TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (18): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Posted by lievez on Aug-18-2008 09:52:

quote:
Originally posted by Devilex
De matchen van zaterdag laten ze in Studio 1 op zaterdag zien, redelijk stom want dan ben ik meestal op zwier.

idem, dermee...

Posted by Devilex on Aug-19-2008 07:03:

PSV geeft Milan Jovanovic op

di 19/08/08 - Als Standard de prijs van Milan Jovanovic niet laat zakken, dan geeft PSV de Servische aanvaller op. De Nederlandse kampioen heeft de onderhandelingen met de Belgische kampioen stopgezet.

Posted by FCB_Fanatic on Aug-19-2008 10:24:

quote:
PSV geeft Milan Jovanovic op

di 19/08/08 - Als Standard de prijs van Milan Jovanovic niet laat zakken, dan geeft PSV de Servische aanvaller op. De Nederlandse kampioen heeft de onderhandelingen met de Belgische kampioen stopgezet.

wie weet doet Jovanovic nu wel een "Defour'ke" ... hij heeft er volgens mij wel het karakter voor

Posted by MikeVee on Aug-21-2008 14:00:

"Vincent Kompany naar Manchester City"

De duitsers willer er precies vanaf.

Posted by lievez on Aug-21-2008 14:10:

lees het ook net.

al� hup, vlieg hem weer na Bejing

Posted by lievez on Aug-21-2008 14:14:

Reports have emerged that Hamburger SV have accepted a bid from Manchester City for Belgian defender Vincent Kompany, believed to be in the region of �13.8million.

Posted by Devilex on Aug-23-2008 17:57:

Mbokani gaat precies voor topschutter dit seizoen

Posted by FCB_Fanatic on Aug-24-2008 01:20:

quote:
Mbokani gaat precies voor topschutter dit seizoen

en cercle voor degradatie

zo hebben we het graag

Posted by FenixStyle on Aug-27-2008 21:52:

quote:
Originally posted by lievez
Is da normaal ni op zondag in Studio 1, dat ze alle matchen laten zien + gasten ?

gisteren wast gene vetten, paar matchkes laten zien en geen gasten

De normale Studio1 op zondag en maandag keren vanaf volgend weekende week terug. (tesamen met het nieuwe tv-seizoen dus)

Al staat Studio1 op maandag voorlopig wel nog maar gepland tot in december, de VRT had het programma eerst zelfs helemaal willen afschaffen..

Wat heb ik me btw vandaag opgejaagd aan het commentaar van Peter Morren tijdens Liverpool-Standard. Dat ge tijdens zo'n match wat chauvinisme toont, bon ok. Maar de manier waarop hij commentaar gaf, was echt wel overdreven..

Posted by Real on Aug-27-2008 22:01:

Peter Morren is mijne nieuwen held!

Posted by Config on Aug-27-2008 22:56:

haha, wat een sukkel, hij heeft de hele 2de helft en de verlengingen uit het oog verloren omdat ie aan het tateren was hoe erg Standard het verdiende om door te gaan. Tja, de wereld van die jongen stortte in toen Liverpool scoorde.

Het blijft toch jammer dat Standard niet door gaat natuurlijk. Over de twee wedstrijden gezien hadden ze dat eigenlijk wel verdiend.

Posted by djcresto on Aug-28-2008 06:18:

quote:
Originally posted by Real
Peter Morren is mijne nieuwen held!

Ongeloofelijk hilarisch en irritant tegelijk. Tmoet een nieuwe kunstvorm zijn.

Posted by djcresto on Aug-28-2008 06:27:

Sinds gisteren 2 fanclubs op facebook. Hoe zou dat nu toch komen.

http://www.new.facebook.com/group.php?gid=32644208311

Posted by FCB_Fanatic on Aug-28-2008 06:59:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Wat heb ik me btw vandaag opgejaagd aan het commentaar van Peter Morren tijdens Liverpool-Standard. Dat ge tijdens zo'n match wat chauvinisme toont, bon ok. Maar de manier waarop hij commentaar gaf, was echt wel overdreven..

ik heb op het Club Brugge forum eigenlijk een bijna identieke reply gegeven ... vond die commentaar bij momenten echt op het kinderlijke afgaan

Posted by Gladius on Aug-28-2008 15:11:

inderdaad. dit ging er echt over, al was een gezonde portie chauvinisme hier wel toegelaten.

Posted by BZRK on Aug-29-2008 12:54:

En Standard mag nog eens naar Liverpool, maar nu tegen Everton

Posted by Devilex on Aug-29-2008 13:09:

Dit zou toch moeten lukken hoor voor de Rouches.
Wat Brugge ginder in Zwitserland gaat uitsteken daar heb ik mijn twijfels bij, ik moet ver in mijn geheugen graven om nog een (Europese) match te vinden waarin club mij nog eens kon overtuigen.

Posted by FCB_Fanatic on Aug-29-2008 17:18:

quote:
Dit zou toch moeten lukken hoor voor de Rouches.
Wat Brugge ginder in Zwitserland gaat uitsteken daar heb ik mijn twijfels bij, ik moet ver in mijn geheugen graven om nog een (Europese) match te vinden waarin club mij nog eens kon overtuigen.

2 seizoenen geleden (vorig jaar natuurlijk niet, toen lagen ze er vlug uit):
Club Brugge - Boekarest
Club Brugge - Leverkusen
Besiktas - Club Brugge

helaas werd het spel toen niet in resultaten omgezet

Posted by Config on Aug-29-2008 19:12:

0-3 na een kwartier

Posted by djcresto on Aug-29-2008 20:26:

Tubeke zal vree rap weer in 2e zitten precies

Posted by FCB_Fanatic on Aug-30-2008 12:35:

vrij zwak Club Brugge gisteravond (vooral in de tweede helft) tegen een ontzettend zwak Tubeke. De hand van Cartier wordt daar bovendien ook al weer duidelijk ... hard, harder, hardst ... pure beenbrekerij dat hij die mannen laat doen. Gelukkig hebben de spelers van Club er niets aan over gehouden

Posted by Gladius on Aug-31-2008 16:31:

meh, Antwerp-Lierse was maar een matige match. Als er iemand moest winnen was het eigenlijk eerder Lierse. 'T is te hopen dat Bouchouari & Coulibaly rap inzetbaar zijn van voor, want het was echt om te schreeuwen.
pfff

Posted by FCB_Fanatic on Aug-31-2008 17:26:

er zijn geruchten dat Barda nog getransfereerd gaat worden naar een Russische Club. Genk zou er veel geld voor krijgen en ze zouden ook al rond zijn met een vervanger.

Posted by christina on Sep-01-2008 00:07:

quote:
Originally posted by Gladius
meh, Antwerp-Lierse was maar een matige match. Als er iemand moest winnen was het eigenlijk eerder Lierse. 'T is te hopen dat Bouchouari & Coulibaly rap inzetbaar zijn van voor, want het was echt om te schreeuwen.
pfff

ik zou eerder zeggen dat de score eerlijk was, ze waren gelijk aan elkaar. lierse was echt geen haartje beter hoor

waar zat ge trouwens ongeveer? wij op tribune 2

Posted by Gladius on Sep-01-2008 09:23:

ik zat int midden van tribune 2 boven de grote ingang.
in de 2de helft viel er inderdaad aan beide kanten niets te beleven, en aangezien ze in de eerste helft beiden een paar kansen hadden, was een gelijkspel inderdaad misschien de juiste uitslag.

Pages (18): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »