TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Korea & Japan
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
en let op die koreanen worden strax nog kampioen ook,
na die overwinnig op Italie weet ik het zeeker
maar toch moet spanje dit wk gaan winnen !!
Haha Hiddink is god daar als ie de halve finales bereikt.
Die Koreanen bleven maar gaan. Italie heeft wel alles tegen, eerst een penalty (terecht) dan in laatste minuut tegentreffer, dan mist Vieri echt een hele grote kans. In de verlenging wordt Totti eruitgestuurd en tenslotte wordt die goal afgekeurd van Italie.
Dis eigenlijk wel terecht, Italie heeft nog geen een goede wedstrijd gespeeld.
zo wat een fantastische wedstrijd zeg!!! En wat een spanning!! Eindelijk weer een beetje HET gevoel achter een wedstrijd!!
Ben nu echt helemaal voor Zuid-Korea!! laat ze maar eens zien wat voetballen is!! Want al zou het Zuid-Korea van vandaag tegenover het Brazilie van gister hebben gestaan, hadden ze ook gewonnnen!!
Word een leuke 1/4 final dalijk: Spanje - Zuid-Korea... Ik ben dan duidelijk voor Korea... maar heb mijn geld op Spanje staan.... maakt me dus eigenlijk weinig uit!! ...... ag toch liever Korea.. dan maar geen geld
Korea.. heeft echt een hele goeie mentaliteit.. als je ook kijkt naar hun doorzettingsvermogen.... na 110 minuten voetballen, nog over het veld heen en weer rennen..
en niet om kaarten vragen (waar ik echt een schijt hekel aan heb) en gewoon doorgaan als ze over de 16 heen rennen.. en niet er over struikelen!

wat de neuk...ik was stage zitten 
was geen reet te doen....damn juichen hier op me stage....WHOOOHHHHOOOOOOOOOO Korea mag van mij nu echt die cup al hebben.....mijn zege hebben ze!!
Echt vet van Korea... ik had nooit verwacht dat die Italianen nog zouden verliezen.. met penaltys zouden de Koreanen hard onderuit gaan maar dan scoort die mafkees ineens (wat zullen je bij Perugia blij zijn
)
| quote: |
| Originally posted by moogwai maar dan scoort die mafkees ineens (wat zullen je bij Perugia blij zijn ) |
| quote: |
| Originally posted by drpeer_holland Die mafkees mag ook niet meer terugkomen naar Perugia..hij was daar toch maar op huurbasis. |
| quote: |
| Jung-Hwan Ahn heeft met zijn winnende doelpunt van Zuid-Korea tegen Italie een einde gemaakt aan zijn verblijf bij Perugia."Wie ons uitschakelt,komt hier niet terug",zei preses Luciano Gaucci |
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Jung-Hwan Ahn heeft met zijn winnende doelpunt van Zuid-Korea tegen Italie een einde gemaakt aan zijn verblijf bij Perugia."Wie ons uitschakelt,komt hier niet terug",zei preses Luciano Gaucci |

Korea ruled gewoon
En morge de TOPWEDSTRIJD
Engeland - Brazili�!!!!!!!
Wel fuck dak al zo vroeg me bed uit moet op me vrije daggie
Engeland Wereldkampioenuhh
En Engeland heeft verloren 
wat een zonde zeg. van mij hadden die brazilianen eruit mogen vliegen
Wat een watje die rivaldo elke keer gaan liggen janken op het veld.
En wat een blunder van Seaman zeg.
Ik hoop dat de halve finale Brazilie - Senegal wordt.
Die Rivaldo is zo'n aansteller eerst tegen Turkije en nu weer tegen Engeland
Hopelijk kan Vs vanmiddag voor stunt zorgen tegen Duitsland.
Ik denk toch dat Spanje wereldkampioen wordt
KUTTTTTTTT gemist!! 

damn nu maar de samenvatting vanavond kijken!
hahh duitsland - vs nou bezig
dat die duitsers er maar gauw uitvliegen
lelijke duitsers

Vandaag lekker senegal.....
eens effe kijkuh wat ze gaan doen !!
SPANJE BESTOLEN VAN DE OVERWINNING
sjees, echt fucked up daar, kut grensrechters, lijkt wel dattie omgekocht is.
ik was nog wel voor spanje 
maar wel mooi voor hiddink, zijn we tog nog een beetje in de halve finale, ole ole
greetz
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Korea wereldkampioen ole oleeeee!!!!! 
Echt geweldig dit.Was dus echt wel voor Korea. Leuke is ook nu dat het stadion het Guus Hiddink Stadion gaat heten.
Ennuh, die bal van spanje was idd niet achter,maar als je goed kijkt reageerde die keeper niet meer nadat het fluitje klonk dus je weet niet zeker of die bal erin zou gaan of niet.
Iig. Korea KAMPIOEN!!!hahaha
GREETZ!!
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta SPANJE BESTOLEN VAN DE OVERWINNING sjees, echt fucked up daar, kut grensrechters, lijkt wel dattie omgekocht is. zou me niet verbazen daar ind at landje ik was nog wel voor spanje ![]() greetz |
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Foutje...Bedankt! |
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta tjah, korea heeft goei geprofiteerd, strafschoppe deden ze ook goei, alle 5 gescooord, kan nederland nog wat van leren, |
hmm spanje eruit
wel chill voor hiddink, laat ik dan toch maar voor zuid korea worre.. 
| quote: |
| Originally posted by arrows Halve finale Duitsland - Zuid Korea, wie had dat nou ooit gedacht GOOO Korea |
| quote: |
| Originally posted by arrows Ik dacht echt dat Zuid Korea ging verliezen met penalty schieten. Ze hadden tenslotte als twee penaltys gemist. Halve finale Duitsland - Zuid Korea, wie had dat nou ooit gedacht GOOO Korea |
dioef was mijn held!
| quote: |
| Originally posted by moogwai het leek wel of Turkije al Wereldkampioen was geworden.. groot feest in Berlijn, Duisburg etc.. |
scoren tegen korea is wel moeilijk op dit wk.. meestal worde die doelpunte nml afgekeurd
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.