TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening?
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
voor de n00bs (newbies, uit te spreken als 'noebs')
l33t betekent hetzelfde als elite, dus dat je iets cool vind enzo..
hij is l33t, wij zijn l33t .. 
lees de 3's alsof het E's zijn en dan in 't Engels uitspreken dan krijg je de correct uitspraak: 'liet' 
�berl33t is natuurlijk een vervoeging van l33t met Duits 
als in: wat een �bergeile plaat heeft die DJ gedraaid. �berl33t feestje .. etc 
(nou nog gebruiken en je komt er wel
-> supersjinees
)
[LOL, ik ben nu van de kaart]
Waar ging het topic ook al weer over?
[/LOL, ik ben nie van de kaart]
Morgen een normaal antwoord haha
Mmmmm, jullie hebben allemaal wel ergens gelijk maar de afgelopen 5 pagina's ben ik nix duidelijker gworden over t wel of nie sharen van mp3 op dit gedeelte van het forum. 
Hebben mensen daar nog wat op aan op te merken?
Mja just dit:
Lekkerrrrr Belangrijkkkkk

| quote: |
| Originally posted by Donna Mja just dit: Lekkerrrrr Belangrijkkkkk |
Vraagje aan die mp3 scene mensen
.
Jullie D/L toch ook films en spellen. Rippen jullie die ook? of leech je die alleen maar?
Reageer er maar nie op, want ik weet toch wel hoe t zit 
| Originally posted by !_PeTrUs_! Mmmmm, jullie hebben allemaal wel ergens gelijk maar de afgelopen 5 pagina's ben ik nix duidelijker gworden over t wel of nie sharen van mp3 op dit gedeelte van het forum. ![]() Hebben mensen daar nog wat op aan op te merken? |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Vraagje aan die mp3 scene mensen .Jullie D/L toch ook films en spellen. Rippen jullie die ook? of leech je die alleen maar? Reageer er maar nie op, want ik weet toch wel hoe t zit |
Ik denk dat je wat langer in dat wereldje moet rondhangen om te weten hoe t zit yarn,ennuh laat joost zn site maken dan kunnen daar degenen zonder xs leechen,dan kunnen de patsers de nieuwe rellen hier posten zodat de n00bs dan weer kunnen tjekke wat zij moeten gaan sharen bij joost
Elke generatie moet elkaar een beetje gaan verzorgen AIGHT!
En nou isset geregeld en geen gelul meer *DOT*
zit jij tegenwoordig ook in de scene dan Yarnie??

| Originally posted by AlFerox zit jij tegenwoordig ook in de scene dan Yarnie?? |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Tuurlijk nie, die krijgt ook gewoon leech van iemand. (ja, nu heb ik me lang genoeg ingehouden. Krijg de schijt maar eens ff) [ALGEMEEN] Schijt allemaal toch op. Wat een gezeik. Is t nou nooit goed hiero. Zullen we allemaal maar MOD worden dan. Wat een EXTREEM KINDERACHTIG GEZEIK. De Mods nemen een beslissing en daar doe je t maar mee en als je er geen hol meer aan vind ROT DAN GEWOON OP!!!!!! [/ALGEMEEN] Zo, voor de rest zijn jullie wel aardig lijkt me zo |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Tuurlijk nie, die krijgt ook gewoon leech van iemand. (ja, nu heb ik me lang genoeg ingehouden. Krijg de schijt maar eens ff) [ALGEMEEN] Schijt allemaal toch op. Wat een gezeik. Is t nou nooit goed hiero. Zullen we allemaal maar MOD worden dan. Wat een EXTREEM KINDERACHTIG GEZEIK. De Mods nemen een beslissing en daar doe je t maar mee en als je er geen hol meer aan vind ROT DAN GEWOON OP!!!!!! [/ALGEMEEN] Zo, voor de rest zijn jullie wel aardig lijkt me zo |
tis maar muziek
, der is meer in het leven
als je je ergens aan ergert dan let je er toch niet op?
greetz
| Originally posted by Yarnie He PeTrUs kwou je nie afzeiken ofzo maar kwou alleen ff je argument weerleggen dat gasten in mp3 scene spellen en films leechen zonder er wat voor trug te doen. En AlFerox ik zit nie in de 'scene' maar elk een beetje nadenkend parsoon kan weten dat die gasten in de warez scene natuurlijk ook allemaal mp3's leechen dus daar hoef je nie voor in de scene te zitten. |
| Originally posted by DJ_Siesta tis maar muziek , der is meer in het leven als je je ergens aan ergert dan let je er toch niet op? greetz |
). Maar zo simpel is dat nog niet.
| Originally posted by Yarnie He PeTrUs kwou je nie afzeiken ofzo maar kwou alleen ff je argument weerleggen dat gasten in mp3 scene spellen en films leechen zonder er wat voor trug te doen. En AlFerox ik zit nie in de 'scene' maar elk een beetje nadenkend parsoon kan weten dat die gasten in de warez scene natuurlijk ook allemaal mp3's leechen dus daar hoef je nie voor in de scene te zitten. |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Sja, deden meer mensen dat maar (hoor ik ook bij hoor ). Maar zo simpel is dat nog niet. |
wanneer komt dat ene festival voor die scene? met camping erbij enzo....rippers unite!!

| Originally posted by Donna Gasten die mp3 rellen geven weer xs aan gasten die spellen,films of welke meuk dan ook rellen,iedereen geeft elkaar xs en daarom heeft iedreen in de scene wel wat te leechen,is dit zo hard to understand orso???!!!! |
| Originally posted by Miss Proximus wanneer komt dat ene festival voor die scene? met camping erbij enzo....rippers unite!! |

dit is trouwens wat Swamper hierover te zeggen heeft
hij vind dat je in de local section mag sharen met elkaar maar het mag niet de klauwen uit lopen. in andere woorden, het mag dus gewoon. Waarom zouden wij als mods dan hier een regel maken dat het niet zou mogen.....
als je iets kunt/wilt sharen, gewoon doen, niemand zal er moeilijk over doen
| Originally posted by Blik dit is trouwens wat Swamper hierover te zeggen heeft hij vind dat je in de local section mag sharen met elkaar maar het mag niet de klauwen uit lopen. in andere woorden, het mag dus gewoon. Waarom zouden wij als mods dan hier een regel maken dat het niet zou mogen..... als je iets kunt/wilt sharen, gewoon doen, niemand zal er moeilijk over doen |
Share Bitches,SHARE!!!!!!!!

Al dit gezeik om nix. FANTASTISCH weer!

| Originally posted by !_PeTrUs_! FANTASTISCH weer! |