TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »

Posted by christina on Mar-21-2008 08:26:

quote:
Originally posted by FUSyke
Dat hij bescheten is? Daar kan ik mij niet over uitspreken want daar voor volg ik nog te weinig de trance scene. Er zit een Armin, Markus en Mike in dus lijkt hij mij toch nog niet zo slecht? Maar iedereen wist toch dat het een typische ASOT line up ging zijn. Dus waarom eerst juichen als ze het feestje aankondigen en daarna afbreken als de line up bekend is BETA-style? Voor een keer dat er eens een deftig trancefeestje in Belgi� is moet je gaan ipv klagen!

inderdaad, dan staan ze daar als een plant met een cola en achteraf komt er een hele klaagzang. dat ze allemaal maar schoon binnen blijven

Posted by Real on Mar-21-2008 09:20:

Blinde ASOT-fangirl!

Posted by christina on Mar-21-2008 09:32:

nerd

Posted by Antony on Mar-21-2008 09:42:

quote:
Originally posted by christina
inderdaad, dan staan ze daar als een plant met een cola en achteraf komt er een hele klaagzang. dat ze allemaal maar schoon binnen blijven

Wete manne, blijf allemaal thuis en doe een ASOT-afbreek-chatje terwijl tijdens de stream.

Posted by jeronimo_jd on Mar-21-2008 11:30:

ja komaan mannen, tis een ASOT party dus natuurlijk zal daar ASOT shit te horen zijn!

Posted by FenixStyle on Mar-21-2008 12:31:

quote:
Originally posted by Config
bescheten line up, komaan, typische ASOT brol die je daar gaat horen

ASOT-brol op een ASOT-feestje, lijkt me nogal logisch he

Ik vind dat we weinig redenen tot klagen hebben. Het is een live editie van ASOT, dus is het niet meer dan logisch dat men voor dj's kiest wiens sound wekelijks te horen is in ASOT. Dat er originelere line-ups bestaan dat weet ik ook wel, maar dat is niet de bedoeling van zo'n ASOT-party.

Gevestigde waarden als Armin, Markus, MIKE,.. + een deel opkomende namen die hun debuut in Belgi� zullen maken. Dat allemaal voor de zeer gunstige prijs van 0 euro... Ik denk dat we toch al wel slechter feestjes gehad hebben in Vlaanderen

Posted by FCB_Fanatic on Mar-21-2008 13:50:

quote:
Originally posted by FenixStyle
ASOT-brol op een ASOT-feestje, lijkt me nogal logisch he

Dat hoeft in ieder geval niet noodzakelijk zo te zijn. De tracks die Armin bijvoorbeeld grotendeels in zijn ASOT's draait, vind ik over het algemeen vrij deprimerend, en boeien mij zelden (ik heb daarom ook ongeveer een jaar niet meer naar een volledige asot geluisterd). Toch heb ik mij enorm geamuseerd op de laatste set die ik live heb gezien van Armin (op TL 2007). Hij kan mij dus in ieder geval live wel bekoren, terwijl de laatste echt goeie asot die ik gehoord heb van hem aflevering 223 moet geweest zijn.

Daarnaast heb je nog Markus Schulz en M.I.K.E. die in goeie doen ook altijd leuk zijn. En de rest zie ik als een extra'tje ... waarbij ik vooral van Shah niet teveel verwacht

Posted by FUSyke on Mar-21-2008 15:28:

quote:
Originally posted by FenixStyle
zeer gunstige prijs van 0 euro...

Dat had ik zelfs nog niet gelezen. 0� voor zo'n namen Wie nu nog klaagt krijgt slaag op zijn bloot gat

Ik moet die dag nog naar een communiefeest maar het kan goed gebeuren dat ik nog eens langs kom

Posted by Kaidreas on Mar-21-2008 16:12:

hoeveel is den inkom? en is het gratis na 1 uur

Posted by Krisix on Mar-21-2008 17:23:

20 eurokes neertellen aan den inkom en na 1u zulde zonder probleem binnen geraken .

Posted by TranceGenetic on Mar-21-2008 17:47:

Ik heb ook nen hele tijd geen asot ni meer gehoord, omdat het inderdaad saai werd . Maar recent heb ik asot 343 beluisterd en die was toch wel zeer goed!
De line up ziet er goed uit voor mij, lekker veel uplifting dat hopelijk weer voor een supersfeer gaat zorgen, net zoals bij asot 300.

Posted by Progrez on Mar-21-2008 18:31:

Zeg zeveraars, ge komt daar toch gewoon om een paar pinten te drinken he. Als de muziek u niet aanstaat, kruip dan in ��n van die louche zeemanscaf�s in de buurt. Daar is het altijd feest.

Eigenlijk moet ik dat misschien ook wel overwegen.

Het is aangenamer vertoeven naast een zatte kapitein die straffe verhalen vertelt, dan naast een hedendaagse trancenicht die constant met zijn handjes in de lucht staat.

Maar geef geen kritiek op de dj's die komen want die zijn zo logisch als wat.

Posted by TranceGenetic on Mar-21-2008 18:35:

quote:
Originally posted by Progrez
"dan naast een hedendaagse trancenicht die constant met zijn handjes in de lucht staat."

Liever dat, dan iemand die daar onverschillig met zen handen in zen zakken staat .

Posted by Config on Mar-21-2008 20:04:

ik mag toch zeggen dat brol is, wat is me dat nu. Elke line-up die �n Shah �n Aly & Fila �n JOC heeft staan is toch sowieso al verneukt? Dan blijven nog Armin en Markus over, Nic Chagall en M.I.K.E. .. dat valt dan nog wel mee, het zal wellicht toch vooral van MIKE afhangen of de balans dan toch nog naar positief helt. Maar ok, dan trap ik het af tijdens Shah , Aly & Fila en JOC, er zal wel genoeg te doen zijn buiten die dj-sets

Posted by Push2005 on Mar-21-2008 20:20:

quote:
Originally posted by Progrez
Eigenlijk moet ik dat misschien ook wel overwegen.

Het is aangenamer vertoeven naast een zatte kapitein die straffe verhalen vertelt, dan naast een hedendaagse trancenicht die constant met zijn handjes in de lucht staat.

Posted by Jasperovitsj on Mar-22-2008 00:01:

quote:
Originally posted by TranceGenetic
Liever dat, dan iemand die daar onverschillig met zen handen in zen zakken staat .

Wat niet wil zeggen dat die daarom minder aan het genieten is

Posted by TranceGenetic on Mar-22-2008 14:30:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wat niet wil zeggen dat die daarom minder aan het genieten is

das waar . Maar een beetje enthousiasme da gen kwaad e

Posted by FUSyke on Apr-01-2008 07:03:

Gaat dit nog altijd door?

Posted by TranceGenetic on Apr-01-2008 17:13:

ja, volgens mij staat dit vast

Posted by MikeVee on Apr-01-2008 18:06:

quote:
Gaat dit nog altijd door?

Guatta komt niet en er is geen house zaaltje, dus wat maakt dat voor u uit

Posted by FUSyke on Apr-01-2008 18:19:

quote:
Originally posted by MikeVee
Guatta komt niet en er is geen house zaaltje, dus wat maakt dat voor u uit

Ik wil keer een andere jannet zien

Posted by Real on Apr-01-2008 18:31:

quote:

Keus genoeg in dat genre.

Posted by MikeVee on Apr-01-2008 18:37:

quote:

Posted by christina on Apr-01-2008 19:44:

quote:
Originally posted by Real
Keus genoeg in dat genre.

kijk, de jeanet dient zich al aan

Posted by Progrez on Apr-01-2008 20:45:

Bij deze nodig ik iedere zelfverklaarde trancenicht uit om 's avonds de afterparty mee te komen doen in caf� Ten Eeckhove in Deurne.

Vooral pepi en koki van Bruhhe nodig ik graag uit om de discussie omtrent blauw-zwart verder te zetten.

Adres: Ten Eeckhovelei 2, 2100 Deurne (Antwerpen)

Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »