TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jeminee
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by Eye-Riz on May-09-2002 20:55:

quote:
Originally posted by Apoptosis
Ik vind dat erbij halen van de andere mods eigenlyk helemaal nerges op slaan, want die hebbe dr helemaal nix mee te maken, je moet t van dichtby hebben meegemaakt..

Bovendien dat vertalen, daar heb k ook zo m'n twijfels over want
1. Je kan ALTIJD je eigen (kleine) draai dr aan geven zodat de anderen het zien zoals je wil dat ze het zien
2. Ook al vertaal je het goed en objectief, dat kan het in die andere taal t�ch anders klinken/overkomen
3. Ik geloof niet dat jullie (mods) zoveel/voldoende post hebben kunnen vertalen dat zij (andere mods) een goed overwogen standpunt hebben kunnen nemen, want dat moet echt een enorme klus zijn geweest (k weet niet in hoeveel tyd jullie dr aan hebben besteed, maar goed)

Neej, k vin idd ook dat de beslissing gemaakt had moeten worden aan de hand van de mensen die daadwerkelijk met deze sectie/forum te maken hadden vinden, en dat zyn dus de mensen die hier regelmatig komen...

ltr

Amen
yeah, nog een normaal denkend mens hier (zijn er meer, zelfs mensen die ik nog niet eens zo vaak hier heb gezien, zoals Magik54 (?)
Fijn!

Posted by Opti on May-09-2002 21:09:

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Amen
yeah, nog een normaal denkend mens hier (zijn er meer, zelfs mensen die ik nog niet eens zo vaak hier heb gezien, zoals Magik54 (?)
Fijn!

lieverd, je quote Apoptosis en je hebt t over Magik54? Haal die slaap uit je ogen En ik ben t wel met hun eens btw.

Posted by Eye-Riz on May-09-2002 21:15:

quote:
Originally posted by Optimus

lieverd, je quote Apoptosis en je hebt t over Magik54? Haal die slaap uit je ogen En ik ben t wel met hun eens btw.

wat ik bedoel is dat ik hier mensen zie die ik nog nauwelijks ken, maar die wel ok zijn, oa Apopnogwat (ja, too much voor mij too handle nou )en Magik54. Er zijn er meer, maar daar weet ik echt ff de namen niet van. ]

[private] Mocht je me verder trouwens willen spreken Opti, je hebt mn icq [/private]

Posted by Opti on May-09-2002 21:24:

quote:
[private] Mocht je me verder trouwens willen spreken Opti, je hebt mn icq [/private]

die gebruik ik al een half jaar niet meer, ei!

je hebt me msn ook hoor

Posted by Remy D on May-09-2002 22:20:

quote:

Tja, het is maar wat je belangrijk vind: een weerwoord tegen een stelletje hormonale kneuzen geven, of je tijd ergens anders aan besteden

Waarom reply JIJ op deze post????

Posted by Little Theseus on May-10-2002 02:07:

Ik vind het ronduit zwak.
Het draait in principe gewoon om dat mensen hun gelijk niet krijgen en daarom naar hun mod-powers grijpen. Je zou is moeten weten hoe sommige posts geinterpreteerd worden, dat kun je niet vertalen, hoe posts overkomen op andere personen: vernederen e.d.

Het valt me HEEL ERG op dat alleen de mensen die in sommige threads benadeeld zijn door JUKX hun negatieve woordje hier dumpen. De voorstanders van JUKX zijn daarentegen NIET op 1 hand te tellen. Als men nou iedereen die minimaal 4 personen die die persoon niet mogen ging bannen blijven er alleen maar newbies over.
zwak. zwak. zwak.

Nu mag ik misschien 1 van de weinige objectieve personen in deze thread zijn, ik trek namelijk geen partij.
Ik ben altijd zeer actief geweest in het lezen van alle posts in praktisch alle threads in het hollandforum, en heb vaak moeite om niet te replyen op een onzinnige discussie. Nu komt het inderdaad vaak voor dat mensen graag hun gelijk willen krijgen, en als anderen dat ook willen of toe behoren, dan ontstaat er een flamewar.
Nu ben ik wel eerlijk van mening dat degenen die naar [kaffer mode on]flames[/kaffer mode off] grijpen degenen zijn die het niet kunnen hebben dat de ander zo irritant is, een discussie niet op een andere manier met normale argumenten kunnen onderbouwen. Dan geef ik toe dat misschien JUKX irritant is geweest. Maar dat geldt dan evengoed voor jezelf als je meeflamed!

Posted by total woot on May-10-2002 14:36:

Ik kan me daar wel in vinden.

Ik weiger partij te kiezen (omdat ik JUKX amper kende).

maar 1 ding valt me op: we hebben toch SAMEN een forum, volgens mij is het de bedoeling dat we dat ook zo houden.
Ik ben me zeker bewust van het feit dat ik met de volgende vergelijking mensen tegen de schenen schop, maar waren we nog geen week geleden niet allemaal ontzettend boos en verdrietig vanwege het feit dat iemand niet de volwassenheid had om te PRATEN (en dus naar heftigere middelen greep).
Zoals ik het zie is dit forum net zoveel democratie als het "normale" leven, en als de eerste de beste moderator (of weet ik veel wie) mensen naar eigen inzicht kan gaan bannen (want FACE IT 9 van de 10 posts KUN je NIET vertalen zonder ze uit hun verband te rukken), dan geloof ik dat ik me aardig vergist heb in TA.

mvg.

ps. RESPECT

(en als de een het niet kan opbrengen dan stuur je hem niet weg, dan probeer je hem dat bij te brengen).

Posted by Henkie_henk on May-10-2002 14:54:

Mmmm

Hele threads zijn vertaald.. hele discussies woord voor woord.. Dat is gewoon objectief gebleven.. Desalniettemin.. hebben wij hem meerder malen gewaarschuwd.. ja en als je dan niet blijft luisteren.. en maar tof blijft doen.. zeker omdat je zoveel posts hebt? ach.. dan roep je het op jezelf af hoor.

ik ga verder met rouwen..

Posted by Dr. Kuipers on May-10-2002 15:10:

Ik had mijn mening nog niet gegeven...

Het lijkt wel op het PF drama (eigen mening, dus weg)

Het is mij iig nooit opgevallen dat ie irritant was..

Vind het dus beetje bullshit dat ie weg moet, maar als de mods hem al zo vaak een waarschuwing hebben gegeven en ie dan nog niet luistert, dan kan ik er wel een beetje inkomen.

Maar het is mij dus ook nooit opgevallen dat er mensen last van hadden ofzo...

Posted by magrec on May-10-2002 15:35:

quote:
Originally posted by Blik
de man die uiteindelijk beslist is Swamper

Lol nou dan weet ik genoeg. Vooral na zijn reply aan mij over de hele gebeurtenis...
quote:
can't say what is what cuz I go by what Henkie tells me since I can't understand what's going on in there

Posted by Miss Proximus on May-10-2002 16:25:

LoL!!!! Posts vertaald AMMEHOELA

Posted by Sandman on May-11-2002 08:29:

quote:
Originally posted by magrec

Lol nou dan weet ik genoeg. Vooral na zijn reply aan mij over de hele gebeurtenis...

Is dit het gehele bericht dat swamper heeft gestuurd of is het uit zijn cintext gerukt? Zoals veel kranten dat deden bij Pim?

Maar de discussie kan weer beginnen....

Sandman

Posted by magrec on May-11-2002 09:14:

volledige reply:

Well I dunno... start a poll asking if he should come back or start one asking ppl if they need another mod in there too..

I can't say what is what cuz I go by what Henkie tells me since I can't understand what's going on in there ...

en ik start alleen een poll als jukx zelf ook terug wil komen.

Posted by Blik on May-11-2002 11:28:

er zijn posts van joost008 vertaald, van M5, van Trancefool, Miss P en van Jukx zelf natuurlijk...... voor de rest is er uitleg gegeven over de soort van zijn replies, wat wij er van vonden, wat wij geprobeerd hebben om hem te laten stoppen etc....

geloof je het niet? ga het vragen aan ��n van de andere mods op irc

irc.webchat.org ---> #tranceaddict

Posted by -=WVG=- on May-11-2002 13:16:

quote:
Originally posted by Blik
geloof je het niet? ga het vragen aan ��n van de andere mods op irc

Mja zal ik ook es reageren hier...

Ik schijn ook nog ergens moderator van te zijn dus ik heb de uitleg van Henkie_henk ook maar eens gelezen. Het was wel degelijk een duidelijke, objectieve uitleg, en na deze gelezen te hebben begrijp ik de beslissing die gemaakt is wel. Ik heb verder de laatste tijd te weinig van alle posts gelezen om zelf een mening te hebben over deze 'zaak' maar in ieder geval heb ik wel begrip voor de beslissing die is genomen...

Verder ben ik van mening dat het er tegenwoordig op lijkt dat sommige mensen doen alsof dit forum hun leven is maar dat zal dan wel aan mij liggen. 'Vroeger' was t gewoon een beetje lol maken en over muziek lullen en nu is het meer een of andere 'maatschappij'. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening. Verder ga ik me er maar niet in mengen...

Groeten

Posted by Donna on May-11-2002 15:58:

Lieverdjes,luister nu s ff naar tante Don

Al jullie reacties hebben de heren moddies allang ingecalculeerd,niemand van jullie zegt iets wat ze nog niet van te voren bedacht hebben en waar ze niet op gerekent hebben,te voorspelbaar enzo.
Het forum gewoon laten doodbloeden door niet meer te posten zou veel meer effect hebben denken jullie niet?
Natuurlijk isset lager dan laag wat hier gebeurt is,en de volgende ban zal zeker aan 1 van ons oproerkraaiertjes gegeven worden,een aantal van ons,waaronder jukx staan ver boven het nivo van deze mannetjes met teveel negatieve gevoelentjes,en door gebrek aan verbale power gebruiken ze hun pc-tje om te elimineren,njaah stelt toch eigenlijk nie zo veel voor.
Als mido ons nou s een eigen TA-sectie beloofd op zijn housenation forum,gaan we daar toch vrolijk verder?
Laat henk en blik maar lekker de powerrangers uithangen op een laf en saai forum,dan kunnen wij verder op t nivo waar we zelf zin in hebben.

En zo zijn er meer oplossingen

Posted by Miss Proximus on May-11-2002 16:05:

quote:
Originally posted by Donna

Al jullie reacties hebben de heren moddies allang ingecalculeerd,niemand van jullie zegt iets wat ze nog niet van te voren bedacht hebben en waar ze niet op gerekent hebben,te voorspelbaar enzo.
Het forum gewoon laten doodbloeden door niet meer te posten zou veel meer effect hebben denken jullie niet?
Natuurlijk isset lager dan laag wat hier gebeurt is,en de volgende ban zal zeker aan 1 van ons oproerkraaiertjes gegeven worden,een aantal van ons,waaronder jukx staan ver boven het nivo van deze mannetjes met teveel negatieve gevoelentjes,en door gebrek aan verbale power gebruiken ze hun pc-tje om te elimineren,njaah stelt toch eigenlijk nie zo veel voor.
Als mido ons nou s een eigen TA-sectie beloofd op zijn housenation forum,gaan we daar toch vrolijk verder?
Laat henk en blik maar lekker de powerrangers uithangen op een laf en saai forum,dan kunnen wij verder op t nivo waar we zelf zin in hebben.

JAAAAAA!!!!!!!!!!

Maar zijn Henkie en Blikkie daar niet ook mod? Of mogen Riz en Jukx daar mod van worden dan?

JOEPIE!!!!!!! Mido PLEASE!!!!!!!!!!

PRETTY PRETTY PLEASASASASASASASASASASASASASE???????

Dan gaan we hier allemaal weg.....laat ik gelijk ff mijn access tot t holland forum opzeggen door Meester Swamper

Posted by Opti on May-11-2002 16:22:

Henkie is geen mod daar meer

Blik nog wel

Posted by Donna on May-11-2002 16:28:

Mja maar als wij daar onze eigen TA-sectie krijgen dan mogen we ook onze *eigen* mods hey:P
Wij zorgen voor meer bezoekers,zij zorgen voor optimale condities voor ons,lets talk buisness

Posted by Miss Proximus on May-11-2002 16:38:

ok dan

OP naar housenation.nl

dan doe ik zelfs een HN banner in me sig

Posted by Massive on May-11-2002 16:50:

quote:

\o/ Donna \o/

hey dat is wel een leuke ideetje,
als het hier zo st00pid door blijft gaan ga ik ook rellen
en als Massiva aan het rellen is, heb je de poppen aan het dansen!
moehahahahha

Posted by Blik on May-11-2002 16:52:

Donna, geweldig idee

maja, een TA-forum op HN

Posted by Donna on May-11-2002 17:30:

Hm ik zie t probleem nie zo blikkert,kun je dat ff onderbouwen pls?

Posted by Siesta on May-11-2002 17:32:

gezellig dat iedereen weg gaat, mja gelukkig komen der ook elke dag nieuwe mensen

zie, als je je aan mensen ergert, besteed je er toch geen aandacht aan?

GreetZ

Posted by Blik on May-11-2002 17:33:

quote:
Hm ik zie t probleem nie zo blikkert,kun je dat ff onderbouwen pls?

maar natuurlijk

denk niet dat Mido een TA-forum op zijn eigen Housenation forum gaat zetten omdat jullie hier niet willen komen, als die dat wel doet word het natuurlijk wel (iets) drukker daar (dus slim zou het wel zijn )

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »