TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat zijn jullie (bij)baantjes?!!
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Stelletje slowchatters Zitten ze via TAForum met elkaar te praten ![]() Ik moet vanavond weer werken... in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Van 22:00 tot 06:00 uur...Niet echt fijne tijden Maarja, het verdient weer..das het belangrijkste. Het is een of ander feestje van Samsung ofzo dat we af moeten breken.. Greetz, SnuggLe |
tralalalalaaaaaaaaa 
| Originally posted by DjRV hulp nodig?ik ben errug goed in feestjes afbreken.. |
Kom maar langs vannacht in de HMH
Mag je helpen sjouwen. Kan ik aan de kant gaan zitten, werk jij lekker voor mij 
Chill, btje dingen ophangen enzo... ik werk zelf bij Admitel, das een bedrijfje dat heel veel winkels in heel nederland en Gamma's balanst, met andere woorden: je gaat met een zooi malloten (me vrienden) in een bussie naar een winkel, telt alle producten, en schrijft steeds de prijs op...( of eigenlijk: je vreet het halve magazijn leeg, gokt een paar prijsjes bij elkaar, en klaar is kees
) en dat verdient ook nog wel flex, voor de lol die we hebben!!

ik werk in in een Melkfabriek.. Campina dus!
In de koelcel (5 Graden) en moet orders lopen.. verdient echt VEEEEEL.. 10 Euro, tot 5 s'avonds uur .. daarna 12 E en in het weekend 13 E

en moet nu weer weg.. pauze is voorbij
meer info volgt....
| Originally posted by tijs08 ik werk in in een Melkfabriek.. Campina dus! In de koelcel (5 Graden) en moet orders lopen.. verdient echt VEEEEEL.. 10 Euro, tot 5 s'avonds uur .. daarna 12 E en in het weekend 13 E ![]() en moet nu weer weg.. pauze is voorbij meer info volgt.... |
loop nu stage bij Eastborn Slaapsystemen BV in Vroomshoop.......
lalala.....Eastborn, het droomwoord voor comfort....lalala...je kent um vast wel. Daar zit ik nu 40+ uurtjes. Errug gezellig, leuke collega's! Alleen omdat het stage is, verdien je eigenlijk niet echt veel, snikkerdesnik.
Verder heb ik geen bijbaantjes, maar doe ik zelfs wat vrijwilligerswerk.....heb ik trouwens niet eerder gelezen (3VO).
Zou wel een bijbaantje erbij willen, maar hier in het dorp is nu niet echt veel te beleven, en de 'grote' stad is minstens 15 km weg. Toch maar s hopen dat TPG nog belt voor deze zomer....
GreetZ RubDub
| Originally posted by SnuggLe - Zeeman bedrijfsfeest in het Gelredome |
| Originally posted by SnuggLe Whahaha Kom maar langs vannacht in de HMH Mag je helpen sjouwen. Kan ik aan de kant gaan zitten, werk jij lekker voor mij ![]() Tis best zwaar werk.. al het licht / geluid moet altijd het dak in, en na de feesten/evenementen ook weer eruit. Een feest als Innercity, daar gaat echt VEEEEEL licht en geluid het dak in. Al die dingen hangen aan de zogenoemde trussen, van die aluminium 3-hoekige balken, met dwarsverbindingen, waaraan dus al die zooit komt. Dat is wat ik in principe doe. Opbouwen / Afbreken van die meuk. Greetz, SnuggLe |
| Originally posted by Miss Proximus tralalalalaaaaaaaaa |
. Maar goed, je bent wel erg lief dus doe ik er verder niets mee
PomTiDomPomPom
| Originally posted by Donna PomTiDomPomPom |