TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »


Posted by SnuggLe on Jun-25-2002 21:33:

quote:
Originally posted by Jappio
Jep


Ja die ja
Foute foto, niet?

Het kaaaaaaaaaaaaaaaaan zijn dat ik een blauwe blousje met ruitjes aantrek van tony billkrikker. Maar hou het maar op deze roode (hehehe, ik ben net een vrouw )

Enneh..ik heb echt ZIN in de meeting!
Wil wel ff Limo drinken RV en Donna! En sneak mij ook ff backstage, zodat ik wat leuke pix kan maken

Greetz,
SnuggLe


Posted by SnuggLe on Jun-25-2002 21:46:

Oh, en uit betrouwbare bron vernam ik net dat Dhr. Henkie Henk vip tickets heeft:

VIP tickets IMPULZ
krrraaaaa

Dus..be prepared

Greetz,
SnuggLe


Posted by Donna on Jun-26-2002 05:57:

Owww cooool,dus henk en wij gaan gezellig een koppie thee backstage drinken


Posted by SnuggLe on Jun-26-2002 07:25:

quote:
Originally posted by Donna
Owww cooool,dus henk en wij gaan gezellig een koppie thee backstage drinken


Neeeeeeheeeeeeej, LIMO!

Greetz,
SnuggLe


Posted by Donna on Jun-26-2002 11:43:

hahaha nee k denk dat Henk meer een theemutsje is


Posted by SnuggLe on Jun-26-2002 13:30:

Iemand die gaat en snoepies heeft?

Greetz,
SnuggLe


Posted by Opti on Jun-26-2002 13:51:

wil je slikken dan? ghehehe


Posted by Donna on Jun-26-2002 14:13:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Iemand die gaat en snoepies heeft?

Greetz,
SnuggLe


yeh


Posted by SnuggLe on Jun-26-2002 15:21:

quote:
Originally posted by Optimus
wil je slikken dan? ghehehe


Eigenlijk nog nooit gedaan.. maar er moet een eerste keer zijn.
Wil het gewoon ein mal proberen, verder nie.

Greetz,
SnuggLe


Posted by basvh on Jun-26-2002 20:47:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oke mensen, de meeting komt dichterbij...... ImpulZ is zaterdag al!!!

Ik heb een digitale camera bij me (alssie door de security heenkomt! ) dus daar kan je me aan herkennen
Greetz,
SnuggLe


ik zit te twijfelen of ik me digitale meeneem, als ie niet door de securtiy kom wat moet ik er dan mee. ben niet met de auto dus zou niet weten wat ik er dan zou mee moeten dan. maar digitale meenenen is wel vet.

voor degene die het nog niet wisten, ik ben 2 meter lang en 2cms dus als je om 1 uur een lange darm vooraan ziet staan. thats me


Posted by Partyhardy! on Jun-27-2002 09:29:

Smiling Frog

Woohoo! nog maar 2 nachtjes slapen! Heb er zin in!!!!!


Posted by -TAIS- on Jun-27-2002 10:50:

Ik heb nog een kaartje te koop. 20 euro! Mailen naar [email protected] als je em moet


Posted by kolkiewolkie on Jun-27-2002 11:25:

ERNSTIGE OVERSCHOT AAN KAARTEN HIERO!



hehe, gisteravond via de phone er 2 besteld voor 25 pleuro p/stuk... wint die girlie er ineens TWEE

zit ik met 4 kaarten

ik zal es zien wat ik er mee doe... heb je interesse, meel me dan.


Posted by kolkiewolkie on Jun-27-2002 11:47:

CORRECTIE

ik heb nu ZES kaarten

UDC MOET wel een ENORM overschot hebben ofzo, ze worden echt GEDUMPT

vanavond maar es ff wat rondbellen... word gezelli

2e keer was voor mij raak

[serieus]
vraagje, voelen de mensen die 40 euro betaald hebben zich nou nog bekocht?
[/serieus]


Posted by franzelare on Jun-27-2002 11:50:

als je nog met je overschot zit ik heb misschien nog wel maten van mij die voor een zacht prijsje interresse hebben, als ze zelf niets hebben gewonnen nog want ze hebben zich ook nog ingeschreven voor de prijsvraag.

maar ik geloof al bijna dat het altijd prijs is op het moment


Posted by SnuggLe on Jun-27-2002 13:13:

Eh...mensen, dat met dat WINNEN op die Impulzsite is FAKE!.
Tais heb er 2 gewonnen, ik ook 2 en massive ook 1.
Iedereen wint......... jammer dus denk ik

Greetz,
SnuggLe


Posted by Massive on Jun-27-2002 13:14:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh...mensen, dat met dat WINNEN op die Impulzsite is FAKE!.
Tais heb er 2 gewonnen, ik ook 2 en massive ook 1.
Iedereen wint......... jammer dus denk ik

Greetz,
SnuggLe


donna glaniskanis yarnie henkie ook


Posted by AlFerox on Jun-27-2002 13:20:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh...mensen, dat met dat WINNEN op die Impulzsite is FAKE!.
Tais heb er 2 gewonnen, ik ook 2 en massive ook 1.
Iedereen wint......... jammer dus denk ik

Greetz,
SnuggLe



bij de vorige Impulz was er ook zo een prijsvraag en toen had ook IEDEREEN die mee had gedaan een kaartje gewonnen. (en thuis opgestuurd gekregen).

dus ik acht het niet uitgesloten dat dat bij deze editie hetzelfde zal zijn..

waarschijnlijk is het gewoon weer bij lange na niet uitverkocht (net als de vorige keer) en proberen ze op deze manier toch extra mensen binnen te krijgen.


Posted by Gurian on Jun-27-2002 13:20:

En ik heb er vandaag ook al eentje gewonnen
Ik geloof dat we worden genept. Als dat niet zo is dan geloof
ik het pas als ik het kaartje heb en niet eerder.


Posted by kolkiewolkie on Jun-27-2002 13:26:

2 snuggle: blijkbaar heb je het ff niet meegekregen, maar de persoon waar ik mee gaan heeft ze dus al thuis liggen

en die kreeg er dus 2 terwijl er 1 toegezegd was (anders moeten mensen alleen, werkt ook niet).. tis waarschijnlijk zoals alferox het zegt...

op 1 of andere manier heb ik het idee dat de ingangscontrole ook niet zo scherp zal zijn .. anders blijven mensen alsnog buiten staan


Posted by AlFerox on Jun-27-2002 13:42:

ik denk dat de kans groot is dat het gewoon waar is..

dit is namelijk niet het eerste feest waarbij UDC dmv een of andere "prijsvraag", waarbij iedereen wint, toch nog de tent vol probeert te krijgen.

bij Concept, 4-elements en de afgelopen Impulz was dit namelijk ook al het geval.



(het is alleen te hopen dat ze die kaartjes een beetje op tijd op de bus doen zodat ze er zaterdag zijn! )


Posted by Jappio on Jun-27-2002 13:48:

quote:
Originally posted by DJ_Massive


donna glaniskanis yarnie henkie ook



don't forget about me :

beste winnaar,

van harte met je prijs,je prijs komt zo spoedig mogelijk naar je toe.

mocht jou kaartje om een of andere reden niet op tijd aankomen dan stelt

de directie zich niet aansprakelijk voor het kwijt raken/laat bezorgen van je ticket .

wij hebben van uit onze kant uit alles in het werk gesteld om je kaartje op tijd te bezorgen.

we zien je op 29-06-02

heel veel plezier op impulz outdoor

crew




Maar lijkt me toch sterk dat ze dit soort mailtjuhs onder de naam van impulz verzenden.. Ik neem aan dat ze een reputatie hoog te houden hebben, maar goed. Als ik m krijg kan ik mooi een chickie meenemen

LtR!


Posted by franzelare on Jun-27-2002 14:09:

Ik heb ze ook al binnen en een maat van me waarmee ik ga ookal

dus het is echt NIET fake!!!!


Posted by DjRV on Jun-27-2002 14:24:

quote:
Originally posted by SnuggLe


Eigenlijk nog nooit gedaan.. maar er moet een eerste keer zijn.
Wil het gewoon ein mal proberen, verder nie.

Greetz,
SnuggLe


Weet waar je aan begint.....


Posted by Dr. Kuipers on Jun-27-2002 15:40:

Nou guys, dan ben ik er dus toch weer bij

Heb zelf ook maar ff adresgegevens opgestuurd.

En al mailtje van Kolkiewolkie gehad dat hij er al 8 had, en zowiezo eentje voor mij

Dus ben er ook

Lekker gevoel zeg, heeeeeeeeel onverwachts toch gaan


Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.