TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA fest?
Pages (12): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Posted by Vizay on May-23-2002 17:54:

hur blire med oss som inte fyllt 18 d�?

Posted by reveal on May-23-2002 17:56:

quote:
Originally posted by Vitryss
Ass�, verkar juh helt absurt att �ka ner till Lund och festa n�r man bor i Stockholm... d� ska det allt vara n�t speciellt i typ med Club Gorgeous, och det l�r juh inte direkt h�nda i en h�la som Lund, no offence,

det �r ungef�r det jag menar (�ven om lund inte �r en h�la, hade � miljon m�nniskor under karnevalen )

Posted by reveal on May-23-2002 17:57:

quote:
Originally posted by Vizay
hur blire med oss som inte fyllt 18 d�?

eftresom detta kommer att bli en privat (?) fest s� �r det ju inget problem

Posted by mindshooter on May-23-2002 18:06:

quote:
Ass�, verkar juh helt absurt att �ka ner till Lund och festa n�r man bor i Stockholm... d� ska det allt vara n�t speciellt i typ med Club Gorgeous, och det l�r juh inte direkt h�nda i en h�la som Lund, no offence,

Det �r juh upp till var och en...sj�lv tror jag att detta skulle bli n�got alldeled speciellt..med folk man k�nner men inte tr�ffat...och bara Trance musik och s�...en fest som VI ordnat....

Skulle va j�vligt h�rligt st�mning....Jag skulle verkligen inte ha n�got emot att sitta i en bil i 5 timmar om det var med lite trevligt folk och sjysst musik.....satt fan i 24 timmar ner till holland och lika m�nga tillbax....

Posted by Trance Christer on May-23-2002 18:55:

det l�ter ju riktigt trevligt med en T.A fest har inte varit inne p� formuet p� ett tag pga datorstrul .. men en fest s� man f�r tr�ffa alla vore skit kul... det ser jag fram emot

Posted by x-dream on May-23-2002 19:26:

quote:
Ass�, verkar juh helt absurt att �ka ner till Lund och festa n�r man bor i Stockholm...

Klart att det k�nns tungt....Men jag f�r ju ta en resa i vilket fall vart den �n l�ggs festen....cirkus 35 mil till Stockholm eller 40 mil till Lund....

Posted by Vizay on May-23-2002 20:33:

k�nns ju som det �r v�rt tiden � sitta i en bil till sk�ne....e ju van dessutom eftersom jag �ker 5h till landet ett par ggr varje �r

Posted by AC. on May-23-2002 21:18:

quote:

Kanske lite v�l negativ. Som s�kerligen sagts f�rut i Sverige f�r man inte vara kr�sen... Fast saken �r ju den det f�r inte kosta mycket mera �n vad en normal krogrunda h�r hemma i sthlm g�r... Med tanke p� att vi m�ste betala boende och resa dit och tillbaka.
Boende kanske kan fixas p� n�got s�tt tex om n�gon kan f� l�na en gymnastiksal som inte anv�nds vid tillf�llet eventuelt hyra den f�r n�gon hundring en natt, sl�r du ut det p� ett 10-20tal (optimistisk siffra?) personer s� blir det nog inte mera �n 20-30sp�nn per skalle...

Posted by Beamish on May-23-2002 21:21:

gymnastiksal, hyra krog. Den h�r festen b�rjar v�xa n�t oerh�rt f�r att vara en fest f�r er TA's som max kan va 10-15 pers. S� har jag uppfattat det iaf

Posted by Vizay on May-23-2002 21:23:

quote:
Originally posted by Beamish
gymnastiksal, hyra krog. Den h�r festen b�rjar v�xa n�t oerh�rt f�r att vara en fest f�r er TA's som max kan va 10-15 pers. S� har jag uppfattat det iaf

do i sense whine?

Posted by mindshooter on May-24-2002 07:06:

quote:

Om du l�ser hela threaden s� st�r det tydligt att vi m�ste vara minst 30 pers och vi t�nker inte bara vara personer fr�n forumet

Posted by Beamish on May-24-2002 10:58:

d� e det ju ingen speciell TA fest. D� �r det ju s�n Amnesia som reveal snackade om...

Posted by mindshooter on May-25-2002 08:42:

quote:
d� e det ju ingen speciell TA fest. D� �r det ju s�n Amnesia som reveal snackade om...

Kalla det vad du vill men det �r vi som anordnar den och bjuder folk....h�lften av dom som �r d�r �r v�l typ TAs iallafall....

F�r mig kvittar det vad festen kallas eller heter....jag vill g� n�nstans d�r det finns trevligt folk och bra musik... Over and out

Posted by Beamish on May-25-2002 08:48:

D� har jkag missf�rst�tt. Har uppfattat det som om att ni bara skulle �ka enr gemensamt till en Amnesiafest...

Posted by mindshooter on May-25-2002 10:07:

quote:
D� har jkag missf�rst�tt. Har uppfattat det som om att ni bara skulle �ka enr gemensamt till en Amnesiafest...

Nej nej vi skulle hyra klubben eftersom dom sa att dom skulle hyra ut f�r privata fester i sommar...

Posted by reveal on May-28-2002 21:19:

blir det n�t?

Posted by Vizay on May-28-2002 22:27:

ja du....den som lever f�r se *sneglar p� vitryss*

Posted by reveal on Jul-04-2002 09:06:

hur blir det med detta? var v�l ni sthmlare som skulle fixa ihop n�t?

Posted by mindshooter on Jul-04-2002 10:37:

Det sv�ra verkar vara att f� tag i lokal....finns ingen som hittat n�gon....

Posted by reveal on Jul-04-2002 10:41:

har folk verkligen letat?

Posted by Vizay on Jul-06-2002 21:11:

hmmm......ja undrar ja *sneglar p� mind*....

ja detta verkade ju l�ta l�ttare �n det va iaf

Posted by mindshooter on Jul-07-2002 09:03:

quote:
Originally posted by reveal
har folk verkligen letat?

Letat och letat......l�t mig formulera om...ingen verkar veta vart man kan f� tag p� en lokal och d�rmed vet jag inte vart jag ska leta...

Posted by Vizay on Jul-07-2002 22:42:

mind: om vi ska ha det i sthlm s� ring "allt om sthlm" � fr�ga d�r.....kan inte nummret i huvvet men du borde kunna hitta det ganska l�tt iaf...

sometimes it's just so easy

Posted by mindshooter on Jul-08-2002 00:41:

quote:
Originally posted by Vizay
mind: om vi ska ha det i sthlm s� ring "allt om sthlm" � fr�ga d�r.....kan inte nummret i huvvet men du borde kunna hitta det ganska l�tt iaf...

sometimes it's just so easy

Mmm men jag �r inte r�tt man 17 bast och oansvarig hehe.... M�ste ha mer �n lokal..utrustning...allts� h�gtalare och allt s�nt..bla bla

Posted by eXton on Jul-08-2002 08:10:

HappyHappy shite vikken l�ng j�vla tr�d ;-)

oj oj oj.. jag l�ser h�r f�r s�llan men nu har jag iaf pl�jt igenom den d�r tr�den. Det �r jag som �r en i det d�r s.k. "Amnesia-g�nget" i Lund. T�nkte f�rklara n�gra saker som ni snackat om:

1) "Amnesia-g�ngets privata fester" �r egentligen mest jag sj�lv som dragit ihop alla trancediggare i v�nskapskretsen och som mest har vi v�l vart 40pers i v�r nationslokal. Det var iofs skitkul och jag k�nner ett par riktigt bra DJs som bara kommer och spelar/super f�r att det �r kul. Inget knark �r inblandat/till�tet, det �r det heller inte p� den "riktiga" klubben som nationen driver: - Club AmnesiA det �r en vanlig studentklubb som helt enkelt spelar trance (och g�r det bra)

2) Att ha fest h�r nere g�r inte bara p� sommmaren utan �ret runt i princip. Som tj�nsteman (jag �r) kan man hyra lokalen utan personal men iaf tillg�ng till kylar, djb�s, h�gtalare, ljus, r�k - f�r 750kr vilket �r ett mycket �verkomligt pris. Man f�r d� i princip vara d�r hur l�nge man vill under ett dygn (som mest) men dom som bor p� huset uppskattar INTE om man lirar h�g bas efter klockan 2, vilket tar av udden lite av festen vid det klockslaget.

3) Sovplatser... hmmm tja man kan ju alltid h�ra med alla polare. Ni skulle s�kert kunna t�lta p� nationens gr�smatta precis utanf�r - hahah vilken syn det skulle vara!

4) �lder. Tja jag tror man kan vara hur liten som helst typ De tre sm� fester jag har ordnat d�r har vi inte brytt oss n�got om n�got s�dant (slutet s�llskap med g�stlista). Alla har tagit med egen sprit. Dock skulle man kunna s�lja sprit men d� m�ste festen vara p� en l�rdag - nationen har inte sprittillst�nd p� fredagarna.

Jag ska forts�tta h�lla reda p� den h�r tr�den, varf�r inte kombinera det med en utg�ng p� n�got fett st�lle i K�penhamn (och d�rmed g�ra det till en tv�-dagars fest?)

Pages (12): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 »