TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by M5 Owja ...enne Akira...(offe laat ik je maar bij je voornaam aanspreken wat iedereen tegenwoordig doet op dit forum ) ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Robvef Goh, beginnen we elkaar te kennen ofzo!!!??? Greetz, Robert (a.k.a: Robvef (duh)) |

| quote: |
| Originally posted by Robvef Goh, beginnen we elkaar te kennen ofzo!!!??? Greetz, Robert (a.k.a: Robvef (duh)) |
...het word steeds meer een gezellige boel hier en aangezien we vaak in dezelfde discotheek zijn zal een meeting ooit wel es op zijn plaats komen 
okay okay dit weekend eigenlijk weinig bijzonder dingen gedaan.Vrijdag eerst op een recreatie gebied gelegen maar ja aangezien het niet erg druk was waren er ook weinig mooie dingen om naar te kijken 
daarna naar hilversum geweest bij een of ander concert waar het echt geen ene KLOOT aan was...toen maar weer snel naar mijn eigen woonplaat gereden en hop naar de kroeg waar weer erg veel leuke meisjes waren en die erg lekker waren gekleed aangezien het lekker zomer is
dat maakte de avond weer helemaal goed.
Zaterdag was er niet veel te doen...ik kon met een stel vrienden mee naar ronald molendijk maar ja aangezien die in een schuur(www.klaveet.cjb.net) ging draaien heb ik me er toch van afgezien.Heb toen maar een beetje bij een vriendin wezen chillen wat ook erg lachen was 
Ik ben zaterdag naar het strand toe geweest en dat was zekers wel lekker en er waren ook leuke vrouwtjes dus ik had wel het een en ander te zien. 
Die avond ben ik naar Groningen gegaan en ben lekker uit mijn dak gegaan in The Palace. 

Zondag weer naar het strand geweest en toen ben ik verbrand
en dat vind ik wel iets minder maarja je doet er niks aan. Maar het was wel een relaxed weekend. 
Mzzls
| quote: |
| Originally posted by Akira ja ik denk het wel ...het word steeds meer een gezellige boel hier en aangezien we vaak in dezelfde discotheek zijn zal een meeting ooit wel es op zijn plaats komen ![]() jij hebt zelfs bij mij op school gezeten |
)
Dit weekend eigenlijk verdomd weinig gedaan. Zaterdag bij een vriend van me, lekker een pilsjes gedronken. En op zondag in Breda op het terras gezeten.
Ben eigenlijk goed uitgerust na dit weekend.
Nou ja, volgend weekend beter.
Greetz
ja dit weekend was inderdaad niet echt bijzonders...eerst vrijdag naar de kroeg het op zich wel ok was maar niet echt super.Zaterdag d8 ik dat het wel een topavondje zou worden met jon the dentist maar ja die gozer draaide als een boer met kiespijn zijn mixes waren ongeloofelijk slecht...Vandaag eigenlijk weinig gedaan...hopelijk word het volgend weekend wat beter
Super Phatt Weekend!!!
WOOOHOOOOOO!!!!
Damn wat een super vet weekend weer achter de rug!!
Ben helemaal vertiefd maar dat was het zekers waard.
Ben vrijdag naar de Melkweg geweest naar TRAFFIC.Ben Sims & Marco Bailey hebben echt letterlijk het dak eraf gedraaid.OMFG wat is techno toch vet.
Zaterdag zijn we naar High Energy geweest.Was ook zeker heel bruut.En ik moet het helaas toegeven maar jean had echt super gedraaid.Was voor mij de beste van de avond.echt hele lekkkere platenweer voorbij horen knallen.Ferry Corsten was maar een beetje matig.Hij had niet echt van die opzwepende muziek.Iets te soft en te langzaam.Armin was ook heel vet.Voor zijn doen draaide hij redelijke doorstamp muziek.Alleen jammer dat hij pas om 07:00 moest.Was ook wel te merken aan iedereen.Echt iedereen was helemaal OP.
Marco V had ik helaas niet gehoord.Ben ik om de een of andere reden misgelopen.naja helaas.Volgende week Qlubtempo #4 en die week erna Qlimax.Man man man.Wat ene vette maand wordt dit 
GREETZ!!
zo h� geld over ofzow? haha 
ik heb helemaal NIETS spannends gedaan! Alleen gewerkt in t Kurhaus Scheveningen! (wat ben ik dul!)
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus zo h� geld over ofzow? haha ![]() ik heb helemaal NIETS spannends gedaan! Alleen gewerkt in t Kurhaus Scheveningen! (wat ben ik dul!) |


Wat heb ik van 't weekend gedaan ???
Ehhh.... ge-internet dus 
Ik ben voor het eerst dit jaar het hele weekend thuis geweest 
Was vrijdag in de Waakzaamheid op Dreamdance. En dat was zeker kewl. Het was alleen een beetje rustig. Maarja Johan Gielen draaide een strakke set. Maar Marco V was echt weer helemaal top. 


Heb ik ook nog ff mee staan praten en het is echt een relaxte man.
Gister ben ik weer eens in Haarlem uit geweest en dat was echt 3 x maal kut. Maarja volgende week komt bij mij in de buurt Piet Bervoets draaien en dat wordt wel weer lekker knallen. En nog 2 weekies en dan is QLIMAX 








heb geen ene reet beleefd dit weekend, was in een lokale kroeg waar ze alleen maar bagger draaiden het best was nog barthezz....... het leukste waren nog de meiden.....
Conclusie : Muziek en meiden ZOGEN
Dit weekend in Tilburg gaan stappen. Eigenlijk alleen in Cafe Uit gezeten. Op zich wel een leuke tent, maar niet elke week. A.S. donderdag Jazzfestival in Breda. Niet voor de muziek, maar voor de gezelligheid en het wordt nog goed weer ook.
Greetz
Ik ben naar QLubtempo #4 geweest in de fun.Was heel phat.
Nog 1 weekie en dan ga ik een van de vetste weekenden tot nu toe meemaken.Zaterdag naar Qlimax en zondag naar Awakenings.Heb er echt hele vette zin in..
GREETZ!!
Ik heb vrijdag op een boot gedraaid op de kaag (kna misschien me doorbraak beteken
)
Ik heb zaterdag gesnowboard in Zoetemeer en Ben ook naar 4elements gegaan in de ahoy....dus nu zit ik hier met Fuckin Spierpijn...maar een vette weekend gehad....later
Ik ben gisteren naar een Feest geweest in de buurt en daar kwam Piet Bervoets draaien en die draaide echt superSTRAK. 
Het enige nadeel waren de vele kleine kinderen.





En nog een weekie en dan eindelijk naar QLIMAX 















Lekker relaxed naar een verjaardag geweest... Alleen ben ik op de terugweg enoRm hard van m'n fiets geflikkerd
'n vet slag in m'n wiel... kut man

| quote: |
| Originally posted by Boss Lekker relaxed naar een verjaardag geweest... Alleen ben ik op de terugweg enoRm hard van m'n fiets geflikkerd 'n vet slag in m'n wiel... kut man |
Dan ga ik maar weer es mijn belevenissen van dit weekend vertellen.JA vrijdag altijd standaard in de kroeg waar het dit keer niet echt top was.Ja zaterdag naar de time geweest de club waar bas en ram weer lekker doorbeukte totdat jurgen begon toen ging het tempo meteen naar beneden wat voor mij een reden was om naar huis te gaan.het was wel een geslaagd avondje hoor 


| quote: |
| Originally posted by Nastra Azzurro Ik heb vrijdag op een boot gedraaid op de kaag (kna misschien me doorbraak beteken )Ik heb zaterdag gesnowboard in Zoetemeer en Ben ook naar 4elements gegaan in de ahoy....dus nu zit ik hier met Fuckin Spierpijn...maar een vette weekend gehad....later |
| quote: |
| Originally posted by Jukx Cool!! Wat draai je???? Een vriend van mij moest laatst op een of ander studenten-feest in de Akzel (schrijf ik het zo goed?) in Utrecht draaien, echt wrede techno draaide die, toen is die door iemand die onder andere Shockers heeft georganiseerd (in de techno zaal deed hij de lichten, boven het dj-platform stond die) gevraagd om in de oude Roxy te gaan draaien. Club More heet het tegenwoordig geloof ik. Echt tof!!! |
| quote: |
| Originally posted by Nastra Azzurro Ik werd voor dat feestje gevraagd om HH te draaien...Ik vin HH onwijs cheesy...maar Niet dat diepe shit...Ik draaide Op z'n Dj scot project stijl....Iedereen ging uit z'n pan....maar ik draai alles..Ik heb thuis in me box trance techno HH progressive funky house , van alles...maar ik zit de laatste tijd de hardere kant op te gaan...Ik wil vooral meer Franse Techno gaan halen zowiezo meer BXR shit Picotto Piu,,, en natuurlijk meer Overdose Scot projects....en dan wil ik een "Blend" maken van al die stijlen...want dat zijn de vetste stijlen...(,maar ik ben altijd open voor nieuwe shit) Ten eerste ben ik gewoon blij dat ik nimeer alleen een Bedroom DJ ben.... Maar die gasten die mij moesten beoordelen voor het werk (draaien dus voor hun bedrijfje) waren HEEEEEL erg onder de indruk (zonder te overdrijven, serieus) dus Ik ben Super blij.... Het was ook supervet vrijdag.... Ik zou eerst alleen een half uur draaien maar niemand zei dat ik moest stoppen, ze hadden het niet door....( ik had het naar me zin dus ik had het ook niet door)...ik had uiteindelijk anderhalf uur gedraaid.... Ik eindigde met BEam vs Cyrus - Thunder (dj scot) Dat was egt een killer ....Iedereen Ging uit z'n bol Incl. IK maar ja ik hoop dat dit een doorbraakje is (die gasten zeiden van wel) WIE WEET misschien zie je me op Mysteryland HAHA NOT LOL He de mazzel ik ga ff oefenen |
| quote: |
| Originally posted by Jukx Oh das wel heftig dan man!!! draaien voor hun bedrijfje?? dat snap ik niet helemaal eigenlijk? he maar Franse Techno, dat ken ik nog niet echt geloof ik... kan je ff een voorbeeld geven ofzo want ik heb er wel is wat over gehoord namelijk! En je gaat nu nog oefenen??? 2 uur snachts? maaaarja, mzzl!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.