TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie gebruikt wat???
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by T.H.C. en partyhardy! dat was echt vet asociaal op de terugweg ofniet?, gingen ze zomaar in de trein blowen. smerige kutkampers ![]() |
inderdaad zeg! dat ze dat zomaar deden!
| Originally posted by M5 heh? ik had het over mijn KUTkampers niet over die lui in de trein...check maares paar reply's erboven ![]() |
| Originally posted by Donna Damn ik ben een kamper,want ik smoke elke avond een jointje Kan iemand mij vertellen of dat nouh positief of negatief voor me is,ik denk dat ik wel rond wil trekken imme woonwagentje,als de buren zuipen en irri worden steek ik me joint op en laat mn paard mn woonwagen naar chille wietburen trekken,aight |
| Originally posted by T.H.C. en? wat ben jij een triest ventje , alsof je alle mensen die een jointje roken over een kam kamn scheren, dan hoor je bij dezelfde mensen die alle partygangenrs drugsgebruikers vinden, te triest voor woorden. |
dat had ik nu al gehoord dat ik mensen over 1 kam scheer ..
| Originally posted by Donna Damn ik ben een kamper,want ik smoke elke avond een jointje |
| Originally posted by M5 whaha lol..komt spuit 11 ook nog es aanzetten... dat had ik nu al gehoord dat ik mensen over 1 kam scheer .. |
| Originally posted by DjSuez Sjongejonge kids, gebruik gewoon geen drugs, dat doe ik ook niet, de muziek is toch al genoeg om je in trance te brengen? ik sta meestal als een van de laatste nog vet te springen, en dan wordt ik ook altijd aangekeken alsof ik helemaal strak sta, maar ookal doen me voeten, rug, schouders en knieen pijn, the muzik keeps me going... |
maar ja, toen ik in de trein zat deden mn voeten toch wel tamelijk pijn

| Originally posted by Blik Van een pilletje slikken of een jointje roken kun je ook best agressief worden trouwens, net zoals dat je van teveel drinken agressief kunt worden.... |
maarja laat maar hangen.. de discussie is alweer overgewaaid zie ik... ben weer net te laat!

| Originally posted by Jukx dit is zooooooooo niet waar gewoon. hoe kom je trouwens bij die uitspraak? ervaring heb je er niet mee... op feesten zijn het altijd de bier-drinkers (wel of niet in combinatie met coke) die agressief lopen te doen en voor problemen (kunnen) zorgen. en dat is geen vooroordeel of mening maar zo werken die drugs nou eenmaal!!! |
| Originally posted by Blik ik heb op Impulz genoeg vechtpartijtjes gezien, en die mensen waren zo stoned als wat, slecht tripje waarschijnlijk omdat je het zelf nog nooit hebt meegemaakt dan hoeft het niet meteen zo te zijn dat het niet kan, ik word ook nooit agressief van alcohol.... |
| Originally posted by DjRV hehe en hoe weet jij dat?liep je naar ze toe en vroeg je of ze stoned waren? |
| Originally posted by Blik je kunt aan hun ogen wel zien of ze stoned zijn hoor, zou jij moeten weten |

hahaha
ik zat me vanaf pagina 2 al heeeeel hard af te vragen wat Kampers in godsnaam zijn 
Nou, de kampers hiero in LwD zijn dan anders want die zitten allemaal aan een combinatie van coke en bier 
Wel relaxte lui hoor, zijn gezelliger op stap dan die KUTvilla-ers
Die weten niet hoe ze lol moeten hebben
(eeeeeeh..M5......uitzondering op de regel
)
anyway....wat een onzettende hoop gedoe om zo'n idioot onderwerp 
Enne....Riz...ik heb het promotiemateriaal voor de campagne al laten drukken, heb jij je speech al voorbereidt? RIZ FOR PRESIDENT!!!! 
lol, dan geloof je het toch niet....
| Originally posted by Blik ik heb op Impulz genoeg vechtpartijtjes gezien, en die mensen waren zo stoned als wat, slecht tripje waarschijnlijk omdat je het zelf nog nooit hebt meegemaakt dan hoeft het niet meteen zo te zijn dat het niet kan, ik word ook nooit agressief van alcohol.... |
. | quote: |
| omdat je het zelf nog nooit hebt meegemaakt dan hoeft het niet meteen zo te zijn dat het niet kan, ik word ook nooit agressief van alcohol.... |
woohoo, ik kom een avondje niet en er zijn gelijk 3paginas derbij
fflezen

| Originally posted by Jukx Ten eerste betwijfel ik of jij aan iemand kan zien of hij/zij stoned, uit zn plaat, of onder invloed van welke drugs dan ook (behalve alcohol) is. En ten tweede: een slecht tripje? van weed ga je niet trippen want weed werkt namelijk niet hallucinerend. ja of je moet er 10 gram van in een uur oproken ofzo . Ten derde: wanneer je een slechte trip beleeft dan ben je wel zo van de kaart en voel je je wel zo slecht dat ruzie zoeken wel het allerlaatste is waar je op dat moment aan denkt. nee, in principe HOEFT het niet meteen zo te zijn. feit is wel dat jij nauwelijks een been hebt om op te staan en daardoor met weinig argumenten kan komen. dat blijkt dus ook wel weer uit deze post; waarin een opstootje, in jouw ogen, wordt veroorzaakt door "een slecht tripje" van het blowen. |
Ik heb in mijn hele drugsverleden nog nooit iemand gezien die aggressief werd van blowen! jeetjemineetje! 
van blowen wordt je rustig... werd ik mar hyper van blowen... dan waren die pillen niet nodig

| Originally posted by M5 klopt mijn beschrijving wel een beetje dan?? of issie complete onzin? ![]() ken het wel ff met paar steekwoorden samenvatten: gouden kettingen , oorbellen , Versace , Armani |

| Originally posted by Blik als jij mijn woorden zo wilt verdraaien.... ik weet ook wel dat je van blowen geen trip krijgt, maar het is wel zo dat van blowen je emoties versterkt worden, dus als je je al een beetje opgefokt voelt, word dat alleen maar versterkt met blowen, als je je relax voelt, ga je je alleen maar relaxter voelen. En als je op Impulz langs een groep loopt waar de wietgeur zo sterk is, maar je ziet ze ondertussen wel water zuipen, en dan toch een half uur later matten... dan ga ik er vanuit dat dat komt door het blowen, vanwege die "versterkte emoties"... |
| Originally posted by Jukx ja je kan nou wel weer lullen als brugman en mij verwijten dat ik jouw woorden verdraai. feit blijft gewoon dat jij er duidelijk geen kaas van hebt gegeten. blowen versterkt je emoties helemaal niet (althans niet op de manier waarop jij het uitlegt). je wordt er alleen maar duf en injezelf gekeerd van. als je al opgefokt bent en je gaat blowen wordt je er alleen maar rustiger van en zul je dus minder snel een vechtpartij veroorzaken. in dit geval: combinatie van drugs? |
Om maar ff op de topic terug te komen........
Ik blow en drink bier en daar probeer ik het bij te houden tegenwoordig 
Alleen op grote feeste gebruik ik soms xtc of speed.
Met shockers heb ik niet gebruikt en dat beviel eigenlijk weer prima!!
gewoon iets minder verrot de volgende dag.
| Originally posted by Blik goed, kan je ook wel gelijk in hebben, combinatie van drugs (ik weet nie wat die gozers allemaal gebruikt hebben...) |
Ah leuk, dit is weer zon ZINLOZE discussie aan het worden tussen gebruikers en niet-gebruikers.
Of het nou wiet, pille of alcohol of wat dan ook is, geen commentaar als je t zelf nog nooit geprobeerd hebt.