TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by Jappio Jep |

)
Oh, en uit betrouwbare bron vernam ik net dat Dhr. Henkie Henk vip tickets heeft:

Dus..be prepared 
Greetz,
SnuggLe
Owww cooool,dus henk en wij gaan gezellig een koppie thee backstage drinken
| quote: |
| Originally posted by Donna Owww cooool,dus henk en wij gaan gezellig een koppie thee backstage drinken |

hahaha nee k denk dat Henk meer een theemutsje is
Iemand die gaat en snoepies heeft?
Greetz,
SnuggLe
wil je slikken dan? ghehehe


| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Iemand die gaat en snoepies heeft? Greetz, SnuggLe |
| quote: |
| Originally posted by Optimus wil je slikken dan? ghehehe ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Oke mensen, de meeting komt dichterbij...... ImpulZ is zaterdag al!!! Ik heb een digitale camera bij me (alssie door de security heenkomt! ) dus daar kan je me aan herkennenGreetz, SnuggLe |
Woohoo! nog maar 2 nachtjes slapen!
Heb er zin in!!!!!
Ik heb nog een kaartje te koop. 20 euro! Mailen naar [email protected] als je em moet 
ERNSTIGE OVERSCHOT AAN KAARTEN HIERO!
hehe, gisteravond via de phone er 2 besteld voor 25 pleuro p/stuk... wint die girlie er ineens TWEE
zit ik met 4 kaarten
ik zal es zien wat ik er mee doe... heb je interesse, meel me dan.
CORRECTIE
ik heb nu ZES kaarten
UDC MOET wel een ENORM overschot hebben ofzo, ze worden echt GEDUMPT
vanavond maar es ff wat rondbellen... word gezelli
2e keer was voor mij raak
[serieus]
vraagje, voelen de mensen die 40 euro betaald hebben zich nou nog bekocht?
[/serieus]
als je nog met je overschot zit ik heb misschien nog wel maten van mij die voor een zacht prijsje interresse hebben, als ze zelf niets hebben gewonnen nog want ze hebben zich ook nog ingeschreven voor de prijsvraag.
maar ik geloof al bijna dat het altijd prijs is op het moment

Eh...mensen, dat met dat WINNEN op die Impulzsite is FAKE!.
Tais heb er 2 gewonnen, ik ook 2 en massive ook 1.
Iedereen wint......... jammer dus denk ik 
Greetz,
SnuggLe
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Eh...mensen, dat met dat WINNEN op die Impulzsite is FAKE!. Tais heb er 2 gewonnen, ik ook 2 en massive ook 1. Iedereen wint......... jammer dus denk ik ![]() Greetz, SnuggLe |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Eh...mensen, dat met dat WINNEN op die Impulzsite is FAKE!. Tais heb er 2 gewonnen, ik ook 2 en massive ook 1. Iedereen wint......... jammer dus denk ik ![]() Greetz, SnuggLe |
En ik heb er vandaag ook al eentje gewonnen 
Ik geloof dat we worden genept. Als dat niet zo is dan geloof
ik het pas als ik het kaartje heb en niet eerder.
2 snuggle: blijkbaar heb je het ff niet meegekregen, maar de persoon waar ik mee gaan heeft ze dus al thuis liggen
en die kreeg er dus 2 terwijl er 1 toegezegd was (anders moeten mensen alleen, werkt ook niet).. tis waarschijnlijk zoals alferox het zegt...
op 1 of andere manier heb ik het idee dat de ingangscontrole ook niet zo scherp zal zijn
.. anders blijven mensen alsnog buiten staan 
ik denk dat de kans groot is dat het gewoon waar is..
dit is namelijk niet het eerste feest waarbij UDC dmv een of andere "prijsvraag", waarbij iedereen wint, toch nog de tent vol probeert te krijgen.
bij Concept, 4-elements en de afgelopen Impulz was dit namelijk ook al het geval.
(het is alleen te hopen dat ze die kaartjes een beetje op tijd op de bus doen zodat ze er zaterdag zijn!
)
| quote: |
| Originally posted by DJ_Massive donna glaniskanis yarnie henkie ook |
:
Ik heb ze ook al binnen en een maat van me waarmee ik ga ookal
dus het is echt NIET fake!!!!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Eigenlijk nog nooit gedaan.. maar er moet een eerste keer zijn. Wil het gewoon ein mal proberen, verder nie. Greetz, SnuggLe |
Nou guys, dan ben ik er dus toch weer bij 
Heb zelf ook maar ff adresgegevens opgestuurd.
En al mailtje van Kolkiewolkie gehad dat hij er al 8 had, en zowiezo eentje voor mij
Dus ben er ook 
Lekker gevoel zeg, heeeeeeeeel onverwachts toch gaan 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.