TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation VS « O »
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »


Posted by eXos on Jun-27-2002 11:28:

IK BEN ER OOK!!! (als Optimus de kaarten niet vergeet )

See U All There then!


Posted by Miss Proximus on Jun-28-2002 20:24:

Opti! Ik heb nog 1 of 2 kaartjes nodig...kan jij die morgen halen? ik ben op irc


Posted by Opti on Jun-28-2002 21:21:

WOEF!


Posted by mr.marcello on Jun-28-2002 21:28:

quote:
Originally posted by Optimus
WOEF!


Klaargekomen??

Met vriendelijke groet.


Posted by Opti on Jun-28-2002 22:40:

quote:
Originally posted by mr.marcello


Klaargekomen??

Met vriendelijke groet.


ja lekker man!


Posted by kolkiewolkie on Jun-28-2002 23:04:

als jij nou eerst es ff mij die kaarten opstuurd ipv jezelf te rukken/je laten zuigen door new wave

(kheb ze nog niet case you didn't notice )


Posted by ahp2002 on Jun-29-2002 12:06:

quote:
Originally posted by Miss Proximus


heb met haar afgesproken idd


die helen is populair zeg hehe, wij hebben ook met r afgesproken.
tot volgende week dan maaaaaaaar.


Posted by eXos on Jun-29-2002 12:16:

quote:
Originally posted by ahp2002


die helen is populair zeg hehe, wij hebben ook met r afgesproken.
tot volgende week dan maaaaaaaar.


Mmmm, klinkt nice!

Is ze ook cute enzo dan wil ik wel ff meeten (mocht ze snoeilelijk zijn ook hoor . Ga op karakter af nml LOL!!!)

Boeie ook allemaal Lets met up


Posted by Opti on Jun-29-2002 14:27:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
als jij nou eerst es ff mij die kaarten opstuurd ipv jezelf te rukken/je laten zuigen door new wave

(kheb ze nog niet case you didn't notice )


hijs onderweg!


Posted by Opti on Jun-29-2002 17:13:

wies die helen dan?


Posted by mr.marcello on Jun-29-2002 17:50:

quote:
Originally posted by Optimus
hijs onderweg!


Hijs je broek eerst maar eens op nadat je bent gekomen....

Met vriendelijke groet.


Posted by Miss Proximus on Jun-30-2002 10:50:

dj_helen_k uit Australië..member hiero

ennu.....ik ben veel populairder ik heb een meeting met een US/Croatia TA en een US/Dld TA..én dan ook nog s met Profeetrus!!
LoL

Ik heb er zo'n zin in!!!!!!!!!! Ik hoop dat Paultje net zo meesterlijk draait als vorige keer

I Paul van Dyk

hehe

oh en Tin: hardstikke bedankt Ik was al ff bang dat ik geen kaartjes had voor die twee jongens..stel je voor Kom je helemaal naar den haag reizen en dan heb je geen ticket


Posted by Opti on Jun-30-2002 10:55:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
stel je voor Kom je helemaal naar den haag reizen en dan heb je geen ticket


stel je es voor: Kom je helemaal naar den Haag reizen, is die sjinees die de kaartjes regelt de kaartjes kwijt


Posted by Miss Proximus on Jun-30-2002 21:14:

in dat geval kopen we de portiers en kassajuffies om met verse magnetron nasi


Posted by eXos on Jun-30-2002 22:06:

quote:
Originally posted by Optimus


stel je es voor: Kom je helemaal naar den Haag reizen, is die sjinees die de kaartjes regelt de kaartjes kwijt


Zolang je die van mij maar nie kwiet bent vind ik alles goed


Posted by Donna on Jul-01-2002 13:35:

wie gaan er nu allemaal en weet iemand of de kaartverkoop hard gaat??
Liefst gok ik erop om aan de deur te kopen aangezien alles errug onzeker is of we nu wel of niet kunnen komen....


Posted by Opti on Jul-01-2002 13:49:

toen ik zaterdag kaartjes moest halen voor Miss Prox, zag ik dattie genoeg had, ik denk dat het niet zo storm loopt als normaal omdat Awak festival en Sensation White dan ook is. Dus ik denk wel dat je een gokje zou kunnen wagen


Posted by kolkiewolkie on Jul-01-2002 13:58:

quote:
Originally posted by Donna
wie gaan er nu allemaal en weet iemand of de kaartverkoop hard gaat??


ff de 7 paginaatjes doorgesjokt en volgens mij komen de volgende peeps:

miss proximus
optimus
dj_helen_k
!_petrus_!
magik54
ahp2002
mgerrits
akira
donna?
djrv?
jurricimo(oid)????
ondergetekende

mensen die ook nog gereageerd hebben in deze thread, maar vrijwel zeker niet komen:
john, dr. kuipers, mr. marcello, henkie_henk, alferox

het kan wezen dat ik er 1 vergeten ben, in dat geval sorry, geen opzet

EDIT: nou kunnen jullie me mooi vertellen wat je nou wel en niet aan moet doen naar the eau, want een t-shirt wordt niet gewaardeerd ofzo


Posted by Opti on Jul-01-2002 14:12:

THC en nog een vriend van Petrus zijn er ook

en geen sportschoenen.


Posted by Miss Proximus on Jul-01-2002 14:57:

quote:

miss proximus
antiphus
optimus
dj_helen_k
!_petrus_!
THC
magik54
ahp2002
mgerrits
akira
juricimo
drizzt81
kolkiewolkie
donna?
djrv?


Posted by eXos on Jul-01-2002 15:19:

quote:
Originally posted by Optimus
THC en nog een vriend van Petrus zijn er ook

en geen sportschoenen.


Gewoon normaal. Geen grote merk emblemen en dat soort ongein, maar dat wist je natuurlijk al wel. En netjes geschoren met een verfrissende Eau de Toilette en deo-lucht kom je al een heel end.


Posted by Donna on Jul-01-2002 16:16:

Valt idd echt wel reuze mee,vrouwen mogen meer dan mannen hebbik gemerkt
Mannen met sportschoenen,sportmerkjes op shirts(zoals een klein adidas of nike friemeltje op een mouw) hebbik gezien dat ze eruit gezet werden,wat ik overigens best wel achterlijk vind.....
Doe gewoon wat leuks aan,hoeft echttt niet belachelijk netjes ofzo,ze houden daar gewoon van partyppl,degenen met oranje wegenbouw broeken komen zeker binnen wat ik dan weer niet kan waarderen
Wat ik wel onwijs vette partykleding vind maar dat moet je dan ook weer wel staan,is wat PH bv aanhad tijdens impulz,retevet
Maar daar zie ik niet al de leden van TA in lopen en nee das geen kritiek maar daar zijn niet veel personen voor weggelegd,Lexie&Jap zouden dat eigenlijk ook moeten doen

Maaaar maak je dus niet te druk,doe gewoon iets relaxed aan en niks aan t handje,en ga niet met een grote groep jonkies naar binnen dan heb je ook probs


Posted by Dr. Kuipers on Jul-01-2002 16:34:

Het is eigenlijk uitgesloten dat ik er zal zijn.

Ben zowiezo al geen grote PvD fan, heb wel wat livesetjes van die kerel, maar vind het nou niet echt uitmuntend.

En er bestaat een hele grote kans dat ik VIP tickets krijg voor Sensation White.
Oom van vriend van me doet vaak versieringen voor ID&T feesten. Heb al eens geholpen met opbouwen voor Innercity (kwamen toen vliegtuigjes uit de lucht)
Maar was ziek op de dag van Innercity zelf
Dus dat feest toen gemist, vriend van me kreeg toen gratis VIP kaarten + 65 euro voor helpen.
Morgen heeft die gast een afspraak bij ID&T, dus dan weet ik meer.
Maar zit dus een grote kans in dat ik op Sensation te vinden ben, eerst helpen opbouwen en dan partyen en 65 euro rijker


Posted by Donna on Jul-01-2002 16:42:

hehe wij hebben gratis vip kaarten voor sensation afgeslagen voor pvd


Posted by eXos on Jul-01-2002 16:53:

quote:
Originally posted by Donna
hehe wij hebben gratis vip kaarten voor sensation afgeslagen voor pvd


Moet je wel komen!


Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.