TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA ID Contest 32 - Deadline: zondag 16 maart, 23.59u
Pages (4): « 1 2 3 [4]
Als iemand zich trouwens geroepen voelt om de volgenden te maken; doe maar... 
Zoals je kunt zien was het heel spannend aan de top: slecht 1,5 verschil..
Tussen 23 en 00u heb ik nog 9 updates ontvangen, dus ik had het te druk om ze hier nog te posten.
Het was de eerste keer dat ik deze contest organiseerde en eerst was ik zelfs bang dat hij te makkelijk zou zijn.. dat bleek dus niet het geval.
Wel een opvallend sterke prestatie van zowel Push2005 als van Zehra, er zitten enkele plaatjes tussen die ik zelf niet zou herkend hebben 
Bedankt aan alle 8 deelnemers en op naar de volgende contest !
ik wil best wel es ene maken, maar kheb nu ni meegedaan 
congrats aan de push en zehra, en aan magistrate, die selectie ziet er mooi gevarieerd uit 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Als iemand zich trouwens geroepen voelt om de volgenden te maken; doe maar... |
| Originally posted by Jasperovitsj Zehra dan h� |
.
.
Best eens iemand die nog niet teveel in die hall of fame heeft gestaan anders zijn het toch altijd dezelfden.
Eens vragen of Real goesting heeft 
| Originally posted by Push2005 Eens vragen of Real goesting heeft |
Het is aan Luc om zijn 'recht' om de contest te organiseren te delegeren 
Zehra lijkt me wel het meest aangewezen en ze heeft ook al een tijdje geen meer georganiseerd zie ik..
| Originally posted by Magistrate 48 Dominion - Lost Without You (Zanzibar's Main Room Mix) Real unique |
| Originally posted by Magistrate Het is aan Luc om zijn 'recht' om de contest te organiseren te delegeren ![]() Zehra lijkt me wel het meest aangewezen en ze heeft ook al een tijdje geen meer georganiseerd zie ik.. |
| Originally posted by Krisix Hoe komt dat gij ni mee deed Vega? Precies toch wel de contest gevolgd van in't begin al, maar zien uwe naam ni tussen de deelnemers staan . |
ik denk dat ie samenwerkt met Zehra 
| Originally posted by Progrez Dat is altijd zo. Toen ik de contest moest organiseren, vroeg meneer zich weken op voorhand af waar de te identificeren platen bleven. En als het dan zover was, probeerde hij niet eens om mee te doen. |
ik wil de volgende contest wel maken
| Originally posted by Magistrate ik denk dat ie samenwerkt met Zehra |
| Originally posted by Zehra ik wil de volgende contest wel maken |

ik zei dat om u te demotiveren
maar als real 't wil, ook goe voor mij 
hm, ik had ook een inzending gedaan, is die ni aangekomen?
| Originally posted by Bertn hm, ik had ook een inzending gedaan, is die ni aangekomen? |
khad er nochtans speciaal op gelet aangezien je er iets over postte..
Fijne selectie, met heel wat zalige platen die opnieuw in het actieve geheugen zijn geschoten. Ik denk bvb. aan Dance of the Seventh Hill of die Joker Jam..
Jammer dat ik slechts 1 keer heb kunnen luisteren. Meer dan een 3e plaats zat hoe dan ook niet in.
Wie maakt nu de volgende
?
reejal
�Ik?
Ik zal mij er binnenkort eens mee bezig houden. Een fijne selectie aan cheesy Armada- en Anjunaplaatjes!
| Originally posted by Real �Ik? Ik zal mij er binnenkort eens mee bezig houden. Een fijne selectie aan cheesy Armada- en Anjunaplaatjes! |
| Originally posted by Push2005 reejal |