TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Olympische spelen
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
En wederom een wereldrecord van Phelps...
lol:
di 12/08/08 - Vincent Kompany kan maar geen afscheid nemen van Peking. De verdediger moest van zijn Duitse club Hamburg dinsdag terugkeren naar Europa. Maar Kompany miste zijn vlucht omdat hij zijn paspoort was vergeten
| quote: |
| Originally posted by djcresto di 12/08/08 - Vincent Kompany kan maar geen afscheid nemen van Peking. De verdediger moest van zijn Duitse club Hamburg dinsdag terugkeren naar Europa. Maar Kompany miste zijn vlucht omdat hij zijn paspoort was vergeten |
Ik ken er eentje die dit seizoen niet veel meer in actie zal komen bij Hamburg!
| Originally posted by djcresto di 12/08/08 - Vincent Kompany kan maar geen afscheid nemen van Peking. De verdediger moest van zijn Duitse club Hamburg dinsdag terugkeren naar Europa. Maar Kompany miste zijn vlucht omdat hij zijn paspoort was vergeten |
| Originally posted by Push2005 LOL Dat Kanovaren dat ze nu uitzenden is echt gestoord; wat een sport |
Er stond een Togolees op plaats 1 na de eerste heat, wat een enorme verrassing was en kon leiden tot de eerste medaille ooit voor Togo. In de 2de heat was ie nog net snel genoeg voor het brons en van puur contentement heeft ie zijn peddel in 2 geslagen
Zo meteen de reeksen van de 100m vrije. Met Vandenhoogenband en onze landgenoot Grandjean!
morgen komen weer een aantal landgenoten die in actie:
- Judo: -70 kg C.Jacques (na 6.00u)
- Beach-volley: Groepswedstrijd Belgi� - Zwitserland (7.00u)
- Zeilen: E.Van Acker, laser radial - 2 regatta's (7.00u)
- Wielrennen: Tijdrit M.Monfort (8.39u)
- Roeien: Halve finales skiff T.Maeyens (9.10u)
- Roeien: Halve finales dubbeltwee Raes/Poelvoorde (10.30u)
- Tennis: Achtste finale O.Rochus - Gonzalez (Chl) (vanaf 10.00u)
- Tennis: Tweede rondeDarcis/O.Rochus - Andrejev/Davydenko (Rus) (vanaf 10.00u)
- Hockey: Groepswedstrijd Belgi� - Duitsland (12.30u)
- Zwemmen: 200 m school - reeksen (v) E.Matthysen (13.40u)
- Voetbal: Groepswedstrijd Nieuw-Zeeland - Belgi� (13.45u)
morgen proberen toch zoveel mogelijk mee te pikken, zal er een beetje vanaf hangen hoe laat ik mijn bed uit geraak. De namiddag (vanaf de hockey) is in ieder geval al een zekerheid 
- Tennis: Achtste finale O.Rochus - Gonzalez (Chl) (vanaf 10.00u)
- Tennis: Tweede rondeDarcis/O.Rochus - Andrejev/Davydenko (Rus) (vanaf 10.00u)
euh?
integraal dan?
Hmm, kga proberen op te staan voor de tijdrit bij de mannen. Of het gaat lukken is een andere vraag, want ik heb nog een paar uurkes thesissen voor de boeg. 
voor zij die er niet genoeg van krijgen en wat andere sporten willen meepikken:
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/
All�, Michael Phelps is officieel de grootste olympi�r aller tijde met zijn 10de gouden medaille
En er zullen er nog wel een paar volgen deze week...
| Originally posted by Jasperovitsj All�, Michael Phelps is officieel de grootste olympi�r aller tijde met zijn 10de gouden medaille En er zullen er nog wel een paar volgen deze week... |

| Originally posted by Jasperovitsj All�, Michael Phelps is officieel de grootste olympi�r aller tijde met zijn 10de gouden medaille En er zullen er nog wel een paar volgen deze week... |
Gustav Erik Larsson is goed op weg (pun intended) om de verrassing in de tijdrit bij de mannen te worden 
'De Hongaar Janos Baranyai heeft tijdens het gewichtheffen tot 77 kg zijn rechterelleboog verdraaid.'
die foto ziet er al best grellig uit, ik heb precies geen behoefte om de beelden te zien 
Damn, dat zag er bijzonder pijnlijk uit 
Haroun scoort de 0-1 voor Belgi� \o/
Al vijf rode kaarten in drie matchen. 
Blijkbaar weer veel kansen laten liggen?
Yes indeed.
Nu chinese turnsters aka kinderarbeid
bah we moesten minstens 5-0 gewonnen hebben.. hopelijk zijn de Belgen wat gemotiveerder voor doel in de kwartfinales
| Originally posted by Config bah we moesten minstens 5-0 gewonnen hebben.. hopelijk zijn de Belgen wat gemotiveerder voor doel in de kwartfinales |
| Originally posted by Config bah we moesten minstens 5-0 gewonnen hebben.. hopelijk zijn de Belgen wat gemotiveerder voor doel in de kwartfinales |
net Lithouwen - Rusland gezien in het basketbal ... goeie match 
leuk om even te zien basket, maar zo'n heel match dat lukt me toch niet.