TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- 24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by Spitz on Jul-26-2009 21:41:

quote:
Originally posted by sh33p
קצת רשמים

הגענו די מוקדם
אני ועוד חמישה חברים.
חיממנו את גופינו לצלילי דיגוויד
ואת גרונינו עם גרייגוס ותפוזים.

בשעה רבע ל12 נכנסו בפנים,
סחטיין על הארגון המהיר בכניסה, נוכחות השוטרים מנעה הרבה בלאגן לדעתי.
קיבלנו את צמידי הויאיפי והמשכנו לדרכינו.
קיבלנו באסה רצינית ממחירי האלכוהול ועוד יותר באסה שלא ניתן לצאת החוצה בזמן המסיבה, פשוט ביזיון.
בכל מקרה, לא הפריעה לנו הרבה והמשכנו לחגוג בפנים.
חיכינו לסט של יובל זך והוא אכן לא אכזב,
במהלך הסט יובל הפיל עליי את
joris voorn - sweep the floor
ופה כבר אבדתי את העשתונות
יובל המשיך להפציץ וחימם אותנו מצויין לקראת שארם.

שארם נתן סט מעולה, לא יודע למה אנשים אומרים שהוא נתן סט מונוטוני
ומשעמם.
אני וחבריי ממש התלהבנו
היה אפשר לראות את התלהבות הקהל
כאשר הוא ניגן את
the one.

וארמין כמו ארמין
לא היו לי ציפיות גבוהות אחרי הזעווה שהוא נתן לנו בדאנס וואלי
אבל אכן ניכר שיפור רב והוא ניגן אפליפטינג טוב ולא אלקטרו פופ טראנס.
האווירה הייתה מעולה, הקהל היה בשמיים ונתן פידבק טוב לארמין

סה"כ מסיבה מצויינת


kuzi :|
+1


Posted by MINTZ on Aug-01-2009 16:15:

אני חייב להגיד משהו אחרי שקראתי פה את התגובות:

1)אני שמח לשמוע שהיה לא משהו ולא הפסדתי כלום! היה לי ויכוח לא קטן עם חבר אם לבוא למסיבה או לא.

2)אני חושב שזה עונש מצויין למוכרי הכרטיסים ומארגני המסיבה שלא באו אנשים! זה חוצפה לקחת מחיר שכזה. לדעתי אפילו חוצפה ממדרגה ראשונה.

3)ועד שכמה אנשים פה שמעורבים לא יתאפסו על מחירי מסיבות הוגנים - שלא יצפו שיגיעו אנשים. ויותר מזה - שלא יתפלאו אם הסצינה תמות לגמרי...( שוב - עוד מלפני שהתחילה בכלל :=\ )

4)אני מקווה שזה שלא הגיע אף אחד ילמד לקח את המארגנים ובשולץ לפחות יקחו מחיר הוגן וסביר.


Posted by Glenn-Holmes on Aug-01-2009 18:20:

quote:
Originally posted by ibizaaddict
ארמין היה חלש ביותר,איכזב
אין כמו טיאסטו,לא רואה את ארמין


יכול להיות, אבל בתור די ג'יי טראנס ארמין מספר אחת.
לא להשוות בין ארמין לדי ג'יים שלא מנגנים טראנס


Posted by sh33p on Aug-01-2009 21:06:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יכול להיות, אבל בתור די ג'יי טראנס ארמין מספר אחת.
לא להשוות בין ארמין לדי ג'יים שלא מנגנים טראנס




Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.