TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- i love the 90's
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
| quote: |
| Originally posted by FenixStyle En ondertussen is het ook volledig uitverkocht, meer dan 17.000 kaarten zijn allemaal de deur uit... |
Dit is slecht
Ik had eerlijk gezegd nooit gedacht dat het ging uitverkocht raken.
| Originally posted by FenixStyle En ondertussen is het ook volledig uitverkocht, meer dan 17.000 kaarten zijn allemaal de deur uit... |
Proud member of the no ticket alliance
| Originally posted by The_G0dfather Proud member of the no ticket alliance |
�I love the 90�s - The party� uitverkocht!
Wie er nog aan twijfelde... De jaren negentig zijn helemaal terug, en hoe! Alle tickets voor �I love the 90�s � The party� zijn uitverkocht, ook aan de kassa�s zijn er geen tickets meer beschikbaar. Met 21.250 bezoekers in ��n evenementenhal is �I love the 90�s � The party� meteen de grootste party van het land.
Zeker is alvast dat er volgend jaar een vervolg komt. De tweede editie van �I love the 90�s � The party� zal plaatsvinden op zaterdag 11 april 2009 in de Ethias Arena in Hasselt. Tickets zijn verkrijgbaar vanaf a.s. maandag 14 april 2008 via deze website.
JIM zal op 23 april ook een sfeerverslag van de party uitzenden. Deze special wordt herhaald op 24, 25, 26 en 27 april.
| Originally posted by Devilex Ik had eerlijk gezegd nooit gedacht dat het ging uitverkocht raken. |
| Originally posted by Devilex Zeker is alvast dat er volgend jaar een vervolg komt. De tweede editie van �I love the 90�s � The party� zal plaatsvinden op zaterdag 11 april 2009 in de Ethias Arena in Hasselt. Tickets zijn verkrijgbaar vanaf a.s. maandag 14 april 2008 via deze website. |
| Originally posted by FCB_Fanatic amai, de editie van dit haar is nog nie voorbij en ze zijn al over die van volgend jaar bezig wie gaat zich daar nu in hemelsnaam al kaarten voor kopen !!! |
| Originally posted by FCB_Fanatic amai, de editie van dit haar is nog nie voorbij en ze zijn al over die van volgend jaar bezig wie gaat zich daar nu in hemelsnaam al kaarten voor kopen !!! |
| Originally posted by djcresto Een tante van mij koopt ook kaarten voor de kerstconcerten van Clouseau nog voor het einde van de vorige reeks. Ge hebt dus van die onnozele mensen. |
Sensation in NL verkocht toch altijd uit zonder dat er ook maar 1 naam gekend was.
| Originally posted by Devilex Sensation in NL verkocht toch altijd uit zonder dat er ook maar 1 naam gekend was. |
ik zou die kaart allang kwijtgespeeld zijn
| Originally posted by FenixStyle Timetable ging men niet bekend maken.. Wel staat al vast dat de optredens redelijk kort zullen zijn, ik gok zo'n 3tal nummers per groep. Gisteren via Google trouwens nog een forum gevonden waar iemand via organisatie had gehoord dat er ook nog deel verrassingen zijn, oa extra namen die nog niet op de affiche staan.. En ondertussen is het ook volledig uitverkocht, meer dan 17.000 kaarten zijn allemaal de deur uit... |
| Originally posted by deckard1001 SASH! zijn performance zal toch een klein 2uur duren, ben eens benieuwd wat die gaat draaien van muziek? en Regi wat zal er in zijn set steken, La vache, universal nation, control,.... de typische retro zekers.... |
Regi zijn promo mix voor dit evenement , die uitgezonden is op donna, trok al op niet veel:
Culture Club - Mr. Vain
Corona - Rhythm Of The Night
2 Unlimited - No Limit
The Prodigy - Out Of Space
Leila K - Open Sesame
dat kan diene ward ook wel spelen.
Ach ja, ik ga toch niet. ![]()
| Originally posted by MikeVee Regi zijn promo mix voor dit evenement , die uitgezonden is op donna, trok al op niet veel: Culture Club - Mr. Vain Corona - Rhythm Of The Night 2 Unlimited - No Limit The Prodigy - Out Of Space Leila K - Open Sesame dat kan diene ward ook wel spelen. Ach ja, ik ga toch niet. |

Tuurlijk moet het geen trance-classics party zijn; maar die nummers is toch niets speciaal, en de kans is zelfs grot dat als hij zo draait de meeste nummers al eens langs gekomen zijn die avond
Ach hij zal wel 5x "waar zijn die handen?" of "Ik wil die handen zien" roepen, en het donna publiek gaat al uit zijn dak.
la vache, free your mind, inside of me, wat aqualords nummers, it was midnight van k-lab, la luna -venus, ... er zijn genoeg eigen producties die in de jaren 90 topnoteringen gehaald hebben of iedereen kende.
Iemand als sash! zal ongetwijffeld wel voornamelijk "zelfgemaakte" producties spelen. En dat is toch wat de mensen willen horen.
| Originally posted by MikeVee Regi zijn promo mix voor dit evenement , die uitgezonden is op donna, trok al op niet veel: Culture Club - Mr. Vain Corona - Rhythm Of The Night 2 Unlimited - No Limit The Prodigy - Out Of Space Leila K - Open Sesame |
Ik denk/vrees eerlijk gezegd dat hij de eurodance zal spelen die we eigenlijk kotsbeu zijn omdat hij nog regelmatig aan bod komt.
Ik zou liever een beetje de iets "minder gekende" eurodance platen horen zoals die van Masterboy, Captain Hollywood Project, E-Rotics, Tokyo Ghetto Pussy
Reportage met oa beelden van de opbouw:
http://tvl.be/nl/nieuws/2008-04-11/i-love-the-90-s/
Zoals ik al vermoedde, gebruikt men dus gewoon het podium van het Schlagerfestival (dat er vorige week plaatsvond) 
Ik zag op de site dat de optredens pas om 23u beginnen.
Nogal een geluk want eer die 21.000 man daar binnen zal zijn.
Er zullen wel lockers zijn ofzo zeker?
Benieuwd naar het eerste verslag.