TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation: Black Edition
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by Bellie Picotto gaat wreed stampen daaro.don't fuck with mauro ouwe.... |

veeeeel plezier!! voor de mensen die gaan!
naar een feest gaan waar 3 x per uur een reclame van bijna een minuut word uitgezonden op TMF... ben benieuwd naar HET party publiek... ben ook blij dat ik dit dan mag horen van jullie en niet zelf hoef te beoordelen
| Originally posted by tijs08 veeeeel plezier!! voor de mensen die gaan! naar een feest gaan waar 3 x per uur een reclame van bijna een minuut word uitgezonden op TMF... ben benieuwd naar HET party publiek... ben ook blij dat ik dit dan mag horen van jullie en niet zelf hoef te beoordelen |
Van mij mogen ze, ik ga tonnie.
| Originally posted by rellivisit Alle mensen die van het forum hier gaan zijn toch zelf met de muziek bezig en zullen zich niet veel aantrekken van de TMF kleuters die rondhuppelen. Al denk ik wel dat het 70% kleuter zal zijn. Van mij mogen ze, ik ga tonnie. |
Idd TMF kleuters of niet, zolang de sfeer goed is (kan je vanuit gaan van wel) is het verder geen probleem, ik vermaak me wel!
Ik ga met iedreen die er is HEeeEEEeE HooOOOOO en!
Originally posted by Bellie WAT LUL JE NOU GAST!!! Picotto gaat wreed stampen daaro.don't fuck with mauro ouwe.... Anders kom ik je persoonlijk effe stompen daar in dat gat waar je woont ![]() GREETZ!! |
kan je meteen langs Jose gheghe,
| Originally posted by Optimus Ik ga met iedreen die er is HEeeEEEeE HooOOOOO en! |
!!!! Lach me rot.
en wat zijn diegene die niet in die Nerd categorie vallen Remy D?
Zijn dat de 'tofjes'? :P
| Originally posted by Remy D En ik doe mee, enop dit forum zitten echt heel veel nerds die zich te goed voelen voor Sensation en Heee Hoooers en tmf publiek. En diezelfde nerds hebben ook nog is flinke eisen als het om een vrouw gaat. Maar als er op Sensation of waar dan ook zo'n TAnerd naar zo'n GEIL tmf mokkeltje die al aan zijn eisen voldoet kijkt weet hij toch al bij voorbaat dat die geen kans maakt. Whahaha en hier wel een beetje de man uithangen !!!! Lach me rot. |