TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- In Search of Sunrise 3
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by DjRV on Jun-10-2002 15:20:

protools is te vinden op de site van Digidesign

http://www.digidesign.com/

Posted by Acidophilus on Jun-11-2002 11:18:

Angry

TERING, TERING, TERING !!!

Kan ik al niet naar Sensation toe vanwege mijn vakantie , nu kan ik ook al niet naar de ISOS Releaseparty toe...

Hopelijk plan ik volgende zomer beter...

Posted by tango on Jun-11-2002 13:38:

Dit is de officiele release tekst geschreven door Black Hole:

In Search Of Sunrise is Ti�sto's tribute to beaches, sun and Ibiza, open air venues and those long summernights. Please welcome In Search Of Sunrise 3, the latest addition to the evergrowing success of DJ Ti�sto.

It's been over 18 months since Ti�sto released In Search Of Sunrise 2. After the release of his artist album In My Memory, and his extensive travels and tours around the world, he has selected his best tour records, and has added some of the most beautiful gems in electronic music today.

Included is Ti�sto's warm remix from Paul Oakenfold's Southern Sun, and the future hitsingle Summer Calling by Andain, Josh Gabriels new band. Other favourites are DJ Hooligan "Hear You Now", Starecase "Faith" and the classic Nalin & Kane "Open Your Eyes". Of course the mixing is flawless, and that summer vibe is back again. Bring it on!

Vraag me niet wat ze met die laatste zin bedoelen, want dan moeten ze em wel goed ge-edit hebben.

grtz,
TNG

Posted by Leander on Jun-11-2002 14:13:

quote:
Originally posted by tango
Of course the mixing is flawless,

Vraag me niet wat ze met die laatste zin bedoelen, want dan moeten ze em wel goed ge-edit hebben.

Ik wilde net zeggen....er zit bijna geen goede overgang in!
Sowieso vind ik 'm naar het einde toe steeds minder worden.
Ik vind Tiesto de laatste tijd een stuk minder. Luister maar eens naar "Live at Gatecrasher NEC (04-13-2002)".

Platen die zeer onsubtiel worden weggedraaid, platen die niet goed na/bij elkaar klinken en bass-drum-roffels als gevolg van slechte beatmatching...

Leander

Posted by Ding Chavez on Jun-11-2002 14:19:

quote:
Originally posted by Leander

Ik vind Tiesto de laatste tijd een stuk minder. Luister maar eens naar "Live at Gatecrasher NEC (04-13-2002)".

Platen die zeer onsubtiel worden weggedraaid, platen die niet goed na/bij elkaar klinken en bass-drum-roffels als gevolg van slechte beatmatching...

Leander

Luister naar z'n set in Dance Department van 25 mei 2002 en je kan je mening geloof ik wel aanpassen Dat ie af en toe foutjes maakt vinnik wel ok, en zo fantastisch veel zijn eht er naar mijn mening de laatste tijd toch niet? Ja nou let je er natuurlijk extra op na isos, maar volgens mij valt het nog wel mee allemaal...

GreetZ, DC

Posted by Leander on Jun-11-2002 14:36:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Luister naar z'n set in Dance Department van 25 mei 2002 en je kan je mening geloof ik wel aanpassen Dat ie af en toe foutjes maakt vinnik wel ok, en zo fantastisch veel zijn eht er naar mijn mening de laatste tijd toch niet? Ja nou let je er natuurlijk extra op na isos, maar volgens mij valt het nog wel mee allemaal...

Ik bedoel verder ook geen disrespect hoor! Ik heb echt wel bewondering voor 'm, ook al is 'ie niet m'n favoriet.
Maar ik heb wel de indruk dat het vrij vaak gebeurt. Fouten maken is heel normaal. Ik let er zelf ook erg nadrukkelijk op als ik naar andere DJ's luister (gaat eigenlijk vanzelf ,waarschijnlijk omdat ik zelf ook draai). En als ik 'grote namen' dan fouten hoor maken, is dat een hele geruststelling (als je 't zelf weer eens staat te verneuken )

Gisteren hoorde ik een set "live at godskitchen" en ik heb een set "Live at danceroom" (o.i.d), waarvoor hetzelfde geldt als die gatecrasher-set. Heb vaak het idee dat het een beetje een verplicht nummer is. Dat 'ie platen draait omdat het krakers zijn, terwijl ze eigenlijk niet in de flow van de set passen. Vond ik bij Magik VII trouwens ook, terwijl Magik VI een super CD is!

Enfin, natuurlijk is 'ie ook weer niet voor niets de op twee na beste DJ van de wereld (volgens anderen).

Leander

Posted by MaGiK54 on Jun-11-2002 14:39:

quote:
Originally posted by Leander

Leander

Ik vind persoonlijk ook belangrijk hoe een dj zijn set brengt. Over het algemeen heeft Tiesto een goeie platenkeus, mixen kan soms beter, maar slecht wil ik zeker niet noemen. Maar gvd die gozer straalt altijd een energie uit, altijd bezig met het publiek, met zijn platen enz enz. Ik heb liever dat een dj af en toe een foutje maakt en dan naast het draaien ook bezig is met het publiek, dus een pure entertainer. Bv Digweed in the Eau gezien. Die gozer draaide een strakke set, zonder foute qua mixen, maar daarentegen stond hij als een dooie achter de draaitafels. Je kon een bom naast hem gooien en hij had nog niet gereageerd.

Posted by Donna on Jun-11-2002 14:42:

Mja naja hij staat over t algemeen voor tmf publiek en gasten die m zowieso wel adoreren te draaien dus zo zn best hoeft ie niet te doen,hij zal wel laks worden zo af en toe these days...

Posted by MaGiK54 on Jun-11-2002 15:00:

quote:
Originally posted by Donna
Mja naja hij staat over t algemeen voor tmf publiek en gasten die m zowieso wel adoreren te draaien dus zo zn best hoeft ie niet te doen,hij zal wel laks worden zo af en toe these days...

Is er ook TMF-publiek in bv de Gatecrasher ?? In Nederland zou je wel gelijk kunnen hebben, want zelfs in de Eau struikel je dan over de kleuters die Tiesto heeeeel goed vinden en dan tijdens een set van Mark van Dale zeggen dat Tiesto op dit moment wel goed draait. De kans bestaat dan dat je lakser gaat draaien.

Maar in Engelse clubs kom je volgens mij niet weg met regelmatig slechte sets draaien.

Posted by Donna on Jun-11-2002 15:13:

Dan nog,een dj kan ook een slechte periode hebben,iedereen is zn werk wel s moe en volbrengt zn meuk dan minder goed dan anders,misschien heeft ie al een paar maanden geen sex gehad,weet jij veel

Maar whaever,als hij r nou is mee stopt misschien maakt ie dan plaats voor me vriendje

Posted by TimeportE on Jun-11-2002 15:17:

quote:
Dan nog,een dj kan ook een slechte periode hebben,iedereen is zn werk wel s moe en volbrengt zn meuk dan minder goed dan anders,misschien heeft ie al een paar maanden geen sex gehad,weet jij veel

het was toch uit mijn zijn vriendin

Posted by Donna on Jun-11-2002 15:22:

Zie je nou,dat verklaart alles,Dj's zijn hopeloos verloren zonder hun chickies

Posted by TimeportE on Jun-11-2002 15:28:

quote:
Zie je nou,dat verklaart alles,Dj's zijn hopeloos verloren zonder hun chickies

misschien heeft ie zelf wel vergrepen aan een tmf meisje en heb ie nu der vriendje achter zich aan

Pages (4): « 1 2 3 [4]