TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pim neergeschoten
Pages (12): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by TranceFool hij werd al bedreigd, maar kreeg geen beveiliging!!!! dit gaat koppen doen rollen!!! |
Ik kom net terug van trainen en hoorde het op de radio in de auto. en ik dacht wel dat er al een thread over zou zijn, ik ga niet alle 5 de pagina's lezen, maar hier is mijn mening.
Eindelijk had iedereen hier in rotterdam een beetje hoop dat die marokanen en ander gajes uit de stad zouden verdwijnen (jaja, vorige week zondag door 7 marokanen inelkaar geslagen in de bios omdat ik er in de pauze wat van zei dat ze al heel de film irritant zaten te doen, met popcorn zaten te gooien en mensen zaten te beledigen, daarop kreeg ik als antwoord kijk voor je joh tering kaaskop!. Toen zei ik dus: "nou ik mag toch kijken", en een vriend van mij stond op en die zegt, daar heeft ie toch ogen voor. dus een van die marokanen loopt naar hem toe en geeft em zo een stoot in zn gezicht, dus ik sprong er bovenop massale vechtpartij en slegts 2 van de 7 marokanen opgepakt. die bleken dus 22 en 23 jaar oud te zijn '(wij waren met zn vieren en zijn allemaal 17 en 18) En toen wij onder politie begeleiding de bioscoop uitliepen werd er door allemaal buitenlanders die er niet eens wat mee te maken hadden allemaal dingen geropen als kijk die tering kaaskoppen nou.
Maar goed, ik was dus helemaal blij dat na de verkiezingen met de komst van pim dit soort zaken afgelopen zouden zijn, en dan gebeurt er zo iets. Ik heb het echt helemaal gehad met die tering buitenlanders, en van mij mogen ze nou echt allemaal oprotten! Eindelijk trekt er eens iemand zijn bek open en die wordt gelijk neergeschoten, zo zie je maar weer hoe de mentaliteit van al die tering buitenlanders is. Ik hoop dus echt dat er een opvolger komt, en ik hoop ook dat dit niet zonder tegen acties blijft. Ik geloof dat denhaag nu al wordt vernield door pim aanhangers en ik hoop dat ook veel buitenlandse wijken niet gespaard zullen blijven. Laat ze maar weten dat ze niet meer welkom zijn!
Flame me maar omdat je me rascistisch vind, maar ik ben er nou echt helemaal doodziek van.
| Originally posted by DjSuez Ik hoop dat de LPF blijft berstaan, want ik denk dat deze gebeurtenis precies weergeeft waar Pim voor streed, en dat is meer veiligheid. Ik verwacht dat die lijst dan ook meer stemmen zal gaan krijgen. |
het is alleen geen buitenlander die hem neer geschoten heeft. wie weet is het wel iemand die zijn 15 minutes of fame wilde halen ofzo. dit soort conclusies kun je pas trekken na het onderzoek.
| Originally posted by arno Ik geloof dat denhaag nu al wordt vernield door pim aanhangers ... |
| Originally posted by arno Eindelijk trekt er eens iemand zijn bek open en die wordt gelijk neergeschoten, zo zie je maar weer hoe de mentaliteit van al die tering buitenlanders is. |
De verdachte is blank!!
| Originally posted by arno Ik kom net terug van trainen en hoorde het op de radio in de auto. en ik dacht wel dat er al een thread over zou zijn, ik ga niet alle 5 de pagina's lezen, maar hier is mijn mening. Eindelijk had iedereen hier in rotterdam een beetje hoop dat die marokanen en ander gajes uit de stad zouden verdwijnen (jaja, vorige week zondag door 7 marokanen inelkaar geslagen in de bios omdat ik er in de pauze wat van zei dat ze al heel de film irritant zaten te doen, met popcorn zaten te gooien en mensen zaten te beledigen, daarop kreeg ik als antwoord kijk voor je joh tering kaaskop!. Toen zei ik dus: "nou ik mag toch kijken", en een vriend van mij stond op en die zegt, daar heeft ie toch ogen voor. dus een van die marokanen loopt naar hem toe en geeft em zo een stoot in zn gezicht, dus ik sprong er bovenop massale vechtpartij en slegts 2 van de 7 marokanen opgepakt. die bleken dus 22 en 23 jaar oud te zijn '(wij waren met zn vieren en zijn allemaal 17 en 18) En toen wij onder politie begeleiding de bioscoop uitliepen werd er door allemaal buitenlanders die er niet eens wat mee te maken hadden allemaal dingen geropen als kijk die tering kaaskoppen nou. Maar goed, ik was dus helemaal blij dat na de verkiezingen met de komst van pim dit soort zaken afgelopen zouden zijn, en dan gebeurt er zo iets. Ik heb het echt helemaal gehad met die tering buitenlanders, en van mij mogen ze nou echt allemaal oprotten! Eindelijk trekt er eens iemand zijn bek open en die wordt gelijk neergeschoten, zo zie je maar weer hoe de mentaliteit van al die tering buitenlanders is. Ik hoop dus echt dat er een opvolger komt, en ik hoop ook dat dit niet zonder tegen acties blijft. Ik geloof dat denhaag nu al wordt vernield door pim aanhangers en ik hoop dat ook veel buitenlandse wijken niet gespaard zullen blijven. Laat ze maar weten dat ze niet meer welkom zijn! Flame me maar omdat je me rascistisch vind, maar ik ben er nou echt helemaal doodziek van. |
| Originally posted by arno Flame me maar omdat je me rascistisch vind, maar ik ben er nou echt helemaal doodziek van. |
| Originally posted by Optimus de lijsttrekker is nu een buitenlander btw... |
| Originally posted by Apoptosis eerst maar goed t nieuws volge voordat je zulke uitspraken maakt... De verdachte is blank!!Die andere uitspraken van je daar ga k nie eens op in, over dat soort dingen is al zoo vaak gesproken hier, tis gewoon 1 grote zooi generalisatie... |
| Originally posted by MaGiK54 Ach ach ach, sorry hoor maar hier heb ik geen woorden voor. Door dit soort mensen gaat Nederland helemaal naar de klote. Dezelfde lui staan nu mijn stad weer eens kort en klein te slaan. Tuurlijk een stel buitenlanders verzieken een hoop hier in dit land. Maar om zo alle buitenlanders af te kraken, kan niet door de beugel vind ik. |
| Originally posted by MaGiK54 Ach ach ach, sorry hoor maar hier heb ik geen woorden voor. Door dit soort mensen gaat Nederland helemaal naar de klote. Dezelfde lui staan nu mijn stad weer eens kort en klein te slaan. Tuurlijk een stel buitenlanders verzieken een hoop hier in dit land. Maar om zo alle buitenlanders af te kraken, kan niet door de beugel vind ik. |
| Originally posted by MaGiK54 Whoaaa, lol. |
Ik verklaar me nader: Ik hoop dat de beweging LPF blijft bestaan, omdat hij veel aanhangers had, en het zou zonde zijn als ineens kweet niet hoeveel nederlanders op een partij moeten gaan stemmen waar ze helemaal niet op willen stemmen, omdat er geen partij meer is zoals LPF. Er moet natuurlijk wel een representatieve lijst komen. Ik hoop dus gewoon dat de trend die Pim heeft gezet voort zal gaan in de politiek. En magik, kom op zeg, hou die gasten niet steeds de hand boven het hoofd, en je denkt toch niet dat die gasten in den haag die aan t rellen zijn Pim aanhangers zijn??
tis maar goed dat het een blanke is die het waarschijnlijk gedaan heeft, als het een allochtoon was waren er grote rellen uitgebroken in Nederland en dan krijg je nog wel een Jan-Maat die iedere allochtoon gewoon wegstuurd
ik vind niet dat LPF nog door mag gaan, LPF IS Pim Fortuyn en niemand anders weet precies hoe pim het gedaan wilde hebben. Ik ben wel benieuwd naar wat er was gebeurt als de aanslag mislukt was, dan had je volgens mij gehad dat heel veel mensen op hem zouden stemmen en dan had het juist een averechts affect gehad denk ik. Maja, zo is het nou ��nmaal niet.
Ik hoop dat het nederlandse rechtssysteem hier niet zo triest is om die gast 5 jaar in de gevangenis te gooien, maar dan gewoon echt 20 jaar (is maximaal volgens mij). Dit zijn voor mij van die momenten dat ik had gehoopt dat er een doodstraf bestond hier in nederland, die gast heeft heel de politiek overhoop gegooid en iemand vermoord...
te schandlig voor woorden
R.I.P. Pim
Het is gewoon flink klote... Ookal ben ik het niet geheel eens met Pim's opvattingen. Het is en blijft erg. Verder mag ik hopen dat ze die eikel pakken die hem neer heeft geschoten.
Zo'n persoon, die iemand van zo dichtbij neerschiet verdient alleen maar een middeleeuwse straf, sorry maar dat vind ik nu eenmaal...
Heb het op het nieuws gezien van die nummer 2 van leefbaar rotterdam of LPF, die nederlander met een door de zon gekleurde huidskleur. Die kon niets zeggen, was continu aan het janken (zo geshockeerd was ie). Is wel te begrijpen als je iemand van zo dichtbij kent. Zelf zou je het ook doen, als het iemand uit je dichte omgeving was.
greetz
Sandman
| Originally posted by Jappio Volgens mij heeft pim fortuyn nix tegen buitenlanders, en zeker niet als ze slim zijn en wat kunnen bijdragen aan de maatschappij slimpie.. |
| Originally posted by Blik ik vind niet dat LPF nog door mag gaan, LPF IS Pim Fortuyn en niemand anders weet precies hoe pim het gedaan wilde hebben. . |
ben t met je eens, Blik, alleen weet k niet veel van Le Pens opvattingen, maar hijs zkr wel rechtser dan Pim.
| Originally posted by DjSuez deze gebeurtenis precies weergeeft waar Pim voor streed, en dat is meer veiligheid. |
| Originally posted by DjSuez En magik, kom op zeg, hou die gasten niet steeds de hand boven het hoofd, en je denkt toch niet dat die gasten in den haag die aan t rellen zijn Pim aanhangers zijn?? |
ok optimus, Pim streed, meer dan andere politici voor meer veiligheid, het feit dat dit nu gebeurd is, geeft dus aan dat het hard nodig is ook. Je kan zon gek natuurlijk nooit helemaal afstoppen, maar het gaat ook om de normen en waarden die hier heersen, en die moeten sowieso veranderen, dan zouden dit soort dingen zeker weten al minder voorkomen. zo duidelijk?
| Originally posted by Blik tis maar goed dat het een blanke is die het waarschijnlijk gedaan heeft, als het een allochtoon was waren er grote rellen uitgebroken |
| Originally posted by Jappio Tuurlijk zijn er goeie buitenlanders.. maar als jij keer op keer gezeik hebt met die gasten, zoals arno al vertelde, ja, ik heb dit soort dingen ook mee gemaakt dan word je het op een gegeven moment zat.. Het is gewoon een structureel probleem en het zal in de toekomst alleen maar erger worden... En face it.. t enige waar jij mee bezig bent is dat waar al die politici al die tijd mee bezig zijn geweest.. er is een probleem en dat moet gewoon opgelost worden.. dat doe je niet door over het probleem heen kijken zoals jij doet.. Dit is dan ook absoluut geen racistische reply of wat.. Maar dr is gewoon iets goed mis, en door mensen zoals jij zal dat niet worden opgelost..... LTR! |
| Originally posted by Jappio Das toch onzin.. die leden van de LPF hebben toch precies dezelfde standpunten als Pim.. En bovendien zou je dan precies hebben wat die mongool van een moordenaar wil bereiken.. Gelukkig hebben ze al gezegd dat ze doorgaan.. |