TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sixpack 2002, Leander, Eye-Riz, San, Marco V!
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »

Posted by Little Theseus on Jun-05-2002 20:45:

Kben wel benieuwd hoe laat we nou af gaan spreken op utreg centraal!
Ik zit toch in de schoolkroeg, als dr iemand wil komen, hou je aanbevolen!
Oja, weet iemand eigenlijk WAAR in Utrecht we moeten zijn voor het feest?

IK HEB ER ZIN IN!!!

Tim moet ik nog een xtra zak wiet halen morgen of weet je zeker dat je gestopt bent?

ff totaal wat anders trouwens; vandaag oude bekende Metzz_!! van dit forum tegen het lijf gelopen op school (hij zit op een ander gebouw waar ik niet altijd kom)
Helemaal stomverbaasd dat Jukx gebanned was, er een vote voor mods is geweest enz. enz. - toch lache - we hebben hebben hier toch wel een beetje onze eigen soap

Posted by Opti on Jun-05-2002 21:03:

Metzzz kom trug hoer!

EN Bas, ik bel wel als ik naar Adam kom (denkut wel)

Posted by -TAIS- on Jun-05-2002 21:05:

Had iemand me ff moeten melden van Alpha, had ik vielleicht vandaag nog kaartje kunnen fixen, nu wordt het echt heel lastig, want via de officiele wegen lukt niet meer, prijzen van kaartjes zijn nu al 15 euro als je over wil kopen van anderen heb ik gehoord. Dus idd misschien met Riz mee ofzo als dat kan

OK, 22:30 lijkt mij een mooie tijd om af te spreken voor Central Studios (eerder lukt mij niet en Riz begint om 23:00, dus daar zijn we iig op tijd voor). Jullie moeten lijn 4 nemen richting industrieterrein Cartesiusweg (zelfde als vorige keren met Nexus, tis d'r zowat tegenover). D'r is daar ergens een halte bij Central Studios, vraag anders maar aan buschauffeur (ik ben d'r ook nog nooit geweest).

Ik ga hier dus gewoon van uit... laat ff weten als het anders wordt (post hier maar, ik check morgen nog wel ff paar keer).

Jullie morgen alvast veel fun in A'dam

KHEB ER OOK ZIN IN!!!

Posted by Little Theseus on Jun-05-2002 21:13:

huu beetje laat maar boeiend, harstikke top Tais!

Ik denk niet dat dat erg moeilijk wordt met Alpha.

Echt cool als je naar Amsterdam zou komen Tin!!!

Posted by Opti on Jun-05-2002 21:57:

ik vind 2230 wel best hoor

magrec? hoe laat op station? want jij moet ook kartje hebben neem ik aan

tussen 2145 en 22 ongeveer?

en ahp2002, als Iris draait sta ik HELEMAAL vooraan te gillen als een meisje

"Iris, we love youuuuuu"

en ik neem een extra groot spandoek mee met de tekst "Eye-Riz, WE LOVE YOU" Afz: Tin&Tim

Posted by Eye-Riz on Jun-05-2002 22:13:

ik neem wel een lepel voor je mee Optimus...
pak ik lekker de mike, en dan ga ik zingen 'Optimuts is gek met de lepel in zijn bek'

Route: klopt, lijn vier, het is vlakbij onze feestlokatie.

Misschien dat ik nog een kaartje kan fixen, even rondbellen... ik laat het tegen de middag (uurtje of twee?) hier nog wel weten, oke?

En RV: Leander en ik zullen een plannetje smeden... ik hou Marco bezig met mijn lieftallige knipoogjes, zodat Leander achter Marco's rug om de platenbak in de takel omhoog kan hijsen (die monteren we 's middags natuurlijk al op de goeie plek, zodat niets fout kan gaan)
Zelfde plan is natuurlijk uit te voeren met San, speciaal voor Magrec

Posted by DjRV on Jun-05-2002 22:16:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
En RV: Leander en ik zullen een plannetje smeden... ik hou Marco bezig met mijn lieftallige knipoogjes, zodat Leander achter Marco's rug om de platenbak in de takel omhoog kan hijsen (die monteren we 's middags natuurlijk al op de goeie plek, zodat niets fout kan gaan)
Zelfde plan is natuurlijk uit te voeren met San, speciaal voor Magrec

Geweldig

Posted by Opti on Jun-05-2002 22:53:

fuck

kijk net op website, Leander begint met draaien dus als we er 2230 zijn missen we wel zo'n 40 min van hem.

Jammer, misschien dattie op Nexus volgende keer komt?

Posted by magrec on Jun-06-2002 08:04:

Ja ik ben om 21:45 op station utreg cs me 06=0615346566

als we igg om 22:00 op cs staan en volgens mij staat op de site van sixpack wel hoelaat de bussen naar de tractieweg gaan

Posted by -TAIS- on Jun-06-2002 08:17:

www.9292ov.nl voor de bustijden. Als je de trein vanuit Amsterdam om 21:25 hebt, schijn je iets voor half 11 bij sixpack te zijn, moet je maar ff nakijken.

Posted by Opti on Jun-06-2002 10:40:

quote:
ik neem wel een lepel voor je mee Optimus...
pak ik lekker de mike, en dan ga ik zingen 'Optimuts is gek met de lepel in zijn bek'

MC Eye-Riz!

Posted by New Wave on Jun-06-2002 11:41:

Hey ik kom ook wel effe naar Amsterdam, ik ben nu al brak eigenlijk, wel chill want straks wordt ik nog veeeeeeeeel brakker.....dat wordt echt afzien morgen

Optimus, zullen we effe afspreken om 19:00 ofzo?

mzzl!

Posted by ahp2002 on Jun-06-2002 12:24:

zozo, ik ben er pas om 0.00 ofzo, wie draait er vanaf die tijd?

Posted by Eye-Riz on Jun-06-2002 12:31:

22.00 - 23.00 Leander
23.00 - 01.00 Eye-Riz
01.00 - 03.00 San
03.00 - 04.30 Marco V
04.30 - 05.00 ???

Posted by blighty on Jun-06-2002 12:39:

Bericht van Theesuis

Hi all,

Hierbij een berichtje dat ik zojuist van LT kreeg, hij kan op zijn school niet op het forum posten

Dus bij deze via mij:

Crapz0rz mensen!

Ik sprak net een klasgenoot die gisteravond naar Marco V zou gaan op een een of ander vaag feest in Amsterdam. Het feest moest om 10 uur beginnen echter om 8 uur 's avonds belde Marco V af wegens ziekte. Het feest ging wel door maarja Marco was toch wel de grote publiekstrekker.

ALS HIJ MAAR WEER BETER IS VANAVOND!!!!

Maarre, dan noch, die dj san zal wel ok draaien en Riz en Leander natuurlijk helemaal!! (misschien mag Riz wel langer draaien als Marco V niet komt w00t! )

Tot vanavond mensen!

Greetings,
Blighty

Posted by Partyhardy! on Jun-06-2002 13:15:

Thumbs up

H� partypeople! dankzij Leander reis ik zo ook af naar Utrecht! Echt super bedankt master! Heb er echt super veel zin in! We gaan er een mooi feestje van bouwen! Tot straks!

Posted by magrec on Jun-06-2002 13:18:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
H� partypeople! dankzij Leander reis ik zo ook af naar Utrecht! Echt super bedankt master! Heb er echt super veel zin in! We gaan er een mooi feestje van bouwen! Tot straks!

gezelligggggggg
hehe

Posted by kolkiewolkie on Jun-06-2002 13:37:

Sad

VEEL PLEZIER LEUTE!!!

.. ik ben er niet .. en DAMN wat baal ik daar van..

en eye-riz & leander: suc6 !

prettig weekend

Posted by Opti on Jun-06-2002 13:49:

IK BEN LEKKER IN AMSTERDAM BIJ BAS|
|

NEW WAVE KOMT ZO!!!!!!!!!

Posted by Mack on Jun-06-2002 13:51:

He fellows..

Ik ben er vanavond ook bij. Via Heineken Studentenservice ook een kaartje weten te scoren. Heeft me wel 4 kratten gekost maar ach... je moet wat over hebben voor een leuke party.

Waar is mijn TA-shirt.. fuck..

Greetz,

Posted by Opti on Jun-06-2002 13:53:

ik,. Tim,Bas gaan als de Village People. Ik ben de Indiaa en Timis de politie agent en Bas de cowboy!

Posted by Eye-Riz on Jun-06-2002 13:54:

dr is een kaartje over voor de liefhebber!!!!
moest alpha er niet nog een hebben?

Posted by Opti on Jun-06-2002 13:56:

quote:
dr is een kaartje over voor de liefhebber!!!!
moest alpha er niet nog een hebben?

JAAA ALPHA ALPHA

hebn je Alpha's nr Eye?

Posted by Opti on Jun-06-2002 14:15:

wij zijn klaar met aankleden!
we hebben een foto gemaakt zodat jullie ons zullen herkennen!

mooi he?

Posted by magrec on Jun-06-2002 14:18:

whahaha,

maar goed dat ik niet naar amsterdam kom whehe,

nog ff pitten en tot vanavond...

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »