TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA fest?
Pages (12): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 »
hur blire med oss som inte fyllt 18 d�?
| quote: |
| Originally posted by Vitryss Ass�, verkar juh helt absurt att �ka ner till Lund och festa n�r man bor i Stockholm... d� ska det allt vara n�t speciellt i typ med Club Gorgeous, och det l�r juh inte direkt h�nda i en h�la som Lund, no offence, |
(�ven om lund inte �r en h�la, hade � miljon m�nniskor under karnevalen
)
| Originally posted by Vizay hur blire med oss som inte fyllt 18 d�? |
| Originally posted by Vitryss Ass�, verkar juh helt absurt att �ka ner till Lund och festa n�r man bor i Stockholm... d� ska det allt vara n�t speciellt i typ med Club Gorgeous, och det l�r juh inte direkt h�nda i en h�la som Lund, no offence, |
det l�ter ju riktigt trevligt med en T.A fest har inte varit inne p� formuet p� ett tag pga datorstrul .. men en fest s� man f�r tr�ffa alla vore skit kul... det ser jag fram emot 
| Originally posted by Vitryss Ass�, verkar juh helt absurt att �ka ner till Lund och festa n�r man bor i Stockholm... |
k�nns ju som det �r v�rt tiden � sitta i en bil till sk�ne....e ju van dessutom eftersom jag �ker 5h till landet ett par ggr varje �r 
gymnastiksal, hyra krog. Den h�r festen b�rjar v�xa n�t oerh�rt f�r att vara en fest f�r er TA's som max kan va 10-15 pers. S� har jag uppfattat det iaf
| Originally posted by Beamish gymnastiksal, hyra krog. Den h�r festen b�rjar v�xa n�t oerh�rt f�r att vara en fest f�r er TA's som max kan va 10-15 pers. S� har jag uppfattat det iaf |
| Originally posted by Beamish gymnastiksal, hyra krog. Den h�r festen b�rjar v�xa n�t oerh�rt f�r att vara en fest f�r er TA's som max kan va 10-15 pers. S� har jag uppfattat det iaf |
d� e det ju ingen speciell TA fest. D� �r det ju s�n Amnesia som reveal snackade om...
| Originally posted by Beamish d� e det ju ingen speciell TA fest. D� �r det ju s�n Amnesia som reveal snackade om... |
D� har jkag missf�rst�tt. Har uppfattat det som om att ni bara skulle �ka enr gemensamt till en Amnesiafest...
| Originally posted by Beamish D� har jkag missf�rst�tt. Har uppfattat det som om att ni bara skulle �ka enr gemensamt till en Amnesiafest... |
blir det n�t?
ja du....den som lever f�r se *sneglar p� vitryss*

hur blir det med detta? var v�l ni sthmlare som skulle fixa ihop n�t?
Det sv�ra verkar vara att f� tag i lokal....finns ingen som hittat n�gon....
har folk verkligen letat?
hmmm......ja undrar ja *sneglar p� mind*....
ja detta verkade ju l�ta l�ttare �n det va iaf 
| Originally posted by reveal har folk verkligen letat? |
mind: om vi ska ha det i sthlm s� ring "allt om sthlm" � fr�ga d�r.....kan inte nummret i huvvet men du borde kunna hitta det ganska l�tt iaf...
sometimes it's just so easy 
| Originally posted by Vizay mind: om vi ska ha det i sthlm s� ring "allt om sthlm" � fr�ga d�r.....kan inte nummret i huvvet men du borde kunna hitta det ganska l�tt iaf... sometimes it's just so easy |
17 bast och oansvarig hehe.... M�ste ha mer �n lokal..utrustning...allts� h�gtalare och allt s�nt..bla bla
shite vikken l�ng j�vla tr�d ;-)
oj oj oj.. jag l�ser h�r f�r s�llan men nu har jag iaf pl�jt igenom den d�r tr�den. Det �r jag som �r en i det d�r s.k. "Amnesia-g�nget" i Lund. T�nkte f�rklara n�gra saker som ni snackat om:
1) "Amnesia-g�ngets privata fester" �r egentligen mest jag sj�lv som dragit ihop alla trancediggare i v�nskapskretsen och som mest har vi v�l vart 40pers i v�r nationslokal. Det var iofs skitkul och jag k�nner ett par riktigt bra DJs som bara kommer och spelar/super f�r att det �r kul. Inget knark �r inblandat/till�tet, det �r det heller inte p� den "riktiga" klubben som nationen driver: - Club AmnesiA det �r en vanlig studentklubb som helt enkelt spelar trance (och g�r det bra)
2) Att ha fest h�r nere g�r inte bara p� sommmaren utan �ret runt i princip. Som tj�nsteman (jag �r) kan man hyra lokalen utan personal men iaf tillg�ng till kylar, djb�s, h�gtalare, ljus, r�k - f�r 750kr vilket �r ett mycket �verkomligt pris. Man f�r d� i princip vara d�r hur l�nge man vill under ett dygn (som mest) men dom som bor p� huset uppskattar INTE om man lirar h�g bas efter klockan 2, vilket tar av udden lite av festen vid det klockslaget.
3) Sovplatser... hmmm tja man kan ju alltid h�ra med alla polare. Ni skulle s�kert kunna t�lta p� nationens gr�smatta precis utanf�r - hahah vilken syn det skulle vara!
4) �lder. Tja jag tror man kan vara hur liten som helst typ
De tre sm� fester jag har ordnat d�r har vi inte brytt oss n�got om n�got s�dant (slutet s�llskap med g�stlista). Alla har tagit med egen sprit. Dock skulle man kunna s�lja sprit men d� m�ste festen vara p� en l�rdag - nationen har inte sprittillst�nd p� fredagarna.
Jag ska forts�tta h�lla reda p� den h�r tr�den, varf�r inte kombinera det med en utg�ng p� n�got fett st�lle i K�penhamn (och d�rmed g�ra det till en tv�-dagars fest?)