TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation VS « O »
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »
IK BEN ER OOK!!! (als Optimus de kaarten niet vergeet
)
See U All There then!
Opti! Ik heb nog 1 of 2 kaartjes nodig...kan jij die morgen halen? ik ben op irc 
WOEF!
| quote: |
| Originally posted by Optimus WOEF! |
| quote: |
| Originally posted by mr.marcello Klaargekomen?? Met vriendelijke groet. |


als jij nou eerst es ff mij die kaarten opstuurd ipv jezelf te rukken/je laten zuigen door new wave
(kheb ze nog niet case you didn't notice
)
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus heb met haar afgesproken idd |
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 die helen is populair zeg hehe, wij hebben ook met r afgesproken. tot volgende week dan maaaaaaaar. |
dan wil ik wel ff meeten (mocht ze snoeilelijk zijn ook hoor
. Ga op karakter af nml
LOL!!!)
Lets met up
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie als jij nou eerst es ff mij die kaarten opstuurd ipv jezelf te rukken/je laten zuigen door new wave (kheb ze nog niet case you didn't notice ) |
wies die helen dan?


| quote: |
| Originally posted by Optimus hijs onderweg! |

dj_helen_k uit Australië..member hiero 
ennu.....ik ben veel populairder
ik heb een meeting met een US/Croatia TA en een US/Dld TA..én dan ook nog s met Profeetrus!! 
LoL
Ik heb er zo'n zin in!!!!!!!!!! Ik hoop dat Paultje net zo meesterlijk draait als vorige keer
I
Paul van Dyk
hehe 
oh en Tin: hardstikke bedankt
Ik was al ff bang dat ik geen kaartjes had voor die twee jongens..stel je voor
Kom je helemaal naar den haag reizen en dan heb je geen ticket 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus stel je voor Kom je helemaal naar den haag reizen en dan heb je geen ticket |


in dat geval kopen we de portiers en kassajuffies om met verse magnetron nasi 
| quote: |
| Originally posted by Optimus stel je es voor: Kom je helemaal naar den Haag reizen, is die sjinees die de kaartjes regelt de kaartjes kwijt ![]() ![]() |
wie gaan er nu allemaal en weet iemand of de kaartverkoop hard gaat??
Liefst gok ik erop om aan de deur te kopen aangezien alles errug onzeker is of we nu wel of niet kunnen komen....
toen ik zaterdag kaartjes moest halen voor Miss Prox, zag ik dattie genoeg had, ik denk dat het niet zo storm loopt als normaal omdat Awak festival en Sensation White dan ook is. Dus ik denk wel dat je een gokje zou kunnen wagen
| quote: |
| Originally posted by Donna wie gaan er nu allemaal en weet iemand of de kaartverkoop hard gaat?? |
THC en nog een vriend van Petrus zijn er ook
en geen sportschoenen.
| quote: |
miss proximus antiphus optimus dj_helen_k !_petrus_! THC magik54 ahp2002 mgerrits akira juricimo drizzt81 kolkiewolkie donna? djrv? |
| quote: |
| Originally posted by Optimus THC en nog een vriend van Petrus zijn er ook ![]() en geen sportschoenen. |
Valt idd echt wel reuze mee,vrouwen mogen meer dan mannen hebbik gemerkt
Mannen met sportschoenen,sportmerkjes op shirts(zoals een klein adidas of nike friemeltje op een mouw) hebbik gezien dat ze eruit gezet werden,wat ik overigens best wel achterlijk vind.....
Doe gewoon wat leuks aan,hoeft echttt niet belachelijk netjes ofzo,ze houden daar gewoon van partyppl,degenen met oranje wegenbouw broeken komen zeker binnen wat ik dan weer niet kan waarderen
Wat ik wel onwijs vette partykleding vind maar dat moet je dan ook weer wel staan,is wat PH bv aanhad tijdens impulz,retevet
Maar daar zie ik niet al de leden van TA in lopen en nee das geen kritiek maar daar zijn niet veel personen voor weggelegd,Lexie&Jap zouden dat eigenlijk ook moeten doen
Maaaar maak je dus niet te druk,doe gewoon iets relaxed aan en niks aan t handje,en ga niet met een grote groep jonkies naar binnen dan heb je ook probs
Het is eigenlijk uitgesloten dat ik er zal zijn.
Ben zowiezo al geen grote PvD fan, heb wel wat livesetjes van die kerel, maar vind het nou niet echt uitmuntend.
En er bestaat een hele grote kans dat ik VIP tickets krijg voor Sensation White.
Oom van vriend van me doet vaak versieringen voor ID&T feesten. Heb al eens geholpen met opbouwen voor Innercity (kwamen toen vliegtuigjes uit de lucht)
Maar was ziek op de dag van Innercity zelf 
Dus dat feest toen gemist, vriend van me kreeg toen gratis VIP kaarten + 65 euro voor helpen.
Morgen heeft die gast een afspraak bij ID&T, dus dan weet ik meer.
Maar zit dus een grote kans in dat ik op Sensation te vinden ben, eerst helpen opbouwen en dan partyen en 65 euro rijker 
hehe wij hebben gratis vip kaarten voor sensation afgeslagen voor pvd
| quote: |
| Originally posted by Donna hehe wij hebben gratis vip kaarten voor sensation afgeslagen voor pvd |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.