TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ek 2008
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather 't Is gewoon zo, al stellen de Duisters 11 Ronaldinho's op, nog zal iedereen ze haten. It's all about history, en natuurlijk hun arrogantie, lelijke competitie, lelijk land, lelijke koppen (Kahn + Effenberg), Beckenbauer int algemeen,... nothing personal |

Turkije maakt nog 1-1
dit komt Kroati� volgens mij niet meer te boven. Dat gaat volgens mij mentaal z��r zwaar wegen tijdens de strafschoppen: je gekwalificeerd wanen en dan enkele seconden voor het einde nog de 1-1 incasseren.
SENSATIE
Gaan R�st�!
zoals verwacht, de Kroaten die er in de penalties onderdoor gaan ... 2 missers en R�st� die er dan nog ��n pakt
zot matchske 
omfg 
Das dus al zeker 1 kutploeg in de finale
lol dat was echt ongelooflijk, voor den 3de keer flikken ze da nu al!
Tegen Duitsland worden ze toch ingeblikt.
Laten we hopen op een finale Duitsland - Nederland 
| Originally posted by Push2005 Tegen Duitsland worden ze toch ingeblikt. |
heeft ni veel gescheeld en ze waren nu ook ingeblikt. en het zou eigenlijk wel verdiend geweest zijn ook. Kvind het erg sneu voor Croati�
Turkije is het nieuwe Duitsland.
| Originally posted by Jasperovitsj Turkije is het nieuwe Duitsland. |
Ik liep gisteravond toevallig in de overpoort in Gent, en iets na het einde van de wedstrijd een hele kolonne Turken met vlaggen al claxonerend door de straat...
Damn, Van Der Sar is echt wel de held van Oranje. Ok�, ze scoren zelf wel vlotjes, maar wat hij er al heeft uitgehaald, niet normaal 
| Originally posted by Jasperovitsj Ik verwacht de Italianen en de Russen (oh ja hoor), maar ik hoop stiekem wel op de Spanjaarden. |
Die Hollanders ff lekker gepakt door de Russen
En ze huppen met z'n allen, huppen met z'n allen, ze huppen met z'n allen weer naar huis!! 
En zoals Rusland speelde, hebben ze die kwalificatie dubbel en dik verdiend! 
dutsland, turkije en rusland in de halve finale
en nu mss nog s de catnaccio boys
flopperdeflop in my book
hopelijk presteert Spanje niet ondermaats om de boel alsnog wat te redden
Eerste ploeg die zich verdiend plaatst voor de halve finale, eerste ploeg in halve finale die aantrekkelijk voetbal brengt...ik heb een nieuwe favoriete ploeg voor dit EK!
Morgen de Spanjolen hopelijk door, en dan een superspectaculaire halve finale tegen dit Rusland 
De eerste match begonnen ze nog goed maar zakten ze daarna tegen de Spanjaarden enorm weg met een 4-1 als resultaat. Tegen Griekenland was het al beter en tegen Zweden zag je bij vlagen ook al enorm goed technisch combinatievoetal. Maar nu pas is het echte Rusland opgestaand ... EINDELIJK brengen ze hetgeen ik van hen verwacht had met een oververdiende 3-1 als resultaat
ze hebben Nederland gewoon weggeblazen, dit was voor mij veel indrukwekkender dan hetgeen Nederland tegen Frankrijk en Itali� liet zien. In die matchen speelden Nederland wel goed, maar vond ik ze ook niet overtuigen. Ze scoorden daar op de juiste momenten en hadden het geluk dat de tegenstander zn kansen niet afmaakten. Vooral op de tegenaanval waren ze toen sterk. Tegen dit Rusland kregen ze de kans gewoon niet om op de tegenaanval te spelen. Ze werden weggetikt door het zuivere voetbal van de Russen, die in balverlies ook nog eens enorm goed opzaten en als een sterk blok verdedigden.
Ik kijk al uit naar morgen, naar Itali� - Spanje ... en natuurlijk naar de volgende match van de Russen
p.s.: achteraf ook nog een goeie analyse van MDG op VT4 waar ik mij perfect in kon vinden. Als het goed is mag het gezegd worden 
Ik sluit me daar volledig bij aan FCB!
Toch een zalig EK vind ik, met weeral een pak verassingen. En deze keer niet een verdedigend blok zoals Griekenland 4 jaar geleden, maar �cht een enorm goed voetballend team. Zoals gezegd op tv: als neutrale kijker kan je niet anders dan onder de indruk zijn van zo'n soort voetbal. (behalve Progrez natuurlijk =p)
Vanavond de clash, hrhrhrhhr 
Wat een match van Rusland.
Prachtig gewoon, al van de 1ste minuut hielden ze de nederlanders in bedwang.
Nederland kon gewoon nix doen, ze wisten gewoonweg niet wat te doen! Memorabele match.
Goooooooo Russia Goooooooo
De Italianen hebben al direct hun intenties duidelijk gemaakt, ze zijn al onmiddellijk begonnen met hun typisch speelstijl: eerst alles gesloten houden en als er een mogelijkheid is zullen ze er op de counter wel proberen eentje binnen te tikken. Eenmaal dat dan gebeurt houden ze alles dan definitief gesloten.
Dat die rotploeg er maar vlug uit ligt