TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat zijn jullie (bij)baantjes?!!
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by DjRV on Jun-10-2002 15:24:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Stelletje slowchatters Zitten ze via TAForum met elkaar te praten

Ik moet vanavond weer werken... in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Van 22:00 tot 06:00 uur...Niet echt fijne tijden
Maarja, het verdient weer..das het belangrijkste. Het is een of ander feestje van Samsung ofzo dat we af moeten breken..

Greetz,
SnuggLe

hulp nodig?ik ben errug goed in feestjes afbreken..

Posted by Miss Proximus on Jun-10-2002 15:29:

tralalalalaaaaaaaaa

Posted by SnuggLe on Jun-10-2002 15:56:

quote:
Originally posted by DjRV

hulp nodig?ik ben errug goed in feestjes afbreken..

Whahaha Kom maar langs vannacht in de HMH Mag je helpen sjouwen. Kan ik aan de kant gaan zitten, werk jij lekker voor mij

Tis best zwaar werk.. al het licht / geluid moet altijd het dak in, en na de feesten/evenementen ook weer eruit. Een feest als Innercity, daar gaat echt VEEEEEL licht en geluid het dak in. Al die dingen hangen aan de zogenoemde trussen, van die aluminium 3-hoekige balken, met dwarsverbindingen, waaraan dus al die zooit komt. Dat is wat ik in principe doe. Opbouwen / Afbreken van die meuk.

Greetz,
SnuggLe

Posted by DjSuez on Jun-10-2002 16:07:

Chill, btje dingen ophangen enzo... ik werk zelf bij Admitel, das een bedrijfje dat heel veel winkels in heel nederland en Gamma's balanst, met andere woorden: je gaat met een zooi malloten (me vrienden) in een bussie naar een winkel, telt alle producten, en schrijft steeds de prijs op...( of eigenlijk: je vreet het halve magazijn leeg, gokt een paar prijsjes bij elkaar, en klaar is kees ) en dat verdient ook nog wel flex, voor de lol die we hebben!!

Posted by tijs08 on Jun-10-2002 16:39:

ik werk in in een Melkfabriek.. Campina dus!
In de koelcel (5 Graden) en moet orders lopen.. verdient echt VEEEEEL.. 10 Euro, tot 5 s'avonds uur .. daarna 12 E en in het weekend 13 E

en moet nu weer weg.. pauze is voorbij

meer info volgt....

Posted by TranceFool on Jun-10-2002 16:46:

quote:
Originally posted by tijs08
ik werk in in een Melkfabriek.. Campina dus!
In de koelcel (5 Graden) en moet orders lopen.. verdient echt VEEEEEL.. 10 Euro, tot 5 s'avonds uur .. daarna 12 E en in het weekend 13 E

en moet nu weer weg.. pauze is voorbij

meer info volgt....

Tering das echt ziekelijk veel
Ik wou dat er naast mn deur ook een Campina stond....

Posted by Ruben_Dubbink on Jun-10-2002 18:50:

loop nu stage bij Eastborn Slaapsystemen BV in Vroomshoop.......
lalala.....Eastborn, het droomwoord voor comfort....lalala...je kent um vast wel. Daar zit ik nu 40+ uurtjes. Errug gezellig, leuke collega's! Alleen omdat het stage is, verdien je eigenlijk niet echt veel, snikkerdesnik.

Verder heb ik geen bijbaantjes, maar doe ik zelfs wat vrijwilligerswerk.....heb ik trouwens niet eerder gelezen (3VO).

Zou wel een bijbaantje erbij willen, maar hier in het dorp is nu niet echt veel te beleven, en de 'grote' stad is minstens 15 km weg. Toch maar s hopen dat TPG nog belt voor deze zomer....

GreetZ RubDub

Posted by rellivisit on Jun-10-2002 20:03:

quote:
- Zeeman bedrijfsfeest in het Gelredome

Moest je ook bedrijfskleding aan?

Posted by Siesta on Jun-12-2002 16:34:

quote:

Whahaha Kom maar langs vannacht in de HMH Mag je helpen sjouwen. Kan ik aan de kant gaan zitten, werk jij lekker voor mij

Tis best zwaar werk.. al het licht / geluid moet altijd het dak in, en na de feesten/evenementen ook weer eruit. Een feest als Innercity, daar gaat echt VEEEEEL licht en geluid het dak in. Al die dingen hangen aan de zogenoemde trussen, van die aluminium 3-hoekige balken, met dwarsverbindingen, waaraan dus al die zooit komt. Dat is wat ik in principe doe. Opbouwen / Afbreken van die meuk.

Greetz,
SnuggLe

werk je bij Flashlight dan?

Posted by eXos on Jun-12-2002 17:44:

Love is in the air

quote:
Originally posted by Miss Proximus
tralalalalaaaaaaaaa

Geen Useless Post hier AUB . Maar goed, je bent wel erg lief dus doe ik er verder niets mee

Posted by Donna on Jun-12-2002 18:26:

Shame / Disagreement

PomTiDomPomPom

Posted by eXos on Jun-12-2002 18:29:

quote:
Originally posted by Donna
PomTiDomPomPom

Ja, jij bent ook lief hoor!

Pages (4): « 1 2 3 [4]