TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening?
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by ScuL on Jun-08-2002 00:09:

voor de n00bs (newbies, uit te spreken als 'noebs')

l33t betekent hetzelfde als elite, dus dat je iets cool vind enzo..
hij is l33t, wij zijn l33t ..
lees de 3's alsof het E's zijn en dan in 't Engels uitspreken dan krijg je de correct uitspraak: 'liet'

�berl33t is natuurlijk een vervoeging van l33t met Duits
als in: wat een �bergeile plaat heeft die DJ gedraaid. �berl33t feestje .. etc

(nou nog gebruiken en je komt er wel -> supersjinees )

Posted by eXos on Jun-08-2002 01:16:

[LOL, ik ben nu van de kaart]

Waar ging het topic ook al weer over?

[/LOL, ik ben nie van de kaart]

Morgen een normaal antwoord haha

Posted by eXos on Jun-08-2002 08:50:

Mmmmm, jullie hebben allemaal wel ergens gelijk maar de afgelopen 5 pagina's ben ik nix duidelijker gworden over t wel of nie sharen van mp3 op dit gedeelte van het forum.

Hebben mensen daar nog wat op aan op te merken?

Posted by Donna on Jun-08-2002 08:54:

Mja just dit:

Lekkerrrrr Belangrijkkkkk

Posted by eXos on Jun-08-2002 09:10:

quote:
Originally posted by Donna
Mja just dit:

Lekkerrrrr Belangrijkkkkk

Ja, ik weet t. Maar er moet wel ff duidelijkheid komen.

Posted by eXos on Jun-08-2002 09:30:

Vraagje aan die mp3 scene mensen .

Jullie D/L toch ook films en spellen. Rippen jullie die ook? of leech je die alleen maar?

Reageer er maar nie op, want ik weet toch wel hoe t zit

Posted by Menno on Jun-08-2002 09:42:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Mmmmm, jullie hebben allemaal wel ergens gelijk maar de afgelopen 5 pagina's ben ik nix duidelijker gworden over t wel of nie sharen van mp3 op dit gedeelte van het forum.

Hebben mensen daar nog wat op aan op te merken?

ik vind niet dat het in dit gedeelte thuis hoort want er is hier al een gedeelte voor toch. En als wij het hier gaan doen, volgen de andere 'landen' ons misschien ook en dan wordt dit meer een mp3-board dan een discussie-board.

Wat we misschien wel kunnen doen is zo'n AG groep oprichten met alleen maar NL'gasten. Daar kun je dan die ftp's op plaatsen(msg-board)en ook die files naar elkaar sturen als daar behoefte aan is.
Weet niet of hiet interesse voor is maar het is maar een idee.

Posted by Yarnie on Jun-08-2002 09:55:

quote:
Vraagje aan die mp3 scene mensen .

Jullie D/L toch ook films en spellen. Rippen jullie die ook? of leech je die alleen maar?

Reageer er maar nie op, want ik weet toch wel hoe t zit

Glukkig weten we dat jij weet hoe het zit

Maar wat denk je dan, dat degene die films rippen alleen maar films downloaden, en degene die spellen rippen dat die alleen spellen donloaden??? K kan je verzekeren dat diegene ook mp3's downloaden en dus ook mp3's downloaden die een ripper van een mp3 groep heeft geript. Dus is het helemaal geen leechen

Posted by Donna on Jun-08-2002 10:02:

Ik denk dat je wat langer in dat wereldje moet rondhangen om te weten hoe t zit yarn,ennuh laat joost zn site maken dan kunnen daar degenen zonder xs leechen,dan kunnen de patsers de nieuwe rellen hier posten zodat de n00bs dan weer kunnen tjekke wat zij moeten gaan sharen bij joost

Elke generatie moet elkaar een beetje gaan verzorgen AIGHT!

En nou isset geregeld en geen gelul meer *DOT*

Posted by AlFerox on Jun-08-2002 10:05:

zit jij tegenwoordig ook in de scene dan Yarnie??

Posted by eXos on Jun-08-2002 10:25:

quote:
Originally posted by AlFerox
zit jij tegenwoordig ook in de scene dan Yarnie??

Tuurlijk nie, die krijgt ook gewoon leech van iemand.

(ja, nu heb ik me lang genoeg ingehouden. Krijg de schijt maar eens ff)

[ALGEMEEN]

Schijt allemaal toch op. Wat een gezeik. Is t nou nooit goed hiero. Zullen we allemaal maar MOD worden dan. Wat een EXTREEM KINDERACHTIG GEZEIK. De Mods nemen een beslissing en daar doe je t maar mee en als je er geen hol meer aan vind ROT DAN GEWOON OP!!!!!!

[/ALGEMEEN]

Zo, voor de rest zijn jullie wel aardig lijkt me zo

Posted by Donna on Jun-08-2002 10:32:

quote:

[ALGEMEEN]

Schijt allemaal toch op. Wat een gezeik. Is t nou nooit goed hiero. Zullen we allemaal maar MOD worden dan. Wat een EXTREEM KINDERACHTIG GEZEIK. De Mods nemen een beslissing en daar doe je t maar mee en als je er geen hol meer aan vind ROT DAN GEWOON OP!!!!!!

[/ALGEMEEN]

Oh baby, DO ME!! i like it when you play it rough

Posted by Yarnie on Jun-08-2002 10:38:

quote:

[ALGEMEEN]

[/ALGEMEEN]

He PeTrUs kwou je nie afzeiken ofzo maar kwou alleen ff je argument weerleggen dat gasten in mp3 scene spellen en films leechen zonder er wat voor trug te doen. En AlFerox ik zit nie in de 'scene' maar elk een beetje nadenkend parsoon kan weten dat die gasten in de warez scene natuurlijk ook allemaal mp3's leechen dus daar hoef je nie voor in de scene te zitten.

Posted by Siesta on Jun-08-2002 10:38:

tis maar muziek , der is meer in het leven

als je je ergens aan ergert dan let je er toch niet op?

greetz

Posted by eXos on Jun-08-2002 10:41:

quote:
Originally posted by Yarnie

He PeTrUs kwou je nie afzeiken ofzo maar kwou alleen ff je argument weerleggen dat gasten in mp3 scene spellen en films leechen zonder er wat voor trug te doen. En AlFerox ik zit nie in de 'scene' maar elk een beetje nadenkend parsoon kan weten dat die gasten in de warez scene natuurlijk ook allemaal mp3's leechen dus daar hoef je nie voor in de scene te zitten.

Weet ik ook wel. Daar doelde ik ook op. Kwam zeker nie over in me post. Ach ja...nog plannen voor vanavond?

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
tis maar muziek , der is meer in het leven

als je je ergens aan ergert dan let je er toch niet op?

greetz

Sja, deden meer mensen dat maar (hoor ik ook bij hoor ). Maar zo simpel is dat nog niet.

Posted by Donna on Jun-08-2002 10:44:

quote:
Originally posted by Yarnie

Gasten die mp3 rellen geven weer xs aan gasten die spellen,films of welke meuk dan ook rellen,iedereen geeft elkaar xs en daarom heeft iedreen in de scene wel wat te leechen,is dit zo hard to understand orso???!!!!

Posted by Siesta on Jun-08-2002 10:45:

quote:

Sja, deden meer mensen dat maar (hoor ik ook bij hoor ). Maar zo simpel is dat nog niet.

mee eens, ik roep ut ook altijd wel zo, maar ik doe ut zelf ook niet altijd

greetz

Posted by Miss Proximus on Jun-08-2002 10:46:

wanneer komt dat ene festival voor die scene? met camping erbij enzo....rippers unite!!

Posted by Yarnie on Jun-08-2002 10:49:

quote:
Originally posted by Donna

Gasten die mp3 rellen geven weer xs aan gasten die spellen,films of welke meuk dan ook rellen,iedereen geeft elkaar xs en daarom heeft iedreen in de scene wel wat te leechen,is dit zo hard to understand orso???!!!!

neu....

Posted by Donna on Jun-08-2002 10:49:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
wanneer komt dat ene festival voor die scene? met camping erbij enzo....rippers unite!!

Dat was vorige week,en geen camping maar een bbq

Kep zelf zondag ook wat ppl hier gehad en was een vette bijeenkomst 2 be honest

Posted by Blik on Jun-08-2002 11:24:

dit is trouwens wat Swamper hierover te zeggen heeft

hij vind dat je in de local section mag sharen met elkaar maar het mag niet de klauwen uit lopen. in andere woorden, het mag dus gewoon. Waarom zouden wij als mods dan hier een regel maken dat het niet zou mogen.....

als je iets kunt/wilt sharen, gewoon doen, niemand zal er moeilijk over doen

Posted by Chicane on Jun-08-2002 11:29:

quote:
Originally posted by Blik
dit is trouwens wat Swamper hierover te zeggen heeft

hij vind dat je in de local section mag sharen met elkaar maar het mag niet de klauwen uit lopen. in andere woorden, het mag dus gewoon. Waarom zouden wij als mods dan hier een regel maken dat het niet zou mogen.....

als je iets kunt/wilt sharen, gewoon doen, niemand zal er moeilijk over doen

Kusje handje en vrede op aarde weer... iedereen tevreden met deze opheldering nu?

Ja > Niet meer zeuren en [Berry mode]foorall so doorkaan[/Berry mode]
Nee > Vrees ik dat deze topic in eindeloos heen en weer geblaat gaat eindigen

Posted by Donna on Jun-08-2002 11:55:

Love Poundin' Sensation

Share Bitches,SHARE!!!!!!!!

Posted by eXos on Jun-08-2002 11:56:

Al dit gezeik om nix. FANTASTISCH weer!

Posted by Donna on Jun-08-2002 11:59:

quote:
FANTASTISCH weer!

Moah, k had t wat zonniger gehoopt voor vandaag