TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party
Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
mmm de heen weg moe wel lukken van nijmegen is ede met de trein 25 min.. maar terug moe ik meerijden met iemand naar nijmegen (mmm blightly, ding? iemand van jullie wheels 
) anders word het 3 uur vertoeven op het station 
Als ik vervoer kan regelen ben ik zeker van de partij.....moek ff gaan uitzoeken dan of ff heel snellie mn rijbewijs halen 
ik wil ooooook!

| quote: |
| Originally posted by Chicane Trouwens, wie gaat er MC'en die avond? |
OPtimus, we moeten nog even een nieuw reportoire schrijven!!
dus.....
komt iedereen wel? en neemt iedereen genoeg vrienden mee? 
heoveel man kan er in die tent? is die Antiphus lekker? of moet ik een kanje wagen op die Bellie die gaat draaien? lol 
| Originally posted by Miss Proximus dus..... komt iedereen wel? en neemt iedereen genoeg vrienden mee? ![]() heoveel man kan er in die tent? is die Antiphus lekker? of moet ik een kanje wagen op die Bellie die gaat draaien? lol |
| Originally posted by New Wave OPtimus, we moeten nog even een nieuw reportoire schrijven!! |

| Originally posted by Optimus ik kan wel tussendoor een nummertje zingen van Volumia! hoor, heb net de dvd gekeken van hen ![]() ![]() |
Volumia! krijgt nieuw gezicht.
Hilversum- Een aantal maanden nadat de voorzanger van de groep Volumia! de band heeft verlaten is vollop nagedacht over een nieuw gezicht voor de band. Specifiek wil de platenmaatschappij van Volumia niet zijn. De geruchten gaan rond dat een nieuw talent uit de omgeving Den Haag Volumia! naar de top zal leiden. ANP
Ik kom denk ik met het autotje uit enschede maar tegen die tijd post ik wel of ik nog plek vrij heb!
AXi is ook van de partij!!!
M'n eerste post op het TA Forum!!!
Ede is voor mij om de hoek, dus ik kom zeker ff kijkuh!
Laters, dudes!
Re: AXi is ook van de partij!!!
| Originally posted by AXi M'n eerste post op het TA Forum!!! Ede is voor mij om de hoek, dus ik kom zeker ff kijkuh! Laters, dudes! |
alles gaat door en is geregeld dus? die datum staat vast?
Heej nerds! wel reageren op mijn vraag! En wat staat vast qua line up?
| Originally posted by Optimus Heej nerds! wel reageren op mijn vraag! En wat staat vast qua line up? |
de line up staat vast........en dat wist je al want dat heb ik tijdens het pijpen al 300 keer gezegt...
als jij zo'n stuk rookworst in je mond hebt dan hoor ik toch nix als jij wat uitkraamt tijdens het liken en zuigen
HET GAAT DEFINITIEF DOOR!!!!!!!!!!!!!

mooi man! en waarom staat er geen line up?
Ik denk dat ik ook wel kom.
hey petrus... als je gaat, hoe ga je dan ??
Anders wil ik wel rijen maar....
Dan moet je wel effe ontnuchteren in de auto !
Of regelen we een busje ?
| Originally posted by Smirnoff Dan moet je wel effe ontnuchteren in de auto ! |

de dag erna is FFWD. In een ker door denk ik

| Originally posted by Optimus mooi man! en waarom staat er geen line up? |
Ik zou ook wel willen komen maar ben dan helaas op vakantie