TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto live @ Dutch Dimension 31-01-01 playlist??
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by Cold Gouryella???? hahaha...wat een commerciele rotzooi.. ..echt een kinderplaat. Zwak! |
| Originally posted by Cold Tsss..wat een domme opmerking... ,net of ik een producer ben...ik verwacht van Tiesto en Ferry , mijn fav. dj's gewoon niet zo een triest, commercieel nr...dat in elke kroeg werd/wordt gedraaid... |

cue sheet
heeft iemand al de cue file???
thx
later
michiel
Doe je ogen en oren es open man. Dat Gouryella in elke kroeg gedraaid wordt ligt niet aan Thijs en Ferry, maar dat ligt aan dat verkankerde ID&T en al die rotzooi. Gouryella werd vast al in clubs gedraaid toen jij nog in de luiers zat (beetje overdreven, maar you get my point) en later werd het pas commercieel. Dus niet zo lopen zeiken over commercieel of niet commercieel, een goeie plaat is gewoon een goeie plaat en Gouryella is er zoeen.
Ik was erop Dutch Dimension ook weer lekker op aan het zweven. Van mij part hoor ik hem 100 x per dag op de radio toen Tijs hem draaide liepen de rillingen gewoon weer over mijn rug want het blijft gewoon een onwijs lekker nummer.. 

| Originally posted by Remy D Ik was erop Dutch Dimension ook weer lekker op aan het zweven. Van mij part hoor ik hem 100 x per dag op de radio toen Tijs hem draaide liepen de rillingen gewoon weer over mijn rug want het blijft gewoon een onwijs lekker nummer.. ![]() ![]() ![]() |
HAHAHAHAHAH dat is typisch COLD.Hij is een vriend van me en toen we op DD waren vond ik hem ook wel lekker klinken,en hij was wel pissed off dat ie GOURYELLA draaide
.Maar ik ben het wel met hem eens dat ie wel wat nieuwers had moeten draaien.
GREETZ!!
ach ja smaken verschillen nou eenmaal....Ik vind die plaat nog steeds erg goed hoor