TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (18): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
| quote: |
| Originally posted by Devilex De matchen van zaterdag laten ze in Studio 1 op zaterdag zien, redelijk stom want dan ben ik meestal op zwier. |
PSV geeft Milan Jovanovic op
di 19/08/08 - Als Standard de prijs van Milan Jovanovic niet laat zakken, dan geeft PSV de Servische aanvaller op. De Nederlandse kampioen heeft de onderhandelingen met de Belgische kampioen stopgezet.
| Originally posted by Devilex PSV geeft Milan Jovanovic op di 19/08/08 - Als Standard de prijs van Milan Jovanovic niet laat zakken, dan geeft PSV de Servische aanvaller op. De Nederlandse kampioen heeft de onderhandelingen met de Belgische kampioen stopgezet. |
"Vincent Kompany naar Manchester City"
De duitsers willer er precies vanaf.
lees het ook net.
al� hup, vlieg hem weer na Bejing 
Reports have emerged that Hamburger SV have accepted a bid from Manchester City for Belgian defender Vincent Kompany, believed to be in the region of �13.8million.
Mbokani gaat precies voor topschutter dit seizoen
| Originally posted by Devilex Mbokani gaat precies voor topschutter dit seizoen |
| Originally posted by lievez Is da normaal ni op zondag in Studio 1, dat ze alle matchen laten zien + gasten ? gisteren wast gene vetten, paar matchkes laten zien en geen gasten |
Peter Morren is mijne nieuwen held!
haha, wat een sukkel, hij heeft de hele 2de helft en de verlengingen uit het oog verloren omdat ie aan het tateren was hoe erg Standard het verdiende om door te gaan. Tja, de wereld van die jongen stortte in toen Liverpool scoorde.
Het blijft toch jammer dat Standard niet door gaat natuurlijk. Over de twee wedstrijden gezien hadden ze dat eigenlijk wel verdiend.
| Originally posted by Real Peter Morren is mijne nieuwen held! |
Sinds gisteren 2 fanclubs op facebook. Hoe zou dat nu toch komen.
http://www.new.facebook.com/group.php?gid=32644208311
| Originally posted by FenixStyle Wat heb ik me btw vandaag opgejaagd aan het commentaar van Peter Morren tijdens Liverpool-Standard. Dat ge tijdens zo'n match wat chauvinisme toont, bon ok. Maar de manier waarop hij commentaar gaf, was echt wel overdreven.. |
inderdaad. dit ging er echt over, al was een gezonde portie chauvinisme hier wel toegelaten.
En Standard mag nog eens naar Liverpool, maar nu tegen Everton 
Dit zou toch moeten lukken hoor voor de Rouches.
Wat Brugge ginder in Zwitserland gaat uitsteken daar heb ik mijn twijfels bij, ik moet ver in mijn geheugen graven om nog een (Europese) match te vinden waarin club mij nog eens kon overtuigen.
| Originally posted by Devilex Dit zou toch moeten lukken hoor voor de Rouches. Wat Brugge ginder in Zwitserland gaat uitsteken daar heb ik mijn twijfels bij, ik moet ver in mijn geheugen graven om nog een (Europese) match te vinden waarin club mij nog eens kon overtuigen. |
0-3 na een kwartier 
Tubeke zal vree rap weer in 2e zitten precies
vrij zwak Club Brugge gisteravond (vooral in de tweede helft) tegen een ontzettend zwak Tubeke. De hand van Cartier wordt daar bovendien ook al weer duidelijk ... hard, harder, hardst ... pure beenbrekerij dat hij die mannen laat doen. Gelukkig hebben de spelers van Club er niets aan over gehouden
meh, Antwerp-Lierse was maar een matige match. Als er iemand moest winnen was het eigenlijk eerder Lierse. 'T is te hopen dat Bouchouari & Coulibaly rap inzetbaar zijn van voor, want het was echt om te schreeuwen.
pfff
er zijn geruchten dat Barda nog getransfereerd gaat worden naar een Russische Club. Genk zou er veel geld voor krijgen en ze zouden ook al rond zijn met een vervanger.
| Originally posted by Gladius meh, Antwerp-Lierse was maar een matige match. Als er iemand moest winnen was het eigenlijk eerder Lierse. 'T is te hopen dat Bouchouari & Coulibaly rap inzetbaar zijn van voor, want het was echt om te schreeuwen. pfff |

ik zat int midden van tribune 2 boven de grote ingang.
in de 2de helft viel er inderdaad aan beide kanten niets te beleven, en aangezien ze in de eerste helft beiden een paar kansen hadden, was een gelijkspel inderdaad misschien de juiste uitslag.