TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Op je hoeveelste ben je ontmaagd :-)
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by magrec zo voor morgen ook weer me groningse en drentse accent (binnen 2 dagen daar verblijven heb ik al last van accent ) afleren want anders blief ik wel tot me dood maagd ![]() |
Nee hoor skatje,jij hebt een sexy zwoel accentje

| Originally posted by aphex Ahem, ik woon op de grens van groningen en drenthe en ik versta zowel gronings als drenths maar dat betekend niet dat ik een boeren accent heb. En dat je van 2 dagen "het noorden" al een accent krijgt lijkt me knap lieverd want enkel de oude garde neemt eens een "plat" woordje in de mond. En sommige lui van de TA kunnen het be-amen dat het misschien nie helemaal zuivere koffie is maar ik spreek zeker niet met een accent. |
hehe maarja ik heb ook alleen maar boeren in de familie en mijn ouders praten op het moment dat ze bellen met hun ouders alweer plat..... enne waar woon je want zelfs mijn nichtjes van 5,7 en 10 praten plat en dat is nou niet echt oude garde
| Originally posted by tijs08 op mijn 18e dronken in een huiskamer om half 7 s'ochtends... met overal glazen deuren en het risico dat haar ouders ieder moment binnen konden wandelen |
(tenminste dat deden ze bij ons wel hehe)
haha de klaveet.... nu ik het weet. een vriendin van mij gaat door ook verd8 vaak heen....
nu weet ik waarom (klaveet is toch ergens in een plaats bij veenendaal in de buurt??)
Het omhoog halen van deze posting heeft wel een reden,
en dat is dat de zomer nog maar 2 dagen duurt......
met de special thanx to Kolkie
| Originally posted by Ruben_Dubbink Het omhoog halen van deze posting heeft wel een reden, en dat is dat de zomer nog maar 2 dagen duurt...... met de special thanx to Kolkie |
HUH...
is het al zomer geweest dan ??��
| Originally posted by Smirnoff HUH... is het al zomer geweest dan ??�� |
Whehehe... dit vin IK zelfs nutteloos...
| Originally posted by Chicane Iemand heeft zich hier verslapen tijdens zijn winterslaap |
Ruben is ontmaagd!
Ehmmm... ik neem aan dat je een andere Ruben bedoelt, want voor deze jongen is het alweer een tijdje geleden...
*zucht* Mooi was die tijd... 
ha, oeps ik bedoelde Ruben Dubbink natuurlijk

| Originally posted by Donna Mja psies,je mot ze net wat geven om *gespannen* van te raken,en dan je haar losgooien en wegwezuhhhhhh!!! |
is inderdaad erg leuk 
HAHAHAHA
die smiecht heeft jullie allemaal mooi te pakken....
lees die post op pagina 3 nog maar es (trouwes wel knap dat je die 'last edited by ruben_dubbink on blabla' niet tevoorschijn hebt laten komen

wat bedoel je nou kolkie???
nou, eerst stond er iets van:
'maar deze zomer gaat het zekers gebeuren (weet je dat ook weer kolkie
)'
en nou staat iets als (geen zin om het op te zoeken):
'voorlopig lijkt er nog nix te gebeuren'
dat was ff dubbinks reactie op de enorme berg gein van het afgelopen weekend omtrend zo ongeveer de hele matengroep, waarin uiteraard de situatie van ruben's relatie niet ongemoeid bleef
je moet je er zoiets bij voorstellen:
/matengroep staat langs rallyproef te wachten op volgende auto
ik: EY DUBBINK, HOE ZIT DAT NOU MET B***** (naam zal ik nie noemen
)
ruben: hoe zit wat nou?
ik: nou, ben je al euh... je weet wel
ruben: wat?
ik: nou, even jou uitspraak (eerste zin van deze reply) in herinnering roepende en het feit dat de zomer vandaag afgelopen is....
ruben: OWWWW, dat
ruben: nee, nog nix gebeurd hoor blablablabla
(ik: nie goed he
)
Bertha?
Birgit?
hehehehe....
Optimus: dat raad je toch niet,
enneh Kolkie: heb ik toch nog m'n 'plicht' gedaan zoals ik je al zei! (door dit op het forum te zetten) 
Allemaal weer duidelijk??
Zeg Kerel....
HEB JIJ NOG GENEUKT?
| Originally posted by Donna Zeg Kerel.... HEB JIJ NOG GENEUKT? |
Ik ben gelukkig geen maagd meer 
zij werd die nacht 18 en ik was 17 het was voor ons allebij de eerste keer dus dat was wel spannend 
Het was in het bed van haar zus daar mochten we slapen die nacht omdat zij 18 werd en s'morgens was het eerste wat haar zus zij aan het ontbijt "je heb toch niet liggen neuken in mijn bed he"
nou mijn vriendin kreeg echt een hoofd als een tomaat en haar zus haar maar pesten 
achteraf hebben we er wel om gelachen met zijn alle maar zij schaamde zich echt dood 
maaruh Ruben nog geneukt??