeten? |
| quote: |
| Originally posted by mr.marcello Maarja, dan begint de media wel procedures voor Ajax!! Die zijn namelijk allemaal zo pro-Ajax als wat..... Met vriendelijke groet. |
| quote: |
| Originally posted by Blik media pro-ajax?? lol, die zijn dus zo pro-psv de laatste tijd, studio sport vind ik pro-psv, en laten we het maar helemaal niet over de kranten hebben, ik denk dat alleen de Telegraaf niet anti-ajax is |
Neem nou Studio Sport: alles wordt daar altijd vanuit de optiek van Ajax bekeken. Nooit vanuit de andere club.
Ik ben bijvoorbeeld voor Vitesse en als Ajax dan van Vitesse verloren heeft, gaan ze altijd alles vanuit Ajax benaderen. En dit terwijl Vitesse Ajax gewoon van de mat heeft gespeeld. Maar dit zullen ze nooit toegeven!
Met vriendelijke groet.
| quote: |
| Originally posted by DjRV Typerend triest PSV lam0r gedrag dit weero ![]() Voor al het gemak word die belachelijke penalty maar ff vergeten? |
clubs. PSV was toch mar het provincieclubje uit dat achterlijke brabant.
als eerste ff tegen mr marcello...
misschien is het HANDIG als je al je meuk in 1 post gooit en niet in 3 posts achter elkaar 
dan ff over dat hele pro ajax gemeuk;
laaste jaren is de pers overtuigend meer negatief over ajax dan positief.en in die tijd dat de pers pro ajax was,was ajax ook wel ff de beste club van europa/de wereld.logica dat je dan pro iets bent?
wat ik ook wel lache vind is dat dit soort opmerkingen altijd komen als ajax succes heeft 
| quote: |
| Originally posted by DjRV wat ik ook wel lache vind is dat dit soort opmerkingen altijd komen als ajax succes heeft |
| quote: |
| Originally posted by DjRV als eerste ff tegen mr marcello... misschien is het HANDIG als je al je meuk in 1 post gooit en niet in 3 posts achter elkaar ![]() |

| quote: |
| Originally posted by DjRV wat ik ook wel lache vind is dat dit soort opmerkingen altijd komen als ajax succes heeft |
| quote: |
| Originally posted by raoel Als jij de moeite wil nemen om mijn posts allemaal door te nemen dan kom je meerdere keren tegen dat ik er zo over denk. |
| quote: |
| Originally posted by DjRV laaste jaren is de pers overtuigend meer negatief over ajax dan positief.en in die tijd dat de pers pro ajax was,was ajax ook wel ff de beste club van europa/de wereld.logica dat je dan pro iets bent? wat ik ook wel lache vind is dat dit soort opmerkingen altijd komen als ajax succes heeft |
IK BEN GEZAKT VOOR ME RIJEXAMEN, KUTZOOI, OPROTTEN MET DAT VOETBAL, STELT NIETS VOOR.......DIT IS PAS KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maarja, mzzl
| quote: |
| Originally posted by New Wave IK BEN GEZAKT VOOR ME RIJEXAMEN, KUTZOOI, OPROTTEN MET DAT VOETBAL, STELT NIETS VOOR.......DIT IS PAS KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maarja, mzzl |
(twas destijds zekers kut omdat ik dacht dat ik mieters goed gereden had.... die flapdrol naast me d8 daar dus anders over...)
)
| quote: |
| Originally posted by New Wave IK BEN GEZAKT VOOR ME RIJEXAMEN, KUTZOOI, OPROTTEN MET DAT VOETBAL, STELT NIETS VOOR.......DIT IS PAS KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!! |

| quote: |
| Originally posted by New Wave IK BEN GEZAKT VOOR ME RIJEXAMEN, KUTZOOI, OPROTTEN MET DAT VOETBAL, STELT NIETS VOOR.......DIT IS PAS KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maarja, mzzl |


Probeer dan op ze minst een hoertje te krijgen die WEL kan rijden

Mwjha, is idd, kut, volgend ekeer betor 
Spleet, mwha, als we gaan doppen bij de dames dannuh ken ik geen cola meer betalen op feestje 
laten we dat dan maar niet doen gheghe.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.