TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Eindexamens!!!
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »

Posted by Kamaya on May-22-2002 10:54:

Total Woot woon jij op school ofzo, of ben je even naar de plee gegaan en heb je toen om 11:20 hier gepost.

Iig, ik was pas om 11:45 klaar en het was makkelijk!!!!

Ik had gisteravond en vanochtend nog wat gelezen, maar verder niet ontzettend veel gedaan, het was echt een eitje.

Wat die gezinspolitiek betreft, die wist ik ook (als enige) niet. Ik had iets van minder propaganda als daarvoor (denk aan dat Morozov jochie) en nog een loos punt (en dan wat uitgebreider). Ik denk dat ik voor geschiedenis wel rond de 7-8 zit (het wordt vast streng gerekend).

Morgen AK, moet ook wel lukken!

Iedereen succes!!!

Posted by Kamaya on May-22-2002 11:12:

Net ff de boel van GS half gecheckt, valt achteraf toch nog een beetje tegen. Ik zit eerder bij de 7 dan bij de 8. Maar 7 vind ik ook best, voor m'n gemiddelde maakt het niet veel uit (6.9).

Posted by kolkiewolkie on May-22-2002 11:17:

ok, nu ga ik ff heel wijsneuzig/interessant/enz. doen

maar van gezinspolitiek: wellicht dat verzuiling of iets dergelijks dur wat mee te maken heb??

kweenie heur.... ik roep ook maar wat (ABSOLUUT GEEEEEEEEEEEEEEEEEN ZIN OM AAN DE GANG TE GAAN HIERO )

Posted by Lemming on May-22-2002 11:41:

Ehh de verzuiling was in Nederland en het ging over Rusland Het was dat het gezin weer meer aandacht kreeg, en dat abortus en echtscheiding bemoeilijkt werden. Ik had er eentje van goed..
Ik was na een uur en 3 kwartier al wel klaar en ik dacht dat ik het wel supergoed had gemaakt, maar dat blijkt toch wel tegen te vallen, ik heb tussen de 5,8 en 7,8 maar eigenlijk valt dat bij geschiedenis niet echt te zeggen, maarja ik zal wel boven de 4 hebben die ik moest halen
Die memo was idd vrij klote, net zoals nog een paar andere opdrachten trouwens.. Haha die eerste prent van de memo, wat was dat nou toch weer voor iets man, die sloeg echt nergens op maarja het zal wel..

Posted by TranceFool on May-22-2002 11:50:

Poe he......sommige mensen zijn hier echt heel slim of doen zich heel slim voor .

Nah iig....ik vond geschiedenis goed te doen. Heb ongeveer 58 punten. Dus tussen de 5,8 en 7.8 en heb een 4,8 nodig dus ik ben hartstikke blij . Morgen ak en engels....blegh

Posted by Blik on May-22-2002 12:31:

quote:
Originally posted by Lemming
Haha die eerste prent van de memo, wat was dat nou toch weer voor iets man, die sloeg echt nergens op maarja het zal wel..

was nog wel de makkelijkste van de 3 vond ik, nationalisme is een vulkaan die op uitbarsten staat, en nederland doet er onverschillig over door er overheen te "walsen"

Posted by -=WVG=- on May-22-2002 12:37:

quote:
Originally posted by Blik

was nog wel de makkelijkste van de 3 vond ik, nationalisme is een vulkaan die op uitbarsten staat, en nederland doet er onverschillig over door er overheen te "walsen"

Hm, uit dat HOOFD had ik niet echt een vulkaan gehaald eigenlijk, maargoe. Ik vond t wel klote maar een 4,1 die ik moest halen moet er eigenlijk toch wel inzitten anders ist n zure zaak...

Posted by kolkiewolkie on May-22-2002 13:28:

Behold, my arse.

mensen, ik moet jullie bedanken..... als ik dit zo lees is mijn dag weer helemaal goed... FUCK EXAMENS (BLIJ dat die meuk allang achter mij ligt)

Posted by Lemming on May-22-2002 14:32:

quote:
Originally posted by Blik

Hehe das ongeveer precies hetzelfde als in het correctiemodel staat

Posted by Blik on May-22-2002 14:48:

quote:
Originally posted by Lemming

Hehe das ongeveer precies hetzelfde als in het correctiemodel staat

hehe in mijn examen heb ik "dansen" in plaats van "walsen" (walsen was idd van het correctiemodel)

Posted by John on May-22-2002 15:10:

ik hoor van iedereen dat gs simpel was
ik heb et dan wel niet maar toch
natuurkunde12 was ook wel te doen.. ik ga et niet nakijke want ik ben bang om mn goeie gevoel te verliezen maar een 4,2 heb ik wel denk ik... alleen die vraag van die golfgenerator met hoeveel lucht erin zat... ik kwam op zn 130.000 kilo en dat lijkt me een beetje veel

Posted by TranceFool on May-22-2002 15:11:

Weet iemand trouwens hoe dat zit met die normeringen????? Want dat scheelt namelijk erg veel......is een normering vaak 0,0 of verschilt dat heel erg???

Posted by HiGH_NrG on May-22-2002 15:18:

quote:
Originally posted by John
natuurkunde12 was ook wel te doen.. ik ga et niet nakijke want ik ben bang om mn goeie gevoel te verliezen maar een 4,2 heb ik wel denk ik... alleen die vraag van die golfgenerator met hoeveel lucht erin zat... ik kwam op zn 130.000 kilo en dat lijkt me een beetje veel

Na1,2 was zekerz goed te doen...

En ik wil je goeie gevoel niet verpesten...maar t goeie antwoord ligt rond de 8000kg.

Morgen rustig dagje met alleen engels!

Posted by WTB on May-22-2002 15:31:

Ik vond nat1,2 zeker niet makkelijk maar het was wel te doen. Ik vond die eerste opgave wel erg moeilijk trouwens (die met die 2 satelieten) dat met die Lorentz kracht en meteen de allereerste vraag had ik al fout. Er stond dat je moest aantonen dat de snelheden gelijk waren maar er kwam bij mij een heel ander antwoord uit . Engels van morgen moet wel lukken denk ik, ik sta er nu al een 7,8 op dus ik hoef maar een 3,2 te halen maar ik zou het toch wel mooi vinden om een 8-je op mijn lijst te hebben.

WTB.

Posted by Dj Lex on May-22-2002 15:41:

quote:
Originally posted by John
ik hoor van iedereen dat gs simpel was
ik heb et dan wel niet maar toch

Ja idd moest rond de 8 ton zijn, maar ik vond hem ook niet echt moeilijk alleen de allerlaatste vraag over die neutrino's was wel lastig. Vooral de allerlaatste in die opgave, maar weet niet kan nou niet precies opmaken hoeveel punten ik heb. Denk wel genoeg voor 4,8.

Posted by TimeportE on May-22-2002 15:43:

NATUURKUNDE WAS KLOTE!!!! ik bakte der echt nix van, heb daarna nog naar het nakijkvel gekeken.. en dan zie je dingen die je ook "had kunne" weten.. dit zuigt bigtime!! AAAARRRGGG mm nu leren voor wiskunde!
geschiedenis ging trouwens wel redelijk denk ik..

Posted by basvh on May-22-2002 16:10:

had vandaag eco, ging heel goed, morgen wis a moet ook wel lukken

Posted by Dj Lex on May-22-2002 16:39:

quote:
Originally posted by TimeportE
NATUURKUNDE WAS KLOTE!!!! ik bakte der echt nix van, heb daarna nog naar het nakijkvel gekeken.. en dan zie je dingen die je ook "had kunne" weten.. dit zuigt bigtime!! AAAARRRGGG mm nu leren voor wiskunde!
geschiedenis ging trouwens wel redelijk denk ik..

Zo idd dat wiskunde wordt echt een ramp. Wordt nu al gek als ik er aan denk en dan te bedenken dat kansrekenen me sterkste kant is :S Waar je dus weinig aan hebt. Je krijgt toch veel rijen en goniometrie. Me zwakke kanten, maar moet 4,3 halen en anders die ene 5 maar in me profiel hoor

Posted by TranceFool on May-22-2002 16:54:

quote:
Originally posted by TranceFool
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die normeringen????? Want dat scheelt namelijk erg veel......is een normering vaak 0,0 of verschilt dat heel erg???

iemand???

Posted by HiGH_NrG on May-22-2002 17:33:

quote:

iemand???

Ik denk dat dit verschillend is per examen..

Posted by TimeportE on May-22-2002 18:28:

quote:

iemand???

uuh op www.examen.nl kun je wel al je mogelijke cijfer uitrekenen.. misschien dat je daar wat aan hebt??
en trouwens Natuurkunde viel best wel mee, heb net eff gekeken en heb redelijk wat punten gesprokkeld overal en soms zelfs dingen goed gedaan! het ziet er naar uit dat dat dus wel goed komt, phieeeeeh

Posted by Blik on May-22-2002 18:30:

quote:

snap je vraag niet echt, "normering vaak 0.0?"

op www.examen.nl staan de uitwerkingen, en dan kun je je punt ongeveer berekenen, en daar kun je ook berekenen hoeveel punten je moet halen om net een 6 te staan op je rapport

zo hoef ik morgen voor Engels maar 20 van de 47 punten te halen en voor aardrijkskunde maar 31 van de 75 punten (schatting)

Posted by total woot on May-22-2002 20:25:

aaaarghhhh
moet nog beginnen voor aardrijkskunde maar

IK TREK HET NIET!!!!

kut.......

Posted by total woot on May-22-2002 20:47:

examentijd is trouwens ook best duur, ik zit op een halve kilo koffie in 6 dagen...

Posted by TimeportE on May-23-2002 06:57:

quote:
Originally posted by total woot
IK TREK HET NIET!!!!

dat had ik dus ook gister en eergister.. had toen op beide dagen 2 examens wat erg klote is om van 9 tot 5 uur op school te zitten.. snik snik..
maar vandaag alleen engels (wat wel te doen is, engels ben ik altijd wel redelijk goed in geweest) en morgen wiskunde wat wel weer rottig is maar daarna, weekend dan kan ik gaan blokken voor scheikunde en latijn! het ergste is iig al geweest

Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »