TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Korea & Japan
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »


Posted by stefv on Jun-18-2002 15:08:

en let op die koreanen worden strax nog kampioen ook,
na die overwinnig op Italie weet ik het zeeker

maar toch moet spanje dit wk gaan winnen !!


Posted by arrows on Jun-18-2002 15:16:

Haha Hiddink is god daar als ie de halve finales bereikt.
Die Koreanen bleven maar gaan. Italie heeft wel alles tegen, eerst een penalty (terecht) dan in laatste minuut tegentreffer, dan mist Vieri echt een hele grote kans. In de verlenging wordt Totti eruitgestuurd en tenslotte wordt die goal afgekeurd van Italie.
Dis eigenlijk wel terecht, Italie heeft nog geen een goede wedstrijd gespeeld.


Posted by tijs08 on Jun-18-2002 18:10:

zo wat een fantastische wedstrijd zeg!!! En wat een spanning!! Eindelijk weer een beetje HET gevoel achter een wedstrijd!!

Ben nu echt helemaal voor Zuid-Korea!! laat ze maar eens zien wat voetballen is!! Want al zou het Zuid-Korea van vandaag tegenover het Brazilie van gister hebben gestaan, hadden ze ook gewonnnen!!

Word een leuke 1/4 final dalijk: Spanje - Zuid-Korea... Ik ben dan duidelijk voor Korea... maar heb mijn geld op Spanje staan.... maakt me dus eigenlijk weinig uit!! ...... ag toch liever Korea.. dan maar geen geld

Korea.. heeft echt een hele goeie mentaliteit.. als je ook kijkt naar hun doorzettingsvermogen.... na 110 minuten voetballen, nog over het veld heen en weer rennen..

en niet om kaarten vragen (waar ik echt een schijt hekel aan heb) en gewoon doorgaan als ze over de 16 heen rennen.. en niet er over struikelen!


Posted by New Wave on Jun-18-2002 18:32:

wat de neuk...ik was stage zitten
was geen reet te doen....damn juichen hier op me stage....WHOOOHHHHOOOOOOOOOO Korea mag van mij nu echt die cup al hebben.....mijn zege hebben ze!!


Posted by moogwai on Jun-18-2002 18:41:

Echt vet van Korea... ik had nooit verwacht dat die Italianen nog zouden verliezen.. met penaltys zouden de Koreanen hard onderuit gaan maar dan scoort die mafkees ineens (wat zullen je bij Perugia blij zijn )


Posted by drpeer_holland on Jun-19-2002 09:40:

quote:
Originally posted by moogwai
maar dan scoort die mafkees ineens (wat zullen je bij Perugia blij zijn )


Die mafkees mag ook niet meer terugkomen naar Perugia..hij was daar toch maar op huurbasis.


Posted by eXos on Jun-19-2002 11:36:

quote:
Originally posted by drpeer_holland


Die mafkees mag ook niet meer terugkomen naar Perugia..hij was daar toch maar op huurbasis.


quote:
Jung-Hwan Ahn heeft met zijn winnende doelpunt van Zuid-Korea tegen Italie een einde gemaakt aan zijn verblijf bij Perugia."Wie ons uitschakelt,komt hier niet terug",zei preses Luciano Gaucci


Posted by Jappio on Jun-19-2002 17:27:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Jung-Hwan Ahn heeft met zijn winnende doelpunt van Zuid-Korea tegen Italie een einde gemaakt aan zijn verblijf bij Perugia."Wie ons uitschakelt,komt hier niet terug",zei preses Luciano Gaucci


LoL! Hehe, had ie maar niet moeten scoren


Posted by mafiasven on Jun-20-2002 17:49:

Korea ruled gewoon


Posted by Joost008 on Jun-20-2002 20:34:

En morge de TOPWEDSTRIJD

Engeland - Brazili�!!!!!!!
Wel fuck dak al zo vroeg me bed uit moet op me vrije daggie

Engeland Wereldkampioenuhh


Posted by Gurian on Jun-21-2002 09:12:

En Engeland heeft verloren
wat een zonde zeg. van mij hadden die brazilianen eruit mogen vliegen
Wat een watje die rivaldo elke keer gaan liggen janken op het veld.

En wat een blunder van Seaman zeg.


Posted by arrows on Jun-21-2002 09:29:

Ik hoop dat de halve finale Brazilie - Senegal wordt.
Die Rivaldo is zo'n aansteller eerst tegen Turkije en nu weer tegen Engeland
Hopelijk kan Vs vanmiddag voor stunt zorgen tegen Duitsland.

Ik denk toch dat Spanje wereldkampioen wordt


Posted by TimeportE on Jun-21-2002 09:56:

KUTTTTTTTT gemist!!
damn nu maar de samenvatting vanavond kijken!


Posted by stefv on Jun-21-2002 11:55:

hahh duitsland - vs nou bezig
dat die duitsers er maar gauw uitvliegen


Posted by stefv on Jun-21-2002 16:27:

lelijke duitsers


Posted by Smirnoff on Jun-21-2002 22:40:

Vandaag lekker senegal.....
eens effe kijkuh wat ze gaan doen !!


Posted by Siesta on Jun-22-2002 09:21:

SPANJE BESTOLEN VAN DE OVERWINNING


sjees, echt fucked up daar, kut grensrechters, lijkt wel dattie omgekocht is.
ik was nog wel voor spanje

maar wel mooi voor hiddink, zijn we tog nog een beetje in de halve finale, ole ole


greetz


Posted by Bellie on Jun-22-2002 09:27:

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Korea wereldkampioen ole oleeeee!!!!!
Echt geweldig dit.Was dus echt wel voor Korea. Leuke is ook nu dat het stadion het Guus Hiddink Stadion gaat heten.

Ennuh, die bal van spanje was idd niet achter,maar als je goed kijkt reageerde die keeper niet meer nadat het fluitje klonk dus je weet niet zeker of die bal erin zou gaan of niet.
Iig. Korea KAMPIOEN!!!hahaha

GREETZ!!


Posted by eXos on Jun-22-2002 09:35:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
SPANJE BESTOLEN VAN DE OVERWINNING


sjees, echt fucked up daar, kut grensrechters, lijkt wel dattie omgekocht is.

zou me niet verbazen daar ind at landje


ik was nog wel voor spanje



greetz


Foutje...Bedankt!


Posted by Siesta on Jun-22-2002 09:37:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Foutje...Bedankt!


tjah, korea heeft goei geprofiteerd, strafschoppe deden ze ook goei, alle 5 gescooord, kan nederland nog wat van leren,


Posted by arrows on Jun-22-2002 10:23:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta


tjah, korea heeft goei geprofiteerd, strafschoppe deden ze ook goei, alle 5 gescooord, kan nederland nog wat van leren,


Ik dacht echt dat Zuid Korea ging verliezen met penalty schieten.
Ze hadden tenslotte als twee penaltys gemist.

Halve finale Duitsland - Zuid Korea, wie had dat nou ooit gedacht
GOOO Korea


Posted by stefv on Jun-22-2002 10:39:

hmm spanje eruit
wel chill voor hiddink, laat ik dan toch maar voor zuid korea worre..


Posted by moogwai on Jun-22-2002 17:33:

quote:
Originally posted by arrows
Halve finale Duitsland - Zuid Korea, wie had dat nou ooit gedacht
GOOO Korea


En ik heb al een voorgevoel dat de zwakste gaat winnen!
Duitsland dus

Kwam net tijdens het zappen op de duitser terecht... het leek wel of Turkije al Wereldkampioen was geworden.. groot feest in Berlijn, Duisburg etc.. Zal wel wat worden als de finale Duitsland - Turkije wordt...


Posted by TimeportE on Jun-22-2002 17:35:

quote:
Originally posted by arrows
Ik dacht echt dat Zuid Korea ging verliezen met penalty schieten.
Ze hadden tenslotte als twee penaltys gemist.

Halve finale Duitsland - Zuid Korea, wie had dat nou ooit gedacht
GOOO Korea

ja idd.. die penalties van korea waren echt wel overtuigend!! en nu maar hopen dat ze ook die duitsers der uitgooien, shitttt wat een anitvoetbal was dat gister!!

vin het trouwens wel erg jammer dat senegal der uit is! dioef was mijn held!


Posted by John on Jun-22-2002 19:42:

quote:
Originally posted by moogwai

het leek wel of Turkije al Wereldkampioen was geworden.. groot feest in Berlijn, Duisburg etc..


dordrecht ook hoor:S ik word er schijtziek van.. al die otos met vlaggen en toeteren en op straat rijden in stnadbeelden klimmen, het scheffersplein bezetten... ga lekker in istanbul feeste ofzo

wel vet dat korea in d ehalve finale zit hoor scoren tegen korea is wel moeilijk op dit wk.. meestal worde die doelpunte nml afgekeurd

jammer dat engeland eruit is:S


Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.