TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation Black .......13-07-2002 Meeting!!!
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by Miss Proximus on Jul-15-2002 10:23:

Chris Liebing @ Loveparade was Hemels
Rush idem dito

hoorde al van Jeffrey (stagemanager ID&T -> maar niet bij Black) dat alle dj's de platenkoffers met beats waren vergeten
hij vond zelfs Dana kut

en het zegt voor mij al genoeg dat de hele zaal pas plat ging toen ze het standaard hitmateriaal gingen draaien.....ja..de megamix inderdaad

Ben blij dat ik niet geweest ben....heb geweldig snoeiende techno gehoord op de LP

Posted by tijs08 on Jul-15-2002 11:20:

quote:
Originally posted by Optimus
t was gewoon een SCHIJTFEEST!

geen sfeer
muziek was niet hard
iedreen draaide bagger, Dana was wel redelij, de Megamix vondt ik t leukste.

Jezus wat ben ik blij dat ik niet ben geweest! leek me zowieso een kut feest kwa line-up.. om nog niet eens over de prijs te spreken.

Maar goed! echt sneu als je zoveel uitgeeft voor een feest, en dan na het feest moet concluderen dat je de MEGAMIX het beste vond

next year.... NOT!!!! of ze moeten een line-up hebben met Tiesto Ferry Armin Marco v & Scott Bond

Posted by kolkiewolkie on Jul-15-2002 11:22:

Dat picotto beroerd draaide verbaasd me eigenlijk niet zo...

in het interview snacht zei ie namelijk dat ie zich niet al te flex voelde omdat ie ook al de hele dag op de LP rondgesjouwd had.. hehe, plan je leven dan ook beter in

.. en op de sfeer na lees ik al dat ik weer blij mag wezen dat ik geen 58 zuurverdiende pleuros betaald heb

Posted by Cosmic on Jul-15-2002 17:54:

Wordt het nog een keer uitgezonden, op TMF? Zou het wel eens terug willen zien eigenlijk.

Posted by Smirnoff on Jul-15-2002 18:00:

Ik wil er niks meer over horen of zien !!

t,was niet mijn idee van een "Black" party.

maarja....

Het kan niet altijd feest zijn

Posted by hamburgerboefje on Jul-15-2002 18:09:

Wat ik van Sensation "Black??" vond? Michel de Hey begon lekker naar mijn mening. Goed opwarmertje met leuke techno plaatjes erin. Toen Marco V, zeer strak aangekondigt door al dat vuurwerk, die knallers en die horror geluiden. Nadat meneer de Hey zijn plicht had gedaan door fatsoenlijk opbouwend te draaien deed Marco V eigenlijk precies hetzelfde. Erg softe techno over het algemeen en een paar eigen afgezaagde hitjes tussendoor, zeer jammer maar het maakte toch niks uit want Chris L. en de rest zouden het wel goedmaken. Na alweer voor de zoveelste keer dat Sensation deuntje te hebben gehoord was het dus de beurt aan Chris L. Pfffff volgens mij is hij op de loveparade door zo'n geile Heino in zijn kont genaait en vond hij het nog lekker ook, wat een homo muziek draaide die gast zeg. Ik vond het gewoon mega terrecht dat hij massaal uit werd gefloten, net goed!! Toen kwam de bevrijding..de megamix hahaha. Eindelijk eens een beetje stuiterbare muziek tussendoor en volgens mij ging de volumeknop ook verder openstaan..? Toen was Picotto die hopelijk wel geleerd heeft van die megamix aan de beurt. Teringgggg Na alweer de zoveelste horror aankondiging met leuke krijsgeluiden enzo d8 ik he he eindlijk wordt het dan echt stampen. Wat doet vriend Mauro?? Weer hetzelfde als alle andere Dj's, OPBOUWEN!! Chris L. en Picotto waren op innercity goed bezig met hun goede en harde techno, maar dit was gewoon te erg voor woorden. Ze voelden het publiek voor geen meter aan en ik vond de projecties en die beelden van oude horror films erg tegenstrijdig met de muziek. Als ze die beelden bij een Thunderdome feest laten zien oke maar het paste gewoon totaal niet bij de muziek. Je ziet hoe iemand op wordt geblazen op een electrische stoel en je hoort van die slome op club lijkende techno. erg erg slecht...Dana mijn heldin van de avond/ochtend kon gelukkig nog een beetje mensen aan het stampen krijgen, maar het was alweer licht en de sfeer was ook al minder geworden.

Conclusie: De tribunes in de Arena zaten akelig vol met teleurgestelde mensen. De prijzen waren schandalig hoog. Je betaalde geloof ik 2 euro voor een bekertje water waar je een uur over deed om open te krijgen, en vervolgens na 2 slokken alweer leeg was! De muziek was verreweg van hard, ik geloof zelfs dat Chris L. een club tot deephouse achtige plaat heeft gedraaid?!!?!?!? Dit feest was achteraf bekeken wel de moeite waard maar het geld niet...

Posted by Vinyl Boy on Jul-15-2002 18:38:

Ik kwam binne om uurtje of 12, vandaar dus dat ik Michel gemist had. Metro's en trams doe ik dus ook niet meer aan, altijd dat w8en, schiet nie op. Maar goed, iedereen dus in het zwart, ik d8 dat dat wel mee zou vallen, had dan ook als 1 van de weinigen niks zwarts aan. Maar goed, Marco V stond lekker zijn ding te doen, ik vond vooral die mix van energy 52 wel vet, leuk om die plaat weer eens te horen. Chris liebing draaide niet zozeer hard geloofik, maar wel relaxt, gewoon goed. Mauro was zoals ik al zei niet superhard ofzo, beetje monotoon, maar het ging wel allemaal supersnel voorbij (dan moet het wel goed zijn geweest). Na Mauro kregen we Dana en die vond ik ook wel vet draaien, af en toe zo een vette harde tune erdoor, iedereen uit z'n dak!

Het jammere vond k alleen dat (zoals iemand al zei tegen me) iedereen uit z'n dak ging op die sensation tune tussen de dj's door. Laat dit nou net het enige trance deuntje van de hele avond zijn...ga dan naar sensation white denk ik dan. Die megamix zelfde verhaal, ook beetje trancy, maar daarom niet minder cool ofzo. En zij die schreven dat alleen de megamix cool was (ik denk aan een Optimus; waren de kaarten voor sensation white uitverkocht toen jij wilde gaan? Dus dan maar een black ticket?)

Je moet er gewoon ook zelf wat van maken natuurlijk op zo een avond, als je alleen maar kijkt naar wat zuigt, is het een kutfeest ja. Maar als je gewoon lekker je ding doet, word het vanzelf wel goed. En een dj uitfluiten vind ik persoonlijk gewoon zielig, als je alleen maar naar een party komt met 1 idee: ik wil alleen die muziek horen die ik leuk vind, dan kan het idd tegenvallen, keyword: aanpassen!

Posted by Emphelator on Jul-15-2002 21:07:

quote:
Originally posted by Vinyl Boy , ook beetje En een dj uitfluiten vind ik persoonlijk gewoon zielig, als je alleen maar naar een party komt met 1 idee: ik wil alleen die muziek horen die ik leuk vind, dan kan het idd tegenvallen, keyword: aanpassen!

Mmmm, je hebt daar wel een punt maar als je echt Trance fan bent, probeer je dan maar es aan te passen aan de muziekstyle R&B, sorry, maar dat kan ik dus echt niet.

En dat mensen DJ's uitfluiten is idd belachelijk, zo'n iemand doet ook zijn best en ja, hoe wil je dan alle 40.000 man tevreden stellen?
Hij heeft het waarschijnlijk gewoon verkeerd ingeschat of voelde het publiek niet genoeg aan.

Posted by hamburgerboefje on Jul-15-2002 21:24:

quote:
Originally posted by Emphelator

En dat mensen DJ's uitfluiten is idd belachelijk, zo'n iemand doet ook zijn best en ja, hoe wil je dan alle 40.000 man tevreden stellen?
Hij heeft het waarschijnlijk gewoon verkeerd ingeschat of voelde het publiek niet genoeg aan.
Ik vind het wel terecht! en zeker op sensation "black"... Picotto voelde het publiek gewoon niet aan en zette een veels te softe set neer, hij had gewoon uit z'n doppen moeten kijken, bijna niemand kon echt vol gaan op zijn muziek

Posted by Evil_E on Jul-15-2002 22:33:

Je kan het ook zien dat het publiek gewoon een heel ander feest verwachtte dan de organisatie voor ogen had.

Posted by ScuL on Jul-16-2002 00:46:

De verwachtingen waren te divers. De techno mensen vonden Sensation niet "Black" genoeg en hadden harder willen hebben. En (het merendeel) van de hardstylers zagen Dana op de line-up staan en verwachtten meer hardstyle.. mja ik blijf erbij dat dat tot conflicten leid.

Posted by New Wave on Jul-16-2002 10:07:

quote:
Originally posted by ScuL
De verwachtingen waren te divers. De techno mensen vonden Sensation niet "Black" genoeg en hadden harder willen hebben. .

Niet Black genoeg? wat zou hun referentie moeten zijn dan?

Posted by tijs08 on Jul-16-2002 11:08:

quote:
Originally posted by New Wave

Niet Black genoeg? wat zou hun referentie moeten zijn dan?

ja ook ff een vraagje van mij,
Hoe was de sfeer??? Ik bedoel met iedereen in het ZWART... lijkt me een aardige GRAF sfeer hangen dan... eerder Dead-Metal-achtig.. toch?

Maar das mijn idee erbij.. iedereen in het wit geeft wel een coole sfeer.. maar zwart???

Posted by New Wave on Jul-16-2002 11:10:

quote:
Originally posted by tijs08

ja ook ff een vraagje van mij,
Hoe was de sfeer??? Ik bedoel met iedereen in het ZWART... lijkt me een aardige GRAF sfeer hangen dan... eerder Dead-Metal-achtig.. toch?

Maar das mijn idee erbij.. iedereen in het wit geeft wel een coole sfeer.. maar zwart???

Ik zou het "duister" noemen, grafstemming is wat anders denk....

Posted by hamburgerboefje on Jul-16-2002 11:43:

quote:
Originally posted by ScuL
De verwachtingen waren te divers. De techno mensen vonden Sensation niet "Black" genoeg en hadden harder willen hebben. En (het merendeel) van de hardstylers zagen Dana op de line-up staan en verwachtten meer hardstyle.. mja ik blijf erbij dat dat tot conflicten leid.
Ja hier ben ik het eigenlijk ook wel mee eens

Posted by SnuggLe on Jul-16-2002 20:48:

Foto's van afbouw Sensation: http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur

Is wel lachen maybe voor jullie om te zien.

/me heeft een CREW shirt van Sensation!

Posted by Smirnoff on Jul-16-2002 20:57:

hey dr snuggle...

Coole pics....

Paar vraagjes ....

* Van wie was die Auto ?
* Hoeveel watt aan lampen enz... hebben ze daar wel niet hangen ?
* Waar halen ze de stroom enz... vandaan voor al deze dingen ?
* Hoeveel meter kabel ?
* Gebruiken ze die decoraties nog een keer ?

Zijn hier dingen over bekend ?

Posted by MaGiK54 on Jul-17-2002 09:05:

Coole pics !

Posted by SnuggLe on Jul-17-2002 10:22:

quote:
Originally posted by Smirnoff
hey dr snuggle...

Coole pics....

Paar vraagjes ....

* Van wie was die Auto ?
* Hoeveel watt aan lampen enz... hebben ze daar wel niet hangen ?
* Waar halen ze de stroom enz... vandaan voor al deze dingen ?
* Hoeveel meter kabel ?
* Gebruiken ze die decoraties nog een keer ?

Zijn hier dingen over bekend ?

Die auto was van de productie-mensen van ID&T, daarmee reden ze reclame. Er stonden ook 2 bmw's en een Golf met vet mooie stickers van Mysteryland erop. Ook van werknemers.

Hoeveel wat aan lampen weet ik zo niet, maar het was wel VEEL in ieder geval. Zondag zijn we met 70 man aan het werk geweest, waarvan 30 voor het licht/geluid.
Voor de stroom stonden er 4 aggregaten. Iedere verdieping (gracht, eerste ring, tweede ring PLUS dak ook nog) was aangesloten op 1 aggregaat die buiten de arena stonden. Dat was echt bruut veel kabelwerk, niet normaal. Ik heb de 2e en 3e dag dus alleen maar met die kabels zitten sjouwen, oa in het dak van de arena. Kolerezwaar werk. Hoeveel meter kabel ik overigens in mijn hand heb gehad? Nou, minstens 30 kilometer. Echt niet normaal.

De eerste dag moest ik die decoraties (die 'condooms') weghalen, dat was ook nog wel pittig. Ook diegene van boven de dj booth.
De decoraties zijn deels van het bedrijfje WINK...en zijn speciaal gemaakt voor ID&T. Ze worden nog een paar keer gebruikt schijnt.
Ook andere dingen zoals bv die 'priesters' van Black worden zeker nog een aantal keren gebruikt.

Als je het mij vraagt gaat er echt VET veel geld in zo'n feest om.
HEEEEEEEEL veel geld is voor het opbouwen / afbreken (ik krijg als soort uitzendkracht 100 euro per dag, en dat is voor deze branche nog weinig. Freelancers en mensen van een 'echt' bedrijf zoals Flashlight, Focus, Powershop, Wink en Frontline krijgen het dubbele.)
Eerlijkgezegd vond ik de aankleding nog wel middelmatig. Ik heb niet eens zoveel decorstukken zien hangen in de arena. Wat bij andere evenementen wel gebeurt is het afplakken van de stoelen met zwarte doeken, zodat je die lelijke stoeltjes niet ziet. Hier was dat helemaal niet gedaan bijvoorbeeld, terwijl dat kleine moeite is. Ook heb ik niet ZOveel licht gezien.

Oh ja, wat ik ook nog hoorde is dat op Black de F-side flink bezig is geweest. Ze hebben 10 man security het ziekenhuis ingeslagen en ze hebben de 2e ring 'overgenomen'.

Greetz,
SnuggLe

Posted by TranceFool on Jul-17-2002 10:37:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik zei toch al dat het een bout feest was........dat zag je al aan de timetable.....

idd

en hardstyle en techno gaan niet samen

Posted by mido on Jul-17-2002 10:48:

Hardstyle en Techno kunnen best goed samen.

En waarom ik het een kut feest vond.

Ik kom net als iedereen zeiken op de muziek. Sfeer vond ik top!

Maar goed. Als Dana techno had gedraaid en als ik dat van te voren had geweten had ik nooit of te nimmer op de muziek gaan zitten kankeren. Maar goed ze draaide dus hardstyle. En met dat in mijn achterhoofd had ik zeker van de andere DJ's verwacht dat ze wel wat harder hadden kunnen draaien. Nu hebben we 4 softe techno setjes gehad en 1 beuk set. Beetje lomp in mijn ogen.

Ik heb trouwens Dana ook wel een harder horen draaien. Maar dat was nog wel te doen!

Posted by ScuL on Jul-17-2002 12:46:

Ik wist van tevoren al dat de muziek niet aan m'n verwachtingen zou voldoen. Had het liefst de hele avond hardstyle gehoord (en dan aub nog ff harder dan die set van Dana, die was nog vrij mild). Maarja, je weet dat je naar een massaal evenement toegaat met een line-up waarvan het merendeel Techno draait dus dat kun je niet verwachten.

Neemt niet weg dat ik een ontzettende topavond heb gehad want de sfeer zat er goed in, ik heb van die rellen absoluut niets meegekregen, het was ook veel te groot om iets of iemand te herkennen. Ik liep er rond en er waren 5 bekenden van me daar, nou ik heb er g��n ��n gezien de hele avond.

Posted by Valhalla on Jul-17-2002 14:53:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Oh ja, wat ik ook nog hoorde is dat op Black de F-side flink bezig is geweest. Ze hebben 10 man security het ziekenhuis ingeslagen en ze hebben de 2e ring 'overgenomen'.

SnuggLe

En dan noemt de politie het feestje zonder problemen verlopen ?
Netjes

Pages (4): « 1 2 3 [4]