TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Poll voor nieuwe moderators
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by Blik on May-14-2002 13:12:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ze zijn helemaal niet gekozen tim

ze zijn gewoon aangewezen zo van Hoppa...nog maar ��n erbij......alleen de mods van de andere landelijke fora zijn gekozen....deze 2 dus niet

this time it's OUR chance...om eigen mods te kiezen

de andere mods zijn ook aangewezen door swamper van de landelijke forums, alleen de forums die er later zijn bijgekomen hebben wel een keuze gehad.

en er waren toen meerdere mensen die zich aan hadden geboden, en swamper heeft toen idd de keuze gemaakt om ons 2 aan te stellen, en niet zo van hoppa, nog maar een mod erbij, als dat zo was waren we ook allebei geen mod van de Main Forums

Posted by Miss Proximus on May-14-2002 13:15:

geloof jij maar wat je wilt geloven mannetje

ennu.....de andere landelijke fora die er ook al waren hadden ook geen mods...die zijn er ALLEMAAL later bij gekomen! En die zijn ALLEMAAL gekozen door de members!!!!!! kijk de gegevens er maar op na!

Posted by zarch on May-14-2002 13:15:

Ik heb optie 1 gekozen. Niet dat ik zeg dat de mods van nu het niet goed doen, kan er niet helemaal over oordelen, ben niet zo heel lang actief hier. Maar de laatste tijd is er gewoon hele boel gedoe rond de mods (1 vooral geloof ik) en denk dat vernieuwing dan geen kwaad zou kunnen.

Posted by K.nattick on May-14-2002 20:35:

Eej niet dattik wil k*tten of sow hoor, maarreuhm voor degene die 1 mod weg willen hebben, waarop baseer je* dat? (* = iedereen die tegen 1 mod is) Op het functioneren van die moderator of op de persoon zelluf? Zou je dat laatste doen, dus de mod wegstemmen omdat je 'em niet moet...tsjaah dat lost volleges mij niet veel op. Vind je dattie niet goed functioneert...da's anders...maarreuhm, baseer je dat dan op ��n actie? Ik hebbet dus over het bannen van Jukx...want da's toch geen beslissing van ��n persoontje dacht ik sow. Oftewel: waaraan moet een mod dan volleges jou voldoen?

Welterusten, tot morgen, amen.

Posted by kolkiewolkie on May-14-2002 21:37:

hmmm ik denk meer dat deze actie de druppel is....

... een moderator moet naar mijn mening nl. objectief zijn (en blijven) t.o.v. iedereen... en het is vrij duidelijk dat henkie een beetje heel erg veel hekel heeft aan enkele personen op dit forum... blik in mindere mate ook overigens... maar hij verschuilt dat redelijk goed vinnik

Posted by Miss Proximus on May-14-2002 21:38:

desbetreffend mod heeft lang geleden zijn objectieve broek in de kast gehangen

hij heeft posts gedelete omdat hij zijn persoonlijke wrok in de weg liet staan

hij is bot tegen members

hij is weinig behulpzaam (zou hij IIG moeten zijn niet) maar gaat daarentegen mensen een beetje voor lul zetten

en het feit dat hij idd gewoon een lul is dat is net de druppel
en gelukkig vinden de meesten dat

Pages (4): « 1 2 3 [4]