TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Eindexamens!!!
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »
Total Woot woon jij op school ofzo, of ben je even naar de plee gegaan en heb je toen om 11:20 hier gepost.
Iig, ik was pas om 11:45 klaar en het was makkelijk!!!!
Ik had gisteravond en vanochtend nog wat gelezen, maar verder niet ontzettend veel gedaan, het was echt een eitje.
Wat die gezinspolitiek betreft, die wist ik ook (als enige) niet. Ik had iets van minder propaganda als daarvoor (denk aan dat Morozov jochie) en nog een loos punt (en dan wat uitgebreider). Ik denk dat ik voor geschiedenis wel rond de 7-8 zit (het wordt vast streng gerekend).
Morgen AK, moet ook wel lukken!
Iedereen succes!!!
Net ff de boel van GS half gecheckt, valt achteraf toch nog een beetje tegen. Ik zit eerder bij de 7 dan bij de 8. Maar 7 vind ik ook best, voor m'n gemiddelde maakt het niet veel uit (6.9).
ok, nu ga ik ff heel wijsneuzig/interessant/enz. doen
maar van gezinspolitiek: wellicht dat verzuiling of iets dergelijks dur wat mee te maken heb??
kweenie heur.... ik roep ook maar wat (ABSOLUUT GEEEEEEEEEEEEEEEEEN ZIN OM AAN DE GANG TE GAAN HIERO
)
Ehh de verzuiling was in Nederland en het ging over Rusland
Het was dat het gezin weer meer aandacht kreeg, en dat abortus en echtscheiding bemoeilijkt werden. Ik had er eentje van goed..
Ik was na een uur en 3 kwartier al wel klaar en ik dacht dat ik het wel supergoed had gemaakt, maar dat blijkt toch wel tegen te vallen, ik heb tussen de 5,8 en 7,8 maar eigenlijk valt dat bij geschiedenis niet echt te zeggen, maarja ik zal wel boven de 4 hebben die ik moest halen
Die memo was idd vrij klote, net zoals nog een paar andere opdrachten trouwens.. Haha die eerste prent van de memo, wat was dat nou toch weer voor iets man, die sloeg echt nergens op maarja het zal wel..
Poe he......sommige mensen zijn hier echt heel slim of doen zich heel slim voor
.
Nah iig....ik vond geschiedenis goed te doen. Heb ongeveer 58 punten. Dus tussen de 5,8 en 7.8 en heb een 4,8 nodig dus ik ben hartstikke blij
. Morgen ak en engels....blegh
| quote: |
| Originally posted by Lemming Haha die eerste prent van de memo, wat was dat nou toch weer voor iets man, die sloeg echt nergens op maarja het zal wel.. |
| Originally posted by Blik was nog wel de makkelijkste van de 3 vond ik, nationalisme is een vulkaan die op uitbarsten staat, en nederland doet er onverschillig over door er overheen te "walsen" |
mensen, ik moet jullie bedanken..... als ik dit zo lees is mijn dag weer helemaal goed... FUCK EXAMENS (BLIJ dat die meuk allang achter mij ligt)

| Originally posted by Blik was nog wel de makkelijkste van de 3 vond ik, nationalisme is een vulkaan die op uitbarsten staat, en nederland doet er onverschillig over door er overheen te "walsen" |
| Originally posted by Lemming Hehe das ongeveer precies hetzelfde als in het correctiemodel staat |
)
ik hoor van iedereen dat gs simpel was
ik heb et dan wel niet maar toch
natuurkunde12 was ook wel te doen.. ik ga et niet nakijke want ik ben bang om mn goeie gevoel te verliezen
maar een 4,2 heb ik wel denk ik... alleen die vraag van die golfgenerator met hoeveel lucht erin zat... ik kwam op zn 130.000 kilo en dat lijkt me een beetje veel
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die normeringen????? Want dat scheelt namelijk erg veel......is een normering vaak 0,0 of verschilt dat heel erg???
| Originally posted by John natuurkunde12 was ook wel te doen.. ik ga et niet nakijke want ik ben bang om mn goeie gevoel te verliezen maar een 4,2 heb ik wel denk ik... alleen die vraag van die golfgenerator met hoeveel lucht erin zat... ik kwam op zn 130.000 kilo en dat lijkt me een beetje veel |

Ik vond nat1,2 zeker niet makkelijk maar het was wel te doen. Ik vond die eerste opgave wel erg moeilijk trouwens (die met die 2 satelieten) dat met die Lorentz kracht en meteen de allereerste vraag had ik al fout. Er stond dat je moest aantonen dat de snelheden gelijk waren maar er kwam bij mij een heel ander antwoord uit
. Engels van morgen moet wel lukken denk ik, ik sta er nu al een 7,8 op dus ik hoef maar een 3,2 te halen maar ik zou het toch wel mooi vinden om een 8-je op mijn lijst te hebben.
WTB.
| Originally posted by John ik hoor van iedereen dat gs simpel was ![]() ik heb et dan wel niet maar toch ![]() natuurkunde12 was ook wel te doen.. ik ga et niet nakijke want ik ben bang om mn goeie gevoel te verliezen maar een 4,2 heb ik wel denk ik... alleen die vraag van die golfgenerator met hoeveel lucht erin zat... ik kwam op zn 130.000 kilo en dat lijkt me een beetje veel |
NATUURKUNDE WAS KLOTE!!!! ik bakte der echt nix van, heb daarna nog naar het nakijkvel gekeken.. en dan zie je dingen die je ook "had kunne" weten.. dit zuigt bigtime!! AAAARRRGGG mm nu leren voor wiskunde! 
geschiedenis ging trouwens wel redelijk denk ik..
had vandaag eco, ging heel goed, morgen wis a moet ook wel lukken
| Originally posted by TimeportE NATUURKUNDE WAS KLOTE!!!! ik bakte der echt nix van, heb daarna nog naar het nakijkvel gekeken.. en dan zie je dingen die je ook "had kunne" weten.. dit zuigt bigtime!! AAAARRRGGG mm nu leren voor wiskunde! ![]() geschiedenis ging trouwens wel redelijk denk ik.. |
| Originally posted by TranceFool Weet iemand trouwens hoe dat zit met die normeringen????? Want dat scheelt namelijk erg veel......is een normering vaak 0,0 of verschilt dat heel erg??? |
| Originally posted by TranceFool iemand??? |
| Originally posted by TranceFool iemand??? |
het ziet er naar uit dat dat dus wel goed komt, phieeeeeh 

| Originally posted by TranceFool Weet iemand trouwens hoe dat zit met die normeringen????? Want dat scheelt namelijk erg veel......is een normering vaak 0,0 of verschilt dat heel erg??? |
(schatting)
aaaarghhhh
moet nog beginnen voor aardrijkskunde maar
IK TREK HET NIET!!!!
kut.......
examentijd is trouwens ook best duur, ik zit op een halve kilo koffie in 6 dagen...
| Originally posted by total woot IK TREK HET NIET!!!! |
het ergste is iig al geweest