TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ek 2008
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »

Posted by FCB_Fanatic on Jun-20-2008 18:39:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
't Is gewoon zo, al stellen de Duisters 11 Ronaldinho's op, nog zal iedereen ze haten.

It's all about history, en natuurlijk hun arrogantie, lelijke competitie, lelijk land, lelijke koppen (Kahn + Effenberg), Beckenbauer int algemeen,...

nothing personal

voila

@ Gladius: mooie goal ja, maar dat maakt van hen geen betere ploeg. En goal van het tornooi? echt wel niet �h

Posted by FCB_Fanatic on Jun-20-2008 21:19:

Turkije maakt nog 1-1

dit komt Kroati� volgens mij niet meer te boven. Dat gaat volgens mij mentaal z��r zwaar wegen tijdens de strafschoppen: je gekwalificeerd wanen en dan enkele seconden voor het einde nog de 1-1 incasseren.

Posted by Jasperovitsj on Jun-20-2008 21:20:

SENSATIE

Gaan R�st�!

Posted by FCB_Fanatic on Jun-20-2008 21:30:

zoals verwacht, de Kroaten die er in de penalties onderdoor gaan ... 2 missers en R�st� die er dan nog ��n pakt

Posted by The_G0dfather on Jun-20-2008 21:37:

zot matchske

Posted by Zehra on Jun-20-2008 22:26:

omfg

Posted by E-motion_error on Jun-20-2008 23:25:

Das dus al zeker 1 kutploeg in de finale

Posted by Gladius on Jun-21-2008 09:00:

lol dat was echt ongelooflijk, voor den 3de keer flikken ze da nu al!

Posted by Push2005 on Jun-21-2008 11:07:

Tegen Duitsland worden ze toch ingeblikt.

Laten we hopen op een finale Duitsland - Nederland

Posted by Zehra on Jun-21-2008 11:13:

quote:
Originally posted by Push2005
Tegen Duitsland worden ze toch ingeblikt.

da werd ook gezegd over de 2 vorige matchen. wait & see

Posted by Config on Jun-21-2008 11:28:

heeft ni veel gescheeld en ze waren nu ook ingeblikt. en het zou eigenlijk wel verdiend geweest zijn ook. Kvind het erg sneu voor Croati�

Posted by Jasperovitsj on Jun-21-2008 11:38:

Turkije is het nieuwe Duitsland.

Posted by FCB_Fanatic on Jun-21-2008 14:01:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Turkije is het nieuwe Duitsland.

dat ze dat dan maar bewijzen tegen het "oude" Duitsland eh

Posted by Devilex on Jun-21-2008 14:04:

Ik liep gisteravond toevallig in de overpoort in Gent, en iets na het einde van de wedstrijd een hele kolonne Turken met vlaggen al claxonerend door de straat...

Posted by Jasperovitsj on Jun-21-2008 19:18:

Damn, Van Der Sar is echt wel de held van Oranje. Ok�, ze scoren zelf wel vlotjes, maar wat hij er al heeft uitgehaald, niet normaal

Posted by Jasperovitsj on Jun-21-2008 21:16:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik verwacht de Italianen en de Russen (oh ja hoor), maar ik hoop stiekem wel op de Spanjaarden.

En de Russen komen op kruissnelheid. Wat een match, Holland heeft nooit een vuist kunnen maken. En die spitsen, ni normaal. Arshavin + Pavlyuchenko =

Posted by FUSyke on Jun-21-2008 21:17:

Die Hollanders ff lekker gepakt door de Russen

Posted by FenixStyle on Jun-21-2008 21:19:

En ze huppen met z'n allen, huppen met z'n allen, ze huppen met z'n allen weer naar huis!!

En zoals Rusland speelde, hebben ze die kwalificatie dubbel en dik verdiend!

Posted by The_G0dfather on Jun-21-2008 21:57:

dutsland, turkije en rusland in de halve finale

en nu mss nog s de catnaccio boys

flopperdeflop in my book

hopelijk presteert Spanje niet ondermaats om de boel alsnog wat te redden

Posted by E-motion_error on Jun-21-2008 23:40:

Eerste ploeg die zich verdiend plaatst voor de halve finale, eerste ploeg in halve finale die aantrekkelijk voetbal brengt...ik heb een nieuwe favoriete ploeg voor dit EK!

Posted by Jasperovitsj on Jun-21-2008 23:45:

Morgen de Spanjolen hopelijk door, en dan een superspectaculaire halve finale tegen dit Rusland

Posted by FCB_Fanatic on Jun-22-2008 01:04:

De eerste match begonnen ze nog goed maar zakten ze daarna tegen de Spanjaarden enorm weg met een 4-1 als resultaat. Tegen Griekenland was het al beter en tegen Zweden zag je bij vlagen ook al enorm goed technisch combinatievoetal. Maar nu pas is het echte Rusland opgestaand ... EINDELIJK brengen ze hetgeen ik van hen verwacht had met een oververdiende 3-1 als resultaat

ze hebben Nederland gewoon weggeblazen, dit was voor mij veel indrukwekkender dan hetgeen Nederland tegen Frankrijk en Itali� liet zien. In die matchen speelden Nederland wel goed, maar vond ik ze ook niet overtuigen. Ze scoorden daar op de juiste momenten en hadden het geluk dat de tegenstander zn kansen niet afmaakten. Vooral op de tegenaanval waren ze toen sterk. Tegen dit Rusland kregen ze de kans gewoon niet om op de tegenaanval te spelen. Ze werden weggetikt door het zuivere voetbal van de Russen, die in balverlies ook nog eens enorm goed opzaten en als een sterk blok verdedigden.

Ik kijk al uit naar morgen, naar Itali� - Spanje ... en natuurlijk naar de volgende match van de Russen

p.s.: achteraf ook nog een goeie analyse van MDG op VT4 waar ik mij perfect in kon vinden. Als het goed is mag het gezegd worden

Posted by Gladius on Jun-22-2008 07:38:

Ik sluit me daar volledig bij aan FCB!
Toch een zalig EK vind ik, met weeral een pak verassingen. En deze keer niet een verdedigend blok zoals Griekenland 4 jaar geleden, maar �cht een enorm goed voetballend team. Zoals gezegd op tv: als neutrale kijker kan je niet anders dan onder de indruk zijn van zo'n soort voetbal. (behalve Progrez natuurlijk =p)

Vanavond de clash, hrhrhrhhr

Posted by Gevork on Jun-22-2008 09:42:

Wat een match van Rusland.
Prachtig gewoon, al van de 1ste minuut hielden ze de nederlanders in bedwang.
Nederland kon gewoon nix doen, ze wisten gewoonweg niet wat te doen! Memorabele match.
Goooooooo Russia Goooooooo

Posted by FCB_Fanatic on Jun-22-2008 19:10:

De Italianen hebben al direct hun intenties duidelijk gemaakt, ze zijn al onmiddellijk begonnen met hun typisch speelstijl: eerst alles gesloten houden en als er een mogelijkheid is zullen ze er op de counter wel proberen eentje binnen te tikken. Eenmaal dat dan gebeurt houden ze alles dan definitief gesloten.

Dat die rotploeg er maar vlug uit ligt

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »