TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Poll voor nieuwe moderators
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ze zijn helemaal niet gekozen tim ze zijn gewoon aangewezen zo van Hoppa...nog maar ��n erbij......alleen de mods van de andere landelijke fora zijn gekozen....deze 2 dus niet this time it's OUR chance...om eigen mods te kiezen |
geloof jij maar wat je wilt geloven mannetje 
ennu.....de andere landelijke fora die er ook al waren hadden ook geen mods...die zijn er ALLEMAAL later bij gekomen! En die zijn ALLEMAAL gekozen door de members!!!!!! kijk de gegevens er maar op na!
Ik heb optie 1 gekozen. Niet dat ik zeg dat de mods van nu het niet goed doen, kan er niet helemaal over oordelen, ben niet zo heel lang actief hier. Maar de laatste tijd is er gewoon hele boel gedoe rond de mods (1 vooral geloof ik) en denk dat vernieuwing dan geen kwaad zou kunnen.
Eej niet dattik wil k*tten of sow hoor, maarreuhm voor degene die 1 mod weg willen hebben, waarop baseer je* dat? (* = iedereen die tegen 1 mod is) Op het functioneren van die moderator of op de persoon zelluf? Zou je dat laatste doen, dus de mod wegstemmen omdat je 'em niet moet...tsjaah dat lost volleges mij niet veel op. Vind je dattie niet goed functioneert...da's anders...maarreuhm, baseer je dat dan op ��n actie? Ik hebbet dus over het bannen van Jukx...want da's toch geen beslissing van ��n persoontje dacht ik sow. Oftewel: waaraan moet een mod dan volleges jou voldoen?
Welterusten, tot morgen, amen. 
hmmm ik denk meer dat deze actie de druppel is....
... een moderator moet naar mijn mening nl. objectief zijn (en blijven) t.o.v. iedereen... en het is vrij duidelijk dat henkie een beetje heel erg veel hekel heeft aan enkele personen op dit forum... blik in mindere mate ook overigens... maar hij verschuilt dat redelijk goed vinnik
desbetreffend mod heeft lang geleden zijn objectieve broek in de kast gehangen 
hij heeft posts gedelete omdat hij zijn persoonlijke wrok in de weg liet staan
hij is bot tegen members
hij is weinig behulpzaam (zou hij IIG moeten zijn niet) maar gaat daarentegen mensen een beetje voor lul zetten
en het feit dat hij idd gewoon een lul is dat is net de druppel 
en gelukkig vinden de meesten dat